*به سایت آذین لوله (لوله بازکنی در تهران) خوش آمدید*


لوله بازکنی در تهران از مناطقی است که درخواست زیادی را برای رفع گرفتگی لوله های آشپزخانه و…می شود. لوله های فاضلاب با یک باره یک شبه دچار گرفتگی نمی شود .بلکه از روی هم جمع شدن چندین چیز مثل رسوب و جرم و هزاران عوامل دیگر با گذشت زمان دچار گرفتگی می شود. با گذشت زمان باعث انسداد لوله های فاضلاب می شود. هدف شرکت آذین لوله رفع مشکلات همشهریان در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه و سایر خدمات است. فقط با یک تماس می توانید از گرفتگی ها نجات پیدا کنید.

09127906021شمال تهران

02144324020غرب تهران

02177553860شرق تهران

02188032183مرکز تهران

02155145044جنوب تهران

*برای تماس، روی شماره ها ضربه بزنید*


خدماتی که توسط شرکت آذین لوله ارائه داده می شود:

با توجه به میزان جمعیت و گستردگی این استان نیازمند خدمات تاسیساتی می باشد. بوی بد فاضلاب برای تمامی افراد ناخوشایند است. تصور کنید که قبل از رسیدن مهمان ها این اتفاق رخ بدهد. میتواند مشکلات و دردسرهای فراوانی را به بار آورد. بسیاری از افراد برای رفع مشکل گرفتگی از انواع محلول های شیمیایی و اسیدی استفاده می کنند. این کار جزء آسیب رساندن به لوله ها و کاهش عمر آن، تاثیر چندانی ندارد. این مشکلات دلایل متعددی دارد.

لوله بازکنی در تهران فوری

پس از بررسی آن توسط سرویسکار با تجربه و با سابقه علت اصلی آن مشخص می شود. در اکثر اوقات ممکن است پسماند مواد غذایی در لوله ها روی هم انباشته شود. همچنین اشکال از گرفتگی سرویس بهداشتی و یا لوله های فاضلاب باشد. در عملیات لوله بازکنی تهران با توجه به تجهیزاتی که مورد استفاده قرار میگیرند در کمترین زمان ممکن مشکلات بوجود آمده رفع می شوند.

کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید وپس از ثبت آدرس پستی خود در خواست لوله بازکن نمایید. توصیه می شود در اولین فرصتی که با نشانه های مربوط با گرفتگی لوله ها مواجه شدید تماس گیرید.


ارائه خدمات در سراسر تهران

تهران پر جمعیت ترین و پایتخت ایران است و براساس آمار داده شده در سایت ویکی پدیا 24 مین شهر پر جمعیت جهان به حساب می آید. به همین دلیل خدمات تاسیساتی در تمامی مناطق و محله های تهران بصورت شبانه روزی و فوری ارائه داده می شود. شرکت آذین لوله با به کارگیری افراد ماهر و با تجربه بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به همشهریانی که خدمت مانند تخلیه چاه و لوله بازکنی و…نیاز داشته باشید ارائه میکند.


هزینه و قیمت لوله بازکني در تهران

قیمت انجام بعضی از خدمات به علت مشخص نبودن شرایط کار و بستگی به فرد متخصص نرخ متفاوتی پیدا کرده است. عوامل زیادی در تعیین قیمت هم موثر است. این مسائل باعث ایجاد سردرگمی برای برخی از مشتریان میشود. اگر شما نیز به دنبال لوله بازکنی در تهران هستید، میتوانید با متخصصین ما در آذین لوله برای ارائه خدمات به شما تماس بگیرید.

لوله بازکنی در تهران بدون تعطیلی و ارزانتر از همه جا و فوری و شبانه روزی 


علت گرفتگی لوله های فاضلاب در تهران

گرفتگی لوله های فاضلاب زمانی رخ میدهد که آشغال و یا اشیاء اضافی داخل لوله گیر کند و پس از گذشت زمان کم کم آن قسمت از لوله محل تجمع زباله ها می شود و نیاز به فنر زنی دارد. همین باعث می شود حجم زباله های داخل لوله های فاضلاب زیاد بشود و در نهایت رسوبی از آشغال ها در لوله باقی می مانند و باعث مسدود شدن می شود.لوله بازکنی در تهران شبانه روزی

در این زمان فرد تازه متوجه مشکل پیش آمده می شود و میفهمد که گرفتگی رخ داده است. در حالی که باید پیش از این به فکر چنین روزی بود و از ورود زباله ها جلوگیری میکرد. زمانی که گرفتگی رخ میدهد افراد روشهای مختلفی را امتحان می کنند ولی این روش ها تنها برای چند روز گرفتگی را باز می کنند


مزایای لوله بازکنی در تهران

ارائه خدمات با بهترین کیفیت یکی از اصولی است که هر مجموعه موفق باید به آن پایبند باشند. استفاده از لوله بازکنی در تهران به جای استفاده از مواد شیمیایی مزایای زیادی را به همراه دارد.

هزینه کمتر: معمولا استفاده از روشهای جایگزین استفاده از خدمات تخصصی به صورت کوتاه مدت عمل می کنند و استفاده از مواد شیمیایی امکان دارد به لوله های ساختمان آسیب برسانند. این موضوع موجب می شود تا هزینه استفاده از خدمات لوله بازکنی مقرون به صرفه تر از روش های مختلف دیگر باشد.

سرعت بالا در انجام کار: استفاده از متخصصین باعث تشخیص زودتر نوع مشکل شده و بدلیل پوشش تمامی مناطق در فاصله ی کوتاه می توانید از این مشکل رها بشوید.

سلامتی و آسایش بیشتر افراد: اکثرا بدون تجهیزات مناسب باز کردن لوله ها دشوار است و همچنین استفاده از مواد شیمیایی و اسیدی سلامت انسان را تهدید می کند.


ویژگی های لوله بازکنی در تهران توسط آذین لوله

تخلیه چاه در تهران

زمانی که اه فاضلاب دچار پر شدن می شود نیاز به تخلیه فاضلاب دارد. این کار با استفاده از ماشین های مخصوصی مانند تانکر تخلیه یا پمپ لجن کش و مکنده و یا ساکشن انجام می شود. علاوه بر استفاده دوباره از چاه خطراتی مانند ریزش و …. شما را تهدید نمی کند. پس از اتمام کار اگر توسط سرویسکار حرفه ای انجام بشود نیاز به لایروبی و یا کف تراشی وجود دارد. اینکار با تایید مشتری انجام می شود .

تخلیه چاه در تهران

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


شرکت لوله بازکنی معتبر در تهران

سرویسکاران این مجموعه به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان هستند تا تمامی مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب را در 24 ساعت شبانه روز برطرف کنند. اگر مشکل گرفتگی دارید می توانید در اولین فرصت از خدمات با کیفیت این مجموعه به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی با ما تماس بگیرید.

شما عزیزان می توانید به صورت شبانه روزی با شماره های موجود در سایت، در هر منطقه از تهران، تماس بگیرید و همچنین سرویسکاران به صورت 24 ساعته در خدمت شما همشهریان عزیز هستند.

09127906021 شمال تهران

02144324020 غرب تهران

02177553860 شرق تهران

02188032183 مرکز تهران

02155145044 جنوب تهران

جهت تماس روی یکی از شماره های بالا ضربه بزنید


لوله بازکنی در تهران

حل دائمی مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب را به تیم مجرب و حرفه ای آذین لوله بسپارید. فرقی ندارد در کجای تهران ساکن هستید، هر زمانی که در لوله بازکنی تهران با مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شدید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا نیروی حرفه ای به محل مورد نظر اعزام شوند.

سایت آذین لوله جایگزین برچسب های لوله بازکنی در تهران

بیشتر شرکت ها برای تبلیغات از این روش استفاده می کنند، این روش علاوه بر کثیفی در درب و دیواره کوچه ها و منازل باعث نارضایتی افراد شود. شرکت آذین لوله بجای این کار که هزینه بیشتری نیز دارد، وقت خود را صرف توسعه وب سایت می نماید. با این روش دیگر نیازی نیست تا شرکت آذین لوله شب ها در دیواره منازل و کوچه ها از برچسب استفاده کنند.


مزایای استفاده از مجموعه آذین لوله


لوله بازکنی در تهران

اگر به دنبال یک شرکت لوله بازکنی معتبر و شناخته شده در تهران هستید، می توانید به ما اعتماد کنید. آذین لوله در سراسر تهران و نقاط 24 گانه شهر تهران شعبه دارد. تجربه و مهارت یک ویژگی مهمی است که یک سرویسکار باید از آن بهره مند بشود. آذین لوله سرویسکاران حرفه ای و داری سابقه چندین ساله را به محل مورد نظر اعزام می کند.

گرفتگی هایی که علت آنها به دلیل:

باشد، برطرف کردن آن ها با گذشت زمان سخت می شود و نیاز به دستگاه های پر قدرت و پر سرعت دارد. آذین لوله در هر کجای تهران و یا شهر کرج که باشید به شما عزیزان کمک می کند. مطمئنا زمان نیز مانند هزینه بسیار مهم است و می خواهید که در کمترین زمان ممکن سرویسکار به محل اعزام شود. آذین لوله برای راحتی بیشتر مشتری، این کار را در سریع تری زمان ممکن انجام می دهد.


لوله بازکنی فوری در سراسر تهران

فوری بودن خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی یکی دیگر از مزیت هایی است که باید خدمات لوله بازکنی داشته باشد و به همین دلیل ما علاوه بر شبانه روزی بودن خدمات، خدمات خود را به صورت فوری ارائه می دهیم تا هر چه سریعتر مشکلات به وجود آمده در لوله های فاضلاب شما را برطرف کنیم.

با توجه به شرایط گاهی اوقات نیاز به لوله بازکنی به صورت فوری در اولین فرصت دارید، متخصصین فعال در شرکت آذین لوله آماده ارائه خدمات لوله بازکنی به سراسر تهران به صورت شبانه روزی و در تمامی روز های سال بدون تعطیلی می باشد.

بلافاصله پس از تماس شما عزیزان نزدیکترین سرویسکار به محل اعزام می شود و اقدام به برطرف کردن گرفتگی لوله های فاضلاب می کنند. لوله بازکنی فوری در تهران نه تنها به معنای اعزام سریع سرویسکار است بلکه خدمات درخواستی شما را در کمترین زمان ممکن و با حداقل کثیف کاری انجام می دهند.

اگر دچار گرفتگی لوله های فاضلاب شدید و می خواهید سریعا مشکل به وجود آمده را رفع کنید، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا به صورت شبانه روزی و فوری و به صورت 100% تضمینی مشکل شما عزیزان را رفع کنیم.


در چه زمانی باید با شرکت آذین لوله تماس بگیریم؟

موارد بالا نشانه هایی است که مشخص می کند به لوله بازکنی نیاز دارید. گاهی اوقات نیز امکان دارد اشیاء قیمتی درون لوله های فاضلاب افتاده باشند و نیاز است با کمک ابزار آلات و دستگاه های لوله بازکنی، این اجسام از لوله ها خارج شوند.

یکی از نکات مهم و واضح این است که گرفتگی با سیمان و یا سایر اجسام سخت و محکم را نمی توان با استفاده از محلول های شیمیایی بر طرف کرد و باید این اجسام به صورت تضمینی از لوله ها خارج شوند.

لوله بازکنی شبانه روزی با رعایت نکات بهداشتی

شماره های لوله بازکنی در تهران

09127906021 شمال تهران

02144324020 غرب تهران

02177553860 شرق تهران

02188032183 مرکز تهران

02155145044 جنوب تهران

02133337550 جنوب شرق تهران

فرقی نمی کند در کدام از منطقه تهران ساکن هستید، در هر ساعت از شبانه روز که با مشکلات پر شدن چاه فاضلاب، گرفتگی لوله های فاضلاب و… رو به رو شدید، می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید تا نزدیکترین سرویسکار به محل اعزام بشود.

از جمله مزایای تماس با لوله بازکنی در تهران می توان به موارد زیر اشاره نمود:


لوله بازکنی ارزان در سراسر تهران

شرکت های لوله بازکنی جزو شرکت های خدماتی محسوب می شوند و به همین منظور ارزان بودی خدماتی که ارائه می دهند، اولویت مشتریان و همشهریان می باشد.

با توجه به مشکلاتی که در سیستم لوله کشی در ساختمان های پرجمعیت و یا قدیمی به وجود می آید، مشکلاتی مانند گرفتگی لوله های فاضلاب، شکستگی لوله ها، پر شدن چاه و… به وجود می آید و همین موضوع موجب می شود تا افراد با شماره شرکت های لوله بازکنی تماس بگیرند.

شرکت آذین لوله با چندین سال سابقه توانسته است تمامی خدمت خود را به صورت 24 ساعته و با هزینه ای مناسب و ارزان به مشتریان گرامی ارائه بدهد. شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز که با مشکلات فاضلابی رو به رو شدید بدون هیچ نگرانی و با خیالی آسوده تماس بگیرید تا از نزدیکترین شعبه سرویسکار به محل اعزام شود.

لوله بازکنی در تهران
شبانه روزی

بر طرف کردن گرفتگی لوله های فاضلاب در سراسر تهران به صورت تضمینی

زمانی که با گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شدید و برای رفع آن با ارزان ترین لوله بازکنی که خدمات خود را با کیفیت بالا و در کوتاه مدت و با سرعت بالا مشکل شما را بر طرف می کنند تماس بگیرید و خدمات درخواستی خود را ثبت کنید.

لوله بازکنی تهران
بازکردن گرفتگی های به وجود آمده در لوله های فابه صورت فوری

در لوله بازکنی ارزان شرکت آذین لوله رفع گرفتگی لوله های فاضلاب به صورت تضمینی ارائه می شود. لوله بازکنی ارزان شرکت آذین لوله سریع و در کمترین زمان گرفتگی ها را بر طرف می کنند و لوله باز شده را تست و تحویل شما عزیزان می دهد.

لوله بازکنی آذین لوله با اعزام سرویسکاران حرفه ای و مجرب گرفتگی شما را بررسی و صورت تضمینی با بالاترین کیفیت اقدام به رفع آن می کند و همچنین شرکت آذین لوله در سراسر تهران آماده ارائه ی خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و اعزام فوری لوله بازکن مجرب و حرفه ای در خدمت شما عزیزان است.

لوله بازکنی در تهران
فوری

خدمات لوله بازکنی در تهران بصورت شبانه روزی

این شرکت تمامی سعی خود را می کند تا در شرایط سخت گرفتگی لوله ها که امکان دارد برای هر فردی رخ بدهد، در 24 ساعت از 7 روز هفته در کنار همشهریان و مشتریان عزیز باشد.

همینطور تمامی اقدامات برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در کوتاه ترین زمان ممکن و با سرعت بالا انجام می شود و در حد ممکن سرویسکار در کمترین زمان در منزل و یا محل کار شما عزیزان سپری کند.

لوله بازکنی تهران
اعزام فوری سرویسکار به محل در کمتر از نیم ساعت

به همین دلیل تمامی سرویسکاران این مجموعه مجهز به موتور هستند تا در ساعات پر ترافیک برای حضورت در محل هیچ تاخیری نداشته باشد.


لوله بازکنی در تهران در 5 مرحله

رفع گرفتگی تضمینی لوله های فاضلاب در سراسر تهران

آذین لوله خدماتی نوین در زمینه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و رفع بوی گند و زننده فاضلاب و… به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در خدمت شما عزیزان می باشد که با سالها تجربه آماده خدمات رسانی در سراسر تهران است.

در حاضر غرب و جنوب و شرق و شمال و مرکز تهران تحت پوشش مجموعه آذین لوله به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته توسط بهترین سرویسکاران در سراسر تهران هستند.

تمامی سرویسکاران مجرب و حرفه ای این مجموعه با استفاده از دستگاه های بروز هر نوع گرفتگی که درون لوله های فاضلاب رخ داده باشد را به صورت کامل از بین می برند.


لوله بازکنی شبانه روزی در تهران و مواقع نیاز به آن

معمولا بیشتر درخواست ها برای خدمات لوله بازکنی شبانه روزی به بوی گند و زننده فاضلاب و پس زدن فاضلاب از لوله های فاضلاب مربوط می شود.

با توجه به این مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب می تواند آسایش افراد را برهم بزند و دردسر های زیادی را ایجاد کند.

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه یکی از نیازهای اساسی به شمار می آید. مشکلاتی که درون لوله های فاضلاب به وجود می آید شما را وادار می کنند تا از خدمات لوله بازکنی استفاده کنید.

شرکت های لوله بازکنی در مقابل این خدمات، چه خدماتی را ارائه می کنند؟

تمامی این خدمات به صورت شبانه روزی ارائه داده می شود، شما عزیزان در هر لحظه از شبانه روز که به خدمات لوله بازکنی نیاز داشتید، کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

تمامی این خدمات در کمترین زمان ممکن ارائه داده می شود و مشکل شما عزیزان را فورا برطرف می کنند.

لوله بازکنی تهران
رفع مشکلات فاضلاب به صورت فوری و ارزانتر از همه جا

مزایای استفاده از خدمات لوله بازکنی در تهران به صورت شبانه روزی

هنگامی که شما عزیزان با مشکلاتی در رابطه با گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو می شوید، شرکت لوله بازکنی آذین لوله می تواند بدون هیچ دردسری و به صورت راحت آن را برطرف کنند. مراجعه به این شرکت مزایای زیادی را به همراه دارد. در مطلب زیر به برخی از این مزایا اشاره کرده ایم:


خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در سراسر تهران

خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران به صورت شبانه روزی و همچنین با ضمانت 100% درصدی رفع گرفتگی لوله های فاضلاب ارائه داده می شود.

از ویژگی های دیگر این شرکت می توان به اعزام سریع و فوری سرویسکار به محل اشاره کرد. با توجه به اینکه امکان دارد گرفتگی لوله های فاضلاب در ساعات پایانی شب اتفاق بیفتد و باید به صورت فوری این مشکل برطرف بشود.

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در تمامی مناطق تهران به صورت شبانه روزی و با بهترین کیفیت ارائه می دهد. پوشش خدمات لوله بازکنی تهران در سراسر مناطق تهران می باشد.

ارائه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در تمامی مناطق تهران به صورت شبانه روزی با اعزام فوری سرویسکار به محل می باشد.


لوله بازکنی در تهران با استفاده از چه ابزاری انجام می شود؟

روش های زیادی برای لوله بازکنی در تهران وجود دارد که سرویسکاران مجموعه آذین لوله با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته برای انجام کار مورد استفاده قرار می دهند:

اولویت ما جلب رضایت شما عزیزان با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات است. پس از ثبت درخواست خود در هر منطقه ای از جنوب تهران، شرق تهران، شمال تهران، غرب تهران، و مرکز تهران که ساکن هستید، با ما تماس بگیرید تا در کمتر از 30 دقیقه سرویسکار از نزدیکترین نقطه به محل مورد نظر اعزام شود و مشکل به وجود آمده شما عزیزان را برطرف کند.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از 24 ساعت 7 روز هفته، حتی در ایام تعطیلات رسمی، از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در سراسر تهران به صورت فوری و با بهترین کیفیت و تضمینی بهره مند بشوید.

لوله بازکنی با استفاده از فنر فنر برقی مزایای زیر را به همراه دارد:

09127906021


لوله لوله بازکنی در تهران را به شرکت آذین لوله بسپارید

خدمات لوله بازکنی و چاه را به لوله بازکن های مجموعه آذین لوله بسپارید تا لوله های فاضلاب را دچار خرابی و یا شکستگی نکند و کار خود را به درستی ارائه دهد.

جنس لوله های فاضلاب و مسیر لوله ها و یا نوعی گرفتگی لوله های فاضلاب بسیار اهمیت دارند و سرویسکار باید قبل از فنر زدن لوله ها آنها را بررسی کنند و از شکستگی و کثیف کاری زیاد و یا خرابی جلوگیری شود.

اگر ساکن شهر تهران هستید جهت دریافت خدمات لوله بازکنی تضمینی و ارزان با شرکت آذین لوله که تجربه زیادی را در این زمینه دارد تماس بگیرید.

این شرکت دارای بیش از ۲۰ سال سابقه کاری و تجهیزات به روز و حرفه ای مانند فنر های بلند مخصوص گرفتگی لوله های سیمانی و لوله های پلاستیکی و توالت فرنگی و ایرانی می باشد و به دلیل اینکه سرویسکاران زیادی را در سراسر تهران مستقر کرده است خدمات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می دهد.

خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در تهران به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی حتی در ایام تعطیلات رسمی ارائه داده می‌شود و شما عزیزان در هر کدام از مناطق تهران که مستقر هستید می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با تلفن های این مجموعه تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن نزدیکترین سرویسکار را به محل مورد نظر اعزام کنیم.


از دلایلی که ما را در لوله بازکنی در تهران از سایر شرکتها جدا می کنند شامل موارد زیر است:


لوله بازکنی در تمامی مناطق تهران

مجموعه آذین لوله با بیش از ۲۰ سال سابقه کاری یکی از مراکز خدماتی است که برای ارائه خدمات ساختمانی از جمله لوله بازکنی، لوله کشی، تخلیه چاه لایروبی و … با جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ها آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در شهر تهران است.

برای تماس در هر کدام از مناطق تهران که هستید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید. بلافاصله پس از ثبت در خواست شما عزیزان، نزدیکترین لوله بازکن را به محل اعزام می کنیم و مشکلات به وجود آمده را به صورت تضمینی برطرف می سازد.


چه عواملی بر روی هزینه های لوله بازکنی در تهران تاثیر می گذارد؟

این مجموعه در تمامی ساعات شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشد.

شرکت خدماتی لوله بازکنی و تخلیه چاه آذین لوله با سابقه درخشان و تجربه بالا در این زمینه آماده ارائه خدمات لوله بازکنی و چاه باز کنی به شما مشتریان عزیزان در تمامی ساعات شبانه روزی به صورت فوری و تضمینی و با بهترین کیفیت است.

این شرکت با دارا بودن تکنسین های متخصص و با تجربه در زمینه لوله بازکنی در کمترین زمان ممکن آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.

لوله بازکنی آذین لوله به صورت ۲۴ ساعته در تمامی مناطق تهران پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز است. برای برقراری ارتباط کافیست روی شماره های موجود در سایت ضربه زده و سپس تماس را برقرار کنید.


دفاتر شبانه روزی لوله بازکنی و چاه بازکنی آذین لوله در تهران

مجموعه آذین لوله در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشد. شما عزیزان می توانید بدون هیچ دغدغه و آهنگرانی با ما تماس بگیرید و از خدمات ارزان و با کیفیت این مجموعه بهره مند شوید.


ویژگی های لوله بازکنی در تهران

چه چیزی موجب بوی گند و زننده فاضلاب می شود؟

اگر چه انسداد داخل لوله های فاضلاب رخ نداده باشد، ولی همچنان بوی گند و زننده فاضلاب به مشام می رسد، امکان دارد آزار دهنده باشد. بوی بد فاضلاب دلایل زیادی دارد. بخصوص زمانی که از بیرون وارد خانه می شوید، برخی از قسمت های خانه را باید بررسی کنید، تا علت بوی گند و زننده فاضلاب را پیدا کنید.


علت این بو های بد فاضلابی چیست؟

عوامل متفاوتی وجود دارد که می تواند در ایجاد بوی بد ناشی از تصفیه فاضلاب فردی نقش دارند. یکی از شایع ترین دلایل بوی بد فاضلابی، عدم تهویه مناسب می باشد.

اگر تهویه کافی وجود نداشته باشد، فاضلاب می تواند راکد شود و شروع به تولید بوی گند و زننده فاضلابی می کند.

یکی دیگر از دلایل رایج تجمع مواد آلی در فاضلاب است. اگر سیستم های فاضلابی به درستی نگهداری نشود، و یا اگر در جایی از سیستم فاضلابی انسداد به وجود بیاید، امکان دارد این اتفاق بیفتد. 

لوله بازکنی تهران
از جمله دلایل ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی

تجمع مواد آلی می تواند محیطی مناسب برای رشد باکتری ها ایجاد کند و این باکتری می توانند بوی بسیار بدی را تولید نمایند. تجمع بوی بد فاضلابی عمدتا ناشی از سه گاز زیر است: