به سایت آذین لوله *لوله بازکنی در کیانشهر* خوش آمدید


لوله بازکنی در کیانشهر یکی دیگر از خدمات شرکت آذین لوله است که بصورت شبانه روزی ارائه میشود.

شرکت آذین لوله با سال ها تجربه و سرویسکاران مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات تخلیه چاه، لوله بازکنی و…میباشد. فقط کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

پس از تماس شما بلافاصله سرویسکار به محل مورد نظر اعزام میشود. سرویسکار خود را از طریق خیابانهای نزدیک به خیابان مورد نظر، در کمترین زمان ممکن میرساند.

09127906021

02155145044

02133337550


لیست خدمات مجموعه آذین لوله


منطقه کیانشهر

کیانشهر یکی از محله های جنوب غربی است و در منطقه 15 شهرداری تهران واقع شده است. این منطقه از شمال به اتابک و شوش، از شرق به بروجردی و مشیریه، از غرب به خزانه و علی آباد و از جنوب به دولت آباد منتهی میشود.

لوله بازکنی در کیانشهر
رفع گرفتگی ها در کیانشهر تهران به صورت فوری و سریع

مرز های منطقه کیانشهر از شمال به بزرگراه بعثت، از شرق به سه راه افسریه یا بزرگراه بسیج مستضعفین و از جنوب به بزرگراه آزادگان محدود میشود.

سرویسکاران شرکت آذین لوله از طریق خیابان هایی که در بالا ذکر شد، خود را در کمترین زمان ممکن به محل گرفتگی میرسانند. فقط کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.


هزینه لوله بازکنی در کیانشهر چقدر است؟

شرکت آذین لوله برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در کیانشهر، با توجه به فاکتورهایی تعیین می شود. که در ادامه به برخی از آنها پرداخته ایم:

بازکردن لوله های گرفته، اگر به شیوه ی درستی انجام نشود، باعث ایجاد مشکلات فاضلابی در ساختمان میشود.

قیمت لوله بازکنی، بر اساس کار انجام شده تعیین میشود. هدف شرکت آذین لوله، جلب رضایت مشتریان است.


روشهای لوله بازکنی در کیانشهر

گرفتگی های سخت و دشوار را به سرویسکاران آذین لوله بسپارید.


معرفی دستگاه ژنراتور برقی

بروز مشکلاتی در سیستم لوله کشی یکی از مشکلاتی است که بر طرف کردن آن گاهی اوقات دردسرهای زیادی را به همراه دارد.

در چنین مواقعی از دستگاه لوله بازکنی با فنر می تواند از هر روش دیگری موثرتر باشد. فنری بلند با انعطافی بالا از جنس فولاد در حدود 100 سانتی متر است، این فنر یک ابزار سیمی مارپیچ است که در یک طرف آن دسته و طرف دیگر آن سیم قرار دارد‌.

لوله بازکنی در کیانشهر
استفاده از دستگاه های پیشرفته و بروز برای تمامی گرفتگی ها

انتهای این فنر مارپیچ باید وارد چاه و یا لوله شود و با به حرکت درآوردن آن به صورت مارپیچ تمامی گرفتگی لوله های فاضلاب را بر طرف می کند.

معرفی فنر لوله بازکنی 

در واقع فنر لوله بازکنی دستگاهی است که باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب با آن به سادگی و در کوتاه ترین زمان انجام می شود.

در یک سر آن فنر و متعلقاتی برای حرکت آن در لوله ها وجود دارد و به وسیله قلابی که دارد گرفتگی لوله های فاضلاب را بر طرف می کند و مواد اضافی را که در مسیر لوله قرار گرفته است، با خود به بیرون از لوله فاضلاب می کشد.

روند استفاده از فنر بستگی به نوع فنر دارد و در بیشتر مواقع از فنر لوله بازکنی به منظور رفع گرفتگی های لوله توالت ایرانی، ظرفشویی، حمام، پارکینگ، کفشوی ها و…استفاده می شود و معمولا در توالت فرنگی از دستگاه تراکم هوا و فنر های مخصوص توالت فرنگی استفاده می کنند تا به دیواره آن آسیبی نرسانند.

لوله بازکنی در کیانشهر
رفع گرفتگی لوله های فاضلاب به صورت کامل و فوری و ارزانتر از همه جا

لوله هایی که مرتبا دچار گرفتگی می شوند و آنها یا رسوب هست و یا از قبل در ساخت و ساز سیمان درون لوله های ریخته است و شما میتوانید با یک تماس با ما این مشکل را بر طرف کنید.


لوله بازکنی در کیانشهر به صورت شبانه روزی و فوری

این شرکت تمامی سعی خود را می کند تا در شرایط سخت گرفتگی لوله ها که در ساختمان به وجود می آید، در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی در کنار شما عزیزان باشد.

تمامی خدمات لوله بازکنی در کوتاه ترین زمان ممکن و به سرعت انجام می شود و تا در حد ممکن سرویسکاران در کوتاه ترین زمان ممکن در منزل شما حضور یابند. به همین جهت تمامی سرویسکاران مجهز به موتور هستند و زمان رسیدن سرویسکار را به حداقل می رساند.

لوله بازکنی در کیانشهر
استفاده از موتور سیکلت برای لوله بازکنی و چاه بازکنی در تهران

سرویسکاران لوله های باز شده را به صورت تضمینی تحویل شما عزیزان می دهند.


تخلیه چاه در کیانشهر

یکی از مهمترین عوامل زود پر شدن چاه فاضلاب استفاده از تانکر آبکش به جای مکنده می باشد و فقط آب را تخلیه می کند و مابقی آن باقی می ماند و این تخلیه به درد نمیخورد و در برخی مواقع نیاز به لایروبی میتواند داشته باشد.

لوله بازکنی در کیانشهر
تخلیه چاه فاضلاب از هر نوع جرم و لجن و فضولات

شاید این کار بسیار سخت و دشوار باشد و همچنین زمان بر، ولی تاثیر بسیاری در دیر پر شدن چاه دارد زیرا تمام درون چاه فاضلاب به کمک نیروی انسانی تخلیه شده و انگار چاه فاضلاب تازه حفر شده است.

اگر به دنبال راهی برای دیر تر پر شدن چاه فاضلاب هستید اصلا نگران نباشید. فقط کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و درخواست سرویسکار کنید تا برای اجرای خدمات به محل اعزام شوند.

لوله بازکنی در کیانشهر
استفاده از انواع پمپ های لجن کش و مکش و… در سراسر تهران

برخی از مشتریان با ما برای حل مشکل مشاوره میکنند و در این مشاوره به دنبال راهی برای دیرتر پر شدن فاضلابشان هستند و از تخلیه کردن چاه خود بیزارند و کاملا این کار خسته شده و تصمیم دارند برای ساختمان کاری انجام دهند که مفید باشد.

بنابراین شرکت آذین لوله را برای رفع مشکلتان معرفی میکنیم. شرکت آذین لوله با در اختیار داشتن سرویسکارانی ماهر و با سابقه و با استفاده از بهترین ابزار آلات تخلیه چاه این کار را به نحو احسن برای شما عزیزان انجام میدهند.


شرکت آذین لوله بصورت 24 ساعت 7 روز هفته و بدون تعطیلی در حال فعالیت میباشد. کافیست هر موقع از شبانه روز که با مشکلات فاضلابی مواجه شدید ،با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و در خواست سرویسکار کنید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


خطرات بوی گند و زننده فاضلاب

بوی گند و زننده و تنفر آوری که امکان دارد در ساختمان به مشام برسد،امکان دارد خطرناک باشد و می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد که به برطرف کردن نیاز باشد.

گاز های سپیتک علاوه بر رنج و بوی گندی که ایجاد می کند،خطر گاز سمی را نیز وجود دارد که در این گاز ها یافت می شود. مقدار کمی از گاز متان را می توان در بوی گند و زننده فاضلاب و گنداب ها یافت.

این گاز بسیار خطرناک است و می تواند موجب انفجار بشود. علاوه بر آن موجب خفگی و مهلک می شود.

*شما عزیزان می توانید با استفاده از خدمات لوله بازکنی، تمامی مشکلات فاضلابی را به صورت تضمینی و بدون آسیب به لوله ها، رفع نمایید*