به سایت آذین لوله *لوله بازکنی کارگر شمالی* خوش آمدید


لوله بازکنی کارگر شمالی یکی دیگر از شعبه های شبانه روزی و ارزان و فوری شرکت آذین لوله است‌.

در هر ساعت از شبانه روز حتی در ایام تعطیلات رسمی می توانید با ما تماس بگیرید‌. گرفتگی لوله های فاضلاب مخصوصا برای منازل قدیمی، بسیار رایج میباشد. شرکت آذین لوله با در اختیار داشتن سرویسکاران شبانه روزی و استفاده از تجهیزات پیشرفته در خدمت شما عزیزان میباشد. میتوانید برای حل مشکلات خود با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. سرویسکاران آذین لوله در کمترین زمان ممکن به محل موردنظر اعزام میشوند.

☎️09127906021☎️

☎️02188032183☎️


خدماتی که شرکت آذین لوله در این منطقه ارائه می دهد:


لوله بازکنی فوری در کارگر شمالی

به دلیل اینکه مشکلات فاضلابی باید سریعا برطرف شود ما سرویسکاران زیادی را در این منطقه مستقر کرده ایم. پس از تماس شما عزیزان و دریافت آدرس پستی سرویسکار از نزدیکترین شعبه به محل مورد نظر اعزام می شود. با وجود ترافیک سنگینی که در برخی از ساعات شبانه روز در تهران وجود دارد، سرویس کار با استفاده از موتورسیکلت خود را در کمتر از ۳۰ دقیقه به محل مورد نظر می رساند.

لوله بازکنی کارگر
استفاده از دستگاه های موتور سیکلت جهت سریع رسیدن سرویسکار

لوله بازکنی کارگر توسط سرویس کاران با تجربه و مجرب به صورت شبانه روزی به صورت صددرصد تضمینی ارائه داده میشود. این نوع خدمات برای کسانی نیاز است که در ساختمان با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شدند. در خدمات لوله بازکنی با اعزام سرویس کاران حرفه ای و با استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به رفع گرفتگی لوله های فاضلاب می کنند. عاملی که موجب گرفتگی شده است را به صورت کامل از بین میبرند.

لوله بازکنی کارگر
باز کردن گرفتگی لوله ها به صورت کامل

برای استفاده از این خدمات می توانید همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و از مجموعه لوله بازکنی شبانه روزی از شرکت آذین لوله درخواست اعزام سرویسکار کنید.


لوله بازکنی در ستارخان بصورت شبانه روزی (24ساعت)و بدون تعطیلی(7روز هفته)ارائه میشود.فقط کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.


روشهای لوله بازکنی در کارگر شمالی

برای رفع گرفتگی، روش های متفاوتی وجود دارد. هر یک از این روشها مخصوص گرفتگی های مختلفی است. یعنی هر گرفتگی روش مخصوص خود را دارد و برای رفع گرفتگی باید از روش خاص استفاده نمود.

مراحل لوله بازکنی در کارگر شمالی به چه صورت است؟

هزینه لوله بازکنی چقدر است؟

در پاسخ به این سوال پرسیده شده باید گفت که هزینه نهایی پرداختی شما به سرویسکار به عواملی بستگی دارد:

بازکردن لوله های فاضلاب خود را به ما بسپارید.در کمترین زمان ممکن لوله بازکن به محل اعزام میشود. با استفاده از بهترین دستگاه لوله بازکن، هر نوع گرفتگی لوله های فاضلاب شما را رفع مینمایند. لوله بازکنی یکی از خدمات اصلی و پردرخواست ماست. در انجام این خدمات از نیروهای مجرب و متخصص در امر بازکردن لوله ها بکار برده ایم تا با بهبود کیفیت در کار، بتوانیم خدماتی خوب و با قیمتی مناسب را به شما عزیزان ارائه دهیم.

لوله بازکنی کارگر
ارائه خدمات چاه بازکنی و لوله بازکنی با ارائه هزینه ای ارزان

ارائه خدمات لوله بازکنی بدون تعطیلی *حتی در ایام تعطیلات رسمی*

خدماتی که شرکت آذین ارائه می دهد به صورت شبانه روزی است. در این مجموعه بسیاری از سرویسکاران ما جهت ارائه خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران مستقر شدند. نیروهای فنی ما در ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشند‌ با توجه به تعداد بالای سرویسکاران در هر نقطه از تهران آماده سرویس دهی هستیم. و با تماس شما عزیزان از نزدیکترین نقطه به محل اعزام می‌شوند، با این کار سرویسکار در کمتر از حضور می‌یابد.

لوله بازکنی کارگر
انجام تمامی خدمات بدون تعطیلی و با هزینه ای ارزان

تمامی سرویسکاران ما دارای تجربه بالایی هستند و به همین دلیل خدمات خود را به صورت صد در صد تضمینی ارائه می دهند تا شما می توانید با خیال راحت استفاده کنید.


علت گرفتگی لوله های فاضلاب چیست؟

امروزه بسیاری از افراد با مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب روبه‌رو شدند. این گرفتگی ها به طوری است که عوامل بسیار زیادی موجب این مشکلات می شود. یکی از مهمترین و اصلی ترین عوامل گرفتگی می توان به:

غیره اشاره کرد. اگر شما به گرفتگی لوله ها مواجه شدید می توانید به راحتی با ما تماس بگیرید. پس از تماس شما یکی از بهترین و سریعترین سرویس کار را به محل اعزام می‌کنیم. شرکت لوله بازکنی کارگر شمالی با داشتن سابقه و تجربه زیاد در این زمینه توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این مجموعه با ارائه روش های تضمینی توانسته است یکی از بهترین شرکت های خدماتی به شمار آید. شما عزیزان می توانید در صورت نیاز به این خدمات با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. از این طریق می‌توانید مشکلات فاضلابی خود را رفع کنید.


اعزام سرویسکار به محل چقدر زمان می برد؟

شرکت لوله بازکنی آذین لوله در هر ساعت از شبانه روز در حال فعالیت است. معمولاً اعزام سرویسکار به محل در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام میشود. شما عزیزان می توانید جهت رفع گرفتگی های فوری در کارگر شمالی با ما تماس بگیرید. پی از تماس شما عزیزان سرویسکار به محل اعزام می‌شود و خدمات درخواستی شما عزیزان را با بهترین کیفیت ارائه می دهد.


تخلیه چاه و لوله بازکنی در ستارخان

چاه های فاضلاب پس از مدتی استفاده پر شده و نیاز به تخلیه چاه دارند. از چاه های فاضلاب برای دفع فاضلاب منازل و با ساختمان استفاده میشود. تخلیه چاه فاضلاب بدلیل خطرات و حساسیت بالا نیاز به نیروی مجرب و باسابقه دارد تا کار را به خوبی انجام داده و تحویل شما دهند. برای تخلیه چاه فاضلاب از تانکرهای 6.8.12 هزار لیتری استفاده میشود. بطور  کلی برای تخلیه فاضلاب از روشهای متفاوت میتوان استفاده کرد که هر کدام از این روشها کاربرد خاصی دارند:

چاه های فاضلاب بستگی به متراژ انباری و جنس خاک منطقه بعد از مدتی استفاده، پر میشوند و نیاز به تخلیه دارند. با توجه به اینکه به مرور زمان عمر چاه فاضلاب کاهش پیدا میکند و چربی و یا فضولات و… به دیواره های چاه فاضلاب می چسبنده. پس از گذشت مدت زمان طولانی، تبدیل به یک لایه رسوبی سختی میشوند. به مرور زمان چاه پر میشود و برای خالی کردن آن نیاز به تخلیه چاه میباشد.

شبکه فاضلاب از یک سیستم پیچیده و مهم تشکیل شده است. عملیات تخلیه نیز برای هرچاه ضروری است و برای انجام آن به ابزار و تجهیزاتی نیاز است. بعد از تخلیه چاه فاضلاب از مایعات درون آن اگر نیاز باشد باید دیواره و کف آن از رسوب پاکسازی بشود.

مارا در اینستاگرام دنبال کنید.


لوله بازکنی تضمینی در سراسر کارگر شمالی

گرفتگی بیشتر لوله های فاضلاب معمولی هستند و به دلایل مختلفی اتفاق می افتند.

این نوع گرفتگی ها توسط شرکت آذین لوله با استفاده از بهترین دستگاه ها و مجرب ترین سرویسکاران انجام می شود. روال کار به این شکل است که سرویسکار با استفاده از فنر برقی گرفتگی ها را بر طرف می سازند. لوله باز شده را تحویل شما عزیزان می دهند. برای اطمینان از این موضوع کافی است با کشیدن سیفون و یا ریختن آب با شدت بالا مکش لوله فاضلاب را بررسی کنید. تا اگر مشکلی بود سرویسکار کار را برای شما عزیزان انجام بدهد.

برخی دیگر از گرفتگی ها سخت و پیچیده هستند. برای بر طرف کردن گرفتگی آن ها به تجربه کافی و فنر های قوی نیاز دارد. برخی از گرفتگی های سخت به دلیل ریختن سیمان و دوغاب و یا حتی قیر داخل لوله های فاضلاب رخ می دهند. این موارد بیشتر در ساخت و سازها و یا بازسازی منازل رخ می دهند. باز کردن این نوع گرفتگی های سخت توسط سرویسکاران خیابان کارگر به راحتی انجام می شود. برای انجام کار کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.


لوله بازکنی شبانه روزی در کارگر

شبانه روزی بودن یک شرکت و یا مرکز یکی از ویژگی های اصلی است. چرا که امکان دارد شما در هر ساعت از شبانه روز با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه بشوید. شرکت آذین لوله با آگاهی از این موضوع اقدام به استخدام سرویسکاران متعددی در تمامی مناطق تهران نموده تا خدمات خود را بصورت شبانه روزی در سراسر تهران ارائه بدهند. به این دلیل شما عزیزان از خدمات این مجموعه میتوانید بصورت 24 ساعته به راحتی و بدون دغدغه استفاده نمایید. برای اعزام سرویسکار کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و درخواست سرویسکار کنید.

زمان رسیدن سرویسکار به محل در تمامی نقاط تهران در کمتر از 30 دقیقه انجام می شود.ز یرا این مجموعه تمامی مناطق تهران را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است. به همین دلیل در هر منطقه ای که ساکن هستید سرویسکار مورد نظر در کمتر از 30 دقیقه به محل اعزام می شو.  تا فورا در محل حاضر بشود. همچنین می توانید برای ساعتی که منزل یا محل کار هستید تماس بگیرید. زمان مد نظر خود را تعیین نمایید تا در همان زمان سرویسکار به محل مورد نظر اعزام بشود.

لوله بازکنی در ستارخان شبانه روزی


ویژگی های لوله بازکنی کارگر شمالی


لوله بازکنی کارگر با کمترین میزان کثیف کاری

گرفتگی لوله های فاضلاب به خودی خود به دلیل بالا زدن فضولات و…. موجب کثیفی میشود. در صورت سهل انگاری میکروب های موجود در فاضلاب در محیط انتشار می شوند. در برخی مواقع مشاهده شده است که سرویس کار به علت عدم تجربه و سابقه در استفاده از فنر برقی آلودگی را به فضای اطراف منتشر می‌کنند. صحنه‌های بسیار بدی را به وجود می‌آورد. ولی ما به شما عزیزان این اطمینان را میدهیم که تمامی سرویس کار های ما به دلیل سابقه زیادی که در این زمینه دارند تمامی مراحل کار لوله بازکنی را با کمترین میزان کثیف کاری ارائه می دهند.


ارائه خدمات لوله بازکنی در سرار تهران در کمتر از 30 دقیقه به صورت شبانه روزی


پیچیدن بوی گند و زننده فاضلاب در محیط

چیزی که بتواند تجربه خوشایند را در آشپزخانه از بین ببرد بوی گند فاضلاب است. زمانی که از فاضلاب ناشی شود بدتر است.

لوله بازکنی کارگر شمالی
وجود بوی گند و زننده فاضلاب

بوی بد ناشی از فاضلاب در آشپزخانه می تواند به دلیل پسماند مواد غذایی ایجاد می شود. زمانی که برای شستن ظروف اقدام می کنید، پسماند مواد غذایی داخل لوله ها گیر می کند و با گذشت زمان موجب پیچیدن بوی بد و وحشتناکی در محیط خانه می شود. باکتری ها و قارچ ها نیز موجب ایجاد بوی گند و زننده فاضلاب در لوله های فاضلاب می شود.


علت بوی بد فاضلاب در محیط خانه و آشپزخانه چه چیزی می تواند باشد؟
1_انتشار گازهای فاضلابی

 یکی از عوامل ایجاد کننده ی بوی بد فاضلابی ناشی از نشت گاز های فاضلابی مانند نیتروژن، متان، آمونیاک، و… به داخل خانه است. ریز ارگانیسم های بی هوازی داخل چاه فاضلاب تجزیه کردن را شروع می کنند و در نتیجه این عمل، گاز هایی را تولید می کنند.

این گازها می تواند منجر به تولید بوی بد فاضلابی در قسمت توالت و حمام و… شود. این بوی بد، بویی شبیه به تخم مرغ فاسد و یا لاشه گندیده یا ماهی را به همراه دارد و امکان دارد در قسمت های مختلف خانه به مشام برسند.

2_انباشته شدن مواد زائد بر روی یکدیگر در داخل شترگلویی

گاهی این قسمت از لوله، می تواند خود دلیل ایجاد بوی بد فاضلاب باشد. چون مواد زائد در خمیدگی لوله ها جمع می شود. پس از مدتی فاسد می شود و موجب ایجاد بوی گند و زننده در لوله های فاضلاب می شود.

لوله بازکنی کارگر شمالی
منتشر شدن بوی بد فاضلاب از قسمت شترگلویی

3_گیر کردن پسماند مواد اضافی و تفاله چای و… داخل لوله های فاضلاب

اگر در زمان شستشوی ظروف، مواد غذایی و … داخل لوله های سینک بریزید، این مواد پس از مدتی داخل لوله های فاضلاب تجمع می یابد. در نهایت موجب ایجاد بوی گند و زننده در لوله های فاضلاب می شود.

4_پر شدن و نشتی چاه فاضلاب

 از دیگر عواملی که می تواند منجر به ایجاد بوی بد فاضلاب در محیط خانه و ساختمان می شود، پر شدن چاه فاضلاب و یا اینکه چاه فاضلاب به زودی پر می شود. بوی بد فاضلابی می تواند به دلیل نشتی ایجاد بشود.

5_نبود آب در قسمت شترگلویی

نقش اصلی شترگلویی و یا همان سیفون این است که از انتشار بوی بد فاضلاب در محیط جلوگیری کند. ولی اگر در مواردی این قسمت خشک باشد این لوله گاز های فاضلاب را از آن خارج می کند.

در نهایت موجب به وجود آمدن بوی گند و زننده فاضلابی می شود.


🔴زمانی که شما عزیزان با مشکلات فاضلابی رو به رومی شوید، دچار سردرگمی می شوید. شما عزیزان می توانید بودن هیچ نگرانی و یا دغدغه ای با شماره تماس های ما ارتباط برقرار کنید.

 

پس از تماس شما عزیزان، سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود و خدمات درخواستی شما عزیزان را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. ما بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در سراسر شهر تهران در حال فعالیت هستیم.🔴


چرا خانه بوی فاضلاب می دهد؟

در مطلب بالا به چند مورد از عواملی که موجب ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی در لوله ها می شوند، توضیح داده ایم.

اگر چه هیچ انسدادی و یا نشت توالت در منزل شما وجود نداشته بود، با این حال امکان دارد بوی فاضلاب نیز وجود داشته باشد. بوی فاضلاب به دلایل متفاوتی رخ می دهد. 

بخصوص زمانی که از بیرون وارد خانه می شود و برخی از قسمت ها را باید بررسی کنید. تا علت بوی بد فاضلابی را متوجه بشوید. 

لوله بازکنی کارگر شمالی
به وجود آمدن بوی گند و زننده در محیط خانه

از شایع ترین علت های بوی بد فاضلابی در منازل می توان به مسدود شدن کامل و یا جزئی فاضلاب در اثر برخی از مواد اشاره کرد. بخصوص که گرفتگی لوله های فاضلابی می تواند موجب ایجاد بوی بد فاضلاب بشود.

اگر لوله های فاضلاب شما مسدود نشده باشند، امکان دارد به دلیل رفتار ناخودآگاه و غیر مسئولانه همسایه ها در معرض بوی بد قرار بگیرید. در ابتدای این رفتار، انداختن اشیاء خارجی مانند پوشک کودکانه و پد و دستمال مرطوب و… اشاره کرد.

این مواد در برابر آب جاذب بوده و پس از تماس با آب در لوله های فاضلاب متورم می شوند و از نظر حجم منبسط می شوند. این مواد از نظر حجم افزایش می یابند و امکان دارد به لوله های تخلیه، بخصوص زانویی، چسبیده و باقی بمانند.

لوله بازکنی کارگر شمالی
چسبیدن اشیا به لوله ها و ایجاد بوی بد

زمانی که این گیره ها در طول زمان افزایش پیدا می کنند، در زهکشی انسداد رخ می دهد. حتی اگر این نوع مواد در لوله های مسدود شده بمانند، آب برای مدت طولانی از زهکشی جاری می شود.

و یا امکان دارد آب جاری نشود و در لوله ها باقی بمانند و در نهایت موجب ایجاد بوی گند و زننده بشوند.