به سایت آذین لوله *لوله بازکنی شاهین ویلا* خوش آمدید 


لوله بازکنی شاهین ویلا بصورت شبانه روزی و فوری انجام میشود.

سرویسکاران شرکت آذین لوله 24 ساعتِ 7 روز هفته درحال انجام خدمات لوله بازکنی،تخلیه چاه و…هستند، هرگاه شما نیز به این خدمات نیاز داشتید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

سرویسکاران آذین لوله در مناطق مختلف کرج مستقر هستند.بلافاصله پس از تماس شما عزیزان سرویسکار به محل مورد نظر اعزام میشود.

هدف اصلی شرکت آذین لوله،ارائه بهترین خدمات و کسب رضایت مشتریان است.ما برای بازکردن گرفتگی لوله های فاضلاب،از بروز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های لوله بازکنی در لوله بازکنی عظیمیه کرج استفاده میکنیم.

09127906021


لیست خدمات مجموعه آذین لوله


معرفی محله معروف کرج 

منطقه عظیمیه در نزدیکی گوهردشت واقع شده است و یکی از مناطق معروف به شمار می آید.منطقه عظیمیه از ضلع شرقی با بعثت،از ضلع غربی با بلوار طالقانی،از ضلع جنوبی با بلوار ولیعصر و از ضلع شمالی با خیابان گلستان 21 مجاورت دارد.

لوله بازکنی درعظیمیه کرج
ارزان

در هر کجای عظیمیه ساکن هستید،در هر لحظه از شبانه روزی با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شدید،کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.سرویسکاران شرکت آذین لوله در کمترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر میرسانند.


خدمات تاسیسات فنی لوله بازکنی شاهین ویلا

شرکت آذین لوله علاوه بر لوله بازکنی،خدمات متنوعی را ارائه میدهد.مانند:

خدماتی با قیمت مناسب و با کیفیت توسط متخصصین حرفه ای و کاربلد شرکت آذین لوله انجام میشود.

لوله بازکنی آذین لوله


ارائه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی بصورت شبانه روزی

سرویسکاران شرکت آذین لوله بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات میباشند.همچنین هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب را رفع مینمایند. کافیست برای حل مشکلات خود با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. سرویسکاران ما دارای اخلاق و رفتار خوب با مشتریان هستند از این نظر مشکلی برای حضور آنها در منزل و یا محیط کار وجود ندارد.

لوله بازکنی آذین لوله

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


چرا بوی فاضلاب خیلی بد و زننده است؟

اول باید اشاره کنیم که ترکیبی از این مواد تشکیل دهنده می تواند موجب انتشار بوی گند زننده در محیط شود. ولی در پایین ترین غلظت امکان دارد این بوها به مشام نرسد.

و برخی دیگر از این مواد با اینکه برای سلامت انسان ها بسیار مضر و خطرناک است، ولی بوی بدی را به همراه ندارند و می توان گفت این گاز های یکی از خطرناک ترین گاز های بد بو هستند.

گاز های سپتیک

گاز های مثل هیدروژن، آمونیاک، متان و… به عنوان گاز های سپتیک شناخته شده اند. در اثر تجزیه شدن مواد فاضلابی توسط باکتری ها تولید می گردند.

وجود این نوع گاز ها در غلظت های پایین می تواند موجب ایجاد احساس ناخوشایند در محیط خانه و افراد بشود.

در صورتی که در غلظت های بالایی تولید بشوند، امکان دارد موجب آسیب دیدن سیستم های تنفسی افراد بشود. 

رسوب بندی مواد زائد در داخل شترگلویی

لوله های خمیده و یا شترگلویی اگر چه برای جلوگیری از نفوذ بوی گند و زننده فاضلابی به داخل ساختمان ها طراحی بشوند، ولی گاهی. می توانند موجب ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی بشوند.

 

 

موادی مانند چربی ها و خوراکی ها و یا هرگونه مواد دیگر برای مدت طولانی داخل شترگلویی ها گیر کرده و فاسد می شوند و در نهایت موجب ایجاد بوی بد فاضلابی می شوند.

بوی بد فاضلابی نیز می تواند از گیر کردن مواد مختلف در لوله های آشپزخانه نیز ایجاد بشود و در نهایت باعث بشود تا آرامش افراد در ساختمان سلب شود.

کهنه شدن و پر شدن چاه فاضلابی

از دیگر مهم ترین دلایل ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی در محیط ها ساختمانی، کهنه شدن چاه فاضلاب است. هر چند که احتمال کمی دارد که کهنه شدن چاه فاضلاب منبع اصلی بوی گند و زننده فاضلابی باشد.

لوله بازکنی عظیمیه کرج
پر شدن چاه فاضلاب و ایجاد بوی بد

همچنین در شدن چاه فاضلاب می تواند یکی از عوامل اصلی ایجاد بوی بد فاضلابی باشد. از آنجایی که تشخیص و پر شدن چاه فاضلاب برای برخی از افراد نیز دشوار است، حتما باید توسط با تجربه و متخصص بررسی بشود.

نشت چاه فاضلاب نیز می‌تواند یکی از دلایل اصلی انتشار بوی فاضلاب در محیط ساختمانی است و این مورد نیز باید توسط افراد متخصص و با تجربه بررسی بشود.

عدم وجود آب در قسمت شترگلویی

لوله های خمیده و یا همان شترگلویی در سیستم های لوله کشی ساختمان، نقش پررنگ و بسیار ویژه ای دارند که مانع خروج گاز و بوی گند و زننده فاضلابی می شود.

لوله بازکنی شاهین ویلا
خشک بودن شترگلویی و ایجاد بوی گند و زننده

اگر داخل این نوع لوله ها آبی وجود نداشته باشد، گاز ها می‌توانند به راحتی به داخل ساختمان وارد بشوند.