به سایت آذین لوله *لوله بازکنی کمالشهر کرج* خوش آمدید 


لوله بازکنی کمالشهر کرج بصورت شبانه روزی در حال فعالیت است.

اگر با گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شدید، کافیست با ما تماس بگیرید‌.

☎️09127906021☎️


*شرکت آذین لوله برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب از بروز ترین و پیشرفته ترین دستگاه استفاده میکنند. دستگاه فنر برقی یکی از پرکاربرد ترین و بهترین وسیله برای رفع انواع گرفتگی لوله های فاضلاب میباشد.

اگر ساکن کمالشهر کرج هستید و یا در یکی از محلات نزدیک به این محله زندگی میکنید، مطمئن باشید که تحت پوشش لوله بازکنی کرج هستید. هر گاه با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شدید، کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و در خواست خود را از طریق تماس، ثبت نمایید.

☎️09127906021☎️


لیست خدمات مجموعه آذین لوله در محدوده کرج


نحوه سرویسدهی در لوله بازکنی کمالشهر کرج

این شرکت با فعالیت 24 ساعته یکی از نزدیکترین شعبات به منزل شما عزیزان می باشد. یکی از ویژگی های ما در لوله بازکنی کرج، خدمات دهی در اسرع وقت و در کمتر از 30 دقیقه به تمامی مناطق کرج است.

هنگامی که شما عزیزان با ما تماس میگیرید، بلافاصله پس از دریافت آدرس پستی نزدیکترین سرویسکار به محل اعزام می شود. اگر شما عزیزان در ساعات پایانی شب با گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شدید، نگران نباشید. چرا که ما به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در حال فعالیت هستیم.

اگر می خواهید پس از رفع گرفتگی لوله های فاضلاب، محل آن را همانند روز اول دریافت کنید، پس شرکت خوبی را انتخاب کرده اید. تمامی سرویسکاران ما پس از اتمام کار خود، محل را تمیز کرده و تحویل شما عزیزان می دهند.

لوله بازکنی کمالشهر کرج
ارائه خدمات ارزان و فوری در سراسر کرج به صورت شبانه روزی و تضمینی

سرویسکار از طریق خیابانهای نزدیک به این محله خود را سریعا به محل مورد نظر میرسانند. کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.


لوله بازکنی کمالشهر کرج به صورت شبانه روزی

شرکت آذین لوله با قیمت مناسب و خدمات با کیفیت در خدمت شما عزیزان میباشد.

شرکت آذین لوله تجربه ای چند ساله در حوزه خدمات فنی لوله بازکنی، تخلیه چاه و… دارد و با استفاده از سرویسکارانی با تجربه و کار بلد تلاش میکند تا رضایت مشتریان را به خود جلب نماید.


لوله بازکنی در کمالشهر کرج و حومه

لوله بازکنی تیر دوقلو اصلی ترین خدمات شرکت آذین لوله میباشد که با ارائه سرویسکاران کار بلد و حرفه ای انجام میشود.


تخلیه چاه و لوله بازکنی در محدوده کرج

تخلیه چاه فاضلاب از آن دست کارهایی است که علاوه بر نیاز به دقت بالا نکات بهداشتی را در بر میگیرد. چاه فاضلاب پر از باکتری ها و ویروس هایی است که در صورت پخش شدن در محیط منازل و یا محیط عمومی می تواند سلامتی افراد را تهدید کند.

بنابراین اگر ظاهر تخلیه آسان است اما آگاهی تکنسین در امور بهداشتی و خبره بودن آنها مهم و پر اهمیت می باشد.

لوله بازکنی کمالشهر کرج
تخلیه کردن چاه فاضلاب به صورت کامل و حرفه اي

گاهی امکان دارد بدلیل وجود جامدات مانند مو، دستمال کاغذی و…بر روی بستر مایعات چاه لایه ای محکم را ایجاد می کند و باعث نفوذ مایعات به انتهای چاه می شود.

علائمی مانند بالا زدگی زود هنگام چاه فاضلاب، پیچیدن بوی نامطبوع در فضای ساختمان، افزایش ناگهانی حشرات موذی، بالا آمدن فضولات از چاهک حمام و… می تواند نشانه پر شدن چاه فاضلاب باشد.

وقتی متوجه شدید که آب دیگر مکش قبلی را ندارد و بوی نامطبوع به مشامتان رسید بلافاصله باید اقدام به تخلیه کنید.

سعی کنید با بهترین شرکت تماس بگیرید. نکته ای که پر اهمیت است بحث شلنگی است که فضولات را به سمت تانکر هدایت می کند و نقش مهمی در روند کار دارد. که باید دارای ویژگی های استاندارد باشد.

چون اگر استاندارد کافی نداشته باشد که این استاندارد ها عبارتند از: قطر لوله، میزان مقاومت در برابر فشار و پایداری در هنگام مکش است.

لوله بازکنی کمالشهر
خالی کردن چاه فاضلاب از هر نوع فضولات به صورت کامل
تخلیه چاه و لوله بازکنی کمالشهر کرج به صورت شبانه روزی

در هنگام تخلیه توجه داشته باشید که شلنگ حتما به انتهای چاه برسد. مکانیزم عملکرد دستگاه مکش به گونه ای است که تا تمام شدن تخلیه به کار خود ادامه می دهد. بطور کامل فضولات و لجن ها و چربی های موجود در چاه را پاک میکند. 

هرگاه با گرفتگی لوله های فاضلاب و پر شدن چاه فاضلاب و… مواجه شدید کافیست با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و درخواست سرویسکاران کنید.

تمامی سرویسکاران شرکت آذین لوله بصورت پراکنده در تمامی نقاط تهران مستقر می باشند و بلافاصله پس از تماس شما به محل مورد نظر اعزام میشوند و مشکل پیش آمده را رفع می نمایند. 

لوله بازکنی کمالشهر کرج
رفع انواع گرفتگی لوله های فاضلاب و خالی کردن چاه فاضلاب از هر نوع لجن

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


مزایای انتخاب شرکت لوله بازکنی در کمالشهر کرج

تمامی نیروهای ما در کرج با رعایت نکات بهداشتی اقدام به رفع گرفتگی لوله های فاضلاب می کنند. سرویسکار در هنگام ارائه خدمات با استفاده از ماسک و دستکش کار خود را آغاز می کنند.

آذین لوله، با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته تمامی لوله هایی که دچار انسداد شده است را بر طرف می کنند.


علت گرفتگی لوله های فاضلاب در قسمت های مختلف خانه

گرفتگی برخی از قسمت های منزل مانند توالت و حمام و غیره مختلف است. در ادامه مطلب به صورت خلاصه تمام این علت های انسداد لوله های فاضلاب را معرفی کردیم. توضیحاتی در رابطه با خدمات لوله بازکنی در کرج ارائه داده ایم:

انسداد لوله های فاضلاب آشپزخانه

گرفتگی های بالا با استفاده از لوله بازکنی در کرج به راحتی برطرف می شوند

انسداد لوله های فاضلاب حمام

گرفتگی لوله های فاضلاب توالت

برخی از موارد در تمامی لوله های فاضلاب مشترک هستند. امکان دارد که دلیل گرفتگی لوله های فاضلاب چیز دیگری باشد. در این شرایط حتما این نوع گرفتگی ها توسط یک لوله بازکن حرفه ای بر طرف می شود.

تمامی گرفتگی ها با استفاده از روش‌های متفاوتی برطرف می‌شوند. ولی انتخاب بهترین روش با کمترین هزینه می تواند برای شما عزیزان یک گزینه عالی باشد.


بهترین روش لوله بازکنی در کرج و حومه

قطعا تمامی افراد با گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شده اند. در این شرایط قطعا تنها روشی که به ذهنتان خطور خواهد کرد، استفاده از محلول های شیمیایی و اسیدی است.

در نگاه اول شاید این روش ها بهترین روش جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب باشند‌. ولی استفاده بیش از حد و مداوم از این محلول ها می تواند موجب پوسیدگی و سوراخ شدن لوله های فاضلاب بشود. 

اگر لوله های فاضلاب دچار پوسیدگی بشوند بل مشکلات نشتی لوله های فاضلاب رو به رو خواهید شد. هزینه تشخیص و تعمیر به مراتب چندین برابر می شود.

پس می توان گفت که لوله بازکنی با استفاده از فنر برقی بهترین روش رفع گرفتگی لوله های فاضلاب است.

چرا لوله‌ بازکنی با استفاده از فنر برقی توصیه می شود؟


چرا در هنگام گرفتگی، استفاده از محلول های شیمیایی و اسیدی توصیه نمی شود؟

در محلول های شیمیایی ترکیبات شیمیایی وجود دارد که در هنگام مخلوط شدن بسیار قوی می شوند. این مواد  که خورنده هستند با سرعت بالایی موجب پوسیدگی لوله های پلاستیکی می شکند. به همین دلیل همیشه به مشتریان خود این اخطار را می دهیم که از این مواد استفاده نکنند. 

لوله بازکنی کمالشهر کرج
آسیب اسید های شیمیایی به لوله های فاضلاب

این محلول ها علاوه بر گاز هایی که تولید می کند، استشمام آن ها بسیار خطر آفرین است. می تواند چشم و پوست را تحریک کرده و موجب سوزش آن ها شود‌ 

توصیه ما به شما عزیزان این است که خطرات بسیار زیادی را به همراه دارند.


هزینه لوله بازکنی در کمالشهر کرج

گرفتگی لوله های فاضلاب علائم مختلفی را به همراه دارند. برای تعیین کردن آن ها اول باید نوع و شدت گرفتگی لوله های فاضلاب مشخص بشود.

این مجموعه به صورت شبانه روزی ارائه می کند و تمامی خدمات خود را بدون تعطیلی و با قیمتی ارزان و به صورت فوری با بالاترین کیفیت انجام می دهد.

برای اطلاع از هزینه های لوله بازکنی در کمالشهر کرج با ما تماس بگیرید.


در چه زمانی باید با خدمات لوله بازکنی در کمالشهر کرج تماس بگیریم؟

زمانی که با موارد زیر رو به رو شدید، بهتر است از یک شرکت خدمات لوله بازکنی استفاده کنید. با شرح مشکل به وجود آمده داخل لوله های فاضلاب بهترین روش را ارائه می دهند:

زمانی که با این مشکلات رو به رو شدید، و تجربه ای در این زمینه ندارید بهتر است هیچ اقدامی انجام ندهید. چرا که امکان دارد مشکل به وجود آمده بدتر بشود و هزینه باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب افزایش پیدا کند. یکی از بهترین گزینه ها در این مواقع این است که با یک شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید.

لوله بازکنی کمالشهر کرج
باز کردن انواع گرفتگی های به وجود آمده داخل لوله های فاضلاب بطور کامل

شرکت آذین لوله، لوله بازکنی در کمالشهر کرج را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد. یکی از مشکلاتی که امکان دارد در هر خانه ای رخ بدهد گرفتگی لوله های فاضلاب در قسمت های مختلف است. در این مواقع بهتر است با بهترین لوله بازکنی در کرج تماس بگیرید.

چرا که سپردن کار به افراد غیر متخصص دردسرهای زیادی را به همراه دارد.


روش های رفع گرفتگی لوله های فاضلاب توسط شرکت های لوله بازکنی چیست؟

یکی از سوالات پر تکرار مشتری این است لوله های فاضلاب را با چه دستگاهی باز می کنید؟ به این سوال بهترین پاسخی که می می توانیم بدهیم، شرح روش و راه و دستگاهی که مورد استفاده قرار می دهیم، است.

لوله بازکنی کمالشهر کرج
رفع انواع گرفتگی لوله های فاضلاب در کمترین زمان به صورت تضمینی و کامل

بهتر است این روشها توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام بگیرد که سال های زیادی در این زمان مشغول به کارند.

روش های زیادی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب وجود دارد. مانند محلول های شیمیایی و اسیدی که با مواد صنعتی ترکیب شده اند، پودر لوله بازکن و…. این روش ها در ابتدا با تشخیص سرویسکار انجام می میرد. امکان دارد با استفاده از روش های خانگی این نوع مشکلات را برطرف کنید، ولی همچنان گرفتگی وجود داشته باشد.

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با استفاده از دستگاه فنر برقی

این دستگاه یکی از رایج ترین روش هایی است که برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب مورد استفاده قرار میگیرد. لوله هایی که دچار گرفتگی شده اند را می توان با استفاده از این دستگاه به طور کاملی از بین برد. فنر این دستگاه از قطر و طول های مختلفی است که استفاده از هر کدام بر عهده سرویسکار است.

لوله بازکنی کمالشهر کرج
دستگاه فنر برقی که یکی از رایج ترین دستگاه ها میان شرکت های لوله بازکنی

کار با استفاده از دستگاه فنر برقی توسط افراد ماهر و با تجربه، به دلیل تخصصی است که سال ها به دست آورده اند، که می توان گرفتگی لوله های فاضلاب را در کمترین زمان ممکن برطرف کرد.

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده از دستگاه تراکم هوا

این دستگاه با ایجاد هوا با فشار زیاد گرفتگی های به وجود آمده داخل لوله های فاضلاب را برطرف می کند. گرفتگی هایی که به دلیل رسوب خاک و یا شن ایجاد شده اند، استفاده از این دستگاه مناسب است.

و لوله هایی که باید برای آن ها از این دستگاه استفاده کرد، لوله های از جنس چدنی، فولادی و پلی اتن و… است. لوله هایی که نسبت به فشار قوی دستگاه بتواند مقاوم باشد و هیچ آسیبی به آن نرسد.

لوله بازکنی کمالشهر کرج
استفاده از دستگاه پمپ تراکم هوا که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد

پیشنهاد ما به شما این است که جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب، با کمک گرفتن از یک سرویسکار با تجربه و ماهر بتوانید تمامی این مشکلات را به صورت کاملی از بین ببرید.

چرا که استفاده از روش هایی مانند محلول های شیمیایی و اسیدی و یا چنته، لوله های فاضلاب را در معرض آسیب های شدیدی قرار می دهید.

در نهایت موجب افزایش هزینه های لوله بازکنی و لوله کشی می شود. بنابراین بهتر است جهت رفع گرفتگی های به وجود آمده داخل لوله های فاضلاب، بهتر است از خدمات لوله بازکنی استفاده کنید.


مزایای استفاده از خدمات لوله بازکنی در کرج

بسیار از افراد تصور می کنند که خودشان متخصصان با تجربه ای هستند و می توانند مشکلات به وجود آمده داخل لوله های فاضلاب را برطرف کنند.

در این زمان با استفاده از محلول های شیمیایی اقدام به رفع گرفتگی لوله ها می کنند. استفاده از این دستگاه نه تنها گرفتگی ها را باز نمی کند‌ بلکه به لوله های فاضلاب آسیب می رساند.

لوله بازکنی کمالشهر کرج
نمونه ای از آسیب اسید به لوله های فاضلاب که هزینه زیادی به همراه دارد

درصورتی که استفاده از خدمات لوله بازکنی معتبر مزایای زیادی نسبت به روش های خانگی دارد. برخی از این مزایا شامل موارد زیر هستند:


علائم گرفتگی لوله های فاضلاب چیست؟


علت بوی بد فاضلاب در محیط خانه چیست؟

گاز هایی که در فاضلاب به وسیله فضولات تولید می شوند و یکی از رایج ترین آن ها سولفید هیدروژن می باشد. دارای بویی بسیار بد و زننده هستند که گاهی در اثر نقص سیستم لوله کشی فاضلاب و یا عواملی دیگر از دریچه های فاضلاب خارج می شود.

بوی فاضلابی می تواند بسیار خطرناک بوده و موجب سردرد و خواب آلودگی و بی حالی و حالت تهوع و تحریک چشم ها و سیستم تنفسی و استفراغ بشود.

بنابراین باید زودتر جهت رفع بوی بد فاضلاب اقدام کنید. در برخی موارد علت بوی بد فاضلابی می تواند از گرفتگی لوله های فاضلاب باشد و یا بدلیل مرگ جانورانی کوچک مثل موش در سیستم های لوله کشی فاضلاب.

لوله بازکنی کمالشهر کرج
پر شدن چاه و یا گرفتگی لوله ها که موجب ایجاد بوی بد شده اند

به هر حال بهتر است علت نشت بو به داخل خانه را بررسی کنید و سپس جهت رفع آن اقدام نمایید.

نشت گاز ها به داخل خانه می تواند نشان دهنده گاز سمی سولفید هیدروژن باشد. این بو امکان دارد دائمی باشد و یا در زمان های متفاوتی به مشام برسد.

این نوع بو می تواند بویی همانند تخم مرغ فاسد و یا ماهی و یا یک لاشه گندیده باشد. این نوع بو می تواند در قسمت های متفاوتی از خانه ایجاد بشود.

 

در سیستم های فاضلابی اصولا پس ار هر ورودی یک لوله مانند U نصب می‌شود. همواری مقداری آب نیز داخل آن وجود دارد و موجب می شود تا بوی بد در فاضلاب به بیرون نشت نکند.

استفاده از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در کرج

شما عزیزا‌ن می توانید با استفاده از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی، هر نوع مشکلی که در لوله های فاضلابی به وجود آمده باشد را بصورت کامل از بین ببرید. جهت استفاده از خدمات، با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید. و پس از تماس و شرح مشکل به وجود آمده، آدرس پستی خود را ثبت کنید.

پس از ثبت آدرس، سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود.