لوله بازکنی مینی سیتی از جمله خدماتی است که افراد ساکن در شمال تهران هنگام مواجه شدن با انسداد لوله های فاضلاب، به آن نیاز پیدا می کنند.

شرکت آذین لوله با سالها تجربه در زمینه لوله بازکنی و چاه بازکنی توانسته است مشکلات زیادی از مشکلات فاضلابی را رفع کند. اگر می خواهید مشکلات فاضلابی که به وجود آمده است توسط سرویسکاران حرفه ای رفع شود، آذین لوله در خدمت شما عزیزان است.

☎️09127906021☎️

☎️02188032183☎️


لوله بازکنی در شرق تهران مناسب برای افرادی اس که در این منطقه ساکن هستند. قصد دارند خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه را فوری و با کیفیت دریافت کنند. در همین راستا شرکت آذین لوله تلاش کرده تا سرویسکارانی با تجربه و با سابقه در مناطق مختلف مستقر کرده است. به محض تماس شما همشهریان نزدیکترین لوله بازکن را به محل اعزام می نماییم.

قطعا شما نیز به دنبال شرکت لوله بازکنی فوری در شرق تهران هستید؟ و علاقه دارید به محض تماس گرفتن سرویسکار فورا به محل اعزام شود. برای حل این مشکل سرویس زیادی در سراسر مناطق شرق تهران مستقر کرده ایم و با تماس گرفتن شما عزیزان اکیپ فنی به محل مورد نظر اعزام می شوند.


لیست خدمات مجموعه آذین لوله در لوله بازکنی مینی سیتی


ارائه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی 

یکی دیگر از ویژگی های شرکت آذین لوله علاوه بر رفع گرفتگی لوله های فاضلاب ارائه خدمات به صورت 24ساعته و بدون تعطیلی است. به این معنا که در 24 ساعت می توانید از خدمات فنر زنی و بازکردن گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده نمایید. گرفتگی لوله های فاضلاب زمان مشخصی را تعیین نمی کند تا اتفاق بیفتد و امکان دارد گرفتگی در آخر شب و یا صبح اتفاق بیفتد.

لوله بازکنی مینی سیتی
ازرانتر از همه جا با سرویسدهی فوری و اعزام لوله بازکنی فوری

به همین دلیل ما در سراسر نقاط تهران آماده سرویسدهی میباشیم. فوری بودن این شرکت موجب شده است مشتریان بیش از حد منتظر نمانند و فوری مشکلات به وجود آمده در لوله های فاضلاب را حل کنند. به همین دلیل در هر نقطه از تهران سرویسکاران متعددی را مستقر کرده ایم. پس از تماس شما عزیزان و دریافت آدرس پستی تیم فنی نزدیک به آن محل را اعزام می کنیم تا فورا در محل گرفتگی حاضر شوند.

لوله بازکنی مینی سیتی
فوری و ارزانتر از همه جا و با رعایت نکات بهداشتی

علت گرفتگی لوله های فاضلاب در شمال تهران

امروزه در تمامی ساختمان ها لوله هایی از جنس پولیکا استفاده شده است. پولیکا نوعی لوله پلاستیکی مقاوم است و البته در خانه های قدیمی از لوله های فلزی با آلیاژ های متفاوت استفاده شده است. اما اکنون در اکثر خانه های قدیمی سیستم لوله کشی خود را به لوله جدید تغییر داده اند. این لوله ها با دلایل مختلفی دچار گرفتگی می شوند. از عمده ترین آنها مواردی است که در زیر به آنها اشاره کرده ایم. در صورت بروز مشکلات باید با شرکت لوله بازکنی تماس حاصل فرمایید:

  1. ورود شن و ماسه
  2. مصالح ساختمانی
  3. وجود رسوب و جرم در شتر گلو و جداره لوله ها
  4. چربی و یا روغن
  5. پسماند مواد غذایی
  6. تفاله چای و قهوه
  7. انداختن پوست میوه
  8. شیب نامناسب لوله های فاضلاب
  9. و…

بیشترین مواردی که موجب گرفتگی لوله های فاضلاب می شود یکی از عوامل بالا است گرفتگی ها با استفاده از دستگاه فنر برقی بر طرف میشوند. برای باز کردن گرفتگی هایی که درون لوله های فاضلاب به وجود آمده است کافیست جهت استفاده از خدمات لوله بازکنی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.


قیمت لوله بازکنی در شمال تهران

هزینه لوله بازکنی بر اساس معیارهایی همانند محل گرفتگی و یا میزان گرفتگی و نوع کار بستگی دارد. در موارد بسیاری دیده شده است که برای رفع گرفتگی باید از دستگاه ژنراتور برقی استفاده کرد. گاهی با یک بار فنر زدن گرفتگی لوله های فاضلاب باز نمی شوند. در نتیجه مشاهده می کنیم که قیمت لوله بازکنی بر اساس کاری که لازم است انجام شود محاسبه می شود و بدیهی است که هر چه گرفتگی ها شدیدتر باشند هزینه نیز افزایش می یابد.

ما در شرکت آذین لوله همه تلاش خود را کرده ایم تا با استفاده از دستگاه های پیشرفته و بروز بهترین خدمات لوله بازکنی را به همشهریان عزیز ارائه دهیم.


اعزام سرویسکار مینی سیتی در کمترین زمان ممکن

از مهم‌ ترین مسائلی که شرکت ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی باید به آن توجه داشته باشد زمان رسیدن سرویسکار به محل مورد نظر است. به دلیل گرفتگی لوله های فاضلاب این موضوع بسیار پر اهمیت است.

چرا که دیر اقدام کردن برای رفع مشکل می تواند مشکلات بدی را به وجود بیاورد. یکی از بدترین مشکلات انتشار بوی نامطبوع و گند و زننده فاضلاب است و حتی امکان دارد فاضلاب در خانه نیز ورود کند.

لوله بازکنی مینی سیتی
ورود فاضلاب به خانه ها

شرکت آذین لوله برای برطرف کردن این مسئله سرویس کار را از نزدیکترین نقطه به محل اعزام می کنیم. شما عزیزان تنها با یک تماس می توانید در کمترین زمان ممکن نزدیکترین لوله بازکن را در منطقه خود پیدا کنید و سپس درخواست اعزام لوله بازکن را ثبت نمایید.

برای اعزام سرویس کار سعی کرده ایم تا از نزدیکترین خیابان ها و محل های زیر اعزام کنیم:

بزرگراه امام علی، یاران، بابایی، بزرگراه ارتش، خلبانان، خوشرو، ولیعصر، صدف، البرز، محلاتی، لاله، سوهانک، ازگل، قائم، نفت، لاله، آفتاب و تمامی محله های اطراف مینی سیتی.


تخلیه چاه در مینی سیتی

سیستم های فاضلاب منازل جزوی از مهم ترین زیر ساخت های یک ساختمان به حساب می آید. کوتاهی در ساخت اصولی آن می تواند مشکلات فراوانی را به همراه داشته باشد. گرفتگی چاه حمام و توالت و یا سینک ظرفشویی و…می تواند از پر شدن چاه فاضلاب باشد.

امکان دارد این نوع مشکلات بر اثر عدم نفوذ پذیری خاک کف چاه به وجود آید. اکثرا بیشتر ساختمان های قدیمی این مشکل را دارند. جنس خاک یکی از عوامل مهم است. پسماندها و یا مو و حتی ضایعاتی که وارد چاه فاضلاب می شوند با گذشت زمان دیواره و کف را می پوشاند و باعث جلوگیری جذب آب فاضلاب توسط کف و دیواره ها می شود. در نتیجه چاه فاضلاب به سرعت پر می شود و نیاز به تخلیه چاه فاضلاب دارند.

تخلیه چاه فاضلاب می تواند باعث افزایش طول عمر بیشتر و جلوگیری از سر ریز شدن و بوی بد فاضلاب شود. در نتیجه با کمک گرفتن از یک شرکت تخلیه چاهی مانند آذین لوله میتواند باعث کم شدن هزینه و جلوگیری از حوادث و آسیب به ساختمان بشود.


ارائه خدمات تخلیه چاه در مینی سیتی

استفاده از شلنگ های تخلیه چاهی مناسب برای انتقال فضولات از چاه فاضلاب به مخزن تانکر نقش مهمی را ایفا می کند.

لوله بازکنی مینی سیتی
تخلیه کردن فاضلاب جهت جلوگیری از ریزش چاه

در انجام تخلیه در تهران به این نکته توجه داشته باشید که شلنگ حتما به انتهای چاه فاضلاب برسد. عملکرد دستگاه های مکش به این شکل است که تا اتمام کار کامل فاضلاب به کار خود ادامه داده. بطور کاملی چاه را از وجود چربی های و فضولات موجود پاکسازی می کند.

لوله بازکنی مینی سیتی
تخلیه فاضلاب به صورت کامل با استفاده از شیلنگ

علائم پر شدن چاه فاضلاب

علت اصلی پر شدن چاه های فاضلاب و گرفتگی روزانه چاه ها چربی موجود در ظروف آشپزخانه است و روغن نه تنها به لوله کشی ساختمان آسیب می زند بلکه موجب گرفتگی روزانه چاه ها می شود . طول عمر چاه فاضلاب را کم می کند. موادی مانند مو و چربی و جامدات و لجن و…لایه ضد آبی را تشکیل می دهند. موجب عدم نفوذ آب در کف چاه می شود و در نهایت باید خدمات تخلیه چاهی انجام شود.


مشکلات چاه فاضلاب در مینی سیتی

در زمین های خاکی احتمال پر شدن چاه نسبت به زمین های شنی بیشتر است. نشت چربی ها و صابون ها بر جداره چاه ضخامت چاه فاضلاب را باریک می کند. مانع از مکش به زمین میشود. در زمین هایی که غیر ماسه ای هستند عدم کشش و مکش آب در خاک به وجود می آید. بخاطر کم قطر بودن چاه فاضلاب و انباری چاه در زمان مشخص پر می شود. زمین هایی که شنی هستند پر شدن چاه کمتر از زمین های خاکی است.

لوله بازکنی مینی سیتی
خاک مناسب برای چاه فاضلاب

ویژگی های شرکت آذین لوله

آذین لوله یکی از شرکت های موفق و معتبر در امر خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران یکی از ویژگی های مهم این شرکت ارزان بودن و ارائه خدمات با کیفیت است.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


ارائه تمامی خدمات در مینی سیتی به صورت شبانه روزی

در هر نقطه از منطقه مینی سیتی که ساکن هستید به تمامی خدمات دسترسی خواهید داشت. ما در شرکت آذین لوله تمامی تلاش خود را می‌ کنیم تا تمامی مناطق شمال تهران را تحت پوشش خدمات خود قرار بدهیم. لوله بازکنی در مینی سیتی توسط بهترین سرویسکاران که تجربه بالایی در این زمینه دارند ارائه می‌ شود.

تمامی خدمات لوله بازکنی مینی سیتی در محله‌ های اطراف آن به صورت شبانه روزی خدمات رسانی میکنیم. برای درخواست خدمات کافیست تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن نیروی فنی خود را اعزام کنیم.


خدمات لوله بازکنی در سراسر مینی سیتی


از موثرترین روشهای لوله بازکنی در مینی سیتی

برای برطرف کردن مشکلات به وجود آمده در لوله های فاضلاب به روش های زیادی وجود دارد. از دستگاه‌ های مختلفی برای برطرف کردن آنها استفاده می شود. در میان این روش ها 4 دستگاه که در مطلب زیر نام برده شده است می تواند گرفتگی ها را رفع کند:

فنر برقی: برای تمامی گرفتگی ها استفاده می شود. با استفاده از این دستگاه هر نوع گرفتگی که درون لوله های فاضلاب وجود داشته باشد، رفع می‌شود. کثیف کاری کمتری نسبت به سایر روش ها دارد.

تراکم هوا: از این روش مواقعی استفاده می شود که فنر برقی موفق به رفع گرفتگی ها نشد. این دستگاه هوا را داخل خود ذخیره می کند. با زدن دکمه، هوا ذخیره شده را با فشار داخل لوله ها هدایت می کند.

تلمبه دستی: از این ابزار میتوان برای گرفتگی های سطحی استفاده کرد.

ساکشن: این دستگاه در مواقعی مورد استفاده قرار می گیرد که چاه فاضلاب پر شده باشد. یا شن و ماسه داخل لوله های فاضلاب پر شده باشد. با استفاده از این دستگاه می توان آن ها را برطرف کرد و مسیر خروجی فاضلاب باز شود.

با توجه به توضیحاتی که در مطالب بالا گفته شد، یکی از بهترین روش ها جهت برطرف کردن گرفتگی لوله ها، استفاده از فنر برقی است. این دستگاه انواع گرفتگی های سخت و سیمانی را به طور کاملی بر طرف می کند.


لوله بازکنی و تخلیه چاه در مینی سیتی

لوله بازکنی در مینی سیتی و تخلیه چاه در مینی سیتی یکی از نیاز ها و درخواست های مشتریان ساکن شمال تهران است.

خدمات لوله بازکنی و چاه ابزکنی یکی از ضروری ترین خدمات است. اکثر افرادی که در این منطقه ساکن هستند به دنبال خدمات فوری و با کیفیت و ارزان هستند.

ما در پایخ به این نیاز تمامی سعی خود را کرده ایم تا با ارائه خدمات ارزان و مناسب به مشتریان عزیز ارائه می دهیم. همچنین با اعزام سرویسکاران حرفه ای و با تجربه در تمامی مناطق تهران، زمان خدمات رسانی را به حداکثر رسانده ایم.


ارائه خدمات لوله بازکنی در شرق تهران به صورت تضمینی و رفع گرفتگی لوله های به صورت کامل

ما تمامی خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در شرق تهران را به صورت تضمینی ارائه می دهیم. به دلیل مهارت بالای سرویسکاران در این مجموعه و اطمینان از رفع گرفتگی لوله های فاضلاب به صورت کامل، خدمات خود را تضمینی ارائه می دهیم‌.

لوله بازکنی مینی سیتی
باز کردن لوله ها به صورت کامل با استفاده از دستگاه های پیشرفته و بروز

برای اینکه بتوانید از خدمات لوله بازکنی در مینی سیتی استفاده کنید،کافیست با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما، سرویسکار در کمتر از 30 دقیقه به محل اعزام می شود.


رفع بوی گند و زننده فاضلاب بصورت کامل

یکی از اولین بو هایی که وقتی صحبت از بوی بد خانه می شود، بوی بد فاضلاب است. این وضعیت نامطلوب هم برای کسانی که در خانه های مستقل زندگی می کنند و هم برای کسانی که در ساختمان های چند واحده زندگی می کنند، امکان دارد رخ بدهد.

بوی گند و زننده فاضلاب امکان دارد به دلیل انسداد لوله های فاضلاب رخ بدهد. برای اینکه از این بوی گند بتوانید رها شوید، کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود.

☎️09127906021☎️

☎️02188032183☎️


چه چیزی باعث ایجاد بوی بد فاضلابی می شود؟

برای پی بردن به علت اصلی بوی بد فاضلابی در خانه، امکان دارد طیفی از مسائل متفاوتی موجب ایجاد بوی بد فاضلابی می شود.

در مطلب زیر برخی از مواردی که موجب ایجاد بوی بد می شود، را مطرح کرده ایم:

لوله های هواکش مسدود شده

لوله تهویه خط فاضلابی است که در خارج از منازل قرار گرفته است و باید بطور مرتب مورد بررسی قرار بگیرد تا لوله هواکش مسدود و یا مبهم نباشد.

این لوله تخلیه از جمله موارد بسیار مهم است. چرا که این تله فاضلابی از جمله از عوامل ایجاد کننده ی بوی بد فاضلابی است که از آن منتشر می شود.

سیستم های لوله کشی معیوب

زهکش ها به یک سیستم بسیار پیچیده ای از لوله های زهکشی متصل می شوند که فاضلاب را به سیستم های گسترده تری متصل می کند.

لوله بازکنی مینی سیتی
سیستم لوله کشی به سراسر ساختمان ها

مانند تمامی تجهیزات سازه ای، لوله های زهکشی می توانند در طول زمان به دلایل ناپایدار مکرر زمین و تخریب تجهیزات شل و یا شکسته بشوند.

زمانی که یک لوله زهکشی شکسته و یا شل بشود، فاضلاب شروع به جمع شدن در ناحیه اطراف لوله ها می شود و در برخی موارد نیز می تواند موجب ایجاد پشتیبان بشود. فاضلاب جز خروج از نفوذ لوله ها جایی برای رفتن ندارد.

این می تواند یکی از عوامل تشخیص دهنده باشد و با این حال، روزهای حفاری کامل از طریق زمین برای رفع شکستگی ها همیشه اینطور نیست. چرا که گاهی اوقات نیز ریلینگ جایگزین مناسبی است. این مشکل باید برطرف بشود تا مشکل زهکشی متوقف شده و هیچ جایگزینی برای یک تعمیر ساده و در دسترس مناسبی نیست.

لوله بازکنی مینی سیتی
رفع تمامی مشکلات به وجود آمده با استفاده از خدمات لوله بازکنی

در اغلب مواقع این مشکل می تواند در مقیاس بسیار کوچک باشد و وصل کردن لوله شکسته نیز می تواند یک درمان سریع باشد. در موارد شدید تری، لوله های شکسته شده باید تعمیر شوند تا از ریزش کامل زهکشی جلوگیری بشود.