به سایت آذین لوله *لوله بازکنی در ملاصدرا* خوش آمدید

لوله بازکنی در ملاصدرا بصورت شبانه روزی و 7 روز هفته با قیمتی مناسب ارائه داده میشود.

ما با کمک بهترین سرویسکاران حرفه ای مستقر در ملاصدرا، در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر اعزام میکنیم‌. لوله بازکنی در ملاصدرا با قیمتی ارزان و به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشد.

اگر با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شدید، کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

09127906021

02188032183


لیست خدمات مجموعه آذین لوله در لوله بازکنی ملاصدرا

تمامی این خدمات بصورت شبانه روزی توسط سرویسکاران حرفه ای انجام میگیرد. اگر به این نوع خدمات در ملاصدرا نیاز داشتید، با ما تماس بگیرید.


معرفی محله ملاصدرا

محله ملاصدرا یکی از بهترین منطقه تهران است و در منطقه 2 و در شمال تهران واقع شده است.

لوله بازکنی در ملاصدرا
رفع انواع گرفتگی لوله ها با استفاده از دستگاه های بروز

از جمله خیابانهای مهم این منطقه میتوان به:

اشاره کرد. سرویسکاران از طریق این خیابانها میتوانند به سرتاسر این محله دسترسی پیدا کنند. پس در هر کجای این منطقه که ساکن هستید، با ما تماس بگیرید. سایت آذین لوله علاوه بر خیابان ملاصدرا، به سایر نقاط تهران نیز سرویسدهی دارد.


 لوله بازکنی در ملاصدرا با تضمین خدمات


انواع دستگاه های لوله بازکنی در ملاصدرا برای رفع گرفتگی انواع لوله ها

از میان چهار دستگاه بالا، بهترین آنها از نظر قیمت و ضمانت کار با ارائه خدمات با کمترین میزان کثیف کاری، در کمترین زمان انجام می شود.

چرا که این دستگاه قادر است سخت ترین و پیچیده ترین گرفتگی لوله های فاضلاب را به صورت کامل از بین ببرند. با استفاده از این دستگاه، خدمات لوله بازکنی در ملاصدرا به صورت فوری و تضمینی انجام می شود. 


لوله بازکنی در ملاصدرا و علت گرفتگی لوله های فاضلاب 

لوله های فاضلاب به دلیل موقعیت و فضولاتی که در آن جریان دارند در هر لحظه امکان دارد که دچار گرفتگی بشوند. گرفتگی لوله های فاضلاب عوامل مختلفی دارد که در اینجا به مهم ترین آن ها اشاره کرده ایم، تا با جلوگیری از ورود این مواد به داخل لوله ها، بتوانید از گرفتگی های مکرر نجات پیدا کنید:


لوله بازکنی در ملاصدرا با استفاده از دستگاه های پیشرفته

خدمات لوله بازکنی، خدماتی هستند که به منظور رفع گرفتگی لوله های ساختمان که توسط سرویسکار ارائه می شود.

در گذشته های نچندان دور اگر کسی با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه میشد، باز کردن آن برایش سخت بود و سرعت گرفتن ساخت و ساز و چند طبقه بودن ساختمان ها و پیچیده شدن سیستم لوله کشی آنها، کارشناسان و تولید کنندگان را با مشکل مواجه می کرد.

لوله بازکنی در ملاصدرا
استفاده از دستگاه ها برای انواع گرفتگی های به وجود آمده داخل لوله ها

ولی خوشبختانه امروزه ارائه تجهیزات مناسب و کاربردی در این زمینه، گرفتگی ها را تضمینی و سریعا بر طرف می کنند.


دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب 

معمولا گرفتگی لوله های فاضلاب به عوامل بسیاری بستگی دارد. عوامل زیادی هستند که می توانند منجر به پیش آمدن این معضلات شوند.

گرفتگی هر نقطه از لوله های فاضلاب به دلایل مختلفی اتفاق می افتد، مثلا گرفتگی لوله های آشپزخانه می تواند به دلایلی مانند چربی، قطعات ریز غذا و… ایجاد شود و یا اینکه کیپ شدن لوله های حمام می تواند نای از گیر کردن اشیاء خارجی درون لوله ها و یا مو اتفاق بیفتد.

گاهی اوقات نیز لوله ها در همان لحظات اولیه استفاده از سینک لوله کشی یک ساختمان اتفاق می افتد و که در این مواقع می توان گفت که مصالح ساختمانی مثل سیمان، ماسه، گچ، قیر و… داخل لوله ها این مشکل رخ داده و ارتباطی با تجمع ذرات آهکی درون لوله ها که با مرور زمان پیش می آید و اصلی ترین عامل گرفتگی لوله های فاضلاب باشد، ندارد.

سرویسکاران این مجموعه با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته تمامی گرفتگی ها را به صورت تضمینی رفع می نمایند و لوله باز شده را تحویل شما عزیزان می دهند.


تخلیه چاه در ملاصدرا

تخلیه چاه فاضلاب خدمتی است بسیار پر درخواست و به تعویق انداختن آن شاهد مواردی مانند بوی نامطبوع، تخلیه طولانی آب سینک و… هستید. پیشنهاد ما این است که در صورت پر شدن چاه فاضلاب فورا اقدام به تخلیه کنید.

لوله بازکنی در ملاصدرا
تخلیه کردن چاه فاضلاب با انواع پمپ ها و رفع گرفتگی لوله با دستگاه بروز

استفاده از ماشین تخلیه یا همان تانکر مکنده تخلیه بسیار مفید و مهم است. ماشین تخلیه چاه میتواند باعث بالا رفتن سرعت تخلیه چاه فاضلاب شود. در نتیجه استفاده از تانکر برای تخلیه چاه بسیار فوری است.

یکی از نیازهای اصلی هر ساختمانی داشتن محلی برای آب و فاضلاب است .بی شک شبکه فاضلاب مکانی برای دفع آسان و بدون خطر فاضلاب های کل ساختمان ها است.

اما بخاطر وجود جامداتی مثل دستمال کاغذی، مو و…بر روی بستر مایعات چاه لایه ای محکم ایجاد شده و مانع نفوذ مایعات به انتهای چاه میشود.

برای افزایش طول عمر چاه فاضلاب خود میتوانید بعد از تخلیه اقدام به لایروبی کنید. چون فضولات بعد از گذشت مدتی سخت شده و به کف و دیواره چاه فاضلاب می چسبند.

به همین علت علاوه بر کاهش ضریب نفوذ مایعات در کف چاه فاضلاب قطر چاه فاضلاب نیز بیشتر میشود. در عملیات لایروبی تمامی این مواد جامد چسبیده به دیواره و کف چاه فاضلاب کنده میشوند و سپس تخلیه میشود.


علت پر شدن چاه فاضلاب چیست؟

عوامل زیادی در پر شدن چاه فاضلاب و لوله های فاضلاب موثر هستند و در اکثر مواقع راه آب ظرفشویی و یا دستشویی گرفته می شود که جلوی حرکت آب را میگیرد و گاهی با سیفون و تلمبه زدن و یا با استفاده از محلول های شیمیایی برای باز شدن راه آب استفاده می کنند.

لوله بازکنی در ملاصدرا
تخلیه کردن چاه فاضلاب از هر گونه لجن و رسوبات

اما استفاده از همین محلول ها موجب از بین رفتن لوله های فاضلاب می شود. از عوامل رایجی که منجر به پر شدن چاه فاضلاب و یا گرفتگی لوله های فاضلاب می شود، در نهایت با استفاده از تانکر، تخلیه چاه انجام میگیرد و اگر گرفتگی در لوله های فاضلاب باشد، با استفاده از دستگاه بروز و پیشرفته رفع می شود.


قیمت تخلیه چاه و لوله بازکنی در ملاصدرا

تخلیه چاه فاضلاب یک کار کاملا تخصصی میباشد که باید کسی که مسئولیت این کار را برعهده دارد انجام دهد. قیمت تخلیه چاه فاضلاب به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آن به حجم کار تخلیه چاه یا قیمت ماشین تخلیه میتوان اشاره کرد.

حجم کار تخلیه چاه فاضلاب به این مفهوم است به چه میزان زمانی نیاز دارد و یا عمق چاهی که استفاده کردیم چقدر است و…شما به راحتی میتوانید در خواست خود را از طریق تماس ثبت نمایید و در کمترین زمان ممکن سرویسکار به محل مورد نظر اعزام میشود.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


رفع بوی گند و زننده فاضلاب با استفاده از خدمات لوله بازکنی

بوی گند فاضلاب یکی از بدترین بو هایی است که می تواند در ساختمان بپیچد و آسایش ساکنین ساختمان را مختل نماید. تجربه پیچیدن بوی گند و زننده در ساختمان امکان دارد برای هر کسی پیش بیاید.

برای اینکه بتوانید از شر بوی گند و زننده فاضلاب راحت شوید، کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود و خدمات درخواست شما عزیزان را در کمترین زمان ممکن ارائه می دهند.

*خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی و تخلیه چاه، با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی و با مناسب ترین قیمت توسط سرویسکاران حرفه ای، ارائه داده می شود*