به سایت آذین لوله * لوله بازکنی آزادشهر* خوش آمدید


لوله بازکنی آزادشهر و چاه بازکنی آزادشهر بصورت شبانه روزی و فوری ارائه داده می شود. جهت دریافت خدمات کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. 

پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود. و با استفاده از روش های اصولی و تضمینی اقدام به رفع گرفتگی لوله های فاضلاب می کند.

☎️09127906021☎️

☎️02144324020☎️


از جمله مشکلاتی که برای همه ما در ساختمان ها پیش می آید، گرفتگی و… است. دلایل گرفتگی لوله میتواند دلایل زیادی مانند رسوب چربی و پسماند غذا و از این دست رسوبات داشته باشد.

لوله بازکنی آزادشهر
از بین بردن جرم و رسوب از لوله های فاضلاب با دستگاه های بروز

خیلی از افراد با استفاده از پودرها و اسیدهای لوله بازکنی به جان لوله های فاضلاب می افتند. به طور حتم کار کردن با آنها خطر آفرین است. گاهی نیز گرفتگی سرویس بهداشتی و لوله های فاضلاب آنقدر شدید است، ‌که تنها راه نجات استفاده از خدمات لوله بازکنی است.

برای برطرف کردن این مشکلات دستگاه های لوله بازکن وجود دارد. اما تهیه و نگه داری آن مقرون به صرفه نیست. بنابراین بهترین کار تماس با سرویسکارهای لوله بازکنی است.

میتوانید برای حل مشکلات خود با ما تماس بگیرید.

لوله بازکنی غرب تهران:لوله بازکنی آزادشهر

0912-7906021

021-44324020


رفع گرفتگی لوله های فاضلاب 

در صورتی که لوله های فاضلاب خانه شما دچار گرفتگی شوند باید به رفع گرفتگی بپردازید.

اما این کار توسط چه وسیله ای انجام میشود؟

مایعات زیادی برای باز کردن لوله ها وجود دارد که میتوان از آنها استفاده کرد. اسید، پودر، فنر انداختن، لوله بازکن های خانگی، لوله بازکن شیمیایی و اسیدی. اگر روشهای گفته شده جوابگو نبود و گرفتگی شدید بود باید از دستگاه لوله بازکنی استفاده شود.

لوله بازکنی آزادشهر
رفع تمامی گرفتگی لوله های فاضلاب بصورت فوری و شبانه روزی

توجه داشته باشید که استفاده از اسید های لوله بازکن منجرب آسیب زدن به لوله و پوسیدن لوله میشود.


تخلیه چاه و لوله بازکنی آزادشهر

به عمل خالی کردن چاه از هر گونه لجن و مایعات و یا مواد دیگر را تخلیه چاه میگویند. پر شدن چاه فاضلاب ممکن است در هر زمان و هر ساختمانی رخ بدهد. گاهی اوقات وجود انواع مختلف ازمواد نظیر مو، مواد پلاستیکی، چربی های فراوان و… باعث ایجاد لایه ای مقاوم به آب میشود.

لوله بازکنی آزادشهر
تخلیه چاه فاضلاب از هر نوع جرم و رسوبی بطور کامل و تضمینی

بستر ضد آب سر تا سر پیکره ی کانال فاضلاب را میپوشاند. نتیجه ی آن جلوگیری از نفوذ آب در لایه ی خاک میشود و همین دلیل باعث پر شدن سریع چاه میشود.

علائم پرشدن چاه فاضلاب آزادشهر


برای رفع بوی بد در توالت ایرانی چکار کنیم؟

رفع بوی بد فاضلاب در توالت ایرانی این پدیده می تواند به علت کج شدن لوله های سیفون و یا نقص در اتصال سیفون ها به وجود بیاید. برای رفع بوی بد در توالت ایرانی و فرنگی می توان از کشیدن منظم سیفون و استفاده از درپوش ها کمک گرفت.

در صورتی که همچنان بوی بد فاضلاب به مشام می رسد، حتما با یک شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید. شما عزیزان می توانید برای رفع انواع مشکلات فاضلابی خود با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

پس از تماس شما عزیزان سرویسکاران مجرب و حرفه ای ما در کمتر از نیم ساعت به محل اعزام می شوند.

❗️استفاده از اسید جهت رفع مشکلات به وجود آمده ❗️

برخی از افراد جهت اینکه از شر بوی گند و زننده فاضلابی و یا گرفتگی لوله های فاضلاب خلاص شوند، از محلول های شیمیایی و اسیدی استفاده می کنند تا بتوانند این مشکلات را رفع کنند.

لوله بازکنی آزادشهر
استفاده از محلول های شیمیایی و اسیدی برای رفع مشکلات فاضلابی

محلول های شیمیایی و اسیدی علاوه بر اینکه خاصیت اسیدی دارد، امکان دارد به لوله های فاضلاب، آسیب های جبران ناپذیری وارد کند. و در نتیجه شما را وادار به هزینه های اضافی می کند.

علاوه بر اینکه این محلول ها به لوله های فاضلاب آسیب وارد می کند، امکان دارد به دستگاه تنفسی انسان بخصوص کودکان آسیب های جبران ناپذیری وارد کند.

برای اینکه بتوانید از شر این نوع مشکلات در امان بمانید، توصیه ما به شما عزیزان این است که به هیچ عنوان از محلول های شیمیایی و اسیدی استفاده نکنید.

 

و برای رفع مشکلات فاضلابی بهتر است از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی استفاده کنید. خدمات لوله بازکنی علاوه بر اینکه مشکلات فاضلابی را رفع میکند، موجب می شود تا رسوب و یا جرم که داخل لوله وجود دارد، بصورت کاملی از بین بروند.

برای استفاده از خدمات، همین حالا با ما‌ تماس بگیرید تا نیرو فنی خود را از نزدیکترین شعبه به محل اعزام کنیم. زمان رسیدن سرویسکار به محل کمتر از نیم ساعت است و به دلیل استفاده از موتور سیکلت، زمان رسیدن نیرو به محل، به حداقل رسیده است.

لوله بازکنی آزادشهر
استفاده از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی برای رفع مشکلات فاضلابی

ما بصورت شبانه روزی و در تمامی روز های هفته در حال فعالیت هستیم.


لیست خدمات لوله بازکنی آزادشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *