به سایت آذین لوله *لوله بازکنی در سهروردی* خوش آمدید


لوله بازکنی در سهروردی بصورت شبانه روزی آماده سرویسدهی میباشد. در هر کجای سهروردی که هستید با ما تماس بگیرید. شرکت آذین لوله نزدیکترین سرویسکار را به محل ارسال میکند. در کمترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر میرسانند و مشکل را برطرف میکنند. سرویسکاران آذین لوله در تمامی نقاط تهران مستقر هستند و بلافاصله بعد از تماس شما جهت حل مشکل، به محل گرفتگی اعزام میشوند. فقط کافیست با شماره تماسهای موجود در سایت تماس بگیرید.

09127906021

02177553860

02188032183


خیابان سهروردی

سهروردی یکی از خیابانهای تهران و واقع در منطقه 7شهرداری تهران میباشد. این خیابان از محدوده پل سید خندان در شمال تهران آغاز شده و به خیابان بهار شیراز واقع در باغ صبا منتهی میشود.

خیابان سهروردی با ایستگاه مترو مفتح که مرز بین شمال و جنوب این خیابان است و ایستگاه مترو شهید قدوسی و سهروردی قابل دسترسی است.

سرویسکاران آذین لوله از طریق این خیابانهای نزدیک به خیابان سهروردی، خود را در کمترین زمان ممکن به محل میرسانند. کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

09127906021


چرا به لوله بازکنی در سهروردی نیاز داریم؟

از مشکلات گرفتگی لوله به یک یا دو مورد نمیتوان اشاره کرد. لوله های منازلی که قدیمی هستند دائما دچار گرفتگی میشوند. این موضوع را میتوان به سن و یا لوله کشی ساختمان نیز ربط داد. با این حال مشکل در هر کجای لوله که باشد نباید بحرانی تر شود.

در خدمات لوله بازکنی در سهروردی به واسطه سرویسکاران آذین لوله، شما میتوانید مطمئن باشید که رسوبات و یا مانع قرار گرفته در لوله رفع خواهند شد.


لیست خدمات مجموعه آذین لوله 

روند کار لوله بازکنی در سهروردی به چه صورت است؟

روند کار به این صورت است که پس از رفع گرفتگی، توصیه های لازم برای جلوگیری از گرفتگی را بیان میکنند. یکی از خدمات مهم در لوله بازکني سهروردی این است که شما میتوانید با خیالی راحت گرفتگی را به ما بسپارید. تجهیزات و ابزارهای این شرکت بروز بوده و با قیمت مناسب و با کیفیت ارائه میشود. شما هرگونه مشکل فاضلابی داشتید، میتوانید با ما تماس بگیرید. ما در هر ساعت و در هر لحظه از شبانه روزی (بدون تعطیلی) آماده سرویسدهی هستیم.


تخلیه چاه در سهروردی

به فرآیند تخلیه کردن چاه از هرگونه لجن و جامدات و… را تخلیه چاه میگویند. گاهی اوقات وجود موادی مانند مو، پلاستیک، چربی و رسوبات و…،لایه ای ضد آب ایجاد میکند و این لایه ضد آب تمام بدنه ی کانال چاه فاضلاب را پوشانده و باعث عدم نفوذ آب در چاه میشود و با تخلیه چاه و یا لایروبی میتوان مشکل را برطرف نمود. هر چاهی که برای فاضلاب حفر میشود، پس از مدتی پر میشود.

تخلیه چاه در سهروردی/09127906021

چاه های فاضلاب نیازمند توجه و رسیدگی میباشند و اگر به وضعیت آنها توجه نشود امکان دارد حوادث مالی و جانی به همراه داشته باشد.

لوله بازکنی و یا تخلیه چاه کاریست که باید و توسط یک متخصص با سابقه و باتجربه انجام شود. چون کاری بسیار حساس بوده و کوچک ترین اشتباه در این امر باعث آسیب جدی به لوله ها و یا چاه میشود و حوادث جانی و مالی به وجود بیاورد. پس پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که خودتان دست به کار نشوید، میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا لوله بازکنی و تخلیه چاه با روش اصولی و با دستگاه های بروز و پیشرفته انجام دهیم.

تخلیه چاه در سهروردی/09127906021

شرکت آذین لوله در زمینه تخلیه چاه، لوله بازکنی و… در تمامی نقاط تهران بصورت 24ساعت 7روز هفته در حال ارائه خدمات به شما عزیزان است کافیست در هر کجای تهران که هستید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

09127906021

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


خدمات لوله بازکنی در سهروردی

در رابطه با لوله کشی ساختمان مشکلات زیادی امکان دارد رخ بدهد. بنابراین تنوع خدماتی که مراکز و شرکت های لوله بازکنی در سهروردی ارائه می کنند بسیار است. در مواقع گرفتگی لوله های فاضلاب علائم و نشانه های اولیه ظاهر می شود. مانند بوی نامطبوع که یکی از اصلی ترین نشانه ها است. یکی از خدماتی که مراکز تاسیساتی انجام میدهند رفع بوی نامطبوع است. پر شدن چاه های فاضلاب امکان دارد موجب بر هم زدن آسایش ساکن ساختمان بشود. در این موارد خدمات تخلیه چاه به صورت فوری در این منطقه روش مناسبی است. بخصوص در ساختمان هایی که واحدهای بیشتری دارند، بیشتر به این نوع خدمات نیاز دارند.


قیمت لوله بازکنی در سهروردی

هزینه خدمات لوله بازکنی به چند عامل متفاوت بستگی دارد. به همین علت این هزینه در موارد مختلف تغییر می یابد. یکی از موارد موثری که بر هزینه لوله بازکنی تاثیر می گذارد، کندن محل گرفتگی است. مورد دیگر طول لوله هایی است که دچار گرفتگی شده است. نوع فنر استفاده شده نیز بر روی هزینه موثر است. حقوق ارائه دهندگان خدمات لوله بازکنی نیز می تواند روی هزینه نهایی اثر بگذارد. یکی از عوامل دیگری که بر روی هزینه تاثیر می گذارد تعداد لوله هایی است که دچار گرفتگی شده اند. اگر میزان گرفتگی ها زیاد و یا سخت باشد هزینه بالاتر می رود. در هنگام انتخاب شرکت لوله بازکنی نیاز است که به قیمت آن توجه کنید و همچنین کیفیت کار را نیز در نظر بگیرید.


لوله بازکنی در سهروردی

اگر برای تعمیر و رفع مشکل به لوله بازکنی در سهروردی نیاز داری توصیه می شود که حتما از یک سرویسکار با سابقه برای حل مشکلات خود استفاده کنید. چون رسوب های ایجاد شده و یا مواد دیگر درون لوله ها به سختی از بین می روند و معمولا استفاده از روش های سنتی مشکل را به صورت موقت بر طرف می کنند. استفاده از کمک یک سرویسکار به همراه تجهیزات مزایای زیادی را شامل می شود. شما عزیزان می توانید در کمترین زمان ممکن و با هزینه ای مناسب از این نوع خدمات در سهروردی بهره مند بشوید. کافیست پس از متوجه شدن مشکل خود با این مجموعه تماس بگیرید و پس از مشخص شدن هزینه و زمان به صورت 24 ساعته می توانید این خدمات را در هر ساعتی دریافت نمایید. می توانید تمامی خدمات اعم از لوله کشی تا حفر چاه فاضلاب را به ما بسپارید.

لوله بازکنی در سهروردی فوری

در هر ساعتی از شبانه روز می توانید روی ای مجموعه حساب کنید. امکان دارد شما عزیزان در نیمه شب به یک سرویسکار نیاز داشته باشید تا مشکل پیش آمده را بر طرف سازد. شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روزی از خدمات این شرکت بهره مند بشوید. اگر به دنبال لوله بازکنی ارزان هستید و یا لوله بازکنی شبانه روزی احتیاج داشتید، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا بلافاصله سرویسکار به محل اعزام شود و خدمات درخواستی شما را ارائه دهند.


لوله بازکنی در سهروردی بدون خرابی و 100% تضمینی

با توجه به حساسیت کار لوله بازکنی و ارائه خدمات آن ها در شرایطی خاص یکی از ویژگی های لوله بازکنی در سهروردی این است که سرویسکار را به موقع به محل مورد نظر اعزام می نماید. به محض اینکه با مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب، پر شدن چاه فاضلاب و… مواجه شدید، با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت لوله بازکن حرفه ای به محل اعزام بشود، هم خدمات مورد نیاز را در این زمینه ارائه می دهد هم از بروز آسیب های جدی تر و بیشتری جلوگیری می کند.

لوله بازکنی در سهروردی
فوری

مدت زمان خدمات رسانی و اعزام سرویسکار

مسدود شدن لوله های فاضلاب امکان دارد در زمان های مختلفی اتفاق بیفتد. پس بهتر است خدمات مناسبی در این زمینه صورت بگیرد، در واقع برای ارائه خدمات مختلف و خدمات رسانی در زمینه انسداد لوله های فاضلاب و پر شدن چاه فاضلاب را نمی توان در زمان مشخصی بیان کرد. پس با توجه به نوع گرفتگی و ابزار و تجهیزات جهت رفع گرفتگی لوله ها می تواند بر میزان وقت و ساعتی که صرف شده است تاثیر داشته باشد. گاهی ممکن است که دلیل پیچیدگی کار، زمان خدمات طول بکشد. اما با توجه به حرفه ای بودن سرویسکاران این مجموعه در لوله بازکنی در سهروردی، می توان گفت که به صورت کلی مدت زمان لوله بازکنی تقریبا یک الی یک و نیم ساعت است.


لوله بازکنی در سهروردی با استفاده از فنرهای جداگانه و تمیز

فنر زنی لوله فاضلاب در سهروردی، سرویسکاران ما فنر را مورد استفاده قرار میدهند که این ابزار یکی از قدیمی ترین ابزار لوله بازکنی است که یکی از مهم پر استفاده ترین و اصلی ترین جزو ابزار لوله بازکنی است. فنر زدن لوله ای که دچار گرفتگی شده است، باید توسط یک سرویسکار حرفه ای قرار بگیرد تا به لوله های فاضلاب هیچ آسیبی نرساند. سرویسکاران این مجموعه تخصص در فنر زدن لوله ها می باشند و بدون هیچ آسیبی هر نوع گرفتگی را رفع می کنند.

لوله بازکنی در سهروردی
شبانه روزی

لوله بازکنی در سهروردی با کیفیت بالا و پشتیبانی چند ماهه


خدمات لوله بازکنی در سهروردی

لوله بازکنی در سهروردی خدماتی است که در هنگام گرفتگی و انسداد لوله های فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد. لوله بازکنی در خیابان سهروردی از جمله خدمات شرکت آذین لوله است که با بهترین کیفیت ارائه می شود. سرویسکاران این شرکت که خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه را در در محدوده سهروردی را انجام می دهند و سابقه بالایی نیز در این زمینه دارند. مراحل تشخیص علت گرفتگی لوله های فاضلاب و باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب از جمله خدماتی است که امکان دارد در طول گذشت زمان بعد از گرفتگی لوله های فاضلاب و یا در طی سالیان زیاد به آن نیاز داشته باشید.

در حالت اول گرفتگی لوله های فاضلاب می تواند به دلیل وجود اشیاء و یا رسوب درون لوله های فاضلاب باشد. در حالت دوم هم گرفتگی لوله های فاضلاب به رسوبات و مشکلات که در گذشت زمان اتفاق می افتد ارتباط داد. تشخیص این دو حالت از هم و پیدا کردن یک راه حل تضمینی و اساسی بر عهده سرویسکاری است که با توجه به مهارت و سابقه خود در این زمینه دارد.


لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی در سهروردی

مکلات فاضلابی در یک زمان و یا مکان مشخصی رخ نمی دهد و در شرایطی برخی از گرفتگی ها در ساعات پایانی شب و یا ما بین روز اتفاق می افتد. با در نظر گرفتن این موضوع به یک مجموعه فعال در همان ساعت نیاز خواهید داشت و در حال حاضر شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه زیادی در بسیاری از شرکت ها مانند آذین لوله به صورت شبانه روزی ارائه شود که در این شرایط شما عزیزان می توانید به صورت شبانه روزی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. نیروهای این شرکت در هر ساعت از شبانه روز به محل مورد نظر اعزام می شوند و مشکل به وجود آمده را به صورت کامل از بین خواهند برد.

لوله بازکنی در سهروردی
ارزانتر از همه جا

ویژگی های یک شرکت لوله بازکنی شبانه روزی

از ویژگی های یک شرکت لوله بازکنی شبانه روزی این است که خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد با کیفیت و با استفاده از ابزار آلات و دستگاه های بروز می باشد. لوله بازکنی شبانه روزی بدون کثیف کاری زیاد محیط خدمات خود را ارائه می دهند و همچنین این خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ای کم و ارزان و با بهترین کیفیت ارائه می شود.


نیاز لوله بازکنی در سهروردی

امکان دارد هر کسی در منزل و یا محیط کار خود به لوله بازکنی نیاز داشته باشد که این شرایط ربطی به قدیمی بودن و یا جدید بودن خانه و تعداد فضولاتی که درون لوله های فاضلاب می افتند دارد و یا امکان دارد برای هر خانه ای اتفاق بیفتد. شرکت آذین لوله دارای بخش های زیادی از جمله لوله بازکنی و تخلیه چاه و رفع بوی گند و زننده فاضلاب و حفر چاه و… می باشد.


سرویسکاران لوله بازکنی در سهروردی

شرکت های لوله بازکنی هستند که می توانند با اعزام سرویسکار، خدمات خود را فوری ارائه دهند و مشکل را از ریشه به طور کامل و به صورت تضمینی انجام بدهند. شرکت های لوله بازکنی شبانه روزی و حرفه ای هنگامی که در حال ارائه خدمات خود هستند کار را به صورت تضمینی ارائه می دهند چرا که بهترین سرویسکاران و قابل اعتماد خود را به محل اعزام می کنند. ولی شرکت های زیادی هستند که دارای سرویسکاران قابل اطمینان و اعتماد نمی باشند و خدمات خود را به صورت ناقص ارائه می دهند. زیرا این کار نیاز به دقت کافی دارد و برای باز کردن لوله های فاضلاب حتما با ید سرویسکار دارای مهارت و تجربه زیادی باشد تا بتواند گرفتگی های شدیدی که برای لوله فاضلاب رخ داده است را رفع کنند.


ویژگی های شرکت آذین لوله


لوله بازکنی در سهروردی در 20 دقیقه

زمانی که در شرایطی هستید و گرفتگی لوله های فاضلاب موجب بر هم زدن آسایش افراد ساکن در ساختمان و… شده است. مطمئنا در این زمان به دنبال تاسیسات لوله بازکنی هستید که به محل شما نزدیک تر باشد و هر چه زودتر خود را به آدرس داده شده برسانند. در واقع ارائه این خدماتی که مورد نیاز است ، موجب شده است تا سرویسکاران زیادی را در این منطقه مستقر کنیم که شرکت های کمتری در این فکر اقدام می کنند ولی شرکت آذین لوله با در نظر گرفتن این موضوع سرویسکاران خود را در تمامی مناطق تهران مستقر کرده است که در کوتاه ترین زمان به محل اعزام می شوند و به صورت تضمینی گرفتگی لوله ها را کاملا بر طرف می کنند.


رعایت مسائل بهداشتی در ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه

لوله بازکنی در سهروردی جزو خدماتی است که به رعایت نکات بهداشتی نیاز است. به این دلیل که فاضلاب پر از میکروب است و این حرفه رعایت نکات بهداشتی را می طلبد. عدم رعایت این نکات موجب می شود تا میکروب های موجود در فاضلاب در محیط منتشر می شوند. ولی این مسئله در این است که اکثر شرکت های لوله بازکنی فقط به فکر خدمات دهی خود هستند.

ولی شرکت آذین لوله علاوه بر اینکه خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد سرویسکاران حرفه ای و با سابقه این مجموعه با داشتن مهارت در این زمینه هر نوع خدماتی را که ارائه میدهد، بدون کثیف کاری است و تمامی نکات بهداشتی را رعایت می کند و همچنین در حین کار از دستکش استفاده می کنند و همچنین هزینه باز کردن لوله های فاضلاب بر اساس نوع کاری که ارائه می دهند تعیین می شود. این مجموعه تمامی خدمات خود را با ارزانترین قیمت و با بهترین کیفیت ارائه می دهد.


هزینه لوله بازکنی و تخلیه چاه در سهروردی

سایت آذین لوله در تمامی مناطق تهران برای ارائه خدمات لوله بازکنی تلاش می کند و همچنین رضایت مشتریان برای این مجموعه بسیار پر اهمیت است. هزینه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه مانند خدمات فنی دیگر به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله می توان به نوع و میزان سختی کار و ساعتی که برای باز کردن آن صرف شده است، بستگی دارد. افراد فعال در این زمینه پس از بازدید از محل و همچنین میزان کار مورد نیاز و مقدار گرفتگی لوله و چاه می توان قیمت گذاری نهایی را به صورت تقریبی به ارمغان آورد. از دیگر عواملی که می تواند بر قیمت تخلیه چاه و لوله بازکنی تاثیر بگذارد عواملی می باشند که پس از ارائه خدمات مشخص می شود.

همچنین نوع تخلیه و نوع باز کردن لوله ها متفاوت است و امکان دارد هزینه را افزایش و یا کاهش دهد.

بطور کلی عواملی که در زیر به آن ها اشاره شده است در تعیین هزینه لوله بازکنی در اهواز تاثیر دارند:

شدت و مسیر گرفتگی لوله های فاضلاب

اصلی ترین موردی است که برای هزینه لوله بازکنی سهروردی مورد استفاده قرار گرفته است و شدت و مسیر گرفتگی لوله می باشد. هر چقدر گرفتگی لوله های فاضلاب شدیدتر و مسیر آن طولانی باشد زحمت زیادی برای باز کردن آن نیاز دارد و در آخر بر روی هزینه لوله بازکنی تاثیر خواهد گذاشت.

محل گرفتگی لوله های فاضلاب

محلی که گرفتگی لوله در آن رخ داده است تاثیر زیادی در هزینه ها دارد. اگر گرفتگی در محل سخت و دشوار اتفاق افتاده باشد رفع آن نیز سخت است و هزینه زیادی را می طلبد. ولی اگر محل انسداد در دسترس و آسان باشد باز کردن آن راحت بود و هزینه کمی خواهد داشت.

نوع گرفتگی لوله های فاضلاب

گرفتگی لوله ها با اشیاء مختلف انجام می شود و باید مورد بررسی قرار بگیرد که علت انسداد لوله ها چه چیزی بوده است. مشخص شدن این مسئله کمک می کند تا بتوان سریع و با دقت بیشتری گرفتگی لوله ها را برطرف کرد. هر چقدر که میزان لوله سفت و سخت باشد به مراتب رفع آن نیز بسیار سخت بوده و قیمت آن افزایش خواهد یافت.

مدت زمانی که صرف باز کردن گرفتگی لوله ها شده است

مدت زمانی که برای رفع گرفتگی لوله ها صرف شده است تاثیر مستقیمی بر روی هزینه لوله بازکنی دارد. هر چقدر که زمان زیادی برای رفع گرفتگی صرف شده باشد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود و هر چقدر که زمان کمتری احتیاج داشته باشد هزینه آن نیز کمتر خواهد شد.

روش استفاده شده برای رفع گرفتگی لوله ها

گرفتگی لوله های فاضلاب انواع مختلفی دارد زیرا برای بر طرف کردن آن از روش های متفاوتی استفاده می شود و روشی که برای رفع گرفتگی استفاده می شود اهمیت زیادی دارد و جزو عوامل تاثیر گذار در هزینه خدمات لوله بازکنی می باشد.


معرفی خدمات لوله بازکنی در سهروردی

در هر کجای سهروردی که ساکن هستید می توانید به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی با ما تماس بگیرید و پس از شرح مشکل فاضلابی که به وجود آمده است، درخواست اعزام سرویسکار به محل را ثبت کنید.


چگونه شیء قیمتی را از درون لوله های فاضلاب و یا چاه توالت خارج کنیم؟

گاهی اوقات امکان دارد اشیاء قیمتی و با ارزش ما درون چاه های فاضلاب بیفتند و چگونه می توان این اشیاء را نجات داد؟

اولین مرحله این است که از ریختن آب اضافی درون لوله های فاضلاب جلوگیری کنید و در مرحله بعدی با شرکت لوله بازکنی سهروردی تماس بگیرید و مشکل خود را شرح و سپس آدرس پستی خود را ثبت نمایید.

معمولا تکنسین های این مجموعه از دستگاه فنر برقی یا همان ژنراتور برقی برای خارج کردن اشیاء قیمتی استفاده می کنند. این دستگاه با چرخش خود اشیاء را به سمت ورودی لوله ها هل می دهد و به سرویسکار کمک می کند تا به راحتی اشیاء با استفاده از گیره مخصوص، از درون لوله های فاضلاب خارج کنند. این روش مناسب برای منازلی است که به چاه فاضلاب دسترسی دارند.

روش دیگر برای خارج کردن اشیاء از لوله ها، سرویسکار با استفاده از دستگاه پمپ هوا اقدام به خارج کردن اشیاء از درون لوله ها می کند و در آخر این پمپ اشیاء قیمتی را به سمت لوله های خارجی هل می ده تا شانس پیدا کردن دوباره آن افزایش یابد.

لوله بازکنی در سهروردی
شبانه روزی

لوله بازکنی در سهروردی برای انجام خدمات متعدد برای مشتریان

اگر در جست و جوی یک شرکت لوله بازکنی معتبر در سراسر تهران هستید تا بتوانید خدمات با کیفیت و متعددی را ارائه بدهند، شرکت آذین لوله می تواند در این زمینه به شما عزیزان کمک کند. لوله بازکنی در سهروردی ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به لوله مانند تخلیه چاه و لوله کشی و بازکردن گرفتگی لوله ها و … است. سایت آذین لوله که تیمی متشکل از بهترین سرویسکاران در تهران را دارد، کارنامه ای درخشان را در زمینه ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه به دست آورده اند که شامل رضایت مشتریان از این مجموعه است.

لوله بازکنی در سهروردی
بدون تعطیلی

چرا باید به لوله در سهروردی اعتماد کنیم؟


خدمات رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در کجا ارائه داده می شود؟

مجموعه آذین لوله دارای وسیع ترین مناطق خدماتی است. هیچ منطقه ای وجود ندارد که شرکت آذین لوله این خدمات را به آنجا ارائه ندهد.

بطور خلاصه، افرادی که تصمیم دارند از خدماتی با کیفیت بهره مند بشوند، می توانند با خیالی راحت با شماره تماس های ما تماس بگیرند. برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب مهم نیست در کدام منطقه ساکن هستید، کافیست با ما تماس بگیرید.

چرا که سرویسکاران ما در سراسر تهران مستقر هستند و پس از تماس شما عزیزان در کمتر از 30 دقیقه به محل اعزام می شوند.


علت بوی بد فاضلاب در ساختمان

امروزه با توسعه یافتن آپارتمان نشینی و کوچک شدن متراژ خانه ها، سرویس بهداشتی در داخل واحد ها ساخته شده است. این موضوع موجب شده است تا بوی بد فاضلاب تمامی محیط آپارتمان را احاطه کند.

بوی بد فاضلاب در ساختمان ها نشان دهنده نشت گاز فاضلاب است و می تواند دلایل متفاوتی را به همراه داشته باشد. برخی از این دلایل عبارتند از:


*شما عزیزان، زمانی که از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی استفاده می کنید، این نوع مشکلات فاضلابی به صورت کامل از بین می روند*