به سایت آذین لوله *لوله بازکنی فلاح* خوش آمدید


لوله بازکنی فلاح با داشتن چندین سال سابقه و تجربه و با داشتن تکنسین های با تجربه در زمینه انواع خدمات تاسیساتی در خدمت شما عزیزان می باشد.

در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران آذین لوله اصول و قواعد را بطور یکسانی رعایت می کند. رفع گرفتگی در جنوب تهران با دستگاه های پیشرفته و بروز و با قیمت مناسب و شبانه روزی در خدمت شما عزیزان است.

در هر منطقه ای از جنوب تهران که ساکن هستید میتوانید شبانه روزی جهت استفاده از هر نوع خدمات مربوط به لوله بازکنی فوری اقدام نمایید. 

09127906021

02155145044

02133337550


لیست خدمات مجموعه آذین لوله


لوله بازکنی در جنوب تهران و حومه

امیریه، شاپور، امیربهادر، منیریه، میدان خراسان، سیروس، مولوی، بازار تهران، شوش، افسریه، مشیریه، دروازه غار، اتابک، نازی آباد، خزانه بخارایی، جوادیه، امام زاده حسن، آذری، خزانه فلاح، شهرک فردوس، شهرک ولیعصر، یافت آباد، شهرک شریعتی، عبدل آباد، شهرک رسالت، خانی آباد نو، نعمت آباد، امام زاده عبدالله، کوی سیزده آبان، دولت آباد، شهر ری، یاخچی آباد، سیروس، شاپور.


لوله بازکنی در فلاح

ارائه خدمات تاسیساتی در جنوب تهران بصورت شبانه روزی و با اعزام فوری اکیپ برای ارائه خدمات به ساختمان ها و محیط و ادارات و منزل و سایر مکانها می باشد.

لوله بازکنی پروسه ای است که ابتدا باید مشکل اصلی بررسی بشود و سپس نوع رفع مشکل توسط سرویسکار تعیین گردد تا بتوان گرفتگی ها را بدرستی برطرف کرد. بدون شک در هر خانه و یا شرکتی و… امکان گرفتگی لوله های فاضلاب به هر دلیلی وجود دارد و این یک امر طبیعی است و شما میتوانید در هر لحظه از شبانه روز با گرفتگی لوله ها مواجه شدید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.


روش و نحوه لوله بازکنی در فلاح

برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب در جنوب تهران روش های متعددی دارد که در تمامی موارد ایتدا باید مشخص بشود که گرفتگی تا چه حدی است و طول لوله های فاضلاب چقدر است:


بهترین روش رفع گرفتگی در فلاح چیست؟

بهترین و ارزان ترین روش لوله بازکنی در میان روش های مختلف از جمله دستگاه واترجت یا پمپ تراکم هوا یا ژنراتور برقی و سایر پمپ ها، استفاده از ژنراتور برقی است.

این دستگاه قادر است تمامی گرفتگی ها را باز کند و در این روش هزینه کمتر و نهایت کثیف کاری و کاملا فوری انجام می شود. ژنراتور برقی لوله فاضلاب را از رسوبات سنگین و جرم و فضولات چسبیده به دیواره لوله را براحتی و بدون کندن زمین یا آسیب رساندن به لوله ها بر طرف کند.

اما این کار با دستگاه های دیگر غیر ممکن است و اگر قابل رفع باشد هزینه زیادی را شامل می شود.


هزینه لوله بازکنی در خیابان فلاح چیست؟

قیمت لوله بازکنی در جنوب تهران به عوامل متفاوتی بستگی دارد. بنابراین هزینه لوله بازکنی برحسب عوامل های مختلفی محاسبه می شود. اما در هر حال مطمئن باشید که سپردن کار به کاردان با سابقه تمام می شود.

لوله بازکنی فلاح
باز کردن هر نوع گرفتگی به‌وجود آمده داخل لوله های فاضلاب

بعضی از افراد با استفاده از محلول شیمیایی و اسیدی اقدام به رفع گرفتگی می کنند. چنین عملی هم به سلامتی افراد صدمه میزند و هم به لوله ها آسیب وارد می کند و گرفتگی را به مدت چند روزی رفع می کنند.

پس بهتر است برای یک بار و آخرین بار با یک شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید. شرکت آذین لوله به عنوان ارائه کننده خدمات ارزان بصورت شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات به شما عزیزان می باشد.

لوله بازکنی در جنوب تهران بدون تعطیل


علت گرفتگی لوله های فاضلاب در قسمت های مختلف خانه چیست؟

چاه فاضلاب می تواند به علت های مختلفی دچار گرفتگی می شود:


ارائه خدمات تخلیه چاه در خیابان فلاح

با توجه به جذب کم فاضلاب به خاک استفاده از خدمات بهترین شرکت تخلیه چاهی در جنوب تهران ضروری است. تخلیه چاه شبانه روزی جنوب تهران بدون آسیب زدن به چاه کار را سریعا انجام می دهند.

پس برای رهایی از بوی بد فاضلاب در صورت نیاز با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. بلافاصله پس از دریافت آدرس پستی سرویسکار جهت ارائه خدمات به آدرس داده شده اعزام می شود.لوله بازکنی در جنوب تهران

تخلیه یکی از نیازهای اصلی ساختمان ها است و هر خانه و ساختمانی که دارای چاه فاضلاب هستند ممکن است به تخلیه چاه نیاز پیدا کنند. چاههای فاضلاب پس از مدتی پرشده و نیاز به تخلیه دارند.

لوله بازکنی فلاح
تخلیه کردن چاه فاضلاب از هر نوع رسوب و لجن

تخلیه چاه فاضلاب و سپتیک فاضلاب در تمامی مناطق از جمله جنوب تهران را از شرکت آذین لوله بخواهید. متخصصین شرکت آذین لوله با استفاده از بهترین دستگاه های بروز و پیشرفته تخلیه چاه مانند تانکرهای مکنده و پمپهای کف کش و لجن کش تک فاز و سه فاز، پمپ مکنده ، تانک های 6 و 8 و 12 هزار لیتری چاه های فاضلاب را تخلیه کرده و چاه را مانند روز اول نو میکنند. 

لوله بازکنی در جنوب تهران/09127906021

بهتر است بدانید که بسیاری از حوادث ریزش چاه فاضلاب به علت عدم توجه به پرشدن چاه فاضلاب است. اگر تخلیه چاه فاضلاب در زمان لازم انجام نشود، فاضلاب دیواره چاه را شسته و باعث میشود دیواره چاه از بین برود.

در این صورت پس از مدتی مشاهده میشود که دیواره چاه فاضلاب به کلی از بین رفته و چیزی از آن باقی نمانده است. جهت چلوگیری از این نوع حوادث باید ضمن رعایت نکات ایمنی و استفاده متخصص در این زمینه، به وضعتی چاه های فاضلاب رسیدگی کرده و درصورت نیاز به تخلیه چاه و… را انجام میدهند.


روش های تخلیه چاه و در خیابان فلاح

در گذشته برای تخلیه کردن چاه از شلنگ های بلند استفاده میشد و در پایان کار مقدار فاضلاب باقی مانده در شلنگ به داخل چاه فاضلاب باز می گشت. هر چه شلنگ بلند تر بود فاضلاب بیشتری به درون چاه فاضلاب باز میگشت.

امروزه برای تخلیه از پمپ های ساکشن قوی استفاده می شود و به این ترتیب چاه بصورت کاملی تخلیه می شود. پس لازم به ذکر است که چاه های فاضلاب را حتما به شرکت تخلیه چاهی فوری و ارزان بسپارید.

اگر ساکن جنوب تهران هستید با شرکت آذین لوله تماس بگیرید و در خواست ارائه خدمات تخلیه چاه یا لوله بازکنی و سایر خدمات ارزان و فوری کنید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


رفع بوی گند و زننده فاضلابی لوله بازکنی فلاح

بوی بد فاضلاب یکی از مواردی است که اگر شدید شد قبل از اینکه بتوانید آن را از محیط دور کنید، زندگی شما را مختل می کند. بوی بد فاضلاب از جمله مشکلاتی است که بسیاری از افراد با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. 

این نوع بو ها می تواند به دلیل انتشار گاز های مختلفی مانند متان، آمونیاک، دی اکسید کربن و… باشد. این گازها عمدتا به دلیل رسوب گرفتگی لوله های فاضلاب با وجود پسماند داخل لوله های فاضلاب به وجود می آیند.

سیفون توالت

در اولین قدم جهت پیدا کزدن علت بوی بد فاضلابی باید سیفون توالت را بررسی کنید. از جمله اقداماتی که جهت جلوگیری از پخش گاز های فاضلابی و سایر گاز ها در سیستم لوله کشی ساختمان انجام می دهند، قرار دادن سیفون در سرویس بهداشتی است.

اغلب سیفون با فلاش تانک اشتباه گرفته می شود و لازم به ذکر است تا بدانید که سیفون در شتر زیر سنگ قرار دارد و در بیشتر مواقع پر از آب است.

سیفون همیشه مقداری آب را در خود نگه می دارد تا از انتشار بوی بد جلوگیری کند.

پر شدن چاه فاضلابی

اگر چاه فاضلاب پر شده باشد، به دنبال آن بوی بد در محیط منتشر می شود. در این صورت باید با افراد متخصص در این زمینه جهت تخلیه کردن چاه فاضلاب تماس بگیرید.

لوله بازکنی فلاح
پر شدن چاه فاضلابی

از عمده دلایل به وجود آمدن بوی بد می توان به ترکیدگی لوله های فاضلابی و یا نشت چاه فاضلابی اشاره کرد. ترکیدگی لوله می تواند به دلیل فرسوده بودن لوله ها و یخ زدگی و همچنین ضربه اتفاق می افتاد.

لوله بازکنی فلاح
شکستگی لوله های فاضلابی

اگر لوله های فاضلاب ترکیده باشند، باید به سرعت مشکل را برطرف نمایید و در غیر این

فرسوده شدن چاه فاضلابی

چاه های فاضلاب فرسوده که بیشتر در ساختمان های قدیمی وجود دارد، علاوه بر داشتن بوی گند، مشکلات دیگری از قبیل رسوب و لجن موجب می شود تا چاه به طور مکرر پر بشود.

در این مواقع خالی نبودن چاه، راه حلی درشت و منطقی برای حل این مشکلات نیست. در این مواقع توصیه ما به شما عزیزان این است که از خ مات لایروبی برای چاه فاضلاب خود استفاده نمایید. تا این مشکلات بصورت کامل برطرف بشوند.