به سایت آذین لوله ○لوله بازکنی در شهران○ خوش آمدید 


لوله بازکنی در شهران هم یکی از دیگر خدمات شرکت آذین لوله است.

باز کردن لوله ها باید توسط سرویسکار باتجربه انجام شود. سرویسکاران شرکت آذین لوله، با تجربه و با اخلاق هستند. شما هر لحظه از شبانه روز، با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شدید، کافیست با شماره های موجود در سایت تماس گیرید. سرویسکار در کمترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر میرساند.

09127906021

02144324020


لیست خدمات مجموعه آذین لوله 


محله شهران

شهران یکی از محلات واقع در غرب تهران و منطقه5 شهرداری تهران است.

این خیابان از شرق به جنت آباد، از غرب به محله کن، از شمال به کوه های دامنه البرز و پارک جنگلی کوهسار و از جنوب به محله شهر زیبا منتهی میشود.

سرویسکار با استفاده از مسیر ارتباطی این خیابانها با شهران خود را سریعا به محل گرفتگی میرساند. فقط کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.


لوله بازکنی شبانه روزی در شهران

خدمات لوله بازکنی شهران جنوبی و شمالی در این منطقه به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی (حتی در ایام تعطیلات رسمی) توسط سرویسکاران با تجربه ارائه داده می شود. پس جای نگرانی نیست، اگر در ساعات پایانی شب با گرفتگی های لوله ها مواجه شدید، تنها با یک تماس می توانید درخواست خود را ثبت کنید. در کمترین زمان ممکن مشکلات خود را بر طرف کنید. ما سرویسکارانی را اعزام می کنیم که در طول شبانه روز به مشتریان عزیز خدمات رسانی می کنند. با استفاده از دستگاه های بروز، گرفتگی لوله های فاضلاب را به صورت تضمینی رفع می کنند.

لوله بازکنی در شهران
شبانه روزی و ارزانتر از همه جا و با ارائه خدمات فوری و سریع

لوله بازکنی در شهران

احتمالا برای تمامی افراد پیش آمده است که با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شوند. ممکن است تمامی روشهای خانگی را برای رفع گرفتگی امتحان کرده باشند. توجه داشته باشید که راه حل های خانگی فقط برای چند روز شما را از شر گرفتگی ها خلاص میکند. بعد از گذشت چند روز دوباره گرفتگی ایجاد میشود.

لوله بازکنی در شهران
باز کردن انواع گرفتگی در لوله های فاضلاب به صورت کامل

بهتر است برای صرف کردن وقت جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با روش خانگی، به دنبال یک شرکت لوله بازکنی معتبر باشید. پس از اینکه گرفتگی ها توسط سرویسکار باز شد، تضمینی باشد.


علت ایجاد گرفتگی ها در لوله های فاضلاب

گرفتگی لوله های فاضلاب زمانی اتفاق می افتد که اشیاء و یا…درون شتر گلویه لوله های فاضلاب به دام بیفتد. آن قسمت از لوله محل تجمع زباله ها میشود. همین موضوع باعث میشود حجم زباله ها بیشتر شود. در نهایت رسوبی از گرفتگی ها درون لوله باقی بماند و باعث مسدود شدن لوله ها شود.

این موارد عوامل متداولی است که موجب گرفتگی لوله های فاضلاب می شود. تشخیص هر یک از این عوامل می تواند موجب شود لوله بازکنی در شهران به راحتی گرفتگی را تضمینی برطرف کنند.

لوله بازکنی در شهران
خدمات چاه بازکنی و لوله بازکنی فوری و سریع با نکات بهداشتی

همینطور تشخیص محل گرفتگی نیز برای سرویسکار راحت تر است. بطور کلی گرفتگی می تواند داخل واحد و در قسمت شتر گلوی اتفاق بیفتد و یا لوله اصلی دچار گرفتگی سخت و شدیدی شود. 


لوله بازکنی با کیفیت در شهران

کیفیت در کارهای خدماتی بخصوص در خدماتی مانند لوله بازکنی که اگر به درستی انجام نشود، مشتری دوباره با گرفتگی مواجه می شود. در شرکت آذین لوله با اعزام بهترین سرویسکار به محل، تمامی نکات بهداشتی را رعایت کرده و با بهترین کیفیت خدمات خود را ارائه می دهد.

سرویسکاران این مجموعه از دستگاه هایی استفاده می کنند که توانایی باز کردن هز نوع گرفتگی را دارند. همچنین تمامی سرویسکاران ار سابقه بالایی برخوردارند. می توانند هر نوع گرفتگی که در لوله های فاضلاب ایجاد شده است را بر طرف کنند.


هزینه لوله بازکنی در شهران چقدر است؟

هزینه نهایی پرداختی شما به:

بستگی دارد. بازکردن گرفتگی لوله های فاضلاب خود را به ما بسپارید تا در کمترین زمان و با هزینه ای مناسب و با استفاده از تجهیزات بروز هر نوع گرفتگی را رفع کنیم.


تخلیه چاه و لوله بازکنی در شهران

شرکت خدمات فنی آذین لوله با کادری مجرب و با تجربه و با سابقه بصورت 24 ساعته 7 روز هفته  خدمات تاسیساتی و فاضلابی را به شما عزیزان ارائه میدهند. شرکت آذین لوله خدمات متعددی را در حوزه لوله بازکنی، تخلیه چاه و…دارد. در صورت نیاز به این خدمات میتوانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید. 

لوله بازکنی در شهران
لوله بازکنی و چاه بازکنی در سراسر شهران ارائه داده می شود

تخلیه چاه فاضلاب یکی از نیازهای اصلی ساختمان ها است. هر ساختمانی دارای چاه فاضلاب است و امکان دارد به تخلیه چاه در این منطقه نیاز پیدا کنید. چاه های فاضلاب پس از گذشت مدتی پر میشوند. در صورت پر شدن باید با تانکر های مخصوص صورت گیرد.

تخلیه چاه فاضلاب و سپتیک فاضلاب در تمامی نقاط تهران ارائه داده میشود. سرویسکاران شرکت آذین لوله با استفاده از دستگاه های بروز و تانکرهای 6.8.12 هزار لیتری چاه های فاضلاب را تخلیه و همانند روز اول نو میکنند.

بهتر است بدانید که بسیاری از حوادث ریزش چاه ها به علت عدم توجه و دقت افراد ساکن ساختمان ایجاد میشود. این نوع حوادث ها ناشی از این میباشد که مالک ساختمان بطور مداوم وضعیت چاه فاضلاب را بررسی نمیکند. در صورت نیاز به تخلیه چاه، دیر اقدام میکند.

اگر تخلیه چاه ها فاضلاب در زمان لازم انجام نشود فاضلاب دیواره را میشوید. باعث از بین رفتن دیواره چاه میشود. در این صورت پس از گذشت زمان مشاهده میشود که دیواره چاه فاضلاب به کلی از بین رفته است. جهت جلوگیری از بروز این نوع حوادث باید ضمن رعایت نکات ایمنی و استفاده از سرویسکار با تجربه، به وضعیت چاه فاضلاب رسیدگی کرده و در صورت نیاز به تخلیه چاه و…اقدام کند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهران

لوله بازکنی شهران یکی دیگر از خدمات آذین لوله در غرب تهران است که توسط نیروی فنی آذین لوله به مشتریان عزیز ارائه می دهد. زمانی می توانید از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهران استفاده کنید که با انسداد یکی از لوله های فاضلاب منزل خود رو به رو شده باشید. در این شرایط از خدمات لوله بازکنی غرب تهران استفاده کنید. برای دریافت این خدمات کافیست روی شماره های ثبت شده در سایت ضربه بزنید و سپس تماس حاصل فرمایید.

09127906021

02144324020


لوله بازکنی در شهران با بالاترین کیفیت

کیفیت در خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه به معنی باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب نیست، چرا که باید انسداد لوله ها کاملا از بین بروند. 

تصور کنید وسیله ای مانند میله آویز حوله داخل لوله افتاده است. شما آن را از لوله خارج نکرده اید. پس از گذشت چند روز با گرفتگی شدید لوله فاضلاب مواجه خواهید شد. از یک لوله بازکن در خواست خدمات لوله بازکنی کرده اید. اگر سرویسکاری که به محل اعزام می شود تجرفه کافی در این زمینه نداشته باشد، با فنر گرفتگی لوله را رفع خواهد کرد. شیئی که درون لوله های فاضلاب افتاده است درون لوله خواهند ماند. پس از گذشت چند روز و یا دو الی سه هفته گرفتگی لوله اتفاق خواهد افتاد.

پس این همان کیفتی است که در مطلب بالا به آن اشاره کرده ایم. ما در شرکت آذین لوله سرویسکارانی را به محل اعزام می کنیم که تجربه زیادی در این خدمات داشته باشند. سرویسکاران این مجموعه قادر هستند تا علاوه بر فنر زدن لوله های فاضلاب و رفع گرفتگی لوله ها، هر چیزی که درون لوله ها موجب گرفتگی شده است مانند سیمان و ماسه و…. بطور کامل از بین می برند و یا از لوله های فاضلاب خارج می کنند.

به این ترتیب در صورتی که از خدمات این مجموعه استفاده کنید، ما ضمانت این که لوله های فاضلاب را به طور کاملی از بین می بریم. لوله باز شده را تحویل شما عزیزان می دهیم. اگر چیزی درون لوله های فاضلاب نریزید تا مدت ها دچار گرفتگی نخواهد شد. 


🔴خدمات لوله بازکنی در شهران

جزو خدمات تاسیسات رایجی است که در مجموعه آذین لوله در غرب تهران انجام می‌شود. هنگامی که با مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شدید، مشکلات زیادی را از جمله کثیف کاری محیط و غیره را ایجاد می‌کند. در این مواقع تنها استفاده از خدمات لوله بازکنی شهران به شما عزیزان کمک می کند. تا از مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب خلاص شوید. برای درخواست خدمات لوله بازکنی در شهران میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.🔴


لوله بازکنی در شهران با استفاده از فنر برقی

روش های بسیار زیادی جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب وجود دارد. ولی هیچ کدام از این روشها مطمئن تر و بهتر از روش لوله بازکنی با فنر برقی نیست. تمامی شرکت های لوله بازکنی با استفاده از دستگاه لوله بازکنی برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده میکنند.

استفاده از این دستگاه محدودیتی نداشته و در هر زمان، شما عزیزان در هر یک از لوله های فاضلاب در قسمتهای مختلف منزل با گرفتگی مواجه شدید می توانید با تماس از شرکت لوله بازکنی درخواست رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با استفاده از دستگاه لوله بازکنی کنید. استفاده از این دستگاه هیچ آسیبی به لوله های فاضلاب وارد نمی کند.

لوله بازکنی در شهران
باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب بدون آسیب به لوله ها

به شرطی که شرکتی که درخواست خدمات کردید سرویسکار حرفه ای را به منزل شما اعزام کند. ولی در این صورت اگر فرد بی تجربه و تازه کار اقدام به رفع گرفتگی لوله های فاضلاب احتمال دارد به لوله ها آسیب وارد کند.

مزایا استفاده از فنر برقی

مزیت های استفاده از خدمات لوله بازکنی در شهران

برای درخواست خدمات لوله بازکنی می توانید در هر لحظه از شبانه روز و در هر کدام از روزهای هفته تماس بگیرید. می توانيد برای درخواست خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در شهران با ما تماس بگیرید. 


از شایعترین قسمت های منزل که دچار گرفتگی می شوند:

زمانی که با گرفتگی رو به رو شدید بهتر است از خدمات لوله بازکنی استفاده کنید

زمانی که با گرفتگی رو به رو شدید، بدون هیچ نگرانی میتوانید با ما تماس بگیرید.

خدمات لوله بازکنی شهران با استفاده از دستگاه فنر برقی مشکلاتی که در لوله های فاضلاب رخ داده است را برطرف می کند. این کار با کمترین میزان کثیف کاری انجام می شود. نیازی به نگرانی نیست.


چگونه از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری کنیم؟


معایب استفاده از محلول های شیمیایی برای رفع گرفتگی لوله ها

از مهمترین مزیت شرکت آذین لوله نسبت به سایر شرکت ها این است، ما ضمانت باز شدن کامل لوله های فاضلاب را به مشتری می دهیم. ما با اعزام سرویسکاران با تجربه و حرفه ای این اطمینان خاطر را به شما میدهد که هر نوع گرفتگی لوله های فاضلاب را به درستی تشخیص بدهند. آن را به طور کاملی برطرف نمایند.

🔴هدف ما جلب رضایت شما عزیزان است🔴


لوله بازکنی در شهران با روش های خانگی برای رفع گرفتگی های سطحی 

استفاده از سیم خم شده

این روش شاید ساده بنظر برسد، ولی یکی از روش های موثر برای گرفتگی لوله های فاضلاب است. یک سیم فلزی محکم را بردارید و انتهای آن را به شکل یک قلاب درست کنید. سیم را از آخرین نقطه ای که به آن دسترسی دارید وارد لوله ای که دچار انسداد شده است بکنید. سپس شروع کنید به تکان دادن آن جهت بیرون آوردن اشیائی که موجب گرفتگی شده اند‌‌. 

لوله بازکنی در شهران
استفاده از یک سیم خم شده جهت درآوردن اشیائی که موجب گرفتگی شده 

استفاده از جوش شیرین و سرکه

یکی از راه های گوهری که در رفع گرفتگی لوله های فاضلاب موثر است، ترکیب جوش شیرین با سرکه است. یک و نیم فنجان جوش شیرین را با یک و نیم فنجان سرکه مخلوط کنید. به دلیل اینکه این دو مواد با یکدیگر گاز تولید می کنند نباید آن را استشمام کنید. 

به محض اینکه این دو مواد را با یکدیگر مخلوط کردید فورا داخل لوله انسداد شده، بریزید. واکنش شیمیایی جوش شیرین با سرکه موجب می شود تا گرفتگی های حاصل از مو یا رسوب و جرم از بین بروند.

تمیز کردن اتصالات لوله های فاضلاب 

یکی از کارهای موثر جهت بازکردن لوله های فاضلاب، تمیز کردن اتصالات لوله های فاضلاب است. ابتدا یک سطل بزرگ را زیر لوله های سینک و یا روشویی قرار بدهید و سپس آن ها را با دست باز کنید.

لوله بازکنی در شهران
تمیز کردن اتصالات لوله های فاضلاب

پس از اینکه لوله ها و اتصالات آن ها را با آچار و سپس با دست باز کردید، پس از باز شدن آن ها را وارونه کنید تا مواد داخل آن تخلیه بشود. با استفاده از یک برس اقدام به تمیز کردن آن کنید. 

استفاده از ترکیب جوش شیرین و سرکه و آب

پس از اینکه این دو مواد را با یکدیگر مخلوط کردید، آن را داخل لوله ای که دچار انسداد شده است بریزید. پس از گذشت یک الی دو ساعت، آب را داخل سینک و یا وان حمام پر کنید و سپس درپوش را بردارید تا آب به صورت کامل و با فشار خالی شود‌. این دو روش برای از بین گرفتگی ها بسیار موثر است.

لوله بازکنی در شهران
ترکیب کردن جوش شیرین و سرکه و آب جوش با یکدیگر برای از بین گرفتگی ها

بازکردن گرفتگی لوله های فاضلاب با استفاده از مایع شوینده 

برای رفع گرفتگی های ایجاد شده داخل لوله های فاضلاب می توان از این مواد استفاده کرد. مایع همانند روان کننده عما می کند و برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب بسیار موثر است.

لوله بازکنی در شهران
استفاده از مایع شوینده مانند ریکا برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب

دو فنجان مایع شوینده را داخل لوه فاضلاب بریزید و سپس آب جوش بریزید.

استفاده از مخلوط جوش شیرین و نمک

مخلوط نمک و جوش شیرین به همراه آب یک واکنش قدرتمندی را ایجاد می کند که موجب رفع انسداد لوله های فاضلاب می شود. نصف فنجان از جوش شیرین و نمک را با یکدیگر ترکیب کنید و سپس آن را داخل لوله ای که دچار انسداد شده است بریزید.

لوله بازکنی در شهران
ترکیب جوش شیرین با نمک برای از بین بردن رسوب و جرم موجود در لوله

محلول باید حدود یک ساعت داخل لوله بماند و سپس با استفاده از آب جوش گرفتگی ها را برطرف کنید.

اگر استفاده از این روش برای شما ناخوشایند است، و یا فرصت و یا امکانات لازمه را ندارید، می توانید با یک شرکت خدماتی لوله بازکنی معتبر مانند شرکت آذین لوله تماس بگیرید. سرویسکاران شرکت آذین لوله در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شوند.

با هزینه ای مناسب و با ارائه روش تضمینی با استفاده از دستگاه پیشرفته و بروز ژنراتور برقی اقدام به رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب می کنند‌. برای اطمینان از برطرف شدن گرفتگی لوله ها‌، آن را در حضور مشتری تست می کنند و لوله باز شده را تحویل مشتری می دهند.


شرکت خدمات لوله بازکنی آذین لوله در تمامی مناطق تهران، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است.  این مجموعه در تمامی روز های سال به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در حال فعالیت است. اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی دارید، همین حالا می توانید با شماره تماس 09127906022 ارتباط برقرار کنید.

تا در هر کجای شهران که ساکن هستید جهت رفع مشکلات شما عزیزان سرویسکار مجرب به محل اعزام می شود. در هر زمان که با گرفتگی لوله‌های فاضلاب سینک، توالت ایرانی و فرنگی، حمام و… مواجه شدید می توانید از خدمات لوله بازکنی استفاده کنید.


از بین بردن بوی گند و زننده فاضلاب

یکی از مواردی که در ساختمان می تواند بسیار آزار دهنده باشد بوی بد و زننده فاضلاب است. این مشکل می تواند اغلب نشانه دهنده نشت گاز سمی سولفید هیدروژن و یا گاز های فاضلاب باشد. 

بوی بد فاضلاب می تواند دائمی باشد و تمامی نقاط ساختمان را پر کند و در نهایت موجب آلودگی محیط زیست بشود. 


علت بوی گند و زننده فاضلابی چیست؟