به سایت آذین لوله *لوله بازکنی صادقیه* خوش آمدید


لوله بازکنی یکی از خدمات رایج و پر درخواست این مجموعه است. گرفتگی لوله ها برای منازلی که چند سال از ساخت آنها گذشته، بسیار زیاد است. لوله بازکنی در صادقیه بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی میباشد. در هر ساعت از شبانه روز که با مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب و…مواجه شدید، سرویسکاران آذين لوله در کمتر از نیم ساعت خود را له محل مورد نظر میرسانند.

بصورت تضمینی خدمات خود را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. بهتر است به یاد داشته باشید در هر نقطه‌ ای از تهران که هستید، تنها با یک تماس سرویسکاران به محل گرفتگی اعزام میشوند.

☎️09127906021☎️

☎️02144324020☎️

تخلیه چاه و لوله بازکنی در صادقیه از خدماتی است که باید فورا برطرف شود. گرفتگی لوله ها جزو مشکلاتی است که اگر سریعا برای برطرف کردن آن اقدام نکنید، مشکلات شدیدتری را به وجود می آورد. اگر با گرفتگی لوله های فاضلاب و یا پر شدن چاه فاضلاب و… روبه رو شدید، با ضربه زدن روی شماره ها، تماس بگیرید.


استفاده از تجهیزات بروز و پیشرفته در خدمات صادقیه

انواع خدمات تخلیه چاه در صادقیه از جمله لایروبی چاه، رفع گرفتگی لوله های فاضلاب و…به وسیله دستگاه های زیر و بدست متخصصان باتجربه و کار بلد انجام میگیرد:


خدماتی که در لوله بازکنی در صادقیه ارائه می شود:


لوله بازکنی در صادقیه

لوله بازکنی در منطقه صادقیه از محله های شناخته شده است. محلی پر رفت و آمد در غرب تهران میباشد. این محله در قدیم به آریاشهر معروف بوده است. در حال حاضر آپشن های محله صادقیه مانند ایستگاه مترو صادقیه و انواع بزرگراه های اطرافش شناخته میشود. ایستگاه مترو صادقیه نقطه پیوستگی تهران و کرج میباشد.

محله صادقیه در غرب تهران واقع شده و قسمتی از آن در منطقه 2 و قسمت دیگر در منطقه 5 شهرداری تهران میباشد. این منطقه از سمت شرق به ستارخان، شمال به باغ فیض، از غرب به بلوار فردوس و از سمت جنوب به آزادي منتهی میشود.

لوله بازکنی در صادقیه
لوله بازکنی ارزان

اعزام سرویسکار در کمترین زمان

یکی از ویژگی های مهم این مجموعه، اعزام سرویسکار در کمترین زمان است. این ویژگی به این دلیل است که زمانی که فرد با ما تماس میگیرد، پس از دریافت آدرس پستی، نزدیکترین سرویسکار و در کوتاه ترین زمان به محل اعزام می شود. برای انجام خدمات در صادقیه سرویسکار از طریق خیابان های سازمان آب، ابوذر، بهنام، بلوار فردوس، آیت الله کاشانی، بهنام به محل اعزام می شوند تا فورا گرفتگی را رفع نماید. این ویژگی ها تنها برای لوله بازکنی نیست بلکه سایر خدمات از این ویژگی بر خوردارند.


علت گرفتگی لوله های فاضلاب

گرفتگی ها در ظاهر همه شبیه به هم هستند اما گرفتگی راه های آب متفاوت هستند و دلایل مختلفی دارند. در این بخش سعی میکنیم تا شما را با انواع گرفتگی های شایع آشنا کنیم.

گرفتگی با افتادن اجسام سفت و سخت درون لوله ها

انسداد لوله ها با مصالح

دستمال کاغذی، مدفوع و…

رسوب و جرم

دلایل دیگری مانند شکستگی لوله ها، شیب نامناسب، وجود چربی و…وجود دارد ولی مثل دلایل بالا شایع نیستند و کمتر اتفاق می افتند. اما مواردی که در بالا ذکر شد، اصلی ترین علل ها هستند. در هنگام بروز چنین اتفاقاتی بهتر است از یک شرکت لوله بازکنی کمک بگیرید.

این مجموعه به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در حال اراده خدمات به سراسر تهران می باشد،در هر لحظه از شبانه روزی که با گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شدید کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا بلافاصله سرویسکار در نزدیکترین مکان و در کوتاه ترین زمان به محل اعزام می شود.


تخلیه چاه و لوله بازکنی در صادقیه

چاه فاضلابی که پرشده است دیگر کاری برای آن نمیتوان کرد جز اینکه آن را به یک شرکت تخلیه چاه بسپارید. کاری که آنها انجام میدهند کاری سخت و دشوار است و از پس هر کسی بر نمی آید. تخلیه چاه به چند روش انجام میشود و بهتر است بدانید این کار در گذشته توسط فرد با طناب به داخل چاه فرستاده و فرایند تخلیه چاه را انجام میدادند. ولی امروزه این کار توسط تانکر های متفاوتی انجام میگیرد.

لوله بازکنی در صادقیه
تخلیه کردن چاه فاضلاب از هرگونه جرم و رسوبات و لجن به صورت کامل

تخلیه چاه یک امر اجتناب ناپذیر بوده و هر چقدر از عمر چاه میگذرد شما یک قدم به تخلیه چاه نزدیک میشوید. تمامی منازل مسکونی و…برای دفع فضولات خود نیاز به یک خروجی فاضلابی دارند که در شهرها به یک شبکه گسترده متصل شده است و منازلی که از شبکه فاضلاب خانگی برخوردار هستند نگرانی از زود پر شدن چاه فاضلاب ندارند.

شبکه فاضلاب شهری از یک سیستم پیچیده و مهم تشکیل شده است اما هنوز برخی از شهر و یا روستاها از این نعمت برخوردار نیستند. جدا از اینکه دلیل پر شدن چاه فاضلاب چه باشد جدی نگرفتن آن عواقب و خطرات زیادی را به دنبال دارد. پر شدن چاه فاضلاب و پر ماندن آن باعث ریزش خاک های زمین اطراف میشود و خساراتی را به ساختمان وارد میکند.

هر گاه به خدماتی مانند لوله بازکنی و تخلیه چاه و…در صادقیه نیاز پیدا کردید میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. شرکت آذین لوله بصورت 24ساعت 7روز هفته آماده ارائه خدمات میباشد. بلافاصله پس از تماس شما سرویسکار به محل مورد نظر اعزام میشود.


تخلیه چاه در صادقیه

09127906021

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


تمامی سرویسکاران مجموعه آذین لوله از بین بهترین سرویسکاران انتخاب شده اند تا خدماتی که لایق شما عزیزان است را ارائه بدهند. این سرویسکاران موظف هستند تا تمامی مراحل خدمات لوله بازکنی را با بهترین کیفیت و با نهایت کثیف کاری ارائه بدهند.

09127906021

02144324020


لوله بازکنی ارزان و شبانه روزی در صادقیه

شرکت آذین لوله یکی از بهترین و موفق ترین شرکت در امر لوله بازکنی صادقیه است و یکی از مهم ترین ویژگی های این مجموعه ارزان و فوری بودن آن است. سرویسکاران ما آماده ی ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه به صورت شبانه روزی است و شما عزیزان می توانید در 24 ساعت 7 روز هفته، با ما تماس بگیرید.


شماره تماس لوله بازکنی در صادقیه فوری

توصیه می شود در اولین فرصتی که با نشانه های گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شدید با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید. از نشانه های واضح گرفتگی لوله های فاضلاب می توان به بالا زدن فضولات، تخلیه دیر هنگام آب از سینک، افزایش حشرات موذی، بوی گند و زننده فاضلاب و… اشاره کرد. در صورت مواجه با هر کدام از موارد بالا به آسانی و بدون هیچ دغدغه ای می توانید از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه به صورت شبانه روزی بهرهمند بشوید. 

 


مزایای لوله بازکنی فوری در صادقیه

ارائه خدمات لوله بازکنی با بهترین کیفیت یکی از مهم ترین اصولی است که هر مجموعه ای باید به آن موظف باشد. استفاده از خدمات لوله بازکنی به جای استفاده از محلول شیمیایی و اسیدی مزایای بسیاری را برای شما عزیزان به همراه دارد:


وِیژگی های شرکت آذین لوله 

پوشش تمامی مناطق تهران: اگر بدنبال خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه، لوله کشی، درآوردن اشیاء قیمتی از لوله های فاضلاب و… هستید که به سرعت در محل شما عزیزان حاضر باشند، حتما با ما تماس بگیرید. از جمله ویژگی هایی که موجب شده است تا افراد به شرکت آذین لوله اعتماد بیشتری داشته باشد، سرعت عمل و پوشش تمامی مناطق تهران است. 

شبانه روزی بودن تمامی خدمات لوله بازکنی: مشکلات پیش آمده برای لوله های فاضلاب زمان مشخصی را تعیین نمی کند. به این دلیل مجموعه آذین لوله تمامی خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد. شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز می توانید با ما تماس بگیرید و به صورت 24 ساعته از مشاوره رایگان بهره مند شوید. در صورت نیاز در هر ساعتی خدمات مورد نیاز شما عزیزان توسط آذین لوله ارائه داده می شود.

*شرکت آذین لوله در تمامی ساعت شبانه روزی و در تمامی روز های هفته آماده خدمات رسانی است*

مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب امکان دارد به سمت تخریب برخی از قسمت های دیگر برود. و یا امکان دارد شما به دلیل مشغله دوست داشته باشید تا خدمات مورد نیاز را در اسرع وقت دریافت نمایید. برای استفاده از این خدمات نیرو های زیادی در تمامی مناطق مستقر شده اند تا در اولین فرصت خودشان را به آدرس داده شده در کمترین زمان برسانند.

استفاده از ابزار های بروز و پیشرفته: بروز بودن تجهیزات از جمله موارد بسیار مهم در صنابع آب و فاضلاب است. استفاده از روش ها و ابزار های سنتی لوله بازکنی در صادقیه، در کنار سرعت کم و دقت پایین، موجب ایجاد کثیفی نیز خواهد شد. ولی با استفاده از ابزار های جدید در کوتاه ترین زمان می توان بهترین نتیجه را در خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه مشاهده کرد.

ارزان بودن خدمات لوله بازکنی شرکت آذین لوله: هزینه لوله بازکنی در صادقیه از جمله مواردی است که برای مشتریان بسیار مهم است. شرکت آذین لوله در تمامی خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و…، بهترین و ارزانترین هزینه ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.

برای تماس روی شماره های زیر ضربه بزنید.

09127906021

02144324020


تماس با شماره های لوله بازکنی در صادقیه

اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی در صادقیه دارید می توانید همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا سرویسکار از نزدیکترین نقطه به محل مورد نظر اعزام بشود. برای استفاده از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در صادقیه می توانید بدون نگرانی و با خیالی آسوده با ما تماس بگیرید.

لوله بازکنی در صادقیه
رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در کمترین زمان ممکن به صورت فوری و سریع

ساعت کاری این مجموعه به صورت شبانه روزی است و در هر زمانی که با مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شدید، می توانید تنها با یک تماس درخواست خود را ثبت کنید.


ارائه خدمات شبانه روزی در لوله بازکنی در سراسر صادقیه

شرکت خدمات فنی آذین لوله آماده ارائه خدمات تاسیساتی به صورت شبانه روزی و به صورت کاملا حرفه ای در خدمت شما عزیزان در منطقه صادقیه می باشید. این شرکت تمامی تلاش خود را می کند تا برای مشکلات به وجود آمده درون لوله های فاضلاب را با هزینه ای بسیار ارزان ارائه بدهد:

نکاتی که در هنگام افتادن اشیاء درون لوله های فاضلاب باید به آن توجه داشته باشید:
  1. زمانی که اشیائی درون لوله های فاضلاب توالت افتاد، به هیچ عنوان سیفون آن را نکشید
  2. پس از افتادن اشیاء درون لوله های فاضلاب و پیش از رسیدن سرویسکار به هیچ عنوان آب درون لوله های فاضلاب نریزید
  3. در صورتی که تجربه کافی  ندارید، سعی کنید از ابزار چوبی و یا آهنی اشیاء را از درون لوله های فاضلاب بیرون نیاورید، این کار موجب می شود تا شرایط بدتر شود و در نهایت موجب عبور آن از سیفون بشود
  4. بعد از اینکه اشیاء درون لوله های فاضلاب افتاد، برخی از افراد سعی می کنند آن را با دست به بیرون از لوله ها بیاورند، با توجه به ارتفاع زیاد لوله های فاضلاب، این کار موجب آسیب به دست و یا بازو می شود.
  5. استفاده از خدمات شرکت لوله بازکنی معتبر راهکاری برای در آوردن اشیاء از درون لوله های فاضلاب است. برای این منظور می توانید از خدمات ما در زمینه لوله بازکنی و چاه بازکنی صادقیه استفاده نمایید. 

ویژگی های لوله بازکنی و چاه بازکنی در صادقیه

  1. اعزام سرویسکاران با تجربه به محل: سرویسکاران شرکت آذین لوله دارای سابقه کاری طولانی و حرفه ای و تجربه کاری زیادی در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه و از بین بردن بوی گند و زننده فاضلاب و… دارند.
  2. ارائه خدمات لوله بازکنی فوری و سریع: با توجه به اینکه سرویسکاران ما در تمامی نقاط تهران حضور دارند، در صورت تماس با ما در کمتر از 30 دقیقه در محل حاضر می شوند و خدمات درخواستی شما عزیزان را ارائه می دهند.
  3. لوله بازکنی 24 ساعته و بدون تعطیلی در صادقیه: با توجه به نیاز های مشتری در جهت لوله بازکنی و چاه بازکنی در صادقیه در هر ساعت از شبانه روز ما را بر این داشته تا به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی( حتی در ایام تعطیلات رسمی) و در تمامی روز های هفته پاسخگوی شما عزیزان باشیم.
  4. لوله بازکنی در صادقیه ارزان: تمامی هزینه های دریافتی از شما کاملا منصفانه است و حدود قیمت پیش از انجام کار به شما عزیزان اعلام می شود و هزینه پس از اتمام کار دریافت می شود.

هزینه لوله بازکنی در صادقیه

عوامل مختلفی بر هزینه خدمات لوله بازکنی بستگی دارد و نمی توان هزینه دقیقی برای آن در نظر گرفت ولی می توان عواملی که بر روی هزینه لوله بازکنی تاثیر می گذارد را بیان کرد:


مراحل انجام کار در لوله بازکنی و چاه بازکنی صادقیه


سرویسکاران ما در صادقیه همیشه آماده هستند تا با اولین تماس شما عزیزان در تمامی نقاط صادقیه در کمتر از 30 دقیقه در محل حاضر شوند. سرویسکاران ما از بهترین و با اخلاق ترین نیروهای ما هستند تا به شما بهترین خدمات را ارائه بدهند. اخلاق حرفه ای و تمیز بودن کار و همچنین داشتن سالها تجربه از بارزترین خصوصیات سرویسکار ما است. لازم نیست در هنگام گرفتگی هیچ کار انجام بدهید.

لوله بازکنی در صادقیه
باز کردن تمامی گرفتگی های رخ داده در لوله های فاضلاب به صورت کامل

ما تمامی کارهای لازمه را ارائه داده و لوله باز شده را تحویل شما عزیزان می دهیم. لوله بازکنی در صادقیه از نخستین محله های تهران است که ما تمرکز خدمات رسانی را برای این محله داشته ایم و تمامی تلاش خود را جهت خدمات رسانی سریع و مفید انجام می دهیم.


خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در سراسر تهران

سرویسکاران ما در تمامی مناطق تهران در تمامی محله ها و مناطق 22 گانه تهران مستقر هستند و با اولین تماس شما عزیزان در کمتر از 30 دقیقه، سرویسکار مجرب و حرفه ای را به آدرس شما عزیزان اعزام می کنیم. برای درخواست خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی کافیست با شماره های موجود در سایت ضربه بزنید و سپس تماس بگیرید. ما به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در خدمت شما عزیزان هستیم.

لوله بازکنی در صادقیه
چاه بازکنی و لوله بازکنی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و زیر قیمت

پس از تماس شما عزیزان بلافاصله سرویسکار به محل اعزام می شود و خدمات درخواستی شما عزیزان را ارائه می دهد. هدف ما، جلب رضایت شما عزیزان می باشد.

🔴هدف ما جلب رضایت شما عزیزان است🔴


لوله بازکنی در صادقیه با سرویس‌دهی 30 دقیقه ای انجام می شود تا مشکل شما عزیزان در کمترین زمان برطرف شود.


روش های خانگی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب

گرفتگی لوله های فاضلاب برای هر خانه ای امکان دارد اتفاق بیفتد و بیشتر افراد با استفاده از محلول های شیمیایی اقدام به رفع آن ها می کنند. روش های خانگی زیادی وجود دارد که می توانید آن ها را امتحان کنید. روشی هایی که در مطلب زیر بیان کرده ایم بسیار آسان هستند.

با استفاده از یک جاروبرقی تر و خشک، مسدودیت لوله فاضلاب را از بین ببرید.

جارو برقی را اول بر روی تر قرار بدهید تا در زمان مکش مایعات به آن نرسد و سپس آن را بر روی بالاترین مکش قرار بدهید. حالا شیلنگ را وارد لوله کنید و مواردی که موجب گرفتگی لوله های فاضلاب شده است را تخلیه نمایید. اگر با استفاده از این روش گرفتگی باز نشد احتمال این را دارد که شیلنگ جاروبرقی به گرفتگی برخورد نکرده است.

با استفاده از یک آویز لباس می توانید فنر دستی درست کنید.

با استفاده از یک انبر دست نوک آن را به صورت ۹۰ درجه خم کنید و اطمینان پیدا کنید که همانند یک قلاب کوچک است. قلاب را داخل لوله انسداد شده، فشار بدهید. سپس به سمت بالا بکشید. این کار را به قدری تکرار کنید که عامل انسداد از بین رفته و راه آب باز بشود.

لوله بازکنی در صادقیه
استفاده از جا لباسی برای برطرف کردن گرفتگی لوله های فاضلاب
لوله مسدود شده را با استفاده از مخلوط جوش شیرین و سرکه رفع کنید.

2 فنجان آب‌جوش را با همان میزان سرکه مخلوط کنید. 1 فنجان جوش شیرین را داخل لوله بریزید. سپس مخلوط آب‌جوش و سرکه را بر روی آن بریزید و پس از اتمام این کار اجازه دهید حدود 1 الی 2 ساعت داخل لوله بماند‌. اگر این روش جواب نداد، احتمال اینکه گرفتگی شدید است، بسیار زیاد است و می توانید با استفاده از خدمات لوله بازکنی در صادقیه این مشکلات را برطرف کنید.

ترکیب نمک و جوش شیرین و آب‌جوش را داخل لوله های فاضلاب بريزيد.

3/4 فنجان نمک را با همانقدر جوش شیرین مخلوط کنید. این ترکیب را داخل لوله بریزید. حدود نیم ساعت صبر کنید و آب‌جوش را بریزید. این ترکیب بدترین گرفتگی ها را نیز از بین می برد. از این روش می توانید برا انواع گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده کنید.

لوله بازکنی در صادقیه
استفاده از ترکیب مواد مختلف برای بازکردن گرفتگی های موجود داخل لوله ها
با استفاده از مایع شوینده و آبجوش گرفتگی را برطرف کنید.

نصف فنجان مایع را داخل لوله بریزید. این مایع به سرعت به پایین می رود به دلیل سنگین و غلیظ تر بودن از آب. این محلول حدود نیم ساعت باید داخل لوله فاضلاب بماند‌. سپس آب‌جوش را به آرامی داخل لوله بریزید. مراحل باشید که آب‌جوش سرریز نشود و همچنین این روش می تواند برای گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی تاثیرگذار باشد.

لوله بازکنی در صادقیه
ترکیب مایع شوینده با آبجوش و رقیق کردن آن برای رفع گرفتگی های موجود

شترگلویی را تمیز کنید.

این قسمت از لوله ها اصلی ترین جا برای گرفتگی لوله فاضلاب هستند. این قسمت لوله های فاضلاب را به یکدیگر متصل می کند. قبل از اینکه سیفون را حدا کنید، بهتر است زیر آن یک سطل قرار بدهید. پس از اینکه سیفون را باز کردید، بررسی کنید که آیا گرفتگی در این قسمت رخ داده یا خیر.


اگر گرفتگی لوله های فاضلاب با روش های بالا رفع نشد، چه کنیم؟

در بسیاری از مواقع مشاهده شده است که گرفتگی ها شدید و سخت هستند. با استفاده از روش های خانگی رفع نمی شوند. در این مواقع باید ار خدمات لوله بازکنی استفاده کنید.

شرکت آذین لوله در زمینه لوله بازکنی، رفع بوی گند و زننده فاضلاب، چاه بازکنی و… به صورت شبانه روزی و در سراسر تهران در حال فعالیت است. شما عزیزان می توانید بدون داشتن هیچ دغدغه به صورت شبانه روزی  و بدون تعطیلی (حتی در ایام تعطیلات رسمی)از خدمات این مجموعه استفاده کنید.


برای جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب چه اقداماتی باید انجام داد؟

لوله های فاضلاب مکانی برای عبور آب و فضولات است و زمانی که مواد اضافی (دستمال کاغذی، پسان مواد غذایی، تفاله چای، خرده نان و…) داخل لوله های فاضلاب می افتند، گرفتگی به وجود می آید.

یکی از مهم ترین و ساده ترین روش برای جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب جلوگيري از ورود مواد به داخل لوله ها است. اگر چه رعایت این نکات بسیار ساده است، ولی افراد زیادی به آن بی توجهی می کنند. و در نهایت با گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو می شوند.


علت بوی بد فاضلاب چیست؟

اگر در خانه با مشکل بوی بد فاضلابی رو به رو شدید، احتمالا اولین مکانی که می تواند به فکر شما عزیزان برسد، مشکل از آنجا شروع می شود، توالت فرنگی و یا ایرانی است. با این وجود گاهی اوقات بعد از تمیز کردن سرویس بهداشتی و یا حمام، و همچنین پس از استفاده از اسپری های خوشبو کننده هوا نیز بوی فاضلاب از بین نرفته و همچنان در هوا پخش است.

زمانی که این بو با هیچ چیزی رفع نمی شود، مشخص می شود که مسئله جدی است. این مسئله زمانی بیشتر خود را نشان می دهد که یکی از لوله های فاضلاب دچار گرفتگی شده باشد.

شما عزیزان می توانید با استفاده از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی این مسئله را بصورت کامل و تضمینی از بین ببرید. جهت دریافت خدمات کافیست با شماره ها ثبت شده در سایت تماس بگیرید. 


دلایل انتشار بوی نامطبوع فاضلاب در محیط خانه و ساختمان 

شترگلویی و یا لوله خمیده خشک و بدون آب

داشتن شکل U در شترگلویی به این دلیل است که تجمع آب مانع از ورود گاز های فاضلابی می شود و از انتشار بوی بد فاضلابی جلوگیری می کند. 

گاز های فاضلابی آمونیاک، سولفید هیدروژن، دی اکسید کربن، نیتروژن و… در آب موجود در شترگلویی حل می شوند و از انتشار آن ها در محیط ساختمان جلوگیری می کند.

به دو دلیل عمده نبود آب و همچنین مهندسی غیراصولی در سیستم لوله کشی ساختمان، شترگلویی خشک می شود و از آب موجود خالی می شود.

این اتفاق موجب پخش شدن بوی نامطبوع گاز های فاضلابی در محیط خانه و ساختمان می شود.

گیر کردن فضولات و مواد جامد در قسمت شترگلویی

شکل U مانند شترگلویی موجب گیر کردن برخی از مواد جامد و قسمتی از فضولات می شود و در نهایت موجب فاسد شدن مواد با گذشت زمان و ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی می شود.

البته لازم به ذکر است که این مشکل، یکی از مشکلات حاد و جدی نیست بلکه اغلب با استفاده از فنر برقی لوله بازکنی رفع می شوند.

شما دستگاه فنر برقی ندارید و بهتر است جهت استفاده از این دستگاه با لوله بازکنی در صادقیه تماس بگیرید.

فاسد شدن فضولات و پسماند مواد غذایی داخل لوله ها

در هنگام استفاده از سینک ظرفشویی آشپزخانه و تجمع روغن ک پسماند مواد غذایی داخل لوله ها موجب ایجاد رسوب در لوله های فاضلاب شده و بوی گند و زننده ای را به علت فاسد شدن مواد غذایی داخل لوله ها ایجاد می کند.

لوله بازکنی در صادقیه
ایجاد گرفتگی داخل لوله های فاضلاب

در مواجه با این مشکلات، فنر برقی یکی از بهترین راهکار ها است و چون با حرکت دورانی پسماند مواد غذایی و … را در لوله ها تجمع کرده و موجب فاسد شدن می شود و از لوله ها خارج می شود.

نشت چاه فاضلاب و یا پر بودن آن 

گاهی اوقات چاه فاضلاب به دلیل اشکالاتی که در آن ها وجود دارد، و یا جنس نامرغوب زمین اطراف، دچار نشتی می شود و در نهایت موجب نفوذ آب فاضلاب به سایر بخش های ساختمانی می شود.

لوله بازکنی در صادقیه
پر شدن چاه و سرریز شدن آن که موجب ایجاد بوی بد فاضلابی می شود

به همین دلیل بوی نامطبوعی در فضای ساختمان می پیچد. از مشکلات دیگری که موجب ایجاد بوی بد و زننده در ساختمان ها می شود، پر شدن چاه فاضلابی است.