به سایت آذین لوله *لوله بازکنی در میدان قزوین* خوش آمدید


لوله بازکنی در میدان قزوین در مجموعه آذین لوله توسط بهترین لوله بازکن های با تجربه و با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته با حداقل کثیف کاری انجام می شود.

برای انجام لوله بازکنی در محدوده میدان قزوین می توانید از طریق کلیک بر روی شماره های زیر با نزدیکترین لوله بازکن میدان قزوین شبانه روزی تماس بگیرید.

☎️09127906021☎️ 

☎️02155145044☎️ 


لیست خدمات مجموعه آذین لوله


خیابان میدان قزوین

این منطقه در ۱۷ شهرداری و در جنوب تهران واقع شده است. دسترسی های زیاد این منطقه موجب شده است تا سرویسکاران آذین لوله با سرعت بالاتری به همشهریان عزیز ارائه دهیم.

اعزام سرویسکار از مسیرهای ذیل صورت میگیرد تا سرویسکار سریعا به محل مورد نظر برسد:

در طول شبانه روز، همشهریان با ما تماس میگیرند و در خواست خدمات لوله بازکنی می کنند. در هر ساعت از شبانه روز که لوله ها دچار گرفتگی شدند، میتوانید برای حل مشکلات خود با ما تماس بگیرید. ما سرویسکار با تجربه و حرفه ای را اعزام میکنیم.


ارائه خدمات به صورت شبانه روزی

لوله بازکنی میدان قزوین از جمله خدمات مجموعه آذین لوله است که در منطقه 17 ارائه داده می شود.

خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی و در تمامی روز های سال(حتی در ایام تعطیلات رسمی) فوری و با بهترین کیفیت و تضمین تحویل لوله باز شده به مشتری انجام می شود.

لوله بازکنی در میدان قزوین
ما در تمامی روز های سال در حال فعالیت هستیم

شما عزیزان در هر زمان که به خدمات لوله بازکنی نیاز داشتید می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مجموعه آذین لوله تماس بگیرید تا نزدیکترین لوله بازکن به محل اعزام شود.

سایت آذین لوله لوله بازکنی در تمام محدوده، خیابان های منتهی به خیابان قزوین انجام میشود.

این به این معنا میباشد که در هر نقطه از این منطقه که هستید، میتوانید از خدمات لوله بازکنی در کمترین زمان ممکن بصورت 24 ساعته در 7 روز هفته، استفاده نمایید.

از این پس در هر ساعتی با مشکلات گرفتگی و بالا زدن چاه فاضلاب رو به رو شدید بدون در نظر گرفتن ساعت با ما تماس بگیرید و بدون دغدغه در خواست اعزام سرویسکار را ثبت کنید.

پس از تماس با شماره موجود در سایت، پس از دریافت آدرس پستی، نزدیکترین سرویسکار به محل اعزام می شود تا فورا مشکل پیش آمده را رفع نماید.


لوله بازکنی در میدان قزوین با رعایت نکات بهداشتی

لوله بازکنی در میدان قزوین با رعایت نکات های بهداشتی انجام میشود. سرویسکاران آذین لوله به شما این اطمینان را میدهند که کار خود را با رعایت پروتکلهای بهداشتی انجام دهند.


چرا باید سایت آذین لوله را انتخاب نماییم؟


لوله بازکنی و تخلیه چاه در میدان قزوین

معمولا در ساختمان های تازه ساخت پس از گذشت مدتی(3 تا 5 سال) چاه های فاضلاب به صورت ناگهانی پر می شوند و دلیل آن کوچک بودن انباره چاه فاضلاب می باشد.

تخلیه چاه فاضلاب از آن دسته کار هایی است که علاوه بر تجربه رعایت نکات بهداشتی را میطلبد. پر شدن چاه فاضلاب و گرفتگی لوله های فاضلاب اتفاقی است که ممکن است در هر ساختمانی و در هر ساعتی از شبانه روز رخ بدهد و در این شرایط بهتری است با یک شرکت معتبر تماس بگیرید.

این مجموعه در تمامی روز های سال بدون تعطیلی در حال فعالیت در سراسر تهران می باشد. می توانید در هنگام گرفتگی لوله ها و یا پر شدن چاه فاضلاب روی این مجموعه حساب کنید.

چاه فاضلاب محل تخلیه و جمع آوری فضولات و لجن و…ساختمان می باشد. جنس چاه فاضلاب گرچه خاک است و خاک را به راحتی جذب می کند.

اما زمانی که حجم ورودی آب افزایش یابد و یا این که جنس خاک جذب کننده نباشد، آب به راحتی توسط خاک جذب نشده و حجم زیادی از آب روی خاک باقی می ماند. وضعیت چاه فاضلاب نیز به همین صورت است.


تخلیه چاه فوری در میدان قزوین

تخلیه چاه فاضلاب یکی از اورژانسی ترین خدمات در شهرهای بزرگ همچون تهران است. چون در بیشتر مناطق تهران فاضلاب شهری اگو به صورت کامل وجود ندارد و یکی از مسائلی که امروزه در پایتخت با آن مواجه می شویم.

لوله بازکنی در میدان قزوین
تخیله کردن چاه از تمامی فضولات موجود در چاه

گاهی اوقات اتفاق می افتد که چاه فاضلاب به سرعت پر می شود. بطور کلی پر شدن سریع چاه دلایل متفاوتی دارد که ورود بیش از حد فاضلاب به درون چاه، ورود فضولات و چربی زیاد، حجم پایین چاه فاضلاب و جنس نا مناسب خاک چند مورد از دلایل پر شدن زود هنگام چاه می باشد.

این اتفاق زمانی رخ می دهد که امکان جذب فاضلاب در چاه فراهم نباشد و در واقع زمانی چاه فاضلاب به سرعت پر می شود که فاضلاب ورودی به داخل آن توسط زمین جذب نشود. در این صورت تمامی فاضلاب ورودی درون چاه باقی می ماند و مشخص است که در زمان کوتاهی چاه پر خواهد شد.

لوله بازکنی در میدان قزوین
لوله بازکنی و چاه بازکنی در سراسر جنوب تهران

این اتفاق با بیرون زدن فضولات از پایین ترین لوله فاضلاب در ساختمان مانند توالت و کفشوی زیر زمین خود را نشان می دهد. زمانی که چاه فاضلاب سریعا پر می شود مشخص است که زمین چاه امکان جذب فاضلاب را ندارد.


دلایل پر شدن چاه فاضلاب در لوله بازکنی در میدان قزوین 

پر شدن چاه فاضلاب دلایل متفاوتی دارد اما اصلی ترین دلایل که در بسیاری موارد باعث پر شده چاه فاضلاب می شود.عبارتند از:


تخلیه چاه و لوله بازکنی در میدان قزوین

هر گاه به خدمات مربوط به لوله بازکنی نیاز پیدا کردید کافیست با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و در خواست سرویسکار کنید.

سرویسکاران شرکت آذین لوله در تمامی مناطق تهران در حال ارائه خدمات می باشند. بلافاصله پس از تماس شما عزیزان سرویسکار به محل اعزام شده و مشکل پیش آمده را برطرف می نماید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


علت بوی بد فاضلاب در ساختمان چیست؟🤔

گاهی اوقات امکان دارد که در آشپزخانه مشغول به شستن ظروف هستید و یا قصد رفتن به سرویس بهداشتی را دارید که متوجه پیچیدن بوی گند و زننده در محیط خانه می شوید.

وجود این نوع بو ها در خانه می تواند آسایش افراد را مختل کند. انتشار بوی بد و زننده فاضلاب مشکل پیچیده ای نبوده و تمامی واحد های مسکونی و یا اداری در یک زمان با این مشکلات رو به رو می شوند.

علت اینکه خانه بوی بد فاضلابی می دهد چیست؟

زمانی که دری را باز می کنید و بوی فاضلابی می دهد، سیستم لوله کشی شما عزیزان به شما این اخطار را می دهد که چه مشکلی به وجود آمده است.

لوله بازکنی در میدان قزوین
استشمام بوی بد در محیط خانه

چندین دلیل متداولی وجود دارد که خانه شما بوی گاز های فاضلابی را می دهد و برخی از آنها بسیار جدی بوده ولی بسیاری از آنها به راحتی می توانند قابل تعمیر باشند.

لوله بازکنی در میدان قزوین
رفع بوی بد با استفاده از روش های خانگی

بوی فاضلابی می تواند ناشی از تجزیه زباله های انسانی است و شامل گاز های مضری است مانند سولفید هیدروژن و آمونیاک. دوز های کوچک این گاز ها به شما شاید آسیبی نرساند، ولی قرار گرفتن در معرض مزمن می تواند بسیار سمی باشد.

هر زمانی که خانه بوی فاضلابی را بدهد، باید آن را شناسایی کنید. بو های فاضلابی عطری نیست که بخواهیم بصورت روزانه آن را در اطرافمان استشمام کنیم.

لوله بازکنی در میدان قزوین
ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی در محیط خانه

به وجود آمدن بوی گند و زننده فاضلاب در محیط ساختمان

استشمام بوی گند و زننده فاضلابی، در خانه به این معناست که در حمام مشکلی در قسمت زهکشی و لوله تهویه ای که بریده شده و یا به درستی بر روی توالت نصب نشده است، و یا مهر و موم شکسته شده است.

در نهایت موجب ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی می شود. در نهایت موجب تجمع در سرریز سینک می تواند موجب ایجاد بوی بد بشود. اگر تمام این نواحی را بررسی کنید، همچنان با بوی بد فاضلابی رو به رو شده اید، باید با یک شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید.

لوله بازکنی در میدان قزوین
تماس با شرکت لوله بازکنی جهت رفع مشکل به وجود آمده

شما عزیزان می توانید جهت دریافت خدمات مورد نظر، با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود و همچنین همکاران ما، راهنمایی های لازمه را می کنند تا رسیدن سرویسکار به محل با انجام آن ها، از گرفتگی بیش از حد لوله ها و… جلوگیری نمایید.

🔴همچنین ما بصورت شبانه روزی، در 7 روز هفته و بدون تعطیلی، در حال فعالیت هستیم.🔴