لوله بازکنی دیباجی+ ارزانتر از همه جا+ ارائه خدمات شبانه روزی و بدون تعطیلی *حتی در ایام تعطیلات رسمی*


لوله بازکنی دیباجی در واقع یکی از شعبه های تهران است. با چندین سال سابقه در امر خدمات تاسیساتی در مناطق تهران آماده سرویسدهی میباشد.

این شرکت با در اختیار داشتن سرویسکاران با تجربه و حرفه ای کمترین زمان و با کیفیت کار مورد نظر را انجام میدهند. آذین لوله ۲۴ ساعته و شبانه روزی درحال فعالیت میباشد. بدون تعطیلی حتی تعطیلات رسمی آماده سرویسدهی میباشد.

09127906021


لیست خدمات مجموعه آذین لوله

خدماتی که در بالا ذکر شده است، به سرعت و با بهره گرفتن از بهترین سرویسکاران در کمترین زمان انجام میشود. تمامی خدمات در دیباجی با بهترین کیفیت انجام میشود. شما عزیزان تنها با یک تماس، میتوانید از خدمات لوله بازکنی بهرمند شوید.

انسداد لوله های فاضلاب از آن دسته مشکلاتی است که دیر اقدام کردن جهت رفع گرفتگی ها، باعث آسیب های جدی به ساختمان میشود.


گرفتگی لوله های فاضلاب در دیباجی

تاسیسات یکی از مهمترین بخشهای هر ساختمانی به حساب می آید. هتل ها، منازل، محل کار، رستورانها و… خراب شدن تاسیسات لوله کشی یکی از معضلات است. خراب شدن لوله ها گاهی اوقات موجب گرفتگی لوله ها میشود. حتی میتوان گفت در هنگام لوله کشی خورده سیمان و گچ داخل لوله میریزند. باعث گرفتگی لوله ها میشوند. یکی از مزایای بازکردن لوله ها در دیباجی داشتن شعب متعدد در تمامی نقا‌ط تهران، اطراف تهران است. خدمات تاسیساتی در دیباجی به صورت تضمینی و دریافت هزینه بعد از باز شدن لوله انجام میشود.

لوله بازکنی دیباجی
ارزانتر از همه جا و شبانه روزی و بدون تعطیلی و فوری و سریع

اگر در این محل به خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه، چاه بازکنی و… نیاز داشتید، می توانید نیاز خود را با استفاده از شرکت آذین لوله رفع نمایید.

خدمات لوله بازکنی امکان دارد برای همه پیش آمده باشد و مشکلات زیادی را به بار آورد. هنگام وقوع چنین حوادثی افراد بدون اینکه چاره ای داشته باشند باید از خدمات لوله بازکنی به صورت فوری و شبانه روزی استفاده کنند. یکی از مهم ترین خدمات شرکت آذین لوله، لوله بازکنی و تخلیه چاه است.

بنابراین شما عزیزان اگر به خدمات لوله بازکنی و سایر خدمات نیاز داشتید، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین خدمات این مجموعه را به صورت تضمینی دریافت کنید. برای تمامی افراد قابل درک است که سرعت عمل برای افرادی که به خدمات لوله بازکنی نیاز دارند، بسیار مهم است.

شما عزیزان می توانید به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی برای دریافت انواع گرفتگی لوله های فاضلاب، با شماره های موجود درون سایت تماس بگیرید و از طریق تماس خدمات خود را ثبت نمایید.


ویژگی های شرکت آذین لوله جهت لوله بازکنی در دیباجی

در صورت گرفتگی یکی از لوله های فاضلاب منزل و یا محل کارتان، می توانید از خدمات لوله بازکنی در دیباجی، بدون صرف وقت تماس بگیرید و پس از شرح مشکل فاضلابی که پیش آمده است، آدرس خود را ثبت نمایید، بلافاصله پس از دریافت آدرس پستی، سرویسکار در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام می شود و پس از بازدید و انتخاب روش مناسب، اقدام به رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در کوتاه ترین زمان ممکن می کند.


لوله بازکنی در دیباجی با ضمانت 100% بازکردن لوله های فاضلاب

لوله بازکنی در دیباجی به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی و تضمینی ارائه می شود. با توجه به اینکه گرفتگی لوله های فاضلاب امکان دارد در هر لحظه از شبانه روز اتفاق بیفتد، شرکت آذین لوله سرویسکاران خود را در سراسر این محل مستقر کرده است تا لوله بازکنی شبانه روزی را با بهترین کیفیت و با قیمتی ارزان ارائه بدهند.

لوله بازکنی دیباجی
ارایه خدمات سریع و فوری و اعزام لوله بازکن در کمترین زمان

لوله بازکنی دیباجی فوری و با ضمانت کیفیت انجام می شود و هر قسمت منزل و یا محل کار شما مثل لوله های آشپزخانه، توالت، حمام، پارکینگ و… که به مشکل خورده باشد، در کمترین زمان ممکن، توسط سرویسکاران حرفه این این شرکت به همراه دستگاه های بروز و پیشرفته بر طرف می شود و لوله باز شده را به صورت تضمینی تحویل شما عزیزان می دهند.

ارزان بودن در هر نوع خدماتی یک مزیت عالی به حساب می آید. لوله بازکنی شرکت آذین لوله تمامی خدمات خود را با نهایت کثیف کاری و با هزینه ای مناسب ارائه می دهند تا مشتریان از خدمات ما رضایت کاملی را داشته باشند.


برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب باید چه کنیم؟

برای باز کردن لوله های فاضلاب چه اقداماتی باید انجام داد؟! در این مطلب یاد میگیرید که چطور با گرفتگی های سطحی روبرو شدید، نگران نباشید. چون شرکت  آذین لوله گرفتگی هایی که درون لوله فاضلاب رخ داده است را با روش های خانگی رفع کنید. اگر با گرفتگی های سطحی روبرو شدید نگران نباشید چون شرکت آذین لوله راهکار هایی جهت باز کردن گرفتگی های سطحی لوله های فاضلاب معرفی می‌کند. توجه داشته باشید این روش ها بسیار ساده هستند ولی بهتر است نکات بهداشتی رو رعایت کنید و حتما از دستکش و ماسک استفاده کنید.

از محلول های شیمیایی و اسیدی هیچگاه استفاده نکنید

استفاده از محلولهای شیمیایی و اسیدی بخاطر خطرات جدی که به لوله ها و افراد میرساند، اکیدا ممنوع است. مواد شیمیایی به لوله ها آسیب میرساند. باعث سوراخ شدن و پوسیدن لوله ها میشود.

لوله بازکنی دیباجی
از محلول های شیمایی بهتر است هیچگاه استفاده نکنید
گرفتگی وان و یا لوله حمام

یکی از اولین و اصلی ترین علت گرفتگی لوله های فاضلاب وجود موی بلند در لوله هاست. چون امروزه در اکثر ساختمانها حمام و سایر لوله ها مشترک هستند. ریختن خمیر دندان نیز می‌تواند موجب گرفتگی شود. اگر با گرفتگی قسمتی از منزل روبرو شدید با استفاده از آب گرم یا آب جوش می توانید پس از چند دقیقه گرفتگی را برطرف کنید. میتوانید انواع شوینده ها مانند صابون و یا شامپو را با آب داغ ترکیب کنید و با فشار داخل لوله های فاضلابی بریزید. گرفتگی باز نشد این کار را تکرار نکنید و بهتر است از یک شرکت لوله بازکنی کمک بگیرید.

*پیشگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب حمام*

اگر لوله روشویی با هم مشترک هستند،بهتر است بعد از اینکه مسواک زدید، مراقب باشید که خمیر دندان در فاضلاب نریزد. اگر به صورت ناگهانی ریخت، از ریختن آب داغ برای حل کردن آن استفاده کنید. همچنین داخل کف شوی حمام توری قرار بدهید تا در هنگام استحمام از ورود موهای شما از داخل لوله های فاضلاب جلوگیری کند.

لوله فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی

خیلی از اشیا و یا چیزهای دیگر می تواند موجب گرفتگی لوله های فاضلاب شود. مثل انداختن دستمال کاغذی و مدفوع و غیره همگی موجب انسداد لوله های فاضلاب می شوند. اگر با استفاده از تلمبه دستی و یا استفاده از روش های خانگی گرفتگی ها رفع نشدید حتماً از خدمات لوله بازکنی در دیباجی استفاده کنید. 

نکاتی جهت پیشگیری از گرفتگی لوله های توالت ایرانی و فرنگی

گرفتگی لوله های فاضلاب آشپزخانه

بهترین راهکار جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب آشپزخانه استفاده از ترکیب آب و صابون و یا مایع شوینده است. با ریختن آب جوش مواد چربی و روغن هایی که در لوله های فاضلاب وجود دارد از بین می‌رود و گرفتگی برطرف میشود. روش کار به این گونه است که آب جوش را با یک مواد شوینده ترکیب کنید و به درون لوله فاضلاب بریزید. اگر لوله باز نشد از تلمبه خانگی استفاده کنید. اگر با چنین راهکارهایی دوباره باز نشد بهتر است از ‌خدمات لوله بازکنی استفاده نمایید.

نکاتی جهت پیشگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب آشپزخانه

بروز چربی و یا هر چیز دیگری، درون لوله های فاضلاب آشپزخانه و یا آب سرد موجب می‌شود تا روغن های موجود در آن به جداره لوله ها بچسبند و در نتیجه به رسوب تبدیل می شوند. حتماً از یک توری استفاده کنید تا از ورود مواد اضافی و یا فضولات به درون لوله های فاضلاب جلوگیری کند. استفاده از این توری موجب می شود تا شما خیالتان بابت گرفتگی و راحت باشد که موادی مانند پسماند مواد غذایی و یا هر چیز دیگری وارد لوله‌های فاضلاب نشوند. بهترین روش جهت باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده از خدمات لوله بازکنی در دیباجی است.

زمانی که با گرفتگی لوله های فاضلاب روبرو شدید از آب جوش استفاده کنید. آب جوش موجب می شود تا مواد در شتر گلویی ته نشین نشود و می تواند هر چیزی را که درون لوله فاضلاب وجود داشته باشد را برطرف کند. استفاده از مایع شوینده و یا شامپو که با آب جوش ترکیب شده اند موجب لیز شدن دیواری لوله ها می شود و در نتیجه لوله ها از چربی و روغن پاکسازی می گردد.


تماس با شرکت لوله بازکنی آذین لوله

اگر با استفاده از روش های خانگی گرفتگی لوله های فاضلاب رفع نشد، بهترین راهکار برای برطرف کردن آنها تماس با لوله بازکنی در دیباجی است. تماس با شرکت لوله بازکنی موجب می شود تا یک سرویس کار و کار بلد شما را از شر گرفتگی خلاص کند. متخصصین لوله بازکنی شرکت آذین لوله تجربه بالایی در این زمینه دارند.

این تجربه موجب می‌شود تا بهترین روش را برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب انتخاب کرده و به صورت تضمینی و کاملی گرفتگی را رفع کنند. سرویسکاران این مجموعه به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی مشکلات شما عزیزان را برطرف می‌کنند. پس از تماس شما عزیزان نزدیکترین سرویس کار به محل مورد نظر اعزام می شود و مشکلات شما را در کمترین زمان ممکن برطرف می کنند.


تخلیه چاه در دیباجی

به عمل خالی کردن چاه فاضلاب و توالت و… توسط پمپ های مجهز به مکنده قدرتمند را تخلیه چاه می گویند.

در اکثر شهرهای بزرگ و پر جمعیت، فضولات منازل و یا محیط کار توسط شبکه فاضلاب سراسری جمع آوری میشود. بدیهی است که با پر شدن چاه فاضلاب سرریز کرده و توانایی دفع لجن و یا فضولات را نخواهد داشت. در این شرایط باید تخلیه چاه صورت بگیرد.

لوله بازکنی دیباجی
تخلیه چاه فوری و ارزانتر از همه جا به صورت شبانه روزی و فوری

برای تخلیه چاه روش های متفاوتی وجود دارد که مناسب با شرایط مکانی چاه، یکی از این روشها را انتخاب می کنیم. میتوان گفت که تمامی روش های تخلیه چاه یکسان بوده و تنها تفاوتی که دارند تفاوت در هزینه و سر و صدای ایجاد شده است. بطور کلی بهترین روش برای تخلیه چاه فاضلاب، تخلیه چاه با استفاده از پمپ لجن کش میباشد.

تخلیه چاه یکی از کارهای خدماتی میباشد که نیازمند ابزار و نیروی کار با تجربه و متخصص است و شرکت های متفاوتی در کلان شهر تهران در این زمینه فعالیت میکنند.

برای تخلیه چاه، میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


ارائه خدمات لوله بازکنی در دیباجی به صورت 100% تضمینی 

پس از تماس با شماره لوله بازکنی در دیباجی تنها در کمتر از 30 دقیقه، سرویسکار در محل حضور می یابد. و با استفاده از دستگاه و فنر های پیشرفته و بروز، گرفتگی لوله ها را به صورت کامل رفع می کنند‌. تمامی خدمات مجموعه آذین لوله تضمینی است.

خدمات لوله بازکنی را در محدوده دیباجی، بصورت شبانه روزی و فوری و بدون تعطیلی ارائه می دهیم. اگر شما عزیزان نیز ساکن این منطقه هستید، می توانید به صورت شبانه روزی و با خیال راحت با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.


نحوه استفاده از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در دیباجی

علت بوی بد فاضلابی در محیط خانه و ساختمان چیست؟

بطور معمولی روزانه بسیاری از افراد با مشکلات فاضلابی دست و پنجه نرم می کنند.

اگر این مشکل در ساختمان های مسکونی به وجود بیاید، آرامش ساکنین را سلب خواهد کرد. و در نهایت زندگی سخت و محیط خانه غیر قابل تحمل می شود.

و اگر این مشکل در ساختمان های اداری و تجاری به وجود بیاید، آن برای مشتریان و کارکنان نیز بسیار سخت خواهد بود.

به همین دلیل روزانه بسیاری از افراد به دنبال رفع تضمینی و کامل بوی بد فاضلابی هستند.

از رایج ترین دلایل بوی بد فاضلابی در محیط خانه و ساختمان

وجود فضولات و مواد زائد و جامدات در شترگلویی

به دلیل ساختار U مانند شترگلویی موجب شده است تا لوله همانند تله عمل نماید. این حالت موجب می شود تا بخشی از این مواد زائد و فضولات و مواد جامدی که قرار است به چاه منتقل شوند، در این قسمت گیر می کنند.

لوله بازکنی دیباجی
گرفتگی های به وجود آمده داخل شترگلویی

این مسئله موجب می شود تا در زمان استفاده از لوله ها مانند زمانی که در هنگام شستن ظروف، مواد غذایی و…. داخل لوله های فاضلاب ریخته می شود. این مواد با گذشت زمان فاسد شده و فاسد شدن این مواد می تواند بوی بدی و آزار دهنده ای را ایجاد کند‌.

این مشکل به وجود آمده با استفاده از دستگاه فنر برقی بصورت کامل قابل رفع است و مشکل جدی محسوب نمی شود.

خشک بودن سیفون یا شترگلویی 

 وجود آب در شترگلویی و یا لوله U مانند، جلوگیری از گاز های فاضلاب و در نهایت پیشگیری از انتشار بوی گند و زننده فاضلابی در محیط است.

به دلیل وجود آب در قسمت سیفون، گاز های فاضلابی مانند آمونیاک، دی اکسید کربن، نیتروژن، هیدروژن، متان، سولفید هیدروژن را داخل خود حل می کند و از انتشار آن ها به داخل محیط، پیشگیری می کند.

 

به دلیل مهندسی غیر استاندارد و وجود مشکل در سیستم لوله کشی ساختمان می تواند موجب خشک شدن آب در شترگلویی شود و نبودن آب در شترگلویی و سیفون می تواند بوی بد و زننده را به همراه داشته باشد.

لوله بازکنی دیباجی
خشک بودن شترگلویی می تواند موجب بوی بد شود

پرشدن چاه فاضلاب و نشتی آن

پر شدن چاه فاضلاب یکی دیگر از مشکلاتی است که موجب می شود تا بوی بد در محیط ساختمان ایجاد شود. نشتی چاه فاضلاب نیز می تواند به دلیل اشکال در چاه و یا مرغوب نبودن زمین اطراف آن به وجود بیاید.

در این شرایط آب فاضلاب به سایر نقاط نفوذ کرده و موجب ایجاد بوی بد فاضلابی در محیط ساختمان می شود.

فاسد شدن پسماند مواد غذایی و یا پوست میوه و … داخل لوله های فاضلاب

این اتفاق معمولا بیشتر در آشپزخانه رخ می دهد. زمانی که شما از سینک استفاده می کنید، بصورت ناخواه روغن و یا برخی از مواد غذایی داخل لوله میریزند.

همین مورد موجب می شود تا پس از گذشت مدتی، این فضولات رسوب کرده و موجب ایجاد بوی گند و زننده بشوند.