لوله بازکنی تهران ویلا بصورت شبانه روزی و در سراسر تهران در حال خدمت رسانی می باشد.

هر نوع گرفتگی که داخل لوله های فاضلاب باشد را به صورت کامل و تضمینی برطرف می کند‌.

09127906021

02188032183


در شرایط اضطراری گرفتگی لوله های فاضلاب و بالا زدن چاه های فاضلاب و زود رسیدن سرویسکار و میزان سابقه او در این زمینه اهمیت های بسیاری را شامل می شود .سرویسکاران شرکت آذین لوله در نزدیکی شما هستند تا بصورت سریع مشکل پیش آمده شما را رفع نمایند.

سرویسکاران شرکت آذین لوله انواع خدمات تاسیساتی را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت ارائه می دهند.این خدمات درمنطقه شمال تهران و حومه انجام می شود.

09127906021


سایر خدمات شرکت آذین لوله که در تهران ویلا ارائه داده می شود:

  1. لوله بازکنی
  2. تخلیه چاه
  3. حفر چاه
  4. لایروبی چاه
  5. تشخیص ترکیدگی لوله های فاضلاب
  6. باز کردن انواع گرفتگی لوله های فاضلاب
  7. نشت یابی
  8. رفع نم و رطوبت
  9. رفع بوی نامطبوع
  10. لوله کشی
  11. درآوردن اشیاء از لوله

پوشش شبانه روزی و اعزام سرویسکار به محل به صورت تضمینی در شرکت آذین لوله ارائه داده می شود. در هر کجای تهران ویلا که ساکن هستید و به خدمات لوله بازکنی نیاز دارید با ما تماس بگیرید.

تجریش، فرمانیهالهیهشهرک غرب.


علت مسدود شدن لوله های فاضلاب

علت گرفتگی لوله های فاضلاب در شمال تهران به نوع و گرفتگی آن بستگی دارد.

لوله های موجود در آشپزخانه مانند لوله کفشور یا لوله های زیر سینک ظرفشویی و لوله پشت لباسشویی به دلیل رفتن پرز و مو لباسها و یا افتادن اشیاء خارجی و حتی وجود چربی و روغن موجود در ظروف و پسماند غذا و… مسدود می شود.

لوله بازکنی تهران ویلا
باز کردن تمامی انواع گرفتگی ها به صورت تضمینی

در ساختمان ها پس از گذشت مدت ها با مشکلاتی مانند بوی بد فاضلاب،پر شدن چاه فاضلاب و…مواجه شدید بهتر است برای برطرف کردن آن با شرکت های فعال در این زمینه تماس حاصل فرمایید.

لوله های فاضلاب حمام: در این قسمت از خانه به دلیل وجود موهای زائد و یا موهای بلند که پس از شانه زدن مو آن را اکثرا داخل لوله های فاضلاب می‌ریزند. مو یکی از شایع ترین علت های گرفتگی لوله ها است. برای اینکه از گرفتگی جلوگیری کنید بهتر است هرگز آنها را داخل لوله ها نریزید و از یک طوری استفاده کنید. در زمانی که با این نوع گرفتگی روبرو شدید بهتر است از خدمات لوله بازکنی استفاده کنید. چرا که با محلول های شیمیایی قابل رفع نیستند.

لوله های توالت ایرانی و فرنگی: در این قسمت به دلیل دستمال کاغذی و … رخ می دهد. این گرفتگی یکی از سخت ترین گرفتگی ها است. پیشنهاد می کنیم که هرگز چیزی را داخل لوله ها نریزید. چرا که هر نوع گرفتگی، سختی خود را دارد.

تمامی این نوع گرفتگی ها با استفاده از دستگاه فنر برقی قابل رفع هستند. با استفاده از این دستگاه هر نوع گرفتگی که داخل لوله ها رخ داده باشد به صورت کامل بر طرف می شود.


لوله بازکنی در تهران ویلا بصورت کامل و تضمینی

همه افراد اطلاعاتی در مورد گرفتگی و مشکلات لوله فاضلاب را می دانند. تخلیه سخت آب از سینک های ظرفشویی، جمع شدن آب در کف حمام، پیچیدن بوی بد فاضلاب در فضای خانه، بالا زدن ناگهانی آب از کف شورها. همه اینها نشانه های مربوط به گرفتگی هستند که به احتمال زیاد شما با گرفتگی لوله فاضلاب مواجه شده اید و یک روز با مسدود شدن کامل راه آب مواجه خواهید شد. در این موقع لازم است که فورا با یک لوله بازکن تماس بگیرید. می توانید با شماره های های موجود در سایت تماس بگیرید و درخواست سرویسکار کنید.

لوله بازکنی تهران ویلا
اعزام سرویسکار حرفه ای و باسابقه و‌مجرب

تخلیه چاه در تهران ویلا

جهت تخلیه چاه فاضلاب در شمال تهران در کوتاه ترین زمان ممکن نیروی تخلیه چاهی را فوری به محل مورد نظر اعزام می نماییم. هنگام پر شدن چاه فاضلاب مدت زیادی با آن دست و پنجه نرم میکنید. ولی به علت مشغله زمان مناسبی برای رسیدگی به آن را پیدا نمیکنید. نیمه های شب که از خواب بیدار می شوید متوجه می شوید که چاه توالت بالا آمده است و با وجود تعمیرات زیاد چاه فاضللابی شما نیاز راه حل اساسی دارد.احتمال یک گرفتگی ساده یا انباشت دیواره های چاه از پسماند ها نیز وجود دارد. همه مواد درون چاه لجن و موادی هستند که بصورت بهداشتی به داخل مخزن انتقال می یابند.

لوله بازکنی در شمال تهرانبدون تعطیلی و ارزانتر از همه جا و بدون تعطیلی به صورت شبانه روزی

ارائه خدمات تخلیه چاه

استفاده از شلنگ های تخلیه مناسب برای انتقال فضولات به مخزن تانکر نقش موثری دارد. از جمله این استانداردها شامل قطر لوله و میزان مقاومت در برابر فشار و پایداری در هنگام مکش است. در انجام خدمات تخلیه چاه در تهران به این نکته توجه کنید که شلنگ حتما به انتهای چاه فاضلاب برسد. عملکرد دستگاه های مکش به صورتی است که تا تمام شدن کامل کار فاضلاب به کار خود ادامه می دهند و بطور کاملی چاه فاضلاب ار از چربی ها و فضولات پاک می نمایند.

پمپ های تخلیه چاه

برای تخلیه کردن چاه های فاضلاب چند نوع ابزار وجود دارد که هر کدام از آنها با توجه به نوع چاه فاضلاب و محل مورد نظر کارایی های خاص خود را دارد. برای ارائه سرویس بهتر و با کیفیت شرکت آذین لوله تمامی پمپ های تخلیه چاهی را دارا می باشد. این پمپ ها هر کدام کارایی و قابلیت های خاص خود را دارند که در محل و در جای مناسبی مورد استفاده قرار می گیرند و متخصص با سابقه درب چاه فاضلاب را همانند روز اول می بندد و کار تمیزی را به مشتری تحویل میدهد.

مشکلات چاه فاضلاب

در زمین های خاکی احتمال پر شدن چاه فاضلاب به مراتب بیشتر از زمین های شنی است که نشت چربی و صابون ها بر دیواره چاه فاضلاب و ضخامت چاه را باریک میکند و مانع نفوذ آب به زمین می شود. با تخلیه مرتب چاه فاضلاب این مشکل رفع میشود. زمین هایی که غیر ماسه ای هستند عدم کشش و مکش آب در خاک به وجود آمده است که بخاطر کم قطر بودن چاه و انباری، چاه در زمان مشخصی پر می شود. در زمین هایی که شنی هستند خطر پر شدن چاه کمتر از زمین های خاکی است. فضولات و کف صابون و چربی ها در اطراف چاه فاضلاب نشست می کند و سبب عدم مکش آب می شود. با لایروبی و تخلیه میتوان مشکل پیش آمده را برطرف نمود.

مشکلاتی که با پر بودن چاه فاضلاب اشتباه گرفته میشود:
  1. گرفتگی لوله سر زانویی متصل به دهانه چاه فاضلاب
  2. تشخیص اشتباه لوله بازکن
  3. گرفتگی در لوله ای که به چاه فاضلاب متصل است
  4. انتشار بوی نامطبوع

تشخیص پرشدن چاه فاضلاب، نیاز به یک متخصص باتجربه و کاربلد در این زمینه دارد. در شرکت آذین لوله برخی از سرویسکاران ما بیش از ۱۰ سال سابقه دارند و تشخیص پر شدن چاه فاضلاب برای آنها کار سختی نمیباشد. بدون بازکردن دهانه چاه فاضلاب میتوان متوجه شد که چاه پرشده است و نیاز به تخلیه چاه دارد. تخلیه چاه شمال تهران شرکت آذین لوله ۷ روز هفته بصورت شبانه روزی آماده سرویسدهی میباشد. این شرکت از لوله بازکن های باسابقه و باتجربه تشکیل شده است تا کار شما عزیزان را بصورت با کیفیت و تضمینی انجام بدهند.

چند وقت یکبار نیاز به تخلیه چاه فاضلاب داریم؟

خالی کردن چاه بستگی به موارد زیر دارد:

هنگام محاسبه باید در نظر گرفت که مواد ورودی به چاه فاضلاب جزو کدام کلاس هستند:

  1. مواد آلی (تجزیه پذیر): شامل کاغذا توالت و مدفوع و…است
  2. بقایای زیست تخریب ناپذیر: چنین مواردی در کمترین زمان حجم چاه فاضلاب را پر میکنند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


روش های رفع گرفتگی لوله های فاضلاب

برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در شمال تهران روش متعددی وجود دارد. شرکت آذین لوله به نسبت نوع گرفتگی لوله ها،محل گرفتگی و سایز لوله ها از آن استفاده می نمایند. روش استفاده از ژنراتور برقی و پمپ باد و پمپ کف کش و روش واترجت و سایر روش ها از جمله روش های رفع گرفتگی است که انجام می دهیم.

لوله بازکنی تهران ویلا
ارایه خدمات تضمینی با استفاده از دستگاه های بروز

لوله بازکنی با استفاده از فنر برقی

فنر لوله بازکنی برای بازکردن گرفتگی های سخت لوله های توالت، حمام، آشپزخانه، پارکینگ و… مورد استفاده قرار میگیرد.

فنر لوله بازکنی از موتور درست شده است و دستگاه لوله بازکنی وسیله ای پایه دار است که فنر به سر آن وصل شده است. فنر لوله بازکنی در واقع یک فنر سرمته دار متناسب با لوله ها است که انعطاف لازم را برای حرکت داخل خمیدگی لوله های فاضلاب را دارد.

روشکار این دستگاه به این گونه است که فنر را به سر دستگاه وصل می کنند و سر فنر را درون لوله های فاضلاب هدایت می کنند. سپس به دنبال آن موتور روشن می کنیم تا فنر شروع به چرخیدن می کند. زمانی که موتور روشن شد و فنر لوله بازکنی به چرخش در می آید، به آهستگی فنر را به درون لوله فاضلاب فشار می دهیم، این عمل را تکرار می کنیم تا فنر به مقدار زیادی درون لوله های فاضلاب وارد شود و به قسمت گرفتگی لوله فاضلاب برسد.

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

اگر علت گرفتگی لوله های فاضلاب انباشتگی درون لوله باشد، در این مواقع از لوله بازکنی با استفاده از تراکم هوا استفاده می شود. نحوه استفاده از این دستگاه بدین شکل است که با تلنبه زدن هوا ذخیره شده، درون لوله فاضلاب با فشار زیادی وارد می شود و مقدار فشار درون دستگاه توسط یک عقربه نشان داده می شود.


جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده از اسید و محلول های شیمیایی مناسب هستند؟

زمانی که گرفتگی داخل لوله های فاضلاب رخ می دهد، یکی از روش هایی که به ذهن تمامی افراد خطور می کند، استفاده از این محلول ها است.

این محلول ها تاثیر بسیار زیادی در رفع گرفتگی دارند. چرا که بلافاصله پس از اینکه آنرا داخل لوله ها ریختید پس از گذشت یک الی دو ساعت تاثیر خود را می گذارند. ولی اگر از یک شرکت لوله بازکنی درخواست خدمات کنید متوجه میشود که این محلول ها از ترکیباتی هستند که علاوه بر لوله های پلاستیکی به لوله های فلزی نیز آسیب می رساند. همچنین برای سلامتی افراد خطر آفرین است. این مواد غلظت بالایی دارند و این غلظت بالا به لوله ها آسیب می‌رساند و استفاده مداوم از آنها موجب سوراخ شدن لوله ها و در نهایت موجب پوسیدگی میشود.


ارایه خدمات ارزان و منصفانه

اکثر افراد برای دریافت به دنبال ارزانترین شرکت لوله بازکنی هستند که خدمات لوله بازکنی نیز از این روند مستثنی نیست و افراد بعد از تماس با شماره های لوله بازکنی آذین لوله اولین سوالی که مطرح می کنند هزینه خدمات لوله بازکنی است. هزینه ای دلیلی برای ارائه خدمات با کیفیت پایین نیست و مسئله لوله بازکنی و تخلیه چاه یکی از موضوعاتی است که اگر به درستی انجام نشود پس از مدت زمان کوتاهی دوباره گرفتگی رخ می دهد. در نتیجه کیفیت را فدای کمیت نکنید.

لوله بازکنی تهران ویلا
بازکردن تمامی گرفتگی ها با استفاده از روش های تضمینی

عواملی که بر روی هزینه لوله بازکنی شمال تهران تاثیر دارد:


ارائه خدمات لوله بازکنی به صورت فوری

به دلیل اینکه خدمات لوله بازکنی باید سریعا انجام شود، سرپیسکار در کمتر از 30 دقیقه در محل حضور پیدا می‌کند و در ۲۴ ساعت شبانه روز تمام سعی خود را می کند تا هر روز نسبت به قبل خدمات خود را به سرعت انجام بدهد.

لوله بازکنی تهران ویلا
باز کردن تمامی لوله ها با رعایت نکات بهداشتی

ما توانستیم سرویسکاران زیادی را در سراسر شهر تهران مستقر کنیم تا در هر منطقه ساکن هستید سرویس کار مجرب و باتجربه را در کمتر از ۳۰ دقیقه به محل اعزام کنیم. پس از تماس شما و ثبت آدرس پستی سرویسکار سریعاً به محل اعزام می شود. اگر زمان برای شما عزیزان ارزشمند است و میخواهیپ تا لوله های فاضلاب در کمترین زمان رفغ شوند به شرکت آذین لوله اعتماد کنید.


چگونه درخواست خدمات را در لوله بازکنی شرکت آذین لوله ثبت کنیم؟

برای استفاده از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران ویلا به صورت شبانه روزی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. ثبت درخواست خدمات لوله بازکنی در کمتر از ۲ دقیقه زمان میبرد. سرویس لوله بازکنی در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام میشود. جهت دریافت خدمات همین حالا می توانید با شرکت آذین لوله تماس بگیرید.


لوله بازکنی در تهران ویلا به صورت تمام وقت و بدون تعطیلی آماده ارائه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی است. جهت دریافت خدمات فاضلابی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. جهت بازدید رایگان سرویسکار به محل در کوتاه ترین زمان اعزام می شود.


مزایای استفاده از خدمات لوله بازکنی تهران ویلا به صورت شبانه روزی

🔴لوله بازکنی در تهران‌ویلا با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته انجام می شود. جهت استفاده از خدمات لوله بازکنی در تهران ویلا می توانید به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

گرفتگی لوله های فاضلاب هر چیزی که باشد، سرویسکاران ما با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته آن ها را رفع می کنند و سپس تحویل مشتری می دهند. از آنجایی که علت گرفتگی ها می تواند متفاوت باشد، به همین دلیل از سرویسکاران با سابقه و مجرب و با تجربه برای لوله بازکنی در تهران ویلا اعزام می کنیم.🔴


رفع بوی بد فاضلاب با استفاده از خدمات لوله بازکنی 

بوی بد فاضلاب در آشپزخانه و سایر قسمت‌های خانه از جمله مشکلاتی است که امکان دارد در قسمت از خانه ایجاد شود‌ اگر بوی بد فاضلاب در منزل و یا محیط کار به وجود بیاید، آرامش افراد را مختل می کند و امکان حضور یافتن در محل سخت می شود. 

بنابراین بهتر است جهت رفع بوی گند و زننده لوله های فاضلاب فورا اقدام کنید.


چرا محیط خانه بوی فاضلاب می دهد؟

دلایل متفاوتی وجود دارد که موجب می شود تا این مشکل در یک قسمت و یا بخش متفاوتی از محیط خانه ایجاد می شود.

در این بخش بررسی می کنیم که چه مسائلی موجب به وجود آمدن بوی گند و زننده در محیط خانه می شوند:

مشکل داشتن شترگلویی (سیفون)

سیفون که اکثر افراد آن را با اسم شترگلویی میشناسند، داخل کفشور ها، زیر سینک، وان، و یا توالت ایرانی و فرنگی نصب می شود.

وظیفه شترگلویی این است که در قسمت U شکل، لوله آب را جمع کند و نگه دارد تا گاز های سپتیک خارج نشوند.

لوله بازکنی تهران ویلا
شترگلویی موجود در لوله های فاضلاب نصب شده

در بسیاری از مواقع در همین بخش که نکات مثبتی نیز وجود دارد، دچار مشکل می شوند و زمانی هست که:

این مشکلات می تواند موجب ایجاد بوی بد فاضلاب شود و بوی بد را در محیط خانه انتشار می دهد.

نبودن شترگلویی در لوله های فاضلاب

در مطلب بالا گفتیم که شترگلویی در کدام از قسمت های لوله های فاضلاب نصب می شود تا جلوی ورود بوی بد را به داخل خانه بگیرد.

علاوه بر اینکه شترگلویی می تواند موجب ایجاد مشکل شود، امکان دارد بخش هایی از لوله ها که نیاز به سیفون دارند، نصب نشده باشد.

این مشکل جدی است و حتما باید برای نصب شترگلویی داخل لوله ها یک لوله کشی تماس بگیرید.

آب بندی نبودن لوله های فاضلابی

در برخی از مواقع قسمت هایی از لوله مانند خروجی فاضلاب در زیر سینک، زیر روشویی و در زیر توالت فرنگی آب بندی خوبی نداشته و یا با گذشت زمان از بین می روند.

از آنجایی که بوی بد فاضلاب به دلیل گاز های سپتیک به وجود می آیند، می تواند از کوچکترین درزها عبور کند و همین موضوع نیز قطعا علت بوی بد فاضلابی در محیط خانه است.

خراب شدن بو گیر و آب بندی نبودن توالت ایرانی و فرنگی

در هنگام نصب توالت، در قسمت زیر توالت بو گیر نصب می شود تا از به وجود آمدن بوی بد فاضلاب جلوگیری نماید.

اگر بد گیر دچار مشکل بشود، بوی فاضلاب در سرویس بهداشتی منشتر می شود و آنجا را غیر قابل تحمل می کند. ولی در چه زمانی بوگیر موجب خروج گاز از فاضلاب می شود؟

علاوه بر بوگیر فاضلاب، یکی از مهمترین دلایل بوی بد فاضلاب آب بندی نبودن قسمت مهمی از قسمت های مهم توالت فرنگی در مواقع نصب است. فیکس نبودن کاسه توالت بر روی زمین یکی از این موارد می تواند باشد.