به سایت آذین لوله *لوله بازکنی شهرک آپادانا* خوش آمدید 


لوله بازکنی شهرک آپادانا بصورت شبانه روزی و بهترین کیفیت انجام میشود.

در هر کجای شهرک آپادانا که ساکن هستید، با ما تماس بگیرید تا نزدیکترین سرویسکاران را در کوتاهترین زمان به محل شما اعزام کنیم تا مشکل شما را رفع نمایند. لوله بازکنی یکی از مهمترین خدماتی است که با شیوه های کاملا بروز و پیشرفته قابل انجام میباشد.

مجموعه ی خدمات فنی در شهرک آپادانا با داشتن چند ویژگی مهم برای ارائه خدماتی نظیر تخلیه چاه و…به شمار می آید.

09127906021

02188032183

02177553860


لیست خدمات مجموعه آذین لوله 


وجود سرویسکاران حرفه ای و با تجربه به تعداد زیاد در مجموعه خدمات فنی تهران شرایط زیادی را فراهم کرده است. فاصله تماس گرفتن شما با آذین لوله و اعزام تیم با تجهیزاتی پیشرفته به محل مورد نظر حداکثر 30 تا 40 دقیقه میباشد.


قیمت لوله بازکنی در شهرک آپادانا 

روزانه در شهر تهران افراد زیادی با گرفتگی لوله مواجه میشوند. برای حل این مشکل به ناچار با شرکتهای لوله بازکنی تماس میگیرند. تغییر قیمتها در برخی موارد چند برابر و برخی نیز قیمتهای نجومی اعلام میکنند. بهتر است تعرفه ای برای لوله بازکنی در آپادانا وجود داشته باشد تا این مشکلات رفع شوند.

لوله بازکنی شهرک آپادانا
ارائه خدمات با بهترین کیفیت و با هزینه ای ارزان و منصف

علت اینکه لوله بدون هیچ دلیلی دچار گرفتگی میشود چیست؟

خیلی از افراد زمانی که با شرکت تماس میگیرند، اولین چیزی که به متخصصین و پشتیبانی میگویند این است که تا الان هیچ گرفتگی ای نداشتیم. تا اینکه یکباره لوله بدون هیچ دلیلی گرفته است. این گفته کمی غیر منطقی میباشد چون امکان ندارد لوله بدون دلیل بگیرد. با توجه به تجربه چندین ساله آذین لوله هنگام لوله بازکنی در نقاط مختلف تهران متوجه شده ایم که این گرفتگی ها زمانی رخ میدهند که گرفتگی از قبل در لوله وجود داشته باشند.

لوله بازکنی شهرک آپادانا
نمونه هایی از گرفتگی لوله های فاضلاب در قسمت های شایع خانه

اگر بخواهیم این موضوع را بطور ساده توضیح دهیم به اینگونه است که وقتی پسماند از لوله فاضلاب تخلیه میشود مقداری از آن درون لوله میمانند. این موضوع در ابتدا مشکلی بوجود نمی آورد. ولی پی از گذشت چندین ماه حجم پسماند زیاد میشود. علاوه بر رسوب گرفتگی، قطر لوله را نیز کم میکند.


ارائه خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی در شهرک آپادانا 

برخی از افراد که منازل آنها دارای چاه فاضلاب هستند، تنها نیاز به تخلیه آب فاضلاب دارند. در چنین شرایطی معمولا از تانکر های تخلیه چاه آب کش استفاده میکنند تا تمامی آب موجود داخل چاه توسط مکنده تخلیه شود. چاه های جذبی معمولا دارای جامدات فاضلاب میباشند و به همین علت باید از ماشین تخلیه چاه لجن کش برای این نوع چاه ها استفاده بشوند تا کلیه آب و جامدات توسط مکنده تخلیه شود.

گاهی اوقات مشتریان از خدماتی استفاده میکنند که بدلیل تخلیه نشدن کامل چاه رضایت چندانی نداشتند. به همین علت شرکت آذین لوله تضمین تخلیه چاه فاضلاب برای آب و فاضلاب را به شما عزیزان میدهد تا دیگر نگران پر شدن زود هنگام چاه فاضلاب نباشید.

تفاوتی ندارد در چه ساعتی از شبانه روز به دنبال لوله بازکن هستید، در هر صورت میتوانید روی شرکت آذین لوله حساب باز کنید. تمام شعب این مجموعه بصورت 24 ساعته 7 روز هفته و بدون تعطیلی آماده سرویسدهی میباشد. کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و در خواست سرویسکار کنید. بلافاصله پس از تماس شما، لوله بازکن به محل مورد نظر اعزام میشود.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید. 


تشخیص گرفتگی به وجود آمده در لوله های فاضلاب

راه های مختلف و متفاوتی برای تشخیص گرفتگی لوله های فاضلاب وجود دارد. ولی بهتر است به جای استفاده از روش های ساده خانگی از یک شرکت لوله بازکنی درخواست ارائه خدمات کنید. تا هرچه سریعتر علت گرفتگی لوله های فاضلاب را تشخیص دهند.

لوله بازکنی شهرک آپادانا
ارائه خدمات با بهترین کیفیت و با روشی تضمینی

سرویسکاران در این مرحله با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته اقدام به بررسی محل گرفتگی می کنند. سپس اقدامات لازم را برای رفع مشکل به وجود آمده انجام میدهند.

بررسی گرفتگی لوله های فاضلاب می تواند در تشخیص گرفتگی لوله های فاضلاب به شما عزیزان کمک کند. شما میتوانید تخلیه آب را در قسمتهای مختلف به منزل بررسی کنید. اگر متوجه تخلیه آب به کندی شدید باید این مسئله را جدی بگیرید. بهتر است هر چه سریعتر با شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید.


روش های خانگی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب

لوله بازکنی فوری معمولاً با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته ارائه می شود. اگر گرفتگی لوله های فاضلاب شدید نیست و سطحی هستند و می خواهید با استفاده از روش های خانگی آنها را رفع کنید. شاید از موارد زیر در مشکلات سطحی گرفتگی لوله های فاضلاب به شما عزیزان کمک می نماید:

توجه داشته باشید که:

روش های خانگی ساده به نظر می رسند ولی این روش های ساده می توانند گرفتگی های سطحی را از بین ببرند. با گذشت زمان با گرفتگی سخت و شدید مواجه نخواهید شد. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که در هنگام گرفتگی لوله های فاضلاب یکی از بهترین روش ها استفاده از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی است. چرا که این روش تضمینی بوده و تا سالها به خدمات لوله بازکنی نیاز نخواهید داشت.

لوله بازکنی شهرک آپادانا
روش تضمینی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب

خدمات لوله بازکنی در شهرک آپادانا

این مجموعه با در اختیار داشتن سرویسکاران با تجربه و حرفه ای و با استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته در کمترین زمان ممکن و بدون آسیب به لوله های فاضلاب گرفتگی لوله های فاضلاب را تشخیص می دهند. سپس اقدام به رفع آن می کنند.

شرکت خدماتی لوله بازکنی و چاه بازکنی آذین لوله یکی از شرکت های شناخته شده در تمام نقاط تهران است. ما این اطمینان را می‌دهیم که خدمات خود را در کمترین زمان ممکن در ۲۴ ساعت شبانه روز و در تمامی روزهای سال ارائه بدهیم. مشتریان می تواند در هر ساعت از شبانه روز که با مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شد با شماره های ما تماس بگیرند. با ارائه هزینه ارزان و مناسب در کمترین زمان ممکن و مشکلات به وجود آمده در لوله های فاضلاب را بررسی و سپس برطرف میکنند.


ویژگی بهترین لوله بازکنی در شهرک آپادانا

لوله بازکنی در شهرک آپادانا با ارائه خدمات با کیفیت در کمترین زمان ممکن 

ارائه هزینه منصفانه و مناسب جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب

استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته

استفاده از فنر هایی با طول بلند

انجام تمامی مراحل لوله بازکنی به طور صد در صد

اعزام سرویس کار در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر

 خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی و در تمامی روزهای هفته

ارائه خدمات با بهترین کیفیت و تضمینی 


لوله بازکنی فوری در شهرک آپادانا 

از مزیت هایی که مشتریان از یک شرکت خدماتی انتظار دارند، فوری و سریع اعزام کردن سرویسکار به محل است. شرکت لوله بازکنی آذین لوله با توجه به این مسئله، جهت کسب رضایت مشتریان، سرویسکاران خود را در کمتر از 30 یا 40 دقیقه به محل اعزام می کند.

لوله بازکنی شهرک آپادانا
لوله بازکنی بدون تعطیلی و ارزانتر از همه جا در خدمت شما است

شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده جهت دریافت خدمات لوله بازکنی در روزهای بارانی و یا ساعات پایانی شب راحت باشد. چرا که شرکت آذین لوله در سراسر شهر تهران در خدمت شما عزیزان است. 

لوله بازکنی شهرک آپادانا
ارائه خدمات مات به صورت شبانه روزی و فوری و بدون تعطیلی

شرکت آذین لوله به صورت شبانه روزی اقدام به ارائه خدمات لوله بازکنی می کند. سرویس کاران این مجموعه با استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به رفع گرفتگی لوله فاضلاب می کنند.

با توجه به تجربه که سرویسکاران در این زمینه دارند از روش های تضمینی برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده می کنند. شرکت آذین لوله در ۷ روز هفته حتی در ایام تعطیلات رسمی در خدمت شما عزیزان است.

شما می‌توانید در صورتی که با گرفتگی لوله فاضلاب مواجه شدید از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی ارزان با این مجموعه تماس بگیرید.


ارائه خدمات لوله بازکنی در سراسر شهرک آپادانا


برطرف کردن بوی گند و زننده فاضلاب 

اگر مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب و یا پر شدن چاه فاضلاب را دارید و اطمینان دارید که بوی گند و زننده فاضلاب به مشامتان می رسد، به همین علت است، می توانید با استفاده از خدمات لوله بازکنی در شهرک آپادانا توسط مجموعه آذین لوله یک سرویسکار مجرب و حرفه ای را در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود.

جهت تماس برای دریافت خدمات، با شماره های زیر تماس بگیرید.

09127906021

02188032183

02177553860


چه عواملی می تواند منجر به ایجاد بوی گند و زننده داخل لوله های فاضلاب بشود؟

در این قسمت می خواهیم در رابطه با علل اصلی پیچیدن بوی گند و زننده فاضلابی در خانه را بصورت گسترش داده شده توضیح بدهیم.

لوله بازکنی شهرک آپادانا
از جمله عواملی که می تواند منجر به ایجاد بوی گند و زننده داخل لوله ها

با آنها آشنا شوید و پس از بررسی کردن و فهمیدن علت اصلی درصورت وجود گرفتگی داخل لوله ها با استفاده از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی آن را برطرف کنید.

1_گاز های سپتیکی

فاضلاب داخل چاه همواره به وسیله باکتری های موجو در حال تجزیه شدن هستند. این کار می تواند منجرب گاز های متان، نیتروژن و… بشود. به مجموعه این گاز هایی که ایجاد می شوند، سپتیک می گویند.

لوله بازکنی شهرک آپادانا
منتشر شدن بوی بد فاضلابی در محیط خانه

این نوع گاز ها در غلظت پایین موجب ایجاد بوی بد فاضلابی می شوند‌. که گاهی مواقع شما آن را استشمام می کنید. زمانی که این غلظت به بالاترین حد برسد می تواند به دستگاه تنفسی انسان ها صدمات جبران ناپذیری را وارد کند.

2_تجمع مواد زائد در قسمت شترگلویی

گاهی مواقع نیز خود شترگلویی موجب ایجاد بوی بد فاضلاب می شود.

زیرا مواد زائدی که در قسمت خمیدگی لوله ها جمع می شود، با گذشت زمان به علت فاسد شدن موجب ایجاد بوی بد فاضلابی می شود. 

3_نبودن آب درون شترگلویی

نقش اصلی شترگلو در لوله کشی ساختمان ها و منازل، جلوگیری از خارج شدن این نوع گاز ها و رفع بوی بد فاضلاب به موقع می باشد. ولی در زمانی که خشک بودن این لوله، این نوع گاز ها به راحتی از آن خارج می شوند. 

در واقع اگر در خمیدگی این لوله آب وجود نداشته باشد، این اتفاق رخ می دهد. چرا که ورود آب موجب می شود تا زمانی که گازها قصد خارج شدن از لوله های فاضلابی را دارند، درون آب حل بشوند. پس داخل این نوع لوله حتما آب بریزید.

4_پر شدن چاه فاضلابی

چاه های فاضلاب در زیر ساختمان قرار دارندو به دلیل اینکه درب این نوع چاه ها فاصله زیادی با سطح زمین دارند، پس تشخیص پر شدن چاه فاضلاب کار هر کسی نبوده و نیاز به متخصصی دارد که با استفاده از دستگاه پر شدن چاه فاضلاب را تشخیص بدهد.

اگر هیچ کدام از این موارد دلیل اصلی نشت بوی بد فاضلاب در محیط ساختمان و منزل نیست، بهتر است از یک شرکت تخلیه چاهی بخواهید چاه فاضلابتان را بررسی کند. و در صورت پر بودن تخلیه کند.

5_گیر کردن پسماند مواد غذایی و تفاله چای و پوست میوه و… داخل لوله فاضلاب

اکثر افراد بدون اینکه رعایت کنند نکات کلیدی در هنگام شستن ظروف غذا، خوشان موجب ایجاد این بو می شوند. با شستن ظروف روغنی و یا ریختن اضافی غذا داخل سینک، موجب می شوند تا با گذشت زمان این مواد در یک قسمت انباشته بشوند. 

به علت فاسد شدن این نوع مواد داخل لوله های فاضلاب منجرب ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی در ساختمان و یا منزل و یا بیشتر در قسمت آشپزخانه می شوند.