به سایت آذین لوله *لوله بازکنی در نعمت آباد* خوش آمدید


لوله بازکنی در نعمت آباد یکی از مهم ترین خدمات شرکت آذین لوله است. لوله بازکنی در نعمت آباد اگر به شیوه ی درستی انجام نشود موجب مشکلاتی در ساختمان می شود. هر گاه با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شدید، نگران نباشید. می توانید با ما تماس بگیرید، پس از تماس شما عزیزان سرویسکار کار بلد و با سابقه به محل اعزام می شود و با نهایت کثیف کاری تمامی گرفتگی لوله های فاضلاب را در کمترین زمان ممکن رفع می نماید.

09127906021

02155145044


محله نعمت آباد

نعمت آباد واقع در جنوب تهران است. از شرق به اتوبان کاظمی، از غرب به شهرک شهید بخارایی متصل میشود. گرفتگی لوله ها یک اتفاق بد و ناخوشایند در منزل و محل کار است. در همچین مواقع باید به دنبال یک سرویسکار در نعمت آباد بگردید. پیشنهاد ما به شما عزیزان در رابطه با لوله بازکنی در نعمت آباد یک مجموعه مجرب و با تجربه که خدمت رسانی عالی و به موقع دارند، با گرفتن یک تماس در کمترین زمان به محل مورد نیاز اعزام میشوند. مشکل شما را در رابطه با عملیات گرفتگی لوله ها را حل مینمایند.


هزینه لوله بازکنی در نعمت آباد

برای برآورد هزینه ی دقیق لوله بازکنی، باید گرفتگی بررسی شود. بعد از بررسی دقیق هزینه اعلام میشود. عوامل دیگری هم در هزینه لوله بازکنی دخیل است.

هزینه لوله بازکنی در نعمت آباد برای تمامی لوله های فاضلابی، مختلف است. تمامی شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه، قیمت پایه ای را بر هر کدام در نظر گرفته اند.

نوع گرفتگی لوله های فاضلاب و همچنین گرفتگی لوله فاضلاب مربوط به کرام لوله است، یکی از اصلی ترین عواملی که است روی هزینه لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور است.

لوله بازکنی در نعمت آباد
فوری

اولین نکته مهم

دومین نکته درمورد هزینه

سومین نکته درمورد هزینه

چهارمین نکته در مورد هزینه

پنجمین نکته در خدمات لوله بازکنی

ششمین نکته در خدمات لوله بازکنی

هفتمین نکته خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه

هشتمین نکته خدمات لوله بازکنی

نهمین نکته خدمات لوله بازکنی

دهمین نکته در خدمات لوله بازکنی

و آخرین نکته در مورد هزینه


لوله بازکنی شبانه روزی در نعمت آباد

تخلیه چاه و رفع گرفتگی لوله ها در نعمت آیاد یکی از خدمات شبانه روزی است که توسط تکنسین های مجرب در گروه فنی آذین لوله در تمامی مناطق تهران ارائه می شود.

خدمات لوله بازکنی یکی از خدماتی است که هر فردی امکان دارد در زندگی روزمره خود به آن نیاز پیدا کند و یکی از ویژگی های مهم این مجموعه در گروه فنی ارائه خدمات با کیفیت و شبانه روزی و رضایت کامل مشتریان است.

لوله بازکنی در نعمت آباد
ارزان
اعزام سرویسکار در کمترین زمان ممکن

متخصصین ما در 24 ساعت 7 روز هفته آماده ارائه تمامی خدمات به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در تمامی مناطق تهران ارائه می شود. در صورت بروز مشکل و نیاز شما عزیزان به هر یک از خدمات لوله بازکنی، پس از دریافت آدرس پستی، سرویسکار به محل اعزام می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل پیش آمده را بر طرف می کنند.

شرکت آذین لوله سرویسکاران زیادی را در این محل مستقر کرده است که به محض تماس شما عزیزان، در حداکثر 30 دقیقه به محل اعزام می شوند و خدمات درخواستی شما را، به صورت 100% تضمینی و با رعایت نکات بهداشتی، انجام می دهند. کافیست روی شماره های موجود در سایت کلیک کنید و تماس بگیرید.


خدمات لوله بازکنی در نعمت آباد


تخلیه چاه چیست؟

به عمل خالی کردن چاه فاضلاب و توالت توسط پمپ مجهز به مکنده، تخلیه چاه گفته میشود.

تخلیه چاه در نعمت آباد

چاه فاضلاب برای دفع آسان فاضلاب ساختمان ها ایجاد می شود که به دلیل ورود مواد زائد درون فاضلاب مانند: مو و ورود اجسام و… و ایجاد رسوبات سخت و سنگین بر روی دیواره های چاه فاضلاب به وجود می آیند و موجب می شوند تا پساب ها به چاه فاضلاب نفوذ کنند و باعث بالا آمدن فاضلاب و همچنین انتشار بوی گند و زننده در سراسر ساختمان می شود.

تخلیه چاه یکی از کارهای خدماتی میباشد که نیازمند ابزار و نیروی کار باتجربه و متخصص است که شرکتهای متعددی در کلان شهر تهران در این زمینه فعالیت میکنند. گروه خدماتی آذین لوله یکی از موفق ترین تیم های کاری مجهز در زمینه تخلیه چاه است و در تمامی مناطق تهران فعالیت میکند. روش های مختلف و ماشین های مخصوص برای اینکار طراحی شده است. برای تخلیه چاه میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

تخلیه چاه/۰۹۱۲۷۹۰۶۰۲۱


تخلیه چاه شبانه روزی

زمانی که چاه فاضلاب پر شد بلافاصله باید عملیات تخلیه چاه اجرا شود و باید افراد متخصص برای اینکار اقدام شود.

زمانی که چاه فاضلاب پر میشود بنا به نوع کاربری آن بعد از پر شدن چاه فاضلاب بصورت مداوم بوی  نامطبوع از کاسه توالت و یا شبکه فاضلاب ساختمان متصل به چاه به مشام میرسد. اما خروج بوی نامطبوع را به تنهایی نمیتوان دلیل پر شدن چاه قرار داد چرا که امکان دارد گرفتگی در مسیر خروجی فاضلاب اتفاق افتاده باشد.

گروه کاری آذین لوله بعد از تخلیه چاه فاضلاب، فضولات و مواردی که در تانکر ذخیره شده اند را به محل های مخصوص انتقال میدهند و عمل تخلیه چاه را انجام میدهند. شما عزیزان، اگر به تخلیه کردن چاه فاضلاب نیاز دارید کافیست با ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازمه انجام بشود و در راس ساعت گفته شده به محل رسیده و اقدام به تخلیه فاضلاب می کنند.

تخلیه چاه۲۴ساعته/۰۹۱۲۷۹۰۶۰۲۱
شبانه روزی

هزینه تخلیه چاه در نعمت آباد

هزینه تخلیه چاه به عوامل زیادی بستگی دارد که پس از بررسی این موارد محاسبه و سپس تعیین می شود و همچنین دستگاه مورد استفاده شده برای تخلیه چاه و هزینه تخلیه چاه متفاوت خواهد بود و برخی از عوامل موثر بر قیمت تخلیه چاه شامل:

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


آیا می توان برای رفع گرفتگی لوله ها از محلول های شیمیایی و اسیدی استفاده کنیم؟

از خطراتی که در هنگام استفاده از محلول های شیمیایی از خود به جا می گذارند:

با توجه به اینکه استفاده از این محلول ها بسیار خطرناک است،توصیه ما به شما عزیزان این است که به هیچ عنوان ازداین محلول ها استفاده نکنید‌.


علت بوی گند و زننده فاضلاب چیست؟

پر شدن و نشتی چاه فاضلاب

 یکی از عواملی که در ایجاد بوی گند زننده فاضلابی نقش دارد، پر شدن چاه است و یا اینکه چاه زود به زود پر می شود‌. بوی بد می تواند از آنجا سرچشمه گرفته باشد.

لوله بازکنی در نعمت آباد
پر شدن چاه و امکان تخلیه به موقع

گیر کردن پسماند مواد غذایی داخل لوله های فاضلاب آشپزخانه

اگر در زمان شستشو ظروف، مواد غذایی و یا اجسام دیگر را داخل لوله ها ریختید، این مواد پس از مدتی داخل لوله ها جمع می شود. در نهایت فاسد می شود و بوی بدی را از خود به وجود می آورد.

لوله بازکنی در نعمت آباد
گرفتگی به دلیل ورود اشیا داخل لوله ها
خشک بودن سیفون و یا شترگلویی

یکی دیگر از دلایل شایع بوی گاز فاضلابی در محیط خانه، به دلیل خشک بودن شترگلویی می باشد.

سیفون لوله ای به شکل U است که برای نگه داشتن آب داخل خود طراحی شده است و در زمانی که این بخش از لوله به درستی کار کند، آب کافی را داخل خود نگه می دارد. تا از خروج هر گونه گاز های سپتیک به داخل منزل و محیط ساختمان جلوگیری بشود.

لوله بازکنی در نعمت آباد
به وجود آمدن بوی گند و زننده فاضلابی در قسمت های مختلف لوله ها

اگر از برخی از لوله ها استفاده نمی کنید، آب داخل شترگلویی می تواند با سرعت بسیار زیادی تبخیر بشود. ولی اگر با وجود اینکه داخل لوله بصورت مرتب ریخته شود و باز هم بوی فاضلابی در خانه استشمام نمایید، مشکل جدی تر است.

می تواند به دلیل نشتی سیفون و یا تراز نبودن آن این بو به وجود بیاید.

اشکال در لوله ها و یا شکستگی های لوله ونت

اگر دیوار های سرویس بهداشتی، بوی بدی می دهد، می تواند یک شکستگی و یا ایجاد سوراخ داخل لوله ونت وجود داشته باشد. 

لوله ونت عمان لوله ای است که هواکش به آن وصل شده تا گاز های فاضلابی را به پشت بام منتقل کند.

فلنج های گشاد و یا شکسته و در نهایت ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی داخل لوله های فاضلاب

فلنج های توالت فرنگی همان حلقه ای است که در زیر کاسه فرنگی بوده و توالت بر روی آن نصب شده است.

اگر سرویس بهداشتی بوی بدی می دهد، مشکل امکان دارد از گشاد بودن و یا شکستگی های این حلقه باشد. 

در واقع اگر گشاد بودن و یا شکستگی و یا نصب نشدن درست فلنج، می تواند منجر به خروج گاز های فاضلابی به داخل سرویس بهداشتی شوند.

به مشام رسیدن بوی گند و زننده از سینک ظرفشویی

در برخی از مواقع بویی شبیه به گوگرد از سینک ظرفشویی استشمام می شود. یک سینک بد بو می تواند به دلایل زیادی به مشکل برخورده باشد.

لوله بازکنی در نعمت آباد
وجود انواع فضولات داخل لوله های سینک ظرفشویی و ایجاد بوی بد فاضلاب 

همانند حمام امکان دارد که یک سیفون خشک داشته باشد و یا در بخش سوراخ خروجی فاضلاب که در قسمت بالایی سینک طراحی شده باشد، مشکلی به وجود آمده باشد. این نوع سوراخ بیشتر در سینک های روشویی است.

بصورت ناخواه آب داخل این سوراخ ها ریخته می شود و با گذشت زمان تبدیل به آهک و یا کپک می شود و در نتیجه این موضوع موجب ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی می شود.

مشکل ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی در محیط خانه را می توان  به دلایل زیر دانست و شما عزیزان برای برطرف کردن می توانید با یک شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید: