به سایت آذین لوله *لوله بازکنی وحیدیه تهران* خوش آمدید


لوله بازکنی وحیدیه تهران از جمله خدمات شرکت آذین لوله است که بصورت 24 ساعته و فوری زیر نظر شعبه شرق تهران، در این مجموعه به مشتریان عزیز ارائه داده میشود. پس از تماس شما، سرویسکار خود را در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر میرساند.

فقط کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. شرکت آذین لوله 24 ساعتِ 7روز هفته آماده سرویسدهی میباشد.

09127906021

02177553860


لیست خدمات مجموعه آذین لوله


ارائه خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی در وحیدیه تهران

لوله بازکنی وحیدیه در منطقه ۴ و در شرق تهران توسط نیروی فنی مجرب و حرفه ای با استفاده از دستگاه های پیشرفته ارائه داده میشود. پس از تماس شما ما نزدیکترین سرویسکار را به محل مورد نظر اعزام می کنیم تا سرویسکار سریع در محل حضور یابد.

لوله بازکنی وحیدیه
ارزان‌تر از همه جا و به صورت فوری و سریع و شبانه روزی

تنها با یک تماس میتوانید نزدیکترین سرویسکار را از طریق تماس با شماره های موجود در سایت، بیابید و جهت انجام خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه و…را از طریق تماس ثبت کنید. ما به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در خدمت شما عزیزان هستیم.


ارائه خدمات چاه بازکنی و لوله بازکنی وحیدیه توسط سرویسکاران حرفه ای

در خدمات تاسیساتی چیزی که حائز اهمیت است تجربه و سابقه تکنسین می باشد. چرا که این افراد با انجام دادن کارهای زیاد دارای تجربه هستند و با مشکلات زیادی در هنگام رفع گرفتگی ها مواجه شدند.

به همین دلیل توانایی رفع انواع گرفتگی کار را با بالاترین کیفیت دارند. شرکت آذین لوله سرویسکاران باتجربه را به محل مورد نظر اعزام می کند. سرویسکاران زیادی را در سراسر شهر تهران مستقر کرده است که این سرویسکاران توانایی باز کردن انواع گرفتگی های سخت و پیچیده را دارند.

لوله بازکنی وحیدیه
ارائه خدمات با ارزانترین قیمت و زیر قیمت همکاران

با اعزام سرویسکاران حرفه ای و با تجربه توانستیم تا انواع گرفتگی ها را باز کنیم و رضایت مشتریان زیادی را نسبت به خود جلب نماییم.

یکی از مهمترین ویژگی‌های سرویسکاران این مجموعه رفع گرفتگی لوله های فاضلاب به صورت تضمینی و به صورت کامل است.


برای انجام خدمات لوله بازکنی وحیدیه، چه روش هایی وجود دارد؟

انتخاب یک روش تضمینی بستگی به نوع و شدت گرفتگی دارد. به طور کلی می توان گفت موادی مانند مو رسوب چربی پسماند مواد غذایی و غیره از مواردی هستند که موجب گرفتگی لوله ها می شوند.

با تشخیص آنها می توانند بهترین روش را جهت باز کردن آنها ارائه بدهد. رفع گرفتگی لوله های فاضلاب روشهای مختلفی دارد. در زیر به چند نمونه از آنها اشاره میکنیم:

ما در لوله بازکنی وحیدیه تهران:


لوله بازکنی وحدیه تهران به صورت شبانه روزی و فوری

گرفتگی لوله های فاضلاب از قبل خبر نمی کند و در هر لحظه امکان دارد با گرفتگی مواجه شوید. در این مواقع این گرفتگی ها می تواند در شب نیز رخ دهد. ولی مهمترین مسئله که باید به آن توجه داشت این است که شما باید یک شرکت را بشناسید که خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد.

لوله بازکنی وحیدیه
ما به صورت شبانه روزی و در تمامی روزهای هفته در خدمت شما عزیزان هستیم

 آذین لوله خدمات خود را به صورت ۲۴ ساعته ارائه می دهد تا مشتریان بتوانند بدون هیچ نگرانی از این خدمات استفاده کنند. گرفتگی لوله های فاضلاب می تواند مشکلات کوچکی را به وجود بیاورد ولی اگر فوراً رفع نشود و مسیر لوله برطرف نشود، این مشکل کوچک به مشکل بزرگ تبدیل می‌شود. این مشکل می‌تواند موجب کثیف شدن منزل و یا محیط کار شود. پس در زمانی که با این گرفتگی ها روبرو شده اید باید حتماً از لوله بازکنی استفاده کنید.

ما برای اینکه خدمات خود را فوراً ارائه بدهیم سرویسکاران زیادی را در این منطقه اعزام کرده‌ایم‌. اعزام نیروی فنی از شرق تهران و از نزدیک ترین نقطه به محل موجب شده است تا خدمات خود را سریع ارائه بدهیم.


تخلیه چاه فاضلاب در وحیدیه تهران

تخلیه چاه از آن دست کارهای است که علاوه بر نیاز به دقت بالا رعایت نکات بهداشتی و اصولی را میطلبد. چاه فاضلاب پر از باکتری و میکروب و ویروس های مختلفی است که در صورت پخش شدن در منزل و یا محیط کار سلامتی افراد را تهدید میکند. در نتیجه اگر ظاهر تخلیه آسان است اما آگاهی تکنسین در امور بهداشتی و خبره بودن آنها در مورد کار بسیار مهم و پر اهمیت است. 

لوله بازکنی وحیدیه
تخلیه کردن چاه فاضلاب از هرگونه فضولات و لجن

استفاده از ماشین تخلیه چاه و یا همان تانکر مکنده تخلیه کارایی را افزایش میدهد. ماشین تخلیه چاه میتواند باعث بالا رفتن سرعت تخلیه چاه فاضلاب شود. در نتیجه استفاده از ماشین تخلیه چاه اجرای تخلیه چاه فوری میباشد.

هر فضایی که ما انسانها در آن زندگی میکنیم و در آن سکونت داریم دارای چاه فاضلاب است. عملیات تخلیه چاه برای فضاهای متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرد مانند:

تخلیه چاه فاضلاب یک کار تخصصی است و لازم است کسی که مسئولیت آن را برعهده میگیرد کار بلد و باسابقه باشد.

قیمت تخلیه چاه در وحیدیه تهران

قیمت تخلیه چاه فاضلاب پس از بازدید سرویسکار از چاه به مشتری اعلام میشود و همچنین هزینه تخلیه پس از بازدید مشخص میشود. برخی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت تخلیه چاه فاضلاب:

شما عزیزان میتوانید جهت استفاده از خدمات مربوط به لوله بازکنی و یا تخلیه چاه و همچنین دریافت قیمت با شماره موجود در سایت تماس بگیرید.

بلافاصله پس از تماس شما سرویسکار به محل مورد نظر اعزام میشود. سرویسکاران آذین لوله بصورت 24 ساعت 7 روز هفته در تمامی نقاط تهران در حال فعالیت میباشند. 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


ویژگی های لوله بازکنی وحیدیه


سرویسکاران مجموعه آذین لوله در تمامی ساعات شبانه روزی در خدمت شما عزیزان هستند. کافیست جهت دریافت خدمات، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.


علت گرفتگی لوله های فاضلاب در لوله بازکنی وحیدیه تهران چیست؟

 روغن یکی از دشمن های اصلی لوله های فاضلاب است. در نگاه اول روغن مایع است ولی اگر گرمای خود را از دست بدهد جامد می شود. به همین دلیل نباید روغن را داخل لوله های سینک بریزید. ظرف های کثیف همراه خود چربی دارند، پس از اتمام کار خود حتما مقداری آب جوش را داخل لوله ها بریزید تا از داخل شدن چربی ها جلوگیری کند.

تفاله چای و قهوه از عوامل دیگری که موجب گرفتگی لوله های فاضلاب می شوند. زمانی که این نوع تفاله ها داخل لوله های فاضلاب بریزند، به دیواره لوله های فاضلاب می چسبند. برای اینکه بتوانید ورود آن های را داخل لوله های فاضلاب بریزید بهتر است از یک توری که تورهای ریزی دارد استفاده کنید.

مواد غذایی نشاسته دار مثل ماکارونی، غذاهای فیبردار برای لوله های فاضلاب همانند سم عمل می کند. چون زمانی که با آب مخلوط می شوند، حجم آن ها زیاد می شود و قدرت چسبندگی زیادی را به وجود می آورند. با همین دلیل باید قبل از شستن ظروف، پسماند مواد غذایی را داخل سطل زباله بریزید.

پوست تخم مرغ و یا استخوان ماهی و مرغ یکی دیگر از عواملی است که در گرفتگی لوله های فاضلاب نقش دارد. ابن مواد می توانند در لای اتصالات لوله کشی گیر کنند و در نهایت موجب گرفتگی بشوند.

موهای بلند زمانی که داخل لوله ها ریخته شود، با مرور زمانی موجب گرفتگی می شود. این مواد به جداره لوله ها می چسبد و هر نوع مواد دیگر را به خود جذب می کند و با گذشت زمان گرفتگی رخ می دهد.

زمانی که دستمال کاغذی را داخل لوله ها بیندازید، با گذشت زمان گرفتگی سخت و شدیدی رخ می دهد. برای اینکه بتوانید از این نوع گرفتگی ها جلوگیری کنید، دستمال کاغذی را به هیچ عنوان داخل لوله ها نیندازید.


لوله بازکنی وحیدیه تهران و روش های لوله بازکنی خانگی

1_استفاده از محلول نمک و سرکه

برای استفاده از این محلول به یک فنجان نمک و سرکه دارید. آن ها را به خوبی ترکیب کنید و فورا داخل لوله های فاضلاب بریزید. زمانی که این دو مواد با یکدیگر ترکیب شدند، از خود گازی را ایجاد می کنند. زمانی که این دو محلول را ترکیب کردید محلول در حال جوشیدن است و در همان حالت باید آن را داخل لوله فاضلاب بریزید.

لوله بازکنی وحیدیه تهران
بازکردن لوله های فاضلاب با استفاده از ترکیب جوش شیرین و نمک

این محلول موجب می شود تا مواد اضافی و موهای زائد در لوله های فاضلاب  از بین بروند. بهتر است از این روش در ساعات پایانی شب استفاده کنید و پس از ریختن آن اجازه دهید تا صبح داخل لوله ها بماند.

2_باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب با استفاده از آب‌جوش 

این روش یکی از ساده ترین روش هایی است که می تواند هیچ هزینه ای را به همراه نداشته باشد. برای استفاده از این روش بهتر است یک کتری آب را پر کنید و سپس آن را بجوشانید. در آخر آب به جوش آمده را داخل لوله بریزید. بهتر است این کار را چند بار تکرار کنید تا راه لوله به طور کاملی باز بشود. 

لوله بازکنی وحیدیه تهران
باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب با استفاده از آب‌جوش

برای اینکه این روش بهتر عمل کند می توانید از یک تاید و یا مایع ظرفشویی نیز استفاده کنید. 

3_ترکیب مواد با یکدیگر که یک محلول قوی را به وجود می آورد

با ترکیب مواد می توایند محلول لوله بازکن خانگی قوری را بسازید:

از هر کدام از این مواد به اندازه یک فنجان و آب به مقدار کافی ترکیب کنید. این ترکیبات یک محلول قوی را ایجاد می کنند. پس از ساخت محلول اجازه دهید ۱ ساعت داخل لوله ها بمانند. پس از آن باید مقداری آب جوش را داخل لوله های فاضلاب بریزید. 

لوله بازکنی وحیدیه تهران
رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با ترکیب این مواد

4_استفاده از مواد شوینده

اگر انسداد در مسیر خروجی توالت است، می توانید با استفاده از مواد شوینده استفاده کنید. نصف یک فنجان مایع ظرفشویی را با مقداری آب ترکیب کنید. آن را به جوش بیاورید تا روان شود. سپس آن را داخل لوله های توالت بریزید. این کار موادی را که موجب گرفتگی شده است، روان میکند تا مسیر خروجی لوله برطرف شود.

5_باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب با استفاده از جوهر نمک

بدلیل اینکه این محلول می تواند موجب سوختگی های شدیدی بشود، بهتر است در هنگام استفاده از آن، از دستکش استفاده کنید‌. داخل یک سطل آب بریزید و 3 فنجان جوهر نمک را به آن اضافه کنید. با استفاده از یک چوب آن ها را ترکیب کنید. آن را داخل لوله های فاضلاب بریزید چند ساعت صبر کنید. با استفاده از آب‌جوش آن ها را بشویید.

لوله بازکنی وحیدیه تهران
استفاده از جوهر نمک برای رفع گرفتگی های به وجود آمده
6_تمیز کردن لوله زانویی

یکی از مهم ترین عواملی که موجب گرفتگی لوله های فاضلاب می شود، همین زانویی است. برای اینکه از پر شدن آب داخل سینک رها شوید، بهتر است این اتصالات را نیز بررسی کنید. در زیر سینک لوله ای که به آن نیز دوقلو می گویند را باز کنید. با بازکردن آن خواهید دید که چه مواردی موجب گرفتگی شده اند. با تمیز کردن آن ها و بستن آن، مشکل شما برطرف می شود.


از عوامل مهم در هزینه لوله بازکنی و چاه بازکنی در وحیدیه تهران

ارائه خدمات رفع گرفتگی لوله های فاضلاب و تخلیه کردن چاه فاضلاب در خیابان وحیدیه، بصورت شبانه روزی و با بهترین کیفیت ارایه داده می شود.

زمانی که با گرفتگی لوله ها رو به رو شدید، به خدمات لوله بازکنی نیاز خواهید داشت. شما عزیزان می توانید بدون صرف وقت و بدون هیچ دغدغه ای با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.


بوی گند و زننده فاضلاب را رفع کنید تا قبل از اینکه خطراتی را به وجود بیاورد!

بوی بد فاضلاب اگر بسیار شدید باشد، غیر قابل تحمل خواهد  بود. اگر آن را فورا رفع نکنید مجبور می شوید تا از خانه بروید. بوی بد فاضلاب در طبقات پایین و سایر طبقات به دلیل منتشر شدن گاز های فاضلاب مانند سولفید هیدروژن و متان و نیتروژن و… می باشد.

به دلایل مختلفی مانند رسوب گرفتگی دیواره لوله های فاضلاب و یا وجود پسماند در لوله های فاضلاب منتشر می شوند.

وقتی گرفتگی داخل لوله های فاضلاب رخ داده است، از خدمات لوله بازکنی استفاده میکنید. استفاده از این خدمات موجب می شود تا هر نوع مشکلاتی که داخل لوله های فاضلاب رخ داده است، بطور کاملی رفع بشود.

لوله بازکنی وحیدیه
استفاده از خدمات مجموعه آذین لوله و جلب رضایت مشتری

جهت استفاده از خدمات، کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید تا سرویسکار در کمتر از نیم ساعت به محل اعزام بشود و خدمات درخواستی شما عزیزان را ارائه بدهد.