به سایت آذین لوله *لوله بازکنی در فرحزاد* خوش آمدید


لوله بازکنی در فرحزاد یکی دیگر از خدمات شرکت آذین لوله است. گرفتگی لوله ها دلایل مختلفی دارد. گرفتگی ها در لحظه از شبانه روز امکان دارد رخ دهد.

هر گاه با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شدید با ما تماس بگیرید. شرکت آذین لوله شبانه روزی و بدون تعطیلی در خدمت شما عزیزان میباشد.

لوله بازکنی در فرحزاد
ارزان

شرکت آذین لوله در 24 ساعت شبانه روز در حال ارائه خدمات می باشد.

☎️09127906021☎️

☎️02144324020☎️


لیست خدمات مجموعه آذین لوله 


معرفی محله فرحزاد

فرحزاد در منطقه 2 شهرداری تهران و در شمال تهران واقع شده است.

لوله بازکنی در فرحزاد
فوری

ضلع شمالی این منطقه به رشته کوه البرز منتهی میشود. ضلع غربی این منطقه به دره و رودخانه فرحزاد منتهی میشود. از سمت شرق به خیابانهای گلپاد و جاده قدیم و امامزاده داوود منتهی میشود و همچنین مرز بین شهرک های مسکونی و تپه های مشرف به منطقه فرحزاد به عنوان مرز شرقی منطقه شناخته میشوند.

در شرق این منطقه، خیابان سعادت آباد و از جنوب شرقی، شهرک غرب وجود دارد. سرویسکاران آذین لوله از طریق خیابانهایی که به فرحزاد منتهی میشوند، خود را در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر میرسانند.


هزینه لوله بازکنی در فرحزاد

هزینه لوله بازکنی به عوامل مختلفی بستگی دارد.


ویژگی های سرویسکار در لوله بازکنی در فرحزاد

روشهای لوله بازکنی در فرحزاد

بازکردن گرفتگی لوله های فاضلاب روشهای زیادی دارد.


تخلیه چاه و لوله بازکنی در فرحزاد

امروزه در برخی از ساختمانها چاه فاضلابی وجود دارد که این چاه ها نیازمند تخلیه هستند. تخلیه چاه فاضلاب امری طبیعی است که برای هر چاهی که در شرایطی مناسب قرار ندارند. اگر چاه در شرایط مناسبی قراره نداشته باشد زود به زود پر میشود.چاهی که پر شود باید سریع به تخلیه کردن آن اقدام کرد.

تخلیه چاه در فرحزاد/09127906021

اگر پیش از پرشدن چاه اقدام به تخلیه نمایید امکان دارد که وضعیت چاه بررسی شود و در صورت لزوم اقدام به تعمیر کرد و یا چاره ای برای آن پیدا کرد.اما اگر بعد از سر ریز شدن چاه فاضلاب اقدام به تخلیه کنید دیگر کار از کار گذشته و صدمات را به چاه وارد کرده است.

تخلیه چاه در فرحزاد/09127906021

چاهی که پر از فاضلاب باشد با گذشت زمان دیواره را شسته و در نتیجه دیواره چاه ریزش میکند.این عمل آنقدر ادامه پیدا میکند تا تمام چاه از بین برود و زیر ساختمان خالی شود.در این حالت ممکن است ساختمان ریزش کند.با تخلیه چاه در وقت مناسب میتوان از وقوع حوادث چاه جلوگیری کرد.

تخلیه چاه در فرحزاد/09127906021

هر گاه به خدمات تخلیه چاه و سایر خدمات نیاز پیدا کردید کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.پس از تماس شما سرویسکار به محل مورد نظر اعزام میشود و مشکل شما را حل میکنند.شرکت آذین لوله بصورت 24 ساعته 7 روز هفته آماده سرویسدهی میباشد.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


پیشگیری بهتر از درمان است

همیشه گفته اند تا پیشگیری بهتر از درمان است و باید گفت که جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب یکی از روش های اساسی است. و باید قبل از اینکه دچار رفع گرفتگی لوله های فاضلاب بشوید باید نکاتی را رعایت کنید.

لوله بازکنی در فرحزاد
پیشگیری از ورود انواع فضولات به داخل لوله ها

بخصوص خانم های خانه دار که می توانند با رعایت نکات بسیاری ساده و پیش پا افتاده، خیال خود را از بابت گرفتگی های لوله‌ های فاضلاب راحت کنند. در این مواقع مشاهده می شود که مشکلی داخل لوله های فاضلاب وجود ندارد.

اگر با گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شدید، کافیست با ما تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان نزدیکترین سرویسکار به محل اعزام می شود.


علت بوی بد و زننده فاضلاب در ساختمان چیست؟

زمانی که فضولات وارد چاه فاضلاب می شوند، پس از گذشت مدتی، میکروارگانیسم های موجود در چاه شروع به تجزیه پی کنند.

در نتیجه این فرایند گازهایی مانند متان، آمونیاک و… که به گاز های سپتیک معروف هستند، به وجود می آیند. این نوع گاز ها کم کم از چاه فاضلاب بالا می آیند و بوهای زننده ای را از خود تولید می کنند.

لوله بازکنی در فرحزاد
رفع بوی گند و زننده فاضلاب بصورت کامل

بوی بد فاضلاب از آن دسته کارهایی است که امکان دارد هر از گاهی زندگی افراد ساکن در ساختمان را مختل کند. در بیشتر اوقات افراد نمی دانند به چه صورتی باید از شر این نوع بو های مزاحم خلاص بشوند.

بویی که اگر طولانی مدت در محیط استشمام شود، برای اهالی منزل آزاردهنده است.

1_زهکشی مسدود شده

یکی از رایج ترین مشکلات بوی زهکشی به فلت انسداد و گرفتگی لوله های فاضلاب است. هر نوع گرفتگی که داخل لوله های فاضلاب به وجود بیایند، چه جزئی و چه کامل، می تواند از خروج فاضلاب به درستی از خانه شما جلوگیری می کند.

با گذشت زمان، این آب کدر که داخل لوله ها مانده است، می تواند باکتری ها را جمع کند و در طول شب بوی بدی در منزل بپیچد.

 

اگر متوجه بوی گند و زننده فاضلابی شدید، ولی روشی برای رفع آن ندارید، به زودی امکان دارد از پساب فاضلابی رنج ببرید.

هیچ کدام از روش ها گزینه مناسبی نیست و بخواهید آن را با روش های خانگی رفع کنید، می تواند موجب نشت گاز فاضلابی در خانه بشود.

2_پایه های شکسته توالت

پایه توالت شما دارای پیچ و مهره های بزرگی است که آن را به یک واشر پلاستیکی روی زمین محکم می کند و از نشت گاز ها به داخل منازل جلوگیری می کند.

لوله بازکنی در فرحزاد
ایجاد بوی گند و زننده در محیط خانه به دلیل شکست پایه های توالت

اگر پیچ شکسته و یا شل شده باشد و یا اگر واشر پلاستیکی آسیب دیده و مفقود شده باشد، گاز های فاضلابی می توانند در محیط خانه منتشر شوند و قابل توجه باشند.

اگر متوجه بوی گند و زننده ای در اطراف توالت خود شدید و یا متوجه شدید که حباب های مرطوب در امتداد پایه نزدیک پیچ به وجود آمدند، یکی از ساده ترین راه حل ها این است که بولت را سفت کنید.

لوله بازکنی در فرحزاد
ایجاد بوی بد فاضلابی در محیط خانه

ولی اگر این روش کار نکرد، و اگر چینی ترک خورده است، و یا اگر می دانید که واشر لاستیکی قدیمی است و سال هاست که تعویض نشده است، امکان دارد نیاز به تعویض پیچ و یا واشر پلاستیکی داشته باشید.

3_شترگلویی خشک و بدون آب 

برای ایجاد یک مانع شترگلویی بطور معمول استفاده می شود. تا از  مایعات داخل لوله ها و همچنین انتشار بوی بد فاضلابی جلوگیری کند. یکی از ابزار آلات برای جلوگیری از حرکت گاز ها داخل لوله های فاضلاب است.

لوله بازکنی در فرحزاد
خشک بودن شترگلویی موجب ایجاد بوی بد می شود

خانه های قدیمی تر و حمام اضافی و یا خانه هایی که اکثرا پر رفته و آمد نیست، امکان دارد بصورت روزانه مورد استفاده قرار نگیرند و با گذشت زمان خشک می شوند.

از آنجایی که تمامی اهداف وجود یک مایع داخل لوله ها است، یک لوله خشک مانع موثری جهت جلوگیری از ورود گاز به محیط خانه نخواهد بود.