به سایت آذین لوله *لوله بازکنی زعفرانیه* خوش آمدید


لوله بازکنی زعفرانیه با دستگاه های پیشرفته و با سرویسکاران حرفه ای و باتجربه انجام میشود. برای لوله بازکنی در تهرانپارس بصورت شبانه روزی و فوری، میتوانید با شماره تماسهای موجود در سایت تماس بگیرید. از آنجا که مسدود شدن لوله های فاضلاب میتوانید دلایل متفاوتی داشته باشد، به همین خاطر از سرویسکاران باتجربه در این منطقه استفاده میکنیم.

09127906021

02188032183


لوله بازکنی در زعفرانیه یکی دیگر از خدماتی است که شرکت آذین لوله در شمال تهران را ارائه می دهد. زمانی به خدمات لوله بازکنی نیاز پیدا می کنید که یکی از لوله های فاضلاب ساختمان گرفته شده باشد و فضولات را پس بزند. در این شرایط اگر با روش های خانگی رفع نشد، باید بدون صرف وقت با یک شرکت لوله بازکنی در زعفرانیه تماس بگیرید تا یک سرویس کار را جهت برطرف کردن گرفتگی به وجود آمده به محل اعزام نمایند.

سرویسکارانی که لوله بازکنی در زعفرانیه توسط شرکت آذین لوله جهت مشکلات به وجود آمده در لوله های فاضلاب، به محل اعزام می کند که دارای تجربه بالایی هستند و در این زمینه کاملاً حرفه‌ ای هستند و بدون آسیب به لوله های فاضلاب آنها را باز میکنند. سرویس کاران این مجموعه با استفاده از دستگاه ژنراتور با توجه به تخصص و حرفه ای که در زمینه لوله بازکنی دارند، این خدمات را با کمترین میزان کثیف کاری انجام میدهند. هدف ما جلب رضایت مشتریان است.

*اگر بابت کثیف کاری لوله بازکنی در زعفرانیه نگران هستید می توانید به تخصص و تجربه بیش از چندین سال ما اعتماد کنید و انجام کار توسط ما با کمترین میزان کثیف عالی همراه است تا شما عزیزان نگران چیزی نباشید*


محله زعفرانیه

لوله بازکنی زعفرانیه
ارزانتر از همه جا و بدون تعطیلی و شبانه روزی و فوری و سریع

زعفرانیه محله ای خوش آب و هوا و بسیار مطبوع است که در شمال تهران و در منطقه شمیران قرار گرفته است. این منطقه یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین منطقه های تهران به شمار می آید.

این محله در منطقه 1 شهرداری تهران واقع شده است. این محله همانند دیگر مناطق تهران دسترسی های بسیار خوبی برای ارائه خدمات را دارد. نیاوران، ولیعصر، شریعتی، چمران، ولنجک، تجریش، اتوبان چمران موجب شده است تا لوله بازکن های این منطقه در کمترین زمان ممکن جهت ارائه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در محل حضور پیدا کنند.

زمانی که با گرفتگی لوله های فاضلاب روبه رو شدید می توانید از خدمات مجموعه آذین لوله استفاده کنید. وقتی که لوله های فاضلاب دچار گرفتگی می شوند، مشکلات زیادی را به وجود می آورد و در نهایت به خدمات لوله بازکنی نیاز پیدا می کنید. مجموعه آذین لوله به صورت شبانه روزی و فوری در خدمت شما عزیزان است تا پس از تماس شما عزیزان بهترین سرویسکاران خود را برای ارائه خدمات، به محل اعزام کنند.

مجموعه آذین لوله تمامی مناطق منطقه 1 را تحت پوشش خدمات خود قرار است تا شما عزیزان در هر کجای این منطقه که ساکن هستید، میتوانید برای حل مشکلات خود با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

 09127906021

02177553860


از دیگر خدماتی که مجموعه آذین لوله در منطقه زعفرانیه ارائه می دهد:


روشهای لوله بازکنی در تهرانپارس

برای بازکردن گرفتگی ها، ابتدا باید مشخص شود دلیل گرفتگی چیست تا بهترین و تضمینی ترین روش ها را برای رفع گرفتگی، ارائه دهد.

در اکثر گرفتگی ها تنها فنر برقی میتواند هر نوع گرفتگی ها را رفع نماید. ثابت شده است که دستگاه فنر برقی نیازی به کنده کاری ندارد، کثیف کاری زیادی ندارد و همچنین تعرفه پایینتری نسبت به سایر روشها دارد. قبل از هر چیزی بهتر است علت گرفتگی مشخص شود تا با استفاده از دستگاه مخصوص مشکل را برطرف نماید.

لوله بازکنی زعفرانیه
شبانه روزی و بدون تعطیلی و سریع و فوری

استفاده از فنر برقی می‌تواند هر نوع گرفتگی که در لوله های فاضلاب رخ داده باشد را به راحتی باز کند. قدرت بسیار زیادی دارد و با کمترین میزان کثیف کاری همراه است. این وسیله یکی از بهترین روشهای لوله بازکنی است که در لوله بازکنی زعفرانیه مورد استفاده قرار گرفته است.

تراکم هوا: یکی دیگر از روش های لوله بازکنی در زعفرانیه است. استفاده از این دستگاه از طریق هوا گرفتگی ها را باز می‌ کنند. این دستگاه معمولا برای گرفتگی های خاک و شن کاربردی است.

استفاده از پمپ ساکشن: این دستگاه برای درآوردن اجسام از لوله های فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد که درصد کمی از سرویس کاران از آن استفاده می کنند. چرا که دستگاه ژنراتور علاوه بر رفع گرفتگی لوله های فاضلاب هر چیزی که درون لوله ها گیر کرده باشد را با استفاده از فنر مخصوص به بیرون از لوله فاضلاب هدایت می کند.

*استفاده از محلول های شیمیایی و اسیدی موجب:

با توجه به خطراتی که این محلول ها دارند، بهتر است به هیچ عنوان از آنها استفاده نکنید. برای انجام لوله بازکنی در تهرانپارس می توانید همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و درخواست خود را جهت انجام خدمات ثبت نمایید. بلافاصله پس از تماس شما نزدیکترین سرویسکار به محل اعزام می شود.*

*استفاده از فنر برقی یکی از ابزارهای کاربردی جهت رفع گرفتگی و …است که این فنر فولادی انعطاف پذیری بالای خود را برای افراد راحت کرده است و به طور کلی می توان گفت که برای باز کردن لوله هایی که بنا به هر دلایلی دچار گرفتگی شده اند، یک روش تضمینی وجود دارد. این دستگاه به محل و یا لوله ها هیچ آسیبی نمی رساند و یا در صورت پوسیدگی لوله های فاضلاب خسارتی به وجود نمی آورد.*


دلایلی که موجب گرفتگی لوله های فاضلاب می شود:

تنها تفاوتی که در گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمانهای قدیمی و جدید دارد:

و…موادری شبیه به اینهاست که میتواند به خاطر تعمیرات و یا لوله کشی به وجود بیاید. همانطور که میدانید، فنر برقی تمامی این گرفتگی ها، حتی گرفتگی های سخت را رفع میکند. بهترین کار این میباشد که شما نیز از این خدمات استفاده نمایید.

هر یک از موارد بالا که گفته شده است به تنهایی می‌تواند موجب گرفتگی و انسداد لوله ها شوند و تنها روش که آنها را به صورت کامل از بین خواهد برد استفاده از خدمات لوله بازکنی است. اگر به دنبال راهی هستید که بتوانید از گرفتگی لوله های فاضلاب جلوگیری کنید قابل ذکر است که چنین چیزی امکان ندارد. به دلیل این که این مشکلات در تمامی جهان وجود دارد و برای تمامی افراد امکان دارد اتفاق بیفتد.

تنها راه حلی که می توانید از آن پیشگیری کنید استفاده از توری است. با قرار دادن توری روی سینک و یا کفشور ها می توانید تا مدت ها با گرفتگی لوله های فاضلاب روبرو نشوید و از خدمات لوله بازکنی در زعفرانیه نیز استفاده نکنید.

در مطلب زیر به دلیل گرفتگی لوله های فاضلاب در بخش های مختلف منزل پرداخته ایم:

در صورت نیاز به خدمات لوله بازکنی در زعفرانیه کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

🔴شرکت آذین لوله به صورت 24 ساعته منتظر تماس شما عزیزان است🔴

نیروهای فنی مجموعه آذین لوله هر نوع گرفتگی که درون لوله های فاضلاب رخ داده باشد با استفاده از دستگاه و روش های بروز آنها را به صورت کامل از بین می برند هر چیزی که درون لوله های فاضلاب افتاده باشد را با استفاده از دستگاه های مخصوص به بیرون از لوله فاضلاب هدایت می کند.


لوله بازکنی و تخلیه چاه در زعفرانیه

علاوه بر لوله بازکنی، تخلیه چاه نیز با استفاده از تانکر های لجن کش و آبکش که دارای پمپ و سیستم ساکشن هستند انجام می شود. با توجه به موقعیت چاه فاضلاب و دهانه چاه تانکر مخصوصی برای تخلیه چاه به صورت تضمینی به محل مورد نظر اعزام می شود و خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می دهند. علاوه بر این خدمات اگر نیاز به باز  کردن درب چاه فاضلاب داشتید، می توانید تماس بگیرید. پس از شرح مشکل و ثبت آدرس پستی، نیروی فنی در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام می شود و مشکل پیش آمده را رفع می نمایند.

لوله بازکنی زعفراینه
ارزانتر از همه جا و فوری و بدون تعطیلی حتی در ایام تعطیلات 

لوله بازکنی فوری و شبانه روزی در زعفرانیه

گرفتگی لوله های فاضلاب خبر نمی کند و ممکن است در ساعات پایانی شب اتفاق بیفتد و نیاز به لوله بازکنی داشته باشید. مجموعه آذین لوله در این محدود سرویسکاران زیادی را مستقر کرده است. بلافاصله پس از تماس مشتری با این مجموعه، نزدیکترین سرویسکار با استفاده از دستگاه های بروز به محل اعزام می شود. دیگر نیازی نیست زمان زیادی را صرف بر طرف شدن گرفتگی ها کنید.


تخلیه چاه در زعفرانیه

تخلیه مدرن و مکانیزه چاه های فاضلاب با تانکر های کوچک و بزرگ و انواع پمپ های مکش،کف کش و لجن کش انجام میشود. اولین و اصلی ترین قدم برای تخلیه چاه فاضلاب این است که دهانه چاه را پیدا کنیم. پس از تعیین نوع تخلیه ای که قرار است انجام گیرد، درب چاه را به نسبت نوع تخلیه به اندازه باز میکنیم.

اگر محل دقیق درب چاه فاضلاب را نمیدانید، با شماره های در سایت تماس بگیرید. فرستادن کارشناسان متخصص در محل شما و در محدوده منطقه تهرانپارس بسپارید. با کمترین تخریب محل دقیق چاه فاضلاب را برایتان پیدا کنند. در بیشتر موارد تخلیه چاه فاضلاب بدلیل اینکه چاه بعد از بالا زدن و پس زدن آب و فضولات در کفشوی حمام و توالت و آشپزخانه و کفشور حیاط  و… مشخص میشود.

 پر شدن چاه فاضلاب یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است برای چاه خانه رخ بدهد. پر شدن ناگهانی چاه میتواند برای برخی از افراد مشکلات و یا هزینه های ناگهانی و بالای چاه فاضلاب مشکل ساز باشد.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


چاه بازکنی در منطقه زعفرانیه

لوله بازکنی و چاه بازکنی در منطقه زعفرانیه را به صورتش رانه روزی ارائه می دهیم. پیدا کردن یک لوله بازکن حرفه ای و مجرب در اطراف زعفرانیه کار آسانی نیست. ولی شرکت آذین لوله در منطقه زعفرانیه و حومه سرویسکار دارد. کافیست جهت دریافت خدمات با ما تماس بگیرید تا در کمتر از 30 دقیقه سرویسکار به محل اعزام شود.

این مجموعه دارای سابقه زیادی در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه و چاه بازکنی را دارد. سرویسکاران این مجموعه تلاش خود را می کند تا هر نوع گرفتگی که وجود داشته باشد را به صورت کاملی از بین ببرند.


علت نشت بوی گند و زننده در فاضلاب چیست؟

جهت رفع این نوع بوی آزاردهنده  تنها را از بین بردن آن، منبع ایجاد گازهای فاضلابی در آشپزخانه، حمام، توالت و… است. 

نشت گاز از فاضلاب می تواند دلایل مختلفی را به همراه داشته باشد. در این جا به شایع ترین آن ها اشاره کرده ایم:

بررسی سیفون و شترگلویی توالت

یکی از عمده ترین مشکلاتی که در ساختمان برای ساکنین آن به وجود می آید علت بوی گند و زننده فاضلابی در توالت است.

لوله بازکنی زعفرانیه
انتشار بوی گند و زننده فاضلابی در محیط

از دلایل اصلی این بو می توان به نشت گاز سمی سولفید هیدروژن اشاره کرد. علت انتشار این گاز را می توان وجود اشکال در سیفون و شترگلویی دانست.

علت بوی بد فاضلاب در توالت می تواند به دلیل مشترک بودن لوله ها با یکدیگر دانست.

در بسیاری از موارد که توسط سرویسکاران مجموعه آذین لوله این نوع مشکلات برطرف شده است، علت رسوب گرفتگی لوله ها فاضلاب بوده است که با استفاده از فنر برقی این نوع مشکلات بصورت تضمینی برطرف شده اند.

وجود جامدات و فضولات در قسمت سیفون

ساختار U مانند سیفون موجب می‌شود تا فضولات و جامداتی که در آن باقی مانده اند، وارد چاه فاضلاب نشوند.

لوله بازکنی زعفرانیه
ایجاد بوی بد در قسمت شترگلویی

بهترین راه جهت رفع این مشکلات استفاده از فلاش تانک می باشد. وجود این فضولات در لوله ها موجب می شود تا هنگام استفاده از لوله ها، مواد فاسد بشوند و بدی را انتشار بدهند.

وجود پسماند مواد غذایی داخل لوله های فاضلاب 

باقی مانده لوله های فاسد داخل چاه فاضلاب موجب ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی می شود.

چربی ها و پسماند مواد غذایی زمانی که از سینک استفاده می کنید ناخواسته وارد لوله ها شده و فاسد شدن آن ها در دراز مدت موجب ایجاد بوی بد می شوند.

کهنه شدن لوله های فاضلاب و پر شدن چاه فاضلاب

پر شدن چاه فاضلابی از دیگر دلایل آشکار جهت ایجاد بوی بد در فضای حمام و توالت است.

ترکیدن لوله ها و نشت لوله های فاضلاب که در اثر ترکیدگی و یا سرما زدگی و حتی فرسودگی به وجود می آیند، باید مورد بررسی قرار بگیرند.

چرا که در بیشتر موارد علت اصلی ایجاد بوی بد در محیط ساختمان هستند.

فرسودگی چاه فاضلابی

ان مشکل بیشتر در ساختمان ها و یا خانه های قدیمی مشاهده می شوند.

لوله بازکنی زعفرانیه
پر شدن چاه فاضلاب و ایجاد بوی بد

ایجاد بوی گند و زننده از فاضلاب و یا رسوب در دیواره چاه ها موجب ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی می شوند.