به سایت آذین لوله *لوله بازکنی شهرک مخابرات* خوش آمدید 


لوله بازکنی شهرک مخابرات از جمله خدماتی است که ما بصورت شبانه روزی و فوری ارائه می دهیم.

برای اینکه بتوانید خدمات لوله بازکنی را بدون تعطیلی و با بهترین کیفیت دریافت کنید با ما تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود و خدمات درخواستی شما عزیزان را ارائه می دهد.

☎️09127906021☎️

☎️02144324020☎️


از آنجایی که گرفتگی لوله بسیار دردسر بوده، و همه ما از آن به نحوی فراری هستیم. از این رو باید سعی کنیم تا سیستم لوله کشی ساختمان از اتفاقات این چنینی در امان بماند.

گاهی بر اثر گذشت زمان لوله ها دچار پوسیدگی و آسیب میشوند. در این حالت برای جلوگیری از خطرات احتمالی باید اقدامات لازم و به موقع انجام شود. معمولا گرفتگی لوله فاضلاب در هر لحظه از شبانه روز امکان دارد اتفاق بیفتد.

در چنین مواقعی شرکتهای تاسیساتی به داد آدم میرسد.

میتوانید برای حل مشکلات خود با ما تماس بگیرید.

۲۴ ساعتِ ۷ روز هفته آماده خدمت رسانی

لوله بازکنی آذین لولهوله بازکنی غرب تهران

09127906021

02144324020


لوله بازکنی شهرک مخابرات

باز کردن لوله کاری بسیار تخصصی است که باید حتما توسط یک فرد متخصص انجام شود. اگر چاه آشپزخانه پر و یا لوله گرفته باشد، به دنبال لوله بازکنی فوری و ارزان هستید.

لوله بازکنی شهرک مخابرات
رفع تمامی گرفتگی ها توسط حرفه ای ترین و مجرب ترین سرویسکاران

میتوانید با ما تماس بگیرید. به دلیل آسیب پذیر بودن تاسیسات ساختمانی، باید حتما باز کردن لوله براساس تخصص انجام شود. اگر اینگونه نباشد ممکن است باروشهای خانگی لوله آسیب ببیند.


تخلیه چاه شهرک مخابرات

گرفتگی لوله و چاه از جمله مشکلاتی است که همه با آن مواجه میشویم. معمولا ورود روغن و مو باعث گرفتگی لوله و پر شدن چاه شود. زمانی که بوی نامطبوع در مجرا به مشام میرسد، سرامیک یا موزاییک ها نم دار شوند.

امکان پر بودن چاه بالاست. معمولا در این زمان جانوران موزی و حشرات هم در محیط، بیش از حد به چشم میخورد. اگر چاه به موقع تخلیه نشود اتفاقات خوبی در پی نخواهد داشت. احتمال نشست چاه و در نهایت ریزش آن در ساختمان است.

لوله بازکنی شهرک مخابرات
تخلیه کردن چاه فاضلاب از هر گونه جرم و رسوب و لجن

ولی بهترین روش برای فهمیدن اینکه چاه واقعا پر شده یا نه استفاده از فنرزنی است. چون تمام نشانه هایی که در بالا گفته شده در بالا موجود، اما چاه هنوز پر نشده باشد. این عوامل ناشی از موارد دیگری باشند. به همین دلیل کارشناس لوله بازکنی ما در لوله بازکنی شهرک مخابرات فنر زنی را پیشنهاد میدهند.


علت به وجود آمدن بوی بد در آشپزخانه چیست؟

معمولا بوی بد آشپزخانه می تواند از دو عوامل به وجود بیاید. عامل اول ناشی از فاضلاب سینک ظرفشویی و دومین عامل پسماند زباله و… در آشپزخانه است. این دو عامل می توانند به اندازه کافی آشپزخانه را بدبو کنند.

مشخص است که وجود زباله در قسمت آشپزخانه موجب ایجاد بوی گند و زننده می شود و برای برطرف کردن آن باید زباله ها را از ساختمان خارج نمود.

بنظر می رسد که علت بوی بد فاضلاب بیشتر مربوط به باقی مانده مواد غذایی داخل لوله های فاضلاب باشد که در لوله و سیفون باقی مانده است. سیستم لوله ها و فاضلاب سینک ظرفشویی می تواند یکی از عوامل ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی در آشپرخانه باشد.

جهت رفع این مشکل به وجود آمده نیاز است که این نوع مواد فاسد شده را از لوله های فاضلاب تمیز کنید. هر چقدر که آشپزخانه تمیز باشد، باز هم بوی بد فاضلاب بیرون آمده و علت آن نیز می تواند کثیفی لوله های فاضلاب باشد.

لوله بازکنی شهرک مخابرات
ریختن پسماند مواد غذایی داخل لوله های فاضلاب

لازم به ذکر است که در برخی موارد منشأ بوی بد فاضلاب، نشت گاز های فاضلابی و یا گاز چاه به داخل محیط ساختمان است. این نوع بو محیط را آلوده و درنتیجه بد بو می کند.

در برخی از موارد، گاز های فاضلاب غلظت بالایی دارند و همین موجب می شود تا نشت مقدار کمی از آن موجب آلودگی شدید در محیط خانه شود و در نتیجه فضای آشپزخانه را بد بو کند.

اگر مشکلی در ساختمان خود دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

شرکت خدمات فنی آذین لوله با اعزام سرویسکاران حرفه ای و با تجربه در لوله بازکنی و چاه بازکنی و دیگر خدمات، افتخار دارد با بیش از چندین سال سابقه، در کنار شما عزیزان بوده و اکنون آماده خدمات رسانی به تمامی مناطق تهران هستند.

لوله بازکنی ارزان با استفاده از دستگاه پیشرفته و بروز، تخلیه چاه، لوله کشی و… برخی از خدماتی هستند که سرویسکاران ما بصورت شبانه روزی ارائه می دهند.

در صورتی که مشکلات فاضلابی  در ساختمان شما به وجود آمده است، کافیست با شماره های ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره جهت مشکل به وجود آمده، مشکل شما را نیز بصورت کامل و تضمینی رفع نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *