به سایت آذین لوله *لوله بازکنی زنجان* خوش آمدید


لوله بازکنی زنجان را به خدمات خود اضافه کرده ایم تا بتوانیم این محله را نیز پوشش بدهیم. و مشتریان عزیز در این محله نیز بتوانند از خدمات بهره مند بشوند.

مجموعه آذین لوله، لوله بازکنی در زنجان را با کادری متخصص در این زمینه و بدون سوء پیشینه و دارای تجربه بالا در این زمینه، با کمترین قیمت و با بالاترین کیفیت انجام می دهند. مطمئن باشید بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهند. لوله بازکن های این مجموعه موظف هستند تا رعایت بهداشت و با نهایت کثیف کاری خدمات خود را ارائه بدهند. 

☎️09127906021☎️

☎️02166356366☎️

چنین مشکلاتی امکان دارد در هر شرایطی و در مکان های متفاوتی رخ بدهد. با توجه به اینکه گرفتگی لوله های فاضلاب و مشکلات مربوط به آن دلایل زیادی دارد و در صورت مشاهده هر کدام از آنها، باید از خدمات لوله بازکنی استفاده کنید. 


ارائه خدمات چاه بازکنی به صورت شبانه روزی

همه افراد بر این باورند که لوله بازکن ها فقط برای انجام باز کردن گرفتگی های لوله کار میکنند. ولی میخواهیم این مطلب را به اطلاع شما عزیزان برسانیم که بازکردن لوله ها در زنجان و دیگر سرویسکاران ما در سراسر تهران میتوانند خدماتی را به شما ارائه دهند. در زیر به برخی از این خدمات اشاره کرده ایم:


چرا باید به شرکت آذین لوله اعتماد کنیم؟


جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب چه اقداماتی را باید انجام داد؟

استفاده کردن از لوله بازکن های دستی: استفاده از این دستگاه مواقعی که گرفتگی سطحی است بسیار موثر است.

لوله بازکنی زنجان
رفع گرفتگی لوله ها با استفاده از دستگاه فنر دستی

یکی از بهترین روش هایی که به صورت صد در صد کاملی گرفتگی ها را باز می‌کند و استفاده از فنر لوله بازکنی است.


دستگاه هایی که در لوله بازکنی زنجان مورد استفاده قرار می گیرند:

جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب به خدمات لوله بازکنی با استفاده از دستگاه های مخصوصی نیاز دارید. استفاده از این نوع دستگاه ها با توجه به اندازه و سایز آن و غیره گرفتگی متفاوت لوله ها را رفع خواهد کرد. برخی از دستگاه هایی که در لوله بازکنی زنجان مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از:

دستگاه فنر برقی: برای رفع گرفتگی لوله هایی که با شدت زیاد دچار گرفتگی شدند مناسب است.

دستگاه فنر دستی: برای رفع گرفتگی های جزئی به کار گرفته می شود.

لوله بازکنی زنجان
انواع روش های جهت رفع گرفتگی های سطحی

🔴این فنرها از جنس فولاد بوده و از انعطاف بالایی نیز برخوردار هستند. طول این فنر ها با توجه به نوع گرفتگی و لوله که دچار انسداد شده است متفاوت است.🔴

دستگاه پمپ تراکم هوا: رفع گرفتگی هایی که به دلیل انباشته شدن خاک در لوله های فاضلاب رخ داده است.

لوله بازکنی زنجان
رفع انواع گرفتگی های خاکی و شنی با استفاده از این دستگاه

چه دستگاهی در شرکت آذین لوله مورد استفاده قرار می گیرد؟

 قابلیت بالایی که دستگاه فنر برقی دارد هر گرفتگی ای که داخل لوله فاضلاب رخ داده باشد را برطرف می‌کند. پس می توان گفت یکی از متداول ترین دستگاه هایی که در شرکت آذین لوله مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه فنر برقی است. با استفاده از این ابزار به صورت دستی و یا الکتریکی اجرا می شود. هر نوع گرفتگی که داخل لوله فاضلاب رخ داده باشد، مانند: چربی و رسوبات و یا فضولات و یا غیره با استفاده از این دستگاه قابل رفع هستند.


لوله بازکنی در زنجان با اعزام سرویسکاران حرفه ای

یکی از مزیت ها و ویژگی های شرکت لوله بازکنی آذین لوله مهارت و تجربه کافی در این زمینه است. دارای کادری حرفه ای و با تجربه در زمینه رفع انواع گرفتگی لوله های فاضلاب در خدمت شما عزیزان است. با ارائه خدمات تضمینی، نظر شما عزیزان را به خود جلب می کند.

لوله بازکنی زنجان
ارائه خدمات تضمینی با بهترین کيفيت و به صورت فوری و سریع

افرادی که در این مجموعه در حال فعالیت هستند لز سابقه زیادی برخوردار هستند. گرفتگی لوله فاضلاب هر چیزی که باشد آن را تشخیص می دهند و با استفاده از روش های تضمینی اقدام به رفع آن می کند.


مستقر کردن سرویس کاران مجرب در لوله بازکنی زنجان

خدمات لوله بازکنی نیازمند داشتن مهارت و تخصص کافی در این زمینه است. افرادی که تجربه کافی ندارند یا افراد عادی قادر به رفع انواع گرفتگی لوله های فاضلاب نخواهند بود. جهت ارائه خدمات متنوع و با کیفیت خود، بهترین و مجرب ترین سرویس کاران را اعزام می کند. افرادی که در این مجموعه فعالیت دارند با رعایت نکات بهداشتی و با ارائه خدمات با بهترین کیفیت و مناسب جهت ارائه سرویس پاسخگوی نیاز شما عزیزان می باشند.

یکی از مشکلاتی که در بسیاری از خانه ها با آن مواجه میشویم، گرفتگی لوله های فاضلاب میباشد. استفاده از مواد شیمیایی و اسیدی معمولا موقتی هستند و حتی میتواند دشوار باشد. بیشتر این راه ها موقتی میباشند و حتی میتواند مشکل را برطرف نکند. با دلایل متفاوتی ممکن است ما به لوله بازکنی نیاز داشته باشیم‌. میتوانید برای خدمات دیگر روی شرکت آذین لوله حساب باز کنید. میتوانید برای حل مشکلات خود با ما تماس بگیرید. 

09127906021


اعزام فوری سرویسکار در کمتر از 30 دقیقه

با توجه به حساسیت کار در زنجان و ارائه تمامی خدمات آنها در شرایطی خاص یکی از ویژگی های مهم آذین لوله، اعزام سرویسکار در کمترین زمان ممکن است. به محض اینکه با گرفتگی لوله های فاضلاب و یا ترکیدگی لوله ها، پر شدن چاه فاضلاب و… تماس بگیرید تا در اسرع وقت نیروهای با تجربه و نزدیک به محل را اعزام می کند. با اعزام فوری و به موقع سرویسکار از بروز آسیب های جدی و بیشتری جلوگیری می کنند. در هر کجای زنجان که ساکن هستید می توانید جهت بر طرف کردن مشکلات فاضلابی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.


ویژگی های مجموعه آذین لوله در لوله بازکنی زنجان 

شرکت آذین لوله با بیش از سالها سابقه در زمینه خدمات تاسیساتی با کادری مجرب در تمامي روزهای تعطیل آماده خدمت‌ رسانی به همشهریان عزیز مي‌ باشد.


مزیت های مهم لوله بازکنی در زنجان

تخلیه چاه در زنجان

زمانی که آب به راحتی نتواند وارد چاه فاضلاب شود و در سینک ظرفشویی و یا…بالا بیاید و یا آب به کندی وارد چاه شود، نشان دهنده پر شدن چاه فاضلاب میباشد. تخلیه چاه فاضلاب همانند لوله بازکنی فرآیندی است که طی آن مواد داخل چاه فاضلاب توسط ابزار آلات مخصوص اینکار و همچنین افراد متخصص در این زمینه تخلیه میشود و پس از تخلیه چاه فاضلاب آماده استفاده میشود. تخلیه چاه و بازسازی آن باید در زمان درست توسط متخصص انجام شود. در این صورت به راحتی میتوان از وقوع خطر جلوگیری کرد. میتوان از مزایای تخلیه چاه به افزایش عمر آن اشاره کرد. همچنین دیگر لازم به حفر چاه مجددی نیست و در نتیجه باعث کاهش هزینه ساختمان میشود.

اگر در مورد پر شدن چاه فاضلاب بی توجه باشید و یا برای تخلیه آن دیر اقدام کنید، باعث ریزش چاه میشود. ریزش چاه فاضلاب بخصوص مناطق مسکونی میتواند خطرات جانی و مالی به همراه داشته باشد.

هزینه تخلیه چاه و لوله بازکنی چقدر است؟

هزینه تخلیه چاه بسته به محل قرارگیری چاه فاضلاب و فاصله دهانه چاه با محل قرار گیری تانکر، مقدار گرفتگی، قدیمی بودن چاه فاضلاب و تعداد تانکر متغیر میباشد. اگر نیاز به لایروبی و کف تراشی داشته باشید، قمیت آن جداگانه محاسبه میشود. قیمت لوله بازکنی یکی از مهمترین گزینه ها در انتخاب فرد برای بازکردن لوله ها میباشد. قیمت لوله بازکنی به عوامل متفاوتی بستگی دارد:

  1. کنده کاری در محل گرفتگی
  2. نوع روش فنر مورد استفاده
  3. طول لوله های فاضلاب جهت فنرزنی
  4. میزان گرفتگی لوله ها
  5. سختی و یا شدت گرفتگی
  6. تعداد موارد فنر زنی و یا تعداد گرفتگی لوله های فاضلاب

در شرکت آذین لوله از انواع پمپ های تخلیه چاه مانند پمپ لجن کش، پمپ ساکشن، پمپ دنده ای، پمپ کف کش و استفاده میشود.

لوله بازکنی زنجان
تخلیه کردن چاه فاضلاب با استفاده از پمپ های مکنده

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


نحوه ارائه خدمات لوله بازکنی در لوله بازکنی زنجان به مشتریان


یکی از مهم ترین معضلات در هر شهری، گرفتگی لوله ها و چاه فاضلاب است. در بسیاری مواقع اگر به آن اهمیت داده نشود، آسیب های زیادی را به همراه خواهند داشت. شرکت های لوله بازکنی یکی از بهترین گزینه هایی است که در صورت نیازمند شدن به آن ها، در خدمت شما عزیزان است. 


نشانه های گرفتگی لوله های فاضلاب در لوله بازکنی زنجان

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که در یک روز معمولی به سراغ شیر آب بروید و قصد شستن طرف و یا میوه ها را داشته باشید. در هنگام استفاده از آن، متوجه می شوید لوله های فاضلاب دچار انسداد شده است  و آب از لوله ها پایین نمی رود.

اوضاع زمانی بدتر می شود که این اتفاق در لوله های توالت ایرانی و یا فرنگی افتاده بیفتد. در این مواقع شما با استفاده از محلول های شیمیایی و اسیدی اقدام به رفع آن ها می کنید. همه ما با نشانه های گرفتگی لوله های فاضلاب آشنا هستیم که این نشانه های شامل:

لوله بازکنی زنجان
رفع انواع گرفتگی لوله های فاضلاب به صورت کامل و تضمینی و سریع و فوری

هر کدام از این نشانه ها به شما اخطار می دهند که پس از گذشت چند روز لوله های فاضلاب دچار انسداد خواهند شد.


چگونه گرفتگی لوله های فاضلاب را با روش های خانگی در لوله بازکنی زنجان رفع کنیم؟

انسداد لوله های فاضلاب مختلف هستند و بر اساس شدت گرفتگی های لوله فاضلاب و نوع گرفتگی ها درجه بندی می شوند. برای شدت گرفتگی لوله های فاضلاب می توانید بالا زدن فضولات را در نظر بگیرید. موارد دیگر را می توان انسداد سطحی در نظر بگیرید. برای گرفتگی هایی که سخت و دشوار هستند روش های خانگی تاثیری ندارند و تنها راه حل آنها استفاده از خدمات لوله بازکنی است.

لوله بازکنی زنجان

ولی برای گرفتگی هایی که سطحی هستند روش های خانگی موثر هستند و در ادامه شما را با چند روش آشنا می کنیم تا بتوانید بدون صرف وقت از آنها استفاده نمایید:

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با استفاده از نمک آب جوش و جوش شیرین

لوله بازکنی زنجان

یک فنجان جوش شیرین را با یک دوم فنجان نمک ترکیب کنید و سپس داخل لوله ای که دچار انسداد شده است بریزید. پس از ۱۰ الی ۲۰ دقیقه صبر کنید تا این دو مواد اثر خود را بگذارند و سپس با استفاده از آب جوش به ترکیب محلول ها اضافه کنید. این مواد به دلیل قوی بودن می تواند گرفتگی های سطحی را به طور کامل از بین ببرد.

استفاده از تلمبه دستی

استفاده از این ابزار یک روش عالی و سریع برای رفع گرفتگی لوله ها است. اگر داخل سینک و یا روشویی آب نیست، به اندازه ۳ لیوان آب به آن اضافه کنید و قبل از شروع، اطراف لوله را با استفاده از پارچه بپوشانید. قسمت لاستیکی تلمبه دستی را در دهانه لوله های فاضلاب قرار بدهید و به صورت کامل شروع به بالا و پایین کردن ابزار کنید. اگر تخلیه لوله های فاضلاب به کندی و آرامی انجام بشود این عمل را تکرار کنید.

*توجه داشته باشید که اگر قبل از استفاده از این روش از محلول های اسیدی و شیمیایی استفاده کرده اید، از این روش به هیچ عنوان استفاده نکنید*

باز کردن انسداد لوله های فاضلاب با استفاده از سرکه و جوش شیرین

یکی از مهمترین عوامل گرفتگی داخل لوله های فاضلاب وجود چربی و یا رسوب است. این مواد در مدت طولانی بر روی یکدیگر انباشته شده و به صورت جرم و رسوب شدید به وجود می آیند و موجب گرفتگی لوله های فاضلاب می شوند. برلی این که رسوبات و جرم ها را از بین ببرید می توانید سرکه و جوش شیرین را به یکدیگر ترکیب کنید. زمانی که این دو مواد را ترکیب کرده اید داخل لوله بریزید. برای اینکه تاثیر خود را بگذارد، یک الی دو ساعت به آن زمان بدهید.

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با استفاده از مواد شوینده

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با استفاده از مواد شوینده یکی از روش هایی است که افراد خانه دار از آن استفاده می کنند. لازم به ذکر است که مواد شوینده به تنهایی عمل نمی کند و بهتر است این مواد را داخل یک ظرف پر از آب مخلوط کنید. سپس آن را بر روی شعله حرارت بدهید تا با یکدیگر مخلوط شوند. زمانی که مخلوط شده اند آنها را در مسیر هایی که دچار گرفتگی شده اند آرام بریزید. اگر انسداد لوله های فاضلاب برطرف شد ۳ الی ۴ بار آب را با فشار بسیار زیاد داخل لوله آب بریزید تا مسیر آب و فضولات به طور کامل تمیز شوند.

باز کردن انسداد لوله های فاضلاب با استفاده از آب‌جوش

این روش یکی از ساده ترین روش ها برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب است. یک ظرف را پر از آب کنید و سپس آن را بر روی شعله قرار بدهید تا به جوش آید. بهتر است آب جوشیده شده را در سه الی چهار مرحله داخل لوله های فاضلاب بریزید.

ولی در هر مرحله بهتر است چند دقیقه صبر کنید تا گرفتگی شل شود. با انجام دادن این روش به طور تکرار می توانید انسداد لوله های فاضلاب را برطرف کنید. این روش یکی از سریع ترین و ابتدایی ترین روش برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب است.


افتادن اشیاء قیمتی داخل لوله های فاضلاب 

با توجه به نوع اشیائی که داخل لوله های فاضلاب افتاده است هزینه تعیین می شود. که در این شرایط متفاوت است. جسمی سخت که داخل لوله های فاضلاب افتاده باشد خارج کردن آن سخت و دشوار است. و نیاز به ابزارهای پیشرفته ای دارد.

در زمانی که اشیاء قیمتی و یا گوشی همراه خود موجب انسداد لوله ها شده است هزینه متفاوت خواهد بود. جهت اطلاع از هزینه حدودی این خدمات در لوله بازکنی زنجان کافیست با شماره های موجود در سایت بصورت فوری و شبانه روزی و بدون تعطیلی تماس بگیرید.


🔴خدمات لوله بازکنی در زنجان بصورت شبانه روزی و فوری و بدون کثیف کاری و بدون آسیب به لوله های فاضلاب و خرابکاری با استفاده از دستگاه های پیشرفته و فنر های بلند به صورت تضمینی.

نیروهای فنی لوله باز‌کنی شرکت آذین لوله در محله زنجان بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. این تیم زیر مجموعه خدمات لول بازکنی در غرب تهران است د در کوتاه ترین زمان ممکن سرویسکار را به محل اعزام می کند.🔴

❗️تــــــــــــوجــــــه❗️

🔴ما در تمامی روز های سال در حال فعالیت هستیم.

شما عزیزان نیز می توانید بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی و با هزینه ای ارزان و با بهترین کیفیت از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در خیابان زنجان استفاده کنید.🔴