به سایت آذین لوله *لوله بازکنی شهرزیبا* خوش آمدید


لوله بازکنی شهرزیبا یکی دیگر از خدمات شرکت آذین لوله میباشد که بصورت 24 ساعتِ 7 روز هفته ارائه داده میشود.

سرویسکاران ما به صورت شبانه روزی و فوری و با تضمین 100% از کردن گرفتگی فاضلاب با کمترین میزان کثیف کاری در خدمت شما عزیزان هستند. جهت دریافت خدمات کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

☎️09127906021☎️

☎️02144324020☎️


ارائه خدمات چاه بازکنی در سراسر تهران

لوله بازکنی و تخلیه چاه یکی دیگر از خدمات شرکت آذین لوله است که درمنطقه 5 توسط سرویسکاران حرفه ای و مجرب ارائه داده می شود. زمانی گرفتگی داخل لوله های فاضلاب رخ می دهد که مسیر عبور آب توسط اشیائی دچار گرفتگی شود. در این هنگام آب و فضولات بالا می زند. در این مواقع بهتر است از یک شرکت لوله بازکنی استفاده کنید.

لوله بازکنی شهرزیبا
ارایه خدمات در سراسر شهرزیبا با بهترین کیفیت در خدمت شما عزیزان 

لوله بازکنی در منطقه 5 تهران، توسط نیروی فنی حرفه ای و مجرب این مجموعه، با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته ارائه می دهند. سرویسکاران ما با بهترین کیفیت و به صورت فوری مشکلات به وجود آمده در فاضلاب را برطرف می کنند.


چه عواملی در گرفتگی لوله های فاضلاب نقش دارد؟

در مواقعی که لوله های فاضلاب دچار انسداد می شوند از خود علائمی را بروز می دهند. از این علائم می توان به:

علت گرفتگی لوله ها مختلف است و سرویسکار با نوع گرفتگی، روش مناسبی را برای آن ارائه می دهد.

از دلایلی که در گرفتگی لوله ها نقش موثری دارند عبارتند از:

مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد، با استفاده از دستگاه فنر برقی قابل رفع هستند. ما به شما عزیزان این اطمینان را می دهیم، که با استفاده از خدمات این مجموعه مشکلات خود را برطرف نمایید.


اعزام فوری سرویسکار به لوله بازکنی شهرزیبا

لوله‌های گرفته یکی از معضلات دردسرساز در منزل و یا محیط کار است. گرفتگی لوله‌های فاضلاب مشکلات زیادی را در به دنبال دارد.

لوله بازکنی شهرزیبا
مشکلاتی که در هنگام گرفتگی رخ می دهد

زمانی که انسداد در لوله های فاضلاب رخ داده باشد، شما را با چالش هایی رو به رو می کند. در این شرایط باید شماره یک شرکت لوله بازکنی را داشته باشید تا در زمانی که مشکلاتی به وجود آمد، سریعا تماس بگیرید و درخواست است اعزام نیروی فنی را ثبت کنید.

شرکت آذین لوله با توجه به این مسئله، سرویسکاران زیادی را در این منطقه مستقر کرده است. به محض تماس شما عزیزان از نزدیکترین شعبه به محل اعزام می شوند. در کمترین زمان مشکلات شما عزیزان را برطرف می کنند.


ارائه خدمات لوله بازکنی شهرزیبا به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی

مسدود شدت لوله های فاضلاب در تمامی ساعات شبانه روزی می تواند رخ دهد. مشکلات فاضلابی جزوی از خدمات است که نباید آن را به تاخیر انداخت. به دلیل اینکه انسداد لوله ها مشخص نمیکند در کدام از ساعات شبانه روزی رخ می دهد، باید شرکتی را بشناسید که خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد. مجموعه آذین لوله با توجه به این موضوع که در نظر گرفته است، برای اینکه بتوانید دسترسی آسان‌تری به خومات داشته باشید، به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است‌ و با یک تماس، نیروی فنی مجرب و با تجربه خود را به محل اعزام می کند.

لوله بازکنی شهرزیبا
ما تمامی گرفتگی ها را با استفاده از دستگاه های بروز رفع می‌کنیم

در هر لحظه از شبانه روزی، با گرفتگی لوله‌ های فاضلاب مواجه شدید، کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. بلافاصله پس از تماس شما، سرویسکار سریعا به محل اعزام میشود. سرویسکار خود را از طریق خیابانهای نزدیک به محل مورد نظر، خود را فورا به محل گرفتگی میرساند.


لیست مجموعه آذین لوله در لوله بازکنی شهرزیبا


رفع انسداد لوله های فاضلاب با کمترین میزان کثیف کاری

موضوعی که افراد را در استفاده از خدمات لوله بازکنی نگران می کمد، کثیف کاری بیش از حد محیط در هنگام استفاده از این خدمات است. سرویسکاران شرکت آذین لوله با در نظر گرفتن این مسئله تمامی سعی و تلاش خود را می‌ کنند و با توجه به سابقه و تجربه بالا در این زمینه، با استفاده از دستگاه پیشرفته خدمات خود را با کمترین میزان کثیف کاری ارائه می دهند.

رفع گرفتگی لوله ها با کمترین میزان کثیف کاری

دستگاه هایی که در لوله بازکنی شهرزیبا مورد استفاده قرار می گیرند، از دستگاه های قدیمی نیستد که موجب پخش فاضلاب به محیط بشوند و همین مورد موجب می شود تا در حین کار سرویسکاران کثیف کاری را به کمترین میزان با استفاده از دستگاه بروز برسانند.


هزینه خدمات لوله بازکنی شهرزیبا چقدر است؟

قیمت لوله بازکنی به عوامل زیادی بستگی دارد.گرفتگی لوله‌ها بخصوص اگر لوله‌فاضلاب یک ساختمان مسکونی چند واحده دچار گرفتگی شود،موجب سلب آسایش افراد ساکن در ساختمان میشود. هزینه لوله‌بازکنی به:


روش هایی که سرویسکاران ما، در لوله بازکنی شهرزیبا ارائه می دهد:

تخلیه چاه در شهرزیبا

امروزه در تمامی ساختمان ها چاه فاضلاب قرار دارد. بیشتر این چاه ها نیازمند به تخلیه هستند. تخلیه امری طبیعی برای چاه های فاضلابی است که در شرایط نا مناسبی قرار دارند. اگر چاه در شرایط مناسب و ایده آل قرار نداشته باشد زودتر پر میشود و به تخلیه نیاز دارد و باید فورا به تخلیه اقدام نمایید.

خالی کردن چاههای فاضلابی را میتوان به دو نوع تقسیم کرد:

تفاوت انواع تخلیه از نظر زمان به زمان تخلیه آن است که این دو نوع تخلیه تفاوت هایی با هم دارند. در تخلیه قبل از سر ریز شدن فواید و مزیتهایی نسبت به تخلیه پس از سر ریز شدن چاه فاضلاب دارند. اگر پیش از پر شدن چاه فاضلاب اقدام به تخلیه کنید این امکان وجود دارد که وضیت چاه فاضلاب بررسی شود و در صورت لزوم اقدام به تعمیر آن کرد یا چاره ای برای آن پیدا کرد.

اما اگر پس از سر ریز شدن چاه فاضلاب اقدام به تخلیه کنید دیگر کار از کار گذشته و فاضلاب ریز شده است و صدمات خود را وارد کرده است.

تخلیه چاه و لوله بازکنی شهرزیبا

پر شدن چاه فاضلاب میتواند موجب بروز مشکلات زیادی برای ساختمان میشود. به وجود آمدن بوی نامطبوع، افزایش ناگهانی حشرات موذی، بالا زدن آب از چاهک حمام و… از جمله مشکلاتی است که با پرشدن چاه فاضلاب رخ میدهد. شرکت آذین لوله با دارا بودن سرویسکارانی باتجربه و باسابقه با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته خدمات خود را بصورت کاملا اصولی و بهداشتی انجام میدهند.

لوله بازکنی شهرزیبا
باز کردن گرفتگی و خالی کردن چاه از هرگونه فضولات

کافیست در هر لحظه از شبانه روزی به هر کدام از خدمات مربوط به لوله بازکنی نیاز پیدا کردید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و درخواست سرویسکار کنید. شرکت آذین لوله در 24 ساعت شبانه روزی و 7 روز هفته در تمام نقاط تهران در حال خدمات رسانی میباشد.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


چرا شرکت آذین لوله را برای خدمات‌ لوله بازکنی شهرزیبا انتخاب کنیم؟

در هر زمان که نیاز به خدمات لوله باز کنی و تخلیه چاه در شهرزیبا را داشتید، می توانید با ما تماس بگیرید. پس از شرح مشکل به وجود آمده سرویسکاران ما جهت انجام فوری خدمات به محل اعزام می شوند.


روش های خانگی جهت رفع گرفتگی های به وجود آمده داخل لوله های فاضلاب در لوله بازکنی شهرزیبا

اولین اقدام به منظور رفع گرفتگی لوله های فاضلاب است که اول باید لوله به کار رفته شده در سیستم لوله کشی را پیدا کرده و با توجه به جنس لوله از روش های رفع گرفتگی استفاده کنید.

برای مثال لوله فاضلابی که از جنس pvc هستند، با استفاده از روش آب جوش گزینه مناسبی نیست. چرا که آب جوش مپجب موجب می‌شود تا لوله جمع شود و کار رفع گرفتگی لوله های فاضلاب را نیز سخت می کند. پس از اینکه جنس لوله را پیدا کردید علت اصلی گیر کردن اجسام داخل لوله های فاضلاب را نیز پیدا کنید.

چرا که روش های خانگی برای گرفتگی های سخت موثر نیست. پس از اینکه این دو موضوع را پیدا کردید در مطلب زیر روش هایی را برای از بین بردن گرفتگی های سطحی بیان کرده ایم:

استفاده از آب جوش برای رفع گرفتگی ها

در این روش ظرف مورد نظر را پر از آب داغ کنید. سپس سعی کنید با فشار زیادی آب را داخل لوله گرفته شده بریزید. در این صورت به احتمال زیاد رسوبات و جرم ها در جداره دیواره ها پاک می شود و لوله فاضلاب باز میشود.

ترکیب محلول جوش شیرین

جوش شیرین را می توانید با مواد مختلف ترکیب کنید که ترکیب یکی از آنها مخلوط کردن جوش شیرین با نمک است. استفاده از این روش بدین شکل است که ابتدا مقداری جوش شیرین را داخل لوله گرفته شده بریزید و چند دقیقه صبر کنید.

سپس نمک را به جوش شیرین اضافه کنید. اجازه دهید چند دقیقه مخلوط جوش شیرین و نمک داخل لوله ها بماند. مقداری آب جوش را به آن اضافه کنید. ترکیب بعدی ترکیب جوش شیرین با سرکه است که می‌تواند برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب سطحی موثر باشد.

ابتدا مقداری جوش شیرین را داخل لوله گرفته شده بریزید و پس از چند دقیقه سرکه را داخل لوله بریزید. چند دقیقه بعد از ریختن سرکه، آب را جهت باز بودن لوله های فاضلاب بریزید.

لوله بازکنی شهرزیبا
ترکیب کردن جوش شیرین با برخی از مواد دیگر

استفاده از قلاب

 زمانی که حجم زیادی از مو بخصوص موهای بلند داخل لوله های فاضلاب ریخته می شود. به صورت یک جسم ایجاد می شود که خارج کردن آنها از لوله های فاضلاب سخت و کمی دشوار است.

ولی با استفاده از یک قلاب می توانید به راحتی موها را از داخل لوله های فاضلاب به بیرون هدایت کنید. برای اینکه یک قلاب درست کنید باید از یک میله فلزی و یا پلاستیکی استفاده کنید.

سر آن را کمی خم کنید و برای استفاده پیچ های موجود در درپوش فاضلاب را رد کنید و سپس قلاب را به آرامی داخل لوله فاضلاب کنید و تا زمانیکه به گرفتگی برخورد کرده است کار خود را ادامه دهید.

استفاده از تلمبه دستی لوله بازکنی

زمانی که گرفتگی داخل لوله های فاضلاب به دلیل حجم زیاد موها بر روی یکدیگر انباشته شود این ابزار می تواند کمک بزرگی به رفع گرفتگی لوله های فاضلاب و باز شدن لوله ها بکند.

برای استفاده از این ابتدا مقداری آب را داخل سینک روشویی حمام و غیره باز کنید. مقداری آب داخل آنها ایجاد شود سپس با فشارهای تکراری شروع به رفع گرفتگی لوله های فاضلاب کنید.

لوله بازکنی شهرزیبا

 استفاده از تلمبه دستی جهت برطرف کردن گرفتگی لوله ها

فنر دستی

فنر لوله بازکنی یکی از ابزارهایی است که در هر ساختمانی باید وجود داشته باشد و برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب موثر است. با استفاده از این ابزار پس از اینکه پیچ های فاضلاب را تا جایی که به گرفتگی برسد رد کنید.

پس از اینکه شروع به چرخاندن فنر کردید پس از هر بار چرخاندن فنر از لوله فاضلاب خارج کنید. این کار را مکرر انجام بدهید و سپس با استفاده از آب، باز شدن لوله فاضلاب را بررسی کنید.

لوله بازکنی شهرزیبا
رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با استفاده از فنر دستی با روش خانگی

اقدامات ضروری جهت جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب در لوله بازکنی شهرزیبا

لوله بازکنی در شهرزیبا با ارائه خدمات سریع و در کمترین زمان

از آنجایی که گرفتگی لوله های فاضلاب امکان دارد با سرعت بالایی همع جا را کثیف کند، باید سریعا از خدمات لوله بازکنی استفاده کنید. تا با رفع فوری مشکلات به وجود آمده داخل لوله های فاضلاب از کثیف شدن بیش از حد خانه جلوگیری کنید.

ما خدمات خود را با سرعت بالایی در کمتر از 30دقیقه انجام می دهیم. به دلیل اینکه سرویسکاران زیادی را در سراسر تهران مستقر کرده ایم،فورا به محل اعزام می شوند. ارائه خدمات سریع لوله بازکنی به دلیل رضایتمندی شما عزیزان است‌.


افتادن اشیاء قیمتی داخل لوله های فاضلاب و توالت

افتادن اجسام داخل لوله های فاضلاب توالت یکی از اتفاقاتی است که هر لحظه امکان دارد برای شما عزیزان نیز رخ بدهد. اتفاقی که می تواند ارزشمندترین شی‌ را از شما بگیرد. 

روزانه بیش از صدها نفر در شهر تهران با این مشکل رو به رو می شوند که بدون هیچ اطلاعی در این زمینه فورا دستات هود را داخل چاه فاضلاب می کنند. غافل از اینکه احتمال دارد به دست به دلیل گیر کردن آرنج در لوله های فاضلاب آسیب برساند.


نکات مهم قبل از خارج کردن اشیاء از داخل لوله هاي فاضلاب 

  1. قبل از هر چیزی بهتر است اول خونسردی خود را حفظ کنید. بخصوص زمانی که شی ای که داخل لوله افتاده است، ارزشمند است.
  2. لوله بازکنی شهرزیبا
    حفظ کردن خونسردی خود پس از افتادن اجسام داخل لوله
  3. به هیچ عنوان پس از افتادن طلا، گوشی و یا هر چیز دیگری داخل لوله های فاضلاب، آب نریزید و یا اگر داخل سرویس بهداشتی افتاد، به هیچ عنوان سیفون را نکشید.
  4. لوله بازکنی شهرزیبا
    به هیچ وجه داخل لوله ها آب نریزید
  5. اگر ارتفاع لوله های فاضلاب زیاد است، سعی کنید از فرو کردن دست داخل لوله ها پیشگیری کنید، چرا که احتمال دارد ساعد و یا بازوی شما داخل لوله گیر کند و در نهایت موجب وارد کردن آسیب به دستتان می شود.
  6. لوله بازکنی شهرزیبا
    به هیچ عنوان دستتان را داخل لوله ها با ارتفاع زیاد نکنید
  7. اگر شک دارید استفاده از روش‌ هایی جهت خارج کردن طلا و یا گوشی و… از داخل لوله های فاضلاب، می تواند به علت کم تجربگی شما به داخل چاه سرویس بهداشتی افتاده باشد، به هیچ عنوان برای خارج کردن آن، اقدام نکنید.
  8. لوله بازکنی شهرزیبا
    افتادن اجسام ارزشمند به داخل لوله ها به دلیل سهل انگاری
  9. بهتر است جهت آسوده خاطر بودن خودتان و همچنین اینکه به صورت کاملا تضمینی اشیاء مورد نظری که به داخل چاه توالت افتاده است را به دست بیاورید، از متخصصین لوله بازکنی شرکت آذین لوله استفاده کنید.
  10. لوله بازکنی شهرزیبا
    استفاده از مجموعه خدماتی آذین لوله

پس از افتادن اشیاء به داخل لوله های فاضلاب، نیاز است چه اقداماتی را انجام بدهیم؟

پس از افتادن اجسام به داخل لوله ها نیاز است مطالب بالا را رعایت کنید و سپس مراحل زیر را طی کنید:

🔴 تــــــــــوجـــــــه 🔴

این مرحله یکی از سخت ترین مراحل است. چرا که با یک اشتباه می توانید شی ارزشمند خود را برای همیشه از دست بدهید. علاوه بر این می تواند موجب گرفتگی لوله های فاضلاب و همچنین مشکلات پس از آن خواهید شد.

پس از افتادن اشیاء در چاه فاضلاب هرگز داخل توالت آب نریزید و از سرویس نیز استفاده نکنید.

توجه داشته باشید که در هنگام مواجه شدن با این اتفاق، حتما حتما از ریختن آب در کاسه های دستشویی و تا حد ممکن از فشردن دکمه فلاش تانک خودداری کنید.

اگر اطلاعی دارید که وسیله شما در چاه سرویس بهداشتی افتاده است، از دستشویی به هیچ عنوان استفاده نکنید و بخصوص اگر در توالت های عمومی این اتفاق برای شما اتفاق افتاده است و وسیله بسیار ارزشمندی دارید، اجازه ندهید کسی از توالت استفاده کند.

از موارد بعدی این است که اگر قصد خارج کردن اجسام را با استفاد از سیخ و دست و میله را از چاه دستشویی خارج کنید.

تخصصی در این زمینه ندارید و مطمئن نیستید که بتوانید این کار را انجام بدهید، برای اینکه شی قیمتی خود را از دست ندهید، به هیچ عنوان خودتتان اقدام به انجام این کار نکنید‌.

لوله بازکنی شهرزیبا
درآوردن اشیا قیمتی از چاه فاضلاب

برای درآوردن طلا و اشیاء از توالت 100% تضمینی و بصورت 24 ساعته، همین حالا با شماره های ثبت شده در سایت، تماس بگیرید.

با توجه به اینکه لوله های فاضلابی 99% سرویس بهداشتی ساختمان های تهران بیش از 50 سانتی متر هستند به همین دلیل به دلیل درآوردن اشیاء از چاه فاضلابی با دست غیر ممکن هست.

و نیاز به ابزارهای مخصوصی دارند. سرویسکاران ما با استفاده از دستگاه های پیشرفته، جهت درآوردن اشیاء از دستشویی تخصص دارند و بصورت 24 ساعته در تمامی روز های سال آماده ارائه خدمات مورد نظر به شما عزیزان هستند.

*سرویسکاران مجموعه آذین لوله در تمامی روز های سال بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در حال فعالیت هستند.

پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمترین زمان ممکن *نیم ساعته* به محل اعزام شده و خدمات شما عزیزان را با بهترین کیفیت و بصورت تضمینی با هزینه ای منصفانه و ارزان ارائه می دهند.*