لوله بازکنی در مسعودیه از دیگر خدمات شرکت آذین لوله است که بصورت شبانه روزی و فوری زیر نظر شعبه شرق تهران ارائه داده می شود. تنها با یک تماس میتوانید آدرس پستی خود را ثبت نمایید و در خواست لوله بازکن کنید.

در کمتر از 30 دقیقه سرویسکار به محل اعزام شده و خدمات در خواستی شما را انجام می دهد.

 از دیگر خدمات لوله بازکنی که در مسعودیه ارائه می شود:

  • تخلیه چاه
  • لوله بازکنی
  • لایروبی چاه فاضلاب
  • حفر چاه فاضلاب
  • تشخیص ترکیدگی لوله ها
  • باز کردن انوع گرفتگی لوله های فاضلاب
  • رفع نم و رطوبت
  • رفع بوی نامطبوع
  • چاه بازکنی
  • لوله کشی
  • نشت یابی
  • درآوردن اشیاء قیمتی
  • باز و بسته کردن درب چاه

خیابان مسعودیه

مسعودیه محله ای است که در ناحیه 6 و 15 شهرداری تهران و با محله های اسلام آباد و شهرک والفجر همسایه است.

محدوده جغرافیایی آن در شمال به خسابان های 20 متری بن بست مراد پور و خیابان فلسطین می رسد و در غرب به بزرگراه امام رضا و در شرق به منطقه مسگر آباد منتهی می شود و در مرز جنوبی به خیابان شهید مالی محدود می شود.

سرویسکاران مسعودیه شرکت آذین لوله دسترسی خوبی به این منطقه داشته و در کوتاه ترین زمان جهت ارائه خدمات در آنجا حاضر می شوند. اعزام لوله بازکن مورد نظر از خیابان ها و محله های زیر انجام می شود:

افسریه و خاتم الانبیا و بزرگراه بسیج و بعثت و ابوذر و نبرد و بزرگراه امام علی

مناطق تحت پوشش لوله بازکنی در مسعودیه

فلسطین، خاتم الانبیا، فدائیان اسلام، بزرگراه بسیج، شوش، بزرگراه بعثت، 20 متری،ابوذر، شهید مالی، نبرد، بزرگراه امام علی، ابومسلم خراسانی، افسریه، بزرگراه امام رضا، خیابان شیرازی، بن بست مرادپور، بزرگراه ده حقی.

تنها با یک تماس میتوانید نزدیکترین سرویسکار را از طریق مجموعه آذین لوله دریافت کنید. جهت انجام کار در خواست خود را ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن سرویسکار به محل اعزام می شود و فورا مشکل پیش آمده را رفع می نماید.

لوله بازکنی در مسعودیه چگونه انجام می شود و از چه دستگاهی جهت رفع مشکلات فاضلابی استفاده می شود؟

شرکتهایی که لوله بازکنی را ارائه می دهند از جمله شرکت آذین لوله از دستگاه زیر مورد استفاده قرار می دهند:

تراکم هوا

پمپ

فنر برقی

در مراحل اول و در 98% موارد همیشه برای رفع گرفتگی قسمتی از لوله از فنر برقی استفاده می کنند چون مزیت آن نسبت به ساید دستگاه های این است که جای کمتری را احاطه می کند و کثیف کاری زیادی ندارد و سریع انجام می شود و نوع گرفتگی ها را باز می نماید.

نحوه انجام کار به وسیله فنر برقی به این صورت است که سرویسکار پس از تشخیص شدت گرفتگی فنر را به دستگاه متصل می کند و سر فنر را وارد لوله میکند. سپس دستگاه را روشن کرده و به آرامی فنر را به درون لوله هدایت می کند تا زمانی که گرفتگی رفع شود. تمامی مراحل با نهایت کثیف کاری انجام می شود.

لوله بازکنی در مسعودیه شبانه روزی

لوله بازکنی در مسعودیه چه زمانی نیاز داریم؟

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه برای تمامی مکان ها نیاز است. چون اگر این نوع خدمات توسط سرویسکار و یا شرکت انجام نشود باعث می شود که با فاجعه بزرگی رو به رو شوید. لوله بازکنی در مسعودیه زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که یک تکه دستمال کاغذی و یا رسوب و لجنی موجب انسداد بشود. گرفتگی در تمامی قسمت های خانه اتفاق می افتد مانند توالت، حمام، پارکنیگ، آشپزخانه، حیاط و سایر.

لوله بازکنی در مسعودیه بدون تعطیلی

لوله بازکنی در مسعودیه شبانه روزی

به علت تماس های زیاد در مناطق مختلف تهران جهت استفاده از خدمات لوله بازکنی، شهرک مسعودیه نیز جزو مناطقی است که تحت پوشش خدمات بصورت 24 ساعته و فوری قرار داده شده است.

بدون در نظر گرفتن ساعت می توانید جهت درخواست ثبت سفارش و اعزام سرویسکار به محل با شماره های موجود در سایت بصورت شبانه روزی تماس حاص فرمایید.

تمامی تکنسین های این شرکت بطور 24 ساعته در حال فعالیت در تمامی نقاط تهران هستند. در نتیجه پس از تماس شما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر می شوند.

لوله بازکنی در مسعودیه سریع

اعزام سریع سرویسکار در مسعودیه

شرکت آذین لوله در شرق تهران سرویسکاران زیادی را دارد که به محض تماس شما عزیزان در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به اعزام نیروهای لوله بازکن حرفه ای و با اخلاق اقدام می کند.

تمامی سرویسکاران این مجموعه دارای سابقه عالی در باز کردن گرفتگی ها و تخلیه چاه و خدمات دیگری هستند تا شما عزیزان با خیالی آسوده این خدمات را از شرکت آذین لوله دریافت کنید.

همچنین ما هرچه سریعتر سرویسکاران را به محل اعزام می کنیم تا سریعا در محل حاضر بشود.

برای بازکردن لوله های فاضلاب در مسعودیه از چه ابزاری استفاده میشود؟

برای بازکردن لوله‌ های فاضلاب دستگاه های زیادی در بازار موجود هستند. این دستگاه ها عبارتند از:

  • تلمبه دستی
  • فنر برقي 
  • مواد شیمیایی 
  • تراکم هوا
  • فنردستی
  • پمپ
  • دیلم

اگر از ابزارهای دستی مانند تلمبه دستی، دیلم، مواد شیمیایی، فنر دستی همچنین اسید نیز بگذریم، بهترین ابزار برای گرفتگی لوله ها دستگاه های فنر برقی است.

این دستگاه در حال حاضر بروز شده است و مانند قدیم توسط دریل انجام نمیشود و نام دستگاه جدید ژنراتور است. قدرت و کارایی و همچنین بازدهی بیشتری دارد و کثیف کاری در این روش نیز به حداقل رسیده است.

تخلیه چاه و لوله بازکنی در مسعودیه

پر شدن چاه فاضلاب و گرفتگی لوله های فاضلاب یکی از مسائل و مشکلاتی است که بسیاری از افراد در شهرهای بزرگ با آن رو به رو می شوند.

این مسئله اگر بصورت فوری و اصولی انجام نشود می تواند زندگی افراد را بر هم بزند که هر چاه فاضلابی معمولا هر چند وقت یکبار پر می شود و نیاز به تخلیه چاه پیدا می کند.

بنابراین پر شدن چاه فاضلاب یک امر عادی و طبیعی است که باید هر چند وقت یکبار انجام گیرد و در تخلیه چاه فاضلاب مهم این است که این کار باید اصولی و استاندارد انجام شود.

ورود حشرات موذی، پیچیدن بوی نامطبوع و…از جمله مواردی است که با پر شدن چاه فاضلاب برای افراد ساختمان اتفاق می افتد که بهتر است اقدامات لازم برای تخلیه چاه باید توسط متخصصین این شرکت و با دستگاه ها و تجهیزات مخصوص به خودش انجام شود.

پر شدن چاه فاضلاب از جمله معضلاتی است که روزانه بسیاری از افراد را درگیر میکند. این معضل می تواند تا ساعت ها و حتی روزها زندگی افراد را برهم بزند و بنابراین در صورت پر شدن چاه فاضلاب اقدامات لازم باید برای تخلیه چاه فاضلاب انجام شود.

 مشتریان محترم در تهران در هر ساعتی به تخلیه چاه فاضلاب نیاز پیدا کردید با آذین لوله تماس بگیرید که خدمات شبانه روزی و 24 ساعته یکی دیگر از خدمات شرکت آذین لوله است.

تخلیه چاه در تهران بصورت  24  ساعته در خدمت شما عزیزان در تمامی نقاط تهران می باشد و به دلیل پشتیبانی و پاسخگویی سایت آذین لوله در صورت در خواست خدمات بصورت کاملا اصولی و با دقت انجام می شود.

علت گرفتگی لوله های فاضلاب

دلایل انسداد لوله های فاضلاب عبارتند از:

  • روغن و یا چربی
  • رسوب و جرم
  • شن و یا ماسه
  • مو یا پرز فرش و…
  • کم بودن شیب لوله ها
  • پسماند مواد غذایی
  • تفاله چای 
  • و…

دلایل مختلفی میتواند موجب گرفتگی لوله های فاضلاب شود. شما عزیزان می توانید با گذاشتن توری جلوی ورود فضولات را به داخل لوله ها به حداکثر برسانید. با اینکار گرفتگی دیر تر اتفاق می افتد و همچنین می توانید بعد از استفاده از خدمات لوله بازکنی، با انجام چنین کاری از گرفتگی جلوگیری کنید.

هزینه لوله بازکنی در مسعودیه

گرفتگی لوله های فاضلاب دلایل زیادی دارد که برای تعیین هزینه آنها باید نوع و شدت گرفتگی مشخص بشود. در شرکت آذین لوله هزینه خدمات لوله بازکنی بسیار مناسب است. برای اطلاع از هزینه های لوله بازکنی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

هزینه لوله بازکنی بر اساس موارد زیر تعیین می شود:

  • طول فنر
  • استفاده از فنر و سر فنر های متفاوت
  • سختی و سهولت کار و تعداد لوله های گرفته شده
  • نوع دستگاه استفاده شده

شرکت آذین لوله قبل از انجام هر نوع خدمت، هزینه را با مشتری هماهنگ می کند و پس از توافق اقدام به انجام کار می کند.

لوله بازکنی در مسعودیه با حداقل کثیف کاری

اگر انجام خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در مسعودیه برای شما نیز بسیار مهم است باید شرکتی را انتخاب کنید که به این موضوع اهمیت زیادی می دهد. بسیاری از شرکت های لوله بازکنی صرفا فنر می زنند و رعایت کردن بهداشت برایشان چندان اهمیتی ندارد. ولی در شرکت آذین لوله رعایت نکات بهداشتی یک اصل مهم و موضوعی است که در اولویت کارهای ما جهت جلب رضایت مشتریان است. انجام خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در محدوده مسعودیه با استفاده از دستگاه فنر برقی است و در هنگام فنر زدن سرویس بهداشتی و حمام و… کثیف کاری خواهد داشت و در سایر قسمت ها مانند آشپزخانه با کمترین میزان کثیف کاری خدمات انجام می شود.

 حالا اگر به دنبال شرکتی می باشد که گرفتگی لوله های فاضلاب منزل و یا محیط کارتان را با کمترین میزان کثیف کاری انجام بدهد، می توانید بر روی شرکت آذین لوله حساب باز کنید. سرویسکاران این شرکت آماده انجام خدمات لوله بازکنی در مسعودیه هستند.

بهترین روش لوله بازکنی در مسعودیه

در مطالب بالا به انواع دستگاه هایی که برای لوله بازکنی در این منطقه استفاده می شود، اشاره کرده ایم، ولی حالا می خواهیم در این مطلب به بهترین روش لوله بازکنی بپردازیم. معمولا برحسب تجربه و تماس های زیادی با مسعودیه، متوجه شده ایم که در زمانی که گرفتگی در لوله ها رخ می دهد اولین انتخاب خانم ها، استفاده از محلول شیمیایی و اسیدی و یا روش های خانگی است. در زمانی که موفق به رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با این ابزار و محلولات نمی شوند، با شرکت های لوله بازکنی تماس میگیرند. برخی اوقات انجام دادن کارهایی که علت گرفتگی و یا محل گرفتگی مشخص نیست فقط به سخت تر شدن گرفتگی کمک می کنند.

توصیه ما این است که اگر مطمئن هستید که گرفتگی لوله های فاضلاب سطحی است از روش تلمبه دستی آن را برطرف کنید ولی اگر گرفتگی سخت باشد در این صورت باید با شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید. توجه داشته باشید که استفاده از مایع لوله بازکنی شیمایی پوسیدگی و نشتی لوله های فاضلاب را به همراه دارد.

مزایای استفاده از فنر برقی
  • دردسر کمتری را به همراه دارد
  • رفع گرفتگی لوله های فاضلاب را فورا و با سرعت زیادی بر طرف می کند
  • قابل حمل می باشد
  • گرفتگی لوله های فاضلاب را با کثیف کاری کمتری برطرف می کند
  • حین برطرف کردن گرفتگی لوله های فاضلاب رسوب زدایی و جرمگیری دیواره های داخلی لوله ها را به همراه دارد
  • بازدهی زیادی را دارد
  • برطرف کردن گرفتگی لوله های فاضلاب با این دستگاه تضمینی است

توجه داشته باشید که اگر فنر برقی توسط افراد ناشی و بی تجربه به کار گرفته شود، می تواند آسیب هایی را به لوله ها وارد کند. به این صورت که لوله بازکن بدون توجه به جنس لوله ای که دچار انسداد شده است، از سر فنر نامناسبی استفاده می کند و یا اینکه به دلیل عدم تسلط بر عملکرد دستگاه فنر برقی نمی تواند دور سرعت آن را کنترل کند و همین بی دقتی او، موجب می شود تا لوله دچار سوراخ شدن و نشتی شود. 

از آنجاییکه لوله های فاضلاب توکار هستند و هیچ دیدی ندارند، وقتی که مسدود می شوند نمی توان متوجه شد که کدام قسمت دچار نشتی شده است و همین موضوع باعث می شود که دیوار کپک بزند و یا موجب ایجاد نم و رطوبت و مبالغ فیش های آب هزینه های زیادی را بطلبد و در نهایت مشکلاتی که به وجود آمده است موجب می شود تا هزینه های زیادی را متحمل شوید.

شرکت آذین لوله

 شرکت آذین لوله از شرکت های معتبری است که خدماتی را که ارائه می کند با استفاده از ابزار های بروز و پیشرفته می باشد و مشکلاتی مانند گرفتگی لوله های فاضلاب حمام، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، بالکن، پارکینگ، حیاط، پشت بام و… را بر طرف کند. اگر شما نیز در مسعودیه ساکن هستید و به دنبال شرکتی هستید که سرویسکاری را که به محل اعزام می کند خدمات خود را به صورت کامل و تضمینی و با بهترین کیفیت ارائه دهد، می توانید با این مجموعه تماس بگیرید. چون این شرکت سرویسکاری را که به محل اعزام می کند تجربه و تخصص زیادی را در این زمینه دارد و بدون آسیب به لوله ها آن را به طور کامل برطرف می کند.

لوله بازکنی در مسعودیه
فوری
دلایل استفاده از خدمات لوله بازکنی در مسعودیه

شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند ولی همه آنها خدمات باکیفیتی را ارائه نمی دهند. همچنین گاهی اوقات هزینه ها را بسیار بالا در نظر می گیرند ولی شرکت آذین لوله خدمات با کیفیتی را ارائه می دهد که دارای هزینه بسیار مناسب و به صرفه می باشد. هر نوع گرفتگی که درون لوله های فاضلاب باشد آن را به صورت تضمینی برطرف می کنند و هزینه خدمات را پس از انجام کار دریافت می کنند.

از جمله علت های دیگری که موجب شده است تا مشتریان این مجموعه را انتخاب کنند:

  • رفع گرفتگی لوله های سخت و پیچیده
  • فعالیت در سراسر تهران به صورت شبانه روزی
  • فعالیت در تمامی روزهای سال و هفته بدون تعطیلی
  • ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه به صورت تضمینی و با بهترین کیفیت
  • استفاده از جدیدترین دستگاه های لوله بازکنی
  • ارائه خدمات ارزان و اعزام نیروهای مجرب و باسابقه

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

ارائه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی

تمامی خدمات شرکت آذین لوله که شامل موارد زیر است، بصورت شبانه روزی و فوری ارائه داده می شود:

  • لوله بازکنی
  • چاه بازکنی
  • تخلیه چاه
  • رفع بوی گند و زننده فاضلاب
  • لوله بازکنی در جنوب تهران برای رفع گرفتگی های سخت و سیمانی
  • تشخیص ترکیدگی لوله های فاضلاب 
  • و…

تمامی خدمات ما همانطور که گفته شد به صورت 24 ساعته و با تضمین 100% باز کردن لوله های فاضلاب ارائه داده می شود. همین حالا می توانید جهت دریافت خدمات با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. 

درآوردن اشیاء قیمتی از چاه فاضلاب توسط سرویسکاران مجرب و حرفه ای

افتادن اشیاء قیمتی داخل چاه فاضلاب یکی از دغدغه هایی است که برای بیشتر افراد امکان دارد رخ بدهد. افراد برای حل این نوع مشکل و بیرون آوردن اشیاء قیمتی از داخل چاه فاضلاب روش های مختلفی را امتحان می کنند. و برخی از افراد با استفاده از این روش ها موفق می شوندو برخی نیز با شکست رو به رو می شوند.

برای بیرون آوردن دستبد طلای و گوشی و… روش های متعددی وجود دارد.