به سایت آذین لوله *لوله بازکنی در شوش* خوش آمدید


لوله بازکنی در شوش بصورت شبانه روزی و فوری در خدمت شما عزیزان میباشد.

پس از تماس شما سرویسکار بلافاصله به محله مورد نظر اعزام میشود. خدمات لوله بازکنی در این منطقه به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی انجام میشود و شما مشتریان عزیز ساکن هر نقطه از این منطقه که هستید، در هر ساعتی از شبانه روزی با تلفنهای موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

پس از تماس شما سرویسکار به محل مورد نظر اعزام میشود. سرویسکار در کمترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر میرساند.

09127906021

02155145044


لیست خدمات مجموعه آذین لوله 


لوله بازکنی در شوش

میدان شوش در 12 شهرداری تهران و در جنوب تهران واقع شده است. این منطقه به ایستگاه راه آهن نزدیک بوده و یکی از محله های پر تردد تهران به شمار می آید.

این منطقه از شمال به خیابان شوش شرقی، از جنوب به خیابان تاجیک-رضاخانی-جهانیان و کوه گچی، از شرق به خیابان هفده شهریور، از غرب به خیابان فدائیان اسلام و میدان شوش منتهی میشود.

لوله بازکنی در میدان شوش
فوری

در هر لحظه از شبانه روز که با گرفتگی لوله موجه شدید، فقط کافیست با شماره های موجود در سایت تماس گیرید و درخواست سرویسکار کنید. تحت هیچ شرایطی کار لوله بازکنی، تخلیه چاه و… را به افراد کم تجربه و نا بلد نسپارید تا دچار خسارت نشوید.


روشهای لوله بازکنی در شوش

لوله بازکنی در شوش

یکی از مهم ترین خدمات ما ارائه سرویس لوله بازکنی به تمامی مناطق جنوب تهران است. این محله به طور کامل تحت پوشش سرویسکاران این مجموعه می باشد.

ما سرویسکاران زیادی را در این منطقه مستقر کرده ایم و به محض تماس شما عزیزان، نزدیکترین لوله بازکن به محل اعزام می شود.

 لوله بازکنی در این منطقه توسط سرویسکاران با تجربه و کار بلد انجام می شود. خدمات ما به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی(حتی در ایام تعطیلات رسمی)ارائه می شود.

لوله بازکنی در شوش
ارزان

هزینه لوله بازکنی در شوش

قیمت باز کردن لوله ها به روش های مختلفی بستگی دارد. این مجموعه برای هر نوع گرفتگی ها از دستگاه ژنراتور برقی استفاده می کنند و هزینه این روش بستگی به طول فنر دارد که برای باز کردن انواع لوله ها از فنر های مخصوصی استفاده می شود و قیمت انواع فنر ها متفاوت می باشد.

یکی دیگر از عواملی که روی هزینه لوله بازکنی نقش دارد شدت گرفتگی لوله های فاضلاب است. اگر شدت گرفتگی ها بیشتر باشد و ساعت زیادی را برای بازکردن لوله ها صرف کنند، هزینه فرق خواهد کرد.سرویسکاران این مجموعه پس از بازدید از محل و باز کردن گرفتگی ها هزینه تعیین شده را دریافت میکنند.


رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با بهترین کیفیت

لوله بازکنی شوش با بهترین کیفیت انجام می شود و این خدمات توسط سرویسکاران حرفه ای و با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته انجام می شود.

تمامی سرویسکاران این مجموعه با تجربه و کار بلد هستند و با انواع گرفتگی های سخت و سطحی آشنا هستند و مشکل گرفتگی را با بهترین کیفیت ممکن انجام می دهند.

سرویسکاران این مجموعه از دستگاه های بروز و پیشرفته را جهت باز کردن انواع گرفتگی ها استفاده می کنند و کیفیت این دستگاه نسبت به سایر روش ها بهتر است.

ارائه خدمات به تمامی مناطق جنوب تهران به صورت شبانه روزی است و بلافاصله پس از تماس شما عزیزان در کوتاه ترین زمان ممکن سرویسکار به محل اعزام شده و پس از شرح مشکل و بازدید از محل و با انتخاب بهترین روش، اقدام به باز کردن گرفتگی می کند و به صورت تضمینی لوله باز شده را تحویل شما می دهند.

بنابراین جای نگرانی نیست و در هر لحظه از شبانه روز که با گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شدید با ما تماس بگیرید.

09127906021


تخلیه چاه در شوش

تخلیه چاه عملی است که با استفاده از تانکر های ۶هزار و ۱۲هزار لیتری انجام میشود.

تمامی سرویسکاران شرکت آذین لوله در تمامی مناطق تهران خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی را بصورت شبانه روزی و فوری به مشتریان عزیز ارائه میدهند.

تخلیه چاه فاضلاب چاه منازل و یا سیستم فاضلاب شهری به منظور رفع گرفتگی لوله های فاضلاب انجام میشود.

تخلیه چاه در شوش/09127906021

روشها و ماشین آلات متفاوتی برای پیدا کردن محل و تخلیه چاه وجود دارد که بسته به منطقه و نوع چاه و…مورد استفاده شده، قرار میگیرد.

پر شدن چاه فاضلاب و پر ماندن آن، عواقبی را مانند: ریزش خاک زمینهای اطراف، خسارات جبران ناپذیری به واحدهای مسکونی، به دنبال دارد.

پر شدن چاه فاضلاب یکی از مشکلاتی است که هر فردی حداقل یک بار با آن مواجه شده است. برای تخلیه چاه فاضلاب روش های مختلفی وجود دارد که مناسب با شرایط مکانی چاه، تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب، یکی از این روش ها را انتخاب می کنیم.

مراحل تخلیه چاه فاضلاب عبارتند از:

میتوان گفت تمامی روش های تخلیه چاه فاضلاب یکسان هستند و تنها تفاوت آن در هزینه و سر و صدای ایجاد شده می باشد.

هر گاه به خدمات تخلیه چاه، لوله بازکنی و…نیاز داشتید کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و در خواست خود را ثبت نمایید. 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


چرا انتخاب شما آذین لوله؟

دلیل بوی بد لوله های فاضلابی چیست؟

بوی بد فاضلاب ناشی از گاز های سمی مانند سولفید هیدروژن و یا گازهای فاضلاب و گاز های سپتیک به داخل ساختمان ها نفوذ می کند. این بو به صورت دائمی و یا ثانیه ای به مشام شما عزیزان می رسد. این گازها، بسته به میزان فاضلاب داخل لوله ها می تواند رقیق و یا غلیظ باشد.

این گاز ها در بیشتر مواقع بصورت بویی شبیه به تخم مرغ و یا مانند ماهی گندیده را می دهد که می توان آن را به راحتی تشخیص دهید. بیشتر در قسمت لوله های فاضلاب حمام، توالت، آشپزخانه، حیاط رخ می دهد.

👇خطرات بوی بد فاضلابی👇

گاز های فاضلابی:

حس بوی بد و تنفر آوری که امکان دارد در منزل به مشام شما عزیزان برسد، امکان دارد خطرناک باشد و آسیب های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد که به برطرف کردن سریع نیاز است.

 

گاز متان علاوه بر اینکه رنج و ناراحتی در پی دارد، خطر گاز سمی نیز وجود دارد که می توان در این گاز پیدا کرد.

محتوای فاضلاب نیز می تواند مقادیر کم و ناچیزی گاز هیدروژن سولفید داشته باشد که بعد ها به سلامتی افراد آسیب می زند.

عفونت های باکتریایی:

بوی گاز فاضلابی در خانه می تواند منجر به عفونت باکتریایی بشود که بصورت مستقیم بر سینوس های اثر می‌گذارد.

لوله بازکنی در شوش
عفونت های باکتریایی که منجرب بوی بد فاضلابی می شوند

همچنین این گاز می تواند موجب هاگ های کپکی بشود که در مقابل می تواند موجب مشکلاتی همانند حساسیت و خارش و آسم و یا سوزش های پوستی بشود.

علت بوی گند و زننده فاضلابی در محیط خانه، چه چیزی می تواند باشد؟

انباشته شدن مواد زائد در داخل شترگلویی

گاهی خود این شترگلویی موجب بوی بد فاضلاب در محیط خانه می شود.

زیرا مواد زائدی که در خمیدگی این نوع لوله ها جمع می شود، پس از مدت ها فاسد می شود و در نهایت موجب جب ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی می شود.

نبود آب در قسمت شترگلویی

نقش اصلی شترگلویی و یا همان لوله خمیده در لوله کشی‌ ساختمان ها، این است که از خروج گاز ها جلوگیری کند.

لوله بازکنی در شوش
خشک بودن شترگلویی

ولی در مواردی به دلیل خشک بودن این نوع لوله ها، گازها، از آن خارج می شوند و در نهایت موجب ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی می شوند.

پر شدن چاه فاضلاب و نشت چاه

یکی دیگر از عواملی که موجب ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی می شود، این است که چاه فاضلاب پر شود و یا اینکه به زودی نشت کند و در نهایت بوی بد فاضلابی می تواند از آنجا نشعت گرفته باشد.

لوله بازکنی در شوش
نشت چاه

گیر کردن مواد غذایی در لوله های آشپزخانه

اگر در هنگام شستشو ظروف، مواد غذایی و یا روغن داخل لوله های سینک آشپزخانه ریخته بشود، این نوع مواد پس از گذشت مدتی، داخل لوله های فاضلاب جمع و در نهایت فاسد می شوند.

لوله بازکنی در شوش
انباشته شدن مواد غذایی در این قسمت که منجر به گرفتگی می شود

پس از گذشت مدتی موجب ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی می شوند.