به سایت آذین لوله *لوله بازکنی در سیدخندان* خوش آمدید


لوله بازکنی در سیدخندان آماده خدمات رسانی به عزیزانی است که در منطقه 7 ساکن هستند و دچار گرفتگی لوله های فاضلاب شده اند. در این خدمات یک سرویسکار کار بلد و حرفه ای با استفاده از بهترین دستگاه های لوله بازکنی برای برطرف کردن مشکلات فاضلاب به محل اعزام می شود.

علت گرفتگی لوله های فاضلاب هر چیزی که باشد، سرویسکاران شرکت آذین لوله می توانند به صورت کامل و تضمینی رفع نمایند. ضمانت در انجام کار موجب شده است تا خیالتان از بابت باز شدن گرفتگی لوله های فاضلاب راحت باشد.

لوله بازکنی در سیدخندان با قیمت مناسب و ارائه خدمات با کیفیت و 24 ساعته در خدمت شما عزیزان میباشد. فقط کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. سرویسکاران آذین لوله در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر اعزام میشوند.

09127906021

02177553860


لیست خدمات مجموعه آذین لوله 


محله سیدخندان

سیدخندان یکی از محله های قدیمی تهران و منطقه 7 تهران محسوب میشود. یکی از پلهای بزرگ و معروف تهران بشمار می‌ آید.

لوله بازکنی در سیدخندان
ارزان

از خیبان های مهم سید خندان میتوان به جلفا، ارسباران، خرمشهر اشاره کرد. سرویسکاران آذین لوله از طریق این خیابانها خود را در کمترین زمان ممکن به محل گرفتگی میرسانند. خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و… بصورت شبانه روزی و تضمینی و فوری به شهروندان ارائه میشود.


لوله بازکنی در سیدخندان

شرکت آذین لوله با داشتن تجهیزات بروز و پیشرفته در زمینه ی لوله بازکنی و تخلیه چاه و… در سید خندان باعث جلب رضایت مشتریان شده است.

گرفتگی لوله های فاضلاب از جمله مشکلات فاضلابی است که می تواند در هر لحظه از شبانه روز رخ بدهد. گرفتگی لوله های فاضلاب می تواند دلایل زیادی داشته باشد و روش های لوله بازکنی نیز میتواند بستگی به نوع گرفتگی لوله ها باشد.

لوله بازکنی در سیدخندان
شبانه روزی
دلایلی که باعث میشود لوله های فاضلاب در سیدخندان دچار گرفتگی شود:

در لوله بازکنی سیدخندان می توان تمامی این نوع گرفتگی ها را با استفاده از دستگاه فنر برقی رفع کرد. 

مشکل هر چیزی که باشد وقتی از لوله بازکنی سیدخندان استفاده می کنید، نباید نگران چیزی باشید و اطمینان داشته باشید که سرویسکاران شرکت آذین لوله تمامی این گرفتگی ها را به صورت تضمینی و و کامل باز می کنند و لوله باز شده را تحویل شما عزیزان می دهند.

علائم گرفتگی لوله های فاضلاب در سیدخندان

معمولا گرفتگی لوله های فاضلاب در 2 بخش اصلی ایجاد می شود که برای بر طرف کردن آنريال از لله بازکنی در سیدخندان استفاده کنید و این 2 بخش اصلی شامل:

لوله اصلی: لوله اصلی همان لوله ای است که از ابتدا تا انتهای ساختمان کشیده شده است و همه لوله های واحدهای ساختمان به آن وصل شده اند تا فاضلاب از طریق آن به خارج ساختمان هدایت بشود. امکان دارد که در لوله های اصلی نیز گرفتگی شدیدی ایجاد بشود و موجب می شود تا فاضلاب ها از اولین خروجی بالا بزند. 

شترگلو: این نقطه محل جمع شدن آب درون لوله های فاضلاب است تا حشرات و یا گازهای سپتیک درون فاضلاب انتشار نشودو به دلیل اینکه شکل سیفون شبیه u است، در قسمت انحنایی شکل شترگلو، مثل تله عمل کرده و می تواند هر چیزی که داخل لوله های فاضلاب می ریزد، درون خود نگه دارد و همین موضوع گاهی اوقات موجب می شود که به لوله بازکنی نیاز داشته باشید.

چطور گرفتگی را رفع کنیم؟

برای رفع گرفتگی روشهای خانگی زیادی وجود دارد. اما روشهای خانگی مدت زمان زیادی نمیکشد که دوباره دچار گرفتگی میشود. پس بهتر است هر لحظه که با گرفتگی مواجه شدید با یک شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید.


انواع روشهای لوله بازکنی در سیدخندان

تخلیه چاه در سیدخندان

استفاده از چاه قدیمی ترین روش دفع فاضلاب خانگی میباشد. بطور کلی چاه فاضلاب دارای قسمت هایی مثل گلدانه، دیواره و انباره است که وقتی از دریچه چاه به پایین نگاه کنید در واقع این گلدانی است که مشاهده میکنید. گلدانی قسمتی است که به سمت پایین قطر آن کاهش می یابد.

این قسمت برای پایداری دیواره و چاه فاضلاب ساخته میشود. انباره نیز انتهایی ترین قسمت چاه بوده که مواد جامد در آن تجمع می یابند. دیواره نیز بخشی از چاه است که معمولا درون با آب پر میشود.

فاضلاب از طریق لوله ها به چاه ریخته میشود و با ورود فاضلاب درون چاه بخشهای سنگین و جامد به ته چاه میروند و آب دیواره چاه فاضلاب را پر میکند. آب از طریق نفوذ پذیری دیواره به زمین اطراف نفوذ کرده و مواد جامدی که در آب محلول هستند به دیواره چاه فاضلاب میچسبند.

با مرور زمان فاضلابی که به چاه ریخته میشود، بخش انباره را پر کرده و باعث میشود که دیواره نفوذ پذیری خود را از دست بدهد و آب به بالا یعنی گلدانی صعود کند و در مراحلی بیشتر، به درون لوله ها میرسد.

تخلیه چاه در سیدخندان/09127906021

شرکت آذین لوله 24ساعت 7روز هفته آماده سرویسدهی میباشد. هر گاه با مشکلاتی مانند گرفتگی لوله های فاضلاب، پر شدن چاه فاضلاب، ترکیدگی لوله ها و… مواجه شدید، کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و درخواست سرویسکار کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


مزیت انتخاب لوله بازکنی در سیدخندان


رفع بوی بد فاضلاب و توالت

بوی بد فاضلاب و توالت فرآورده واکنش های شیمیایی میان فاضلاب و پساب های داخل لوله های فاضلاب است که بوی تند و زننده ای را به همراه دارد. از طریق لوله های فاضلاب و یا از طریقهای متفاوتی داخل ساختمان نفوذ می کنند.

امروزه با استفاده از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در این منطقه می توانید انواع مشکلات فاضلابی مانند بوی گند و زننده فاضلاب را بصورت کاملی از بین ببرید.

جهت استفاده از خدمات لوله بازکنی کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود و خدمات درخواستی شما عزیزان را ارائه می دهد.

*همچنین شما عزیزان می توانید بصورت شبانه روزی و فوری با شماره تماس های ثبت شده در سایت تماس بگیرید تا خدمات درخواستی شما عزیزان بصورت تضمینی ارائه داده شود.*