به سایت آذین لوله *لوله بازکنی فرشته* خوش آمدید.

لوله بازکنی فرشته یکی از خدمات فوری و اورژانسی و جزو خدمات پر درخواست مجموعه آذین لوله است.

ما تعداد زیادی از سرویسکاران را در جنوب تهران مستقر کرده ایم که بلافاصله پس از تماس شما عزیزان، سرویسکار به محل اعزام شده و تمامی مشکلات فاضلابی شما عزیزان را برطرف می کند. تمامی سرویسکاران این مجموعه به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در تمامی روزهای سال سرویسدهی می کند. سرویسکاران تمامی خدمات لوله بازکنی را با نهایت کثیف کاری و بدون آسیب به لوله ها و در کمترین زمان ممکن ارائه می دهد.

☎️09127906021☎️

☎️02188032183☎️


یکی از خدماتی که مجموعه آذین لوله را در سراسر تهران ارائه می دهد. رفع گرفتگی لوله های فاضلاب است که می توان گفت یکی از مهمترین خدمات این مجموعه است


لیست خدمات مجموعه آذین لوله

لوله بازکنی تنها خدمات شرکت آذین لوله نیست، خدمات گسترده و متنوعی را در حوزه تاسیسات به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی انجام میدهیم که عبارتند از:

برای هر کدام از خدمات بالا که گفته شده است، سرویسکار جداگانه‌ ای در نظر گرفته ایم. برای تماس با ما با شماره های زیر تماس بگیرید. 

09127906021

خدماتی آذین در یکی از معتبرترین شرکت های ارائه خدمات فنی در سراسر تهران از مجموعه آذین لوله با سالها تجربه تمامی تلاش خود را می‌کند که رضایت صد درصدی مشتریان خود را جلب نماید


شرکت آذین لوله سرویسکاران زیادی را در سراسر تهران مستقر کرده اند که پس از تماس شما عزیزان در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شوند و به صورت تضمینی لوله های گرفته شده را با نهایت کثیف کاری بر طرف می کنند.


ارائه خدمات لوله بازکنی فرشته‌ به صورت فوری

شرکت آذین لوله بهترین شرکت خدمات تاسیساتی در تهران میباشد و یا بیش از 15 سال سابقه است که توسط متخصصین حرفه‌ ای به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی خدمات لوله بازکنی را انجام می‌دهد. اگر در منطقه فرشه ساکن هستید، به دلیل ته نشین شدن و…موجب گرفتگی لوله فاضلاب شده، تنها کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

لوله بازکنی فرشته
ارزان‌تر از همه جا و شبانه روزی و بدون تعطیلی و با رعایت نکات بهداشتی

ما سرویسکاران را در کوتاهترین زمان ممکن برای شما اعزام میکنیم. فوری و بدون کثیف کاری عملیات رفع گرفتگی را برای شما عزیزان انجام می‌ دهند.


ویژگی های مهم شرکت آذین لوله

مناطق تحت پوشش مجموعه آذین لوله در لوبه بازکنی فرشته

شرکت آذین لوله به دلیل داشتن سرویسکاران زیاد و با تجربه در تمامی مناطق تهران، این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در کمترین زمان ممکن، در محل شما عزیزان حضور می یابند و آماده ارائه خدمات تضمینی به شما عزیزان می باشد. شماره هایی که جهت ثبت درخواست باید با آن تماس بگیرید:

09127906021

02188032183


مراحل کار در فرشته

لوله بازکنی در نازی آباد ارزان و سریع، تخصص خدمات شرکت آذين لوله است. شما عزیزان در هر کجای تهران که ساکن هستید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان و 100% تضمینی مشکلات فاضلابی شما عزیزان را بر طرف کنند.

لوله بازکنی فرشته
ارائه خدمات تضمینی و فوری و سریع و با استفاده از دستگاه های بروز

⚠️توجه⚠️لوله بازکنی در تهران بصورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان میباشد.

0912790602


عواملی که موجب گرفتگی لوله های فاضلاب می شود:

انواع دستگاه های لوله بازکنی که در فرشته مورد استفاده قرار میگیرد:

امروزه برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب از دستگاه های متفاوتی استفاده می شود. هر کدام از این دستگاه ها معایب و مزایای زیادی را به همراه دارد. ما در مجموعه آذین لوله سعی می کنیم تا از دستگاه هایی استفاده کنیم که مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. در ادامه به چند تا از روش های لوله بازکنی در فرشته اشاره کرده ایم:

مراحل رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با استفاده از دستگاه فنر برقی:

قیمت لوله بازکنی در فرشته

قیمت خدمات لوله بازکنی در نازی آباد با سایر نقاط تهران یکسان میباشد. اکثرا روش کار باز کردن گرفتگی ها، اینگونه است که سرویسکار برای بازکردن لوله با فنر کار خود را شروع میکند. بیشتر موارد گرفتگی حل میشود و اگر مشکل بزرگتری بود، گرفتگی با مواد چسبنده ای مانند قیر و…باشد، باید از دستگاه پمپ تراکم هوا، فنر سرمته دار برای گرفتگی لوله ها استفاده شود.

لوله بازکنی فرشته
تمامی خدمات در مجموعه آذین لوله به صورت فوری ارائه میشود
هزینه لوله بازکنی چگونه تعیین می شود؟

قیمت لوله بازکنی با فنر معمولی و یا فنر بزرگ با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته را با یک تماس می توانید به صورت شبانه روزی دریافت کنید. هزینه لوله بازکنی به انواع عوامل بستگی دارد که عبارتند از:


تخلیه چاه در فرشته

تخلیه چاه خدمتی بسیار پر درخواست میباشد که در صورت به تعویق افتادن انجام آن شاهد مواردی مثل انتشار بوی بد فاضلاب، از بین رفتن امکان استفاده از حمام، توالت و…خواهید بود. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که در صورت پر شدن چاه فاضلاب سریعا به خالی کردن آن اقدام نمایید.

عملا هر فضایی که افراد از آن استفاده میکنند دارای فاضلاب هستند. بنابراین خدمات تخلیه چاه برای فضاهای متفاوتی ارائه داده میشود:

بنابر فضای مورد نظر برای تخلیه چاه، روش کار، ماشین تخلیه چاه مورد استفاده و همچنین قیمت تخلیه چاه متغیر خواهد بود.

تخلیه چاه یک کار تخصصی میباشد که لازم است فردی باتجربه مسئولیت این کار را برعهده بگیرد.

لوله بازکنی فرشته
اعزام سرویسکار در کمتر از ۳۰ دقیقه

گروه کاری شرکت آذین لوله بعد از تخلیه چاه فضولات، لجن و مواردی که در تانکر ذخیره شده اند را به محل های مخصوص انتقال میدهند و عمل تخلیه چاه را ارائه میدهند و در تمامی مراحل تخلیه چاه استاندارد های لازمه را رعایت میکند.


درباره خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی در فرشته

برای باز کردن لوله های فاضلاب و یا رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در محدوده جنوب تهران با توجه به نوع لوله های فاضلاب و از ابزارهای مختلفی جهت بر طرف کردن گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده می کند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


لوله بازکنی و تخلیه چاه آذین لوله در تمامی روزهای هفته و در تمامی ساعات شبانه روزی در حال فعالیت است. اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی در فرشته دارید همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا برای شما عزیزان سرویسکار حرفه ای و مجرب را در کمتر از 30 دقیقه به محل اعزام نماییم. سرویسکار در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات به وجود آمده در لوله های فاضلاب را به صورت کامل از بین می برد و لوله باز شده را تحویل شما عزیزان می دهند.


بهترین مجموعه ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی در فرشته

بهترین لوله بازکنی در فرشته در شعبه شمال تهران با آبائه خدمات پیشرفته هر نوع گرفتگی که درون لوله های فاضلاب رخ داده باشد را بدون آسیب به لوله های فاضلاب باز می کند. اگر در قسمت شمال تهران ساکن هستید و به خدمات لوله بازکنی نیاز دارید، می توانید به صورت شبانه روزی از خدمات مجموعه آذین لوله استفاده کنید.

لوله بازکنی فرشته
رفع گرفتگی های با وجود آمده داخل لوله های فاضلاب به صورت تضمینی 

شرکت آذین لوله در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان می باشد. در هر ساعتی از شبانه روز که با علائم گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شدید، فورا با خدمات لوله بازکنی در شمال تهران تماس بگیرید تا سرویسکاران حرفه ای و مجرب، ‌در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شوند.


ارائه خدمات لوله بازکنی در فرشته بصورت شبانه روزی و بدون کثیف کاری 

یکی از عمده ترین دلایلی که موجب می شود تا افراد با ما تماس بگیرند، گرفتگی لوله های فاضلاب در سینک ظرفشویی و توالت فرنگی و ایرانی و حمام است. یکی از بیشترین نگرانی هایی که دارند، میزان کثیف کاری در هنگام رفع گرفتگی لوله های فاضلاب است. ما در شعبه شمال تهران این اطمینان را به شما عزیزان می دهیم که به دلیل تجربه زیاد سرویسکاران، خدمات خود را بدون کثیف کاری انجام بدهیم.


علت بوی بد فاضلاب چیست؟

یکی از شایع ترین علت بوی بد فاضلاب در منازل، انسداد کامل و یا جزئی مجرای فاضلاب در اثر برخی از مواد است. بخصوص گرفتگی لوله های توالت می تواند موجب بوی بد فاضلاب باشد.

حتی اگر توجه کنید که مخارج لوله های شما در لوله ها مسدود نشود، امکان دارد به دلیل رفتار ناخود آگاه و غیر مسئولانه همسایه ها در معرض بوی بد فاضلاب قرار بگیرند. در ابتدای رفتار غیرمسئولانه انداختن برخی از اجسام مانند دستمال کاغدی، درب بطری، دستمال مرطوب و… به داخل لوله های فاضلاب توالت است.


 بوی بد فاضلابی به چه دلایلی ایجاد می شود؟

گاز های فاضلابی

نشت گاز سولفید هیدروژن به داخل محیط ساختمان و منزل، از جمله دلایل ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی است.

در صورتی که ریز ارگانیسم های بی هواز موجود در چاه فاضلاب شروع به تجزیه کند، گازی را تولید می کند که در زمانی که غلظت آن بیشتر باشد، بوی بد فاضلابی استشمام می شود.

 

گاز های فاضلابی بویی مشابه به تخم مرغ و یا لاشه گندیده و ماهی فاسد شده دارد و از محیط هایی مانند آشپزخانه و توالت به داخل فضای خانه می تواند منتشر بشود.

عدم وجود آب در قسمت شترگلویی

جلوگیری از خروج گاز های فاضلابی و همچنین بوی بد فاضلابی را بر عهده دارد.

لوله بازکنی فرشته
عدم آب در قست شترگلویی او ایجاد بوی بد فاضلاب

در زمانی که شترگلویی خشک باشد، بو از چاه فاضلاب خارج می شود و در نهایت وارد فضای خانه می شود.

نشت و پر شدن چاه فاضلاب

در بیشتر اوقات به دلیل طولانی شدن و ماندگي بیش از حد مواد زائد داخل چاه فاضلاب و عدم تخلیه آن می تواند منجر به ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی بشود. 

زمانی که چاه فاضلاب پر می شود، سرریز می کند و در نهایت بوی بدی در محیط منتشر می شود. بهترین راه برای رفع بوی بد، استفاده از خدمات تخلیه چاه است.

وجود رسوب داخل لوله های فاضلاب و عدم تخلیه چاه فاضلابی

در رابطه با سرویس های بهداشتی، به طور معمولی رسوب گرفتگی و عدم تخلیه چاه فاضلاب و جرم گرفتگی لوله های فاضلابی می تواند موجب ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی بشود.

لوله بازکنی فرشته
ایجاد بوی بد در تمامی قسمت های مختلف خانه

باید علت آن بصورت دقیق بررسی بشود و جهت رفع بوی گند و زننده فاضلابی اقدام کنید.

جمع شدن مواد زائد و پرز فرش و… داخل شترگلویی

در صورت تجمع این مواد به داخل شترگلویی،خود شترگلویی می تواند موجب پخش شدن بوی گند و زننده فاضلابی در محیط ساختمان و خانه بشود.

مواد زائدی که در این قسمت انباشته می شوند، با گذشت زمان فاسد شده و موجب ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی می شود.