به سایت آذین لوله *لوله بازکنی در خیام* خوش آمدید


لوله بازکنی در خیام بصورت شبانه روزی و فوری توسط سرویسکاران با تجربه و حرفه ای انجام میگیرد.

شرکت آذين لوله با در اختیار داشتن سرویسکاران کاربلد متخصصین باتجربه در زمینه انجتم خدمات تاسیساتی در مناطق تهران آماده انجام کار میباشند. سرویسکاران آذين لوله در حال ارائه خدمات لوله بازکنی و…بصورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیلات رسمی با چند سال سابقه کاری موفق میباشند.

در هر کجای تهران که ساکن هستید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا نزدیکترین اکیپ لوله بازکن در کمترین زمان ممکن خود را به محل برسانند.

اکیپ های لوله بازکن شرکت آذین لوله در تمامی نقاط تهران مستقر بوده و بلافاصله پس از تماس شما جهت خدمات رسانی اعزام میشوند.

09127906021

02155145044


اگر به دنبال برترین شماره برای انجام خدمات تاسیساتی هستید، تردید نکنید خوب شرکتی را انتخاب کرده اید. متخصصین ما بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی به شما همشهریان عزیز این ارمغان را می‌دهیم، لوله بازکنی ارزان و فوری وشبانه روزی تخصص ماست.

لوله بازکنی در خیام
فوری

لیست خدمات مجموعه آذین لوله 


خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در خیام با کادری مجرب و بارعایت نکات بهداشتی با استفاده از دستگاه های بروز. ارسال سرویسکاران با تجربه و با سابقه به تمام محدوده خیام با سرویسدهی 30 دقیقه ای از نزدیکترین شعبه.


سوالات متداول و پر تکرار لوله بازکنی در خیام 

هزینه لوله بازکنی چقدره؟!

سرویسکار پس از بازدید از محل قیمت نهایی را اعلام می کند و پس از رضایت شما اقدام به رفع آن می کند. این مجموعه به صورت شبانه روزی در سراسر جنوب تهران در حال فعالیت می باشد و پس از تماس شما سرویسکار در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام می شود و خدمات مورد نیاز را ارائه می دهد.

نزدیکترین لوله بازکن چقدر زمان میبرد تا خود را به محل برساند؟؟!

چون هر نقطه از تهران سرویسکار داریم، با موتور به محل مورد نظر اعزام می‌شوند. اکثرا کمتر از نیم ساعت طول میکشد. 

ساعت کاری سرویسکارا چطوره؟!

ما 24 ساعت 7 روز هفته، بدون تعطیلی آماده سرویسدهی هستیم.

خدمات تضمینی لوله بازکنی در خیام يعني چی؟!

یعنی بعد از انجام کار و رضایت همشهری عزیز هزینه خدمات دریافت میشه.

لوله بازکنی در خیام
ارزان

سرویسکاران آذين لوله مسائل بهداشتی کرونا رو رعایت میکنن؟!

بله خیالتون راحت سرویسکار هم ماسک میزنه، هم مسائل بهداشتی رو رعایت میکنه.


لوله بازکنی در خیام

لوله بازکنی در خیام با ضمانت 100% باز کردن گرفتگی های به صورت شبانه روزی ارائه می شود و با توجه به اینکه امکان دارد گرفتگی لوله ها در آخر شب اتفاق بیفتد، مجموعه آذین لوله نیروهای خود را در سراسر جنوب تهران مستقر کرده است تا لوله بازکنی شبانه روزی با بهترین کیفیت ممکن انجام میدهند. این خدمات شامل مناطق جنوب و شرق و غرب و شمال تهران است و شما عزیزان میتوانید در هر کجای تهران که ساکن هستید با ما تماس بگیرید تا سرویسکار در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام شود. لوله بازکنی با ضمانت کیفیت انجام می شود. هر قسمت از منزل شما مانند توالت ،حمام ،آشپزخانه ،کفشوی و… به مشکل خورد،فورا توسط بهترین سرویسکار و با دستگاه بروز و پیشرفته باز می شود و به صورت کاملا تضمینی لوله باز شده را تحویل مشتری می دهند.


لوله بازکنی ارزان در خیام

ارزان بودن هر نوع خدمات از جمله لوله بازکنی یک مزیت عالی برای مشتریان به حساب می آید. در لوله بازکنی خیام در مجموعه آذین لوله با نهایت کثیف کاری و با هزینه ای مناسب انجام می شود تا شما عزیزان از این خدمات رضایت کاملی را داشته باشید.


چه زمانی از خدمات لوله بازکنی در خیام استفاده کنیم؟

در هر زمان که یکی از موارد زیر برای شما در خانه و یا محل کارتان اتفاق افتاد بهتر است برای استفاده از خدمات لوله بازکنی با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید. پس از شرح مشکل، سرویسکار در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام می شود و کار را با حداقل کثیف کاری انجام می دهد.

در این شرایط برخی از افراد برای رفع مشکل از محلول های شیمیایی استفاده میکنند ولی توجه داشته باشید که اینکار نه تنها وقت شما را میگیرد بلکه موجب آسیب رساندن به لوله ها می شود. بهتر است بجای استفاده از این محلول ها با یک شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید. سرویسکاران این مجموعه بدون آسیب به لوله ها مشکل را برطرف می کنند.


تخلیه چاه در خیام

در اکثر خانه ها و ساختمان ها به دلیل عدم وجود نقشه ها و یا نقل و انتقال بنا به فرد دیگر، اطلاع دقیقی از محل چاه و دهانه آن وجود ندارد. این موضوع باعث شده که برای پیدا کردن محل چاه از سعی و خطا و یا روشهای سنتی مانند استفاده از لیوان برای شنیدن آب و…استفاده شود.

تخلیه چاه در خیام/۰۹۱۲۷۹۰۶۰۲۱

عملیات تخلیه امری ضروری برای تمامی چاه های فاضلاب به شمار می آید. برای انجام آن به ابزار و تجهیزات و همچنین فرد باسابقه نیاز است. بعد از تخلیه چاه اگر نیاز باشد دیواره و کف چاه رسوب کرده،پاکسازی میشود تا دیگر اینکار بخاطر دشواری های زیاد و طاقت فرسا انجام نشود.

تخلیه چاه در خیام/۰۹۱۲۷۹۰۶۰۲۱

تخلیه چاه،درآوردن مواد زائد درون چاه فاضلاب میباشد و عمل تخلیه آن به خاطر جامداتی است که از راه لوله کشی وارد چاه فاضلاب شده و این جامدات از قبیل مو، مواد پلاستیکی، چربی و… است و به لایروبی نیاز دارد. این مواد همانند یک لایه ضد آب عمل میکنند و مانع نفوذ آب به زمین شده و همچنین این مواد مانع نفوذ آب به زمین میشود و قدرت دفع آب را کم میکنند. بطوری که باعث پر شدن سریعتر چاه شده و به تخلیه نیاز داشته باشد.

ویژگی های لوله بازکنی و تخلیه چاه در خیام

از ویژگی های یک شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی معتبر، این است که خدماتی که به مشتریان ارائه داده می شود با کیفیت و با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته می باشد و بدون آسیب به اتصالات لوله ها و چاه فاضلاب به صورت تضمینی و با حداقل کثیف کاری انجام می شود.

خدمات ما شامل تخلیه چاه در تمامی نقا‌ط تهران است و خدمات بصورت شبانه روزی ارائه داده میشود و حتی در ایام تعطیل نیز، ما مشکل چاه فاضلاب شما را برطرف میکنیم. کافیست برای حل مشکلات خود با ما تماس بگیرید.


مزیت های مهم لوله بازکنی و تخلیه چاه در خیام

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


شرکت آذین لوله یکی از با سابقه ترین و بهترین شرکت لوله بازکنی در سراسر تهران است که با پرسنل حرفه ای و با سابقه ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در سریعترین زمان ممکن است و استفاده از دستگاه های بروز و تضمین کیفیت کار از دیگر ویژگی های شرکت های آذین لوله است. کافیست در هر ساعت از شبانه روز که به خدمات لوله بازکنی نیاز داشتید با ما تماس بگیرید.

02155145044

09127906021


🔴لوله بازکنی در جنوب تهران با پوشش خدمات در تمامی محله ها و آماده خدمت به شما عزیزان می باشد. لوله بازکنی در جنوب تهران با سرویسکاران با تجربه و حرفه ای و با استفاده از دستگاه های بروز انجام میشود. برای استفاده از لوله بازکنی در جنوب تهران کافیست از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید🔴


در هر کجای جنوب تهران که ساکن هستید با ما تماس بگیرید تا نزدیکترین اکیپ لوله بازکنی را در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر اعزام نماییم. در ساعت از شبانه روز که با علائم گرفتگی لوله های فاضلاب روبه رو شدید بدون نگرانی و بدون دغدغه با ما تماس بگیرید.


آیا رفع گرفتگی لوله های فاضلاب، موجب آسیب به لوله ها می شود؟

در حین رفع گرفتگی لوله های فاضلاب هیچ آسیبی به لوله ها نمی رسد. چرا که شرکت آذین لوله با استفاده از دستگاه های پیشرفته، از آسیب دیدن لوله های فاضلاب جلوگیری می کند.

لوله بازکنی در خیام
بازکردن کامل لوله های فاضلاب به صورت تضمینی و فوری

شرکت آذین لوله با ارائه خدمات خود به عنوان یکی از شرکت های معتبر شناخته شده است که خدمات خود را به صورت تضمینی ارائه می دهد. و درصد زیادی از مشتریان را به خود جلب کرده است. شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده، گرفتگی لوله ها را به ما بسپارید.


علت بوی گند و زننده در فاضلاب ساختمان ها چیست؟

گیر کردن فضولات و جامدات در قسمت شترگلویی لوله ها

ساختار u مانند شترگلویی موجب می شود تا لوله های فاضلاب همانند تله عمل کنند و موجب می شود تا بخشی از فضولات و مواد جامد که باید وارد چاه شوند در این قسمت گیر کنند.

همین امر موجب می شود که با گذشت زمان و استفاده از لوله ها، اجسام گیر کنند و با گذشت زمان در قسمت شترگلویی فاسد بشوند و بوی بدی را از خود ایجاد کنند. جای نگرانی نیست. چرا که این مشکلات با استفاده از خدمات لوله بازکنی رفع می شوند.

گاز های سپتیک

فاضلاب داخل چاه فاضلاب به وسیله باکتری های موجود در چاه فاضلاب تجزیه می شوند و این کار موجب تولید گاز هایی با نام های متان، آمونیاک، نیتروژن، هیدروژن و… می شود که به این مجموعه گاز ها، گاز های سپتیک می گویند.

این گاز ها زمانی که در غلظت های پایین باشند موجب ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی می شود. ولی در غلظت های بالا می تواند موجب صدمه رساندن به دستگاه تنفسی افراد بشود.

نبود آب در قسمت شترگلویی

نقش اصلی شترگلویی و یا همان لوله خمیده در لوله کشی‌ ساختمان ها این است که از خروج گاز ها و رفع بوی بد فاضلاب جلوگیری کند. ولی در مواردی به دلیل خشک بودن این لوله گاز ها از آن خارج می شود.

لوله بازکنی در خیام
خشک بودن شترگلویی موجب بوی بد فاضلاب می شود

ولی در واقع اگر در خمیدگی این لوله آب ها وجود نداشته باشد، این اتفاق به مراتب می افتد. چرا که وجود آب موجب می شود تا زمانی که گاز ها قصد خروج از لوله ها را داشته باشد، داخل آب حل می شود. 

انباشته شدن مواد زائد داخل شترگلویی

در برخی مواقع خود این شترگلویی ها موجب بوی بد فاضلابی می شود. چون مواد زائدی که در قسمت شترگلویی جمع می شود، با گذشت مدتی به دلیل فاسد شدن، موجب نشت بوی بد فاضلاب می شوند. 

لوله بازکنی در خیام
انباشته شدن مواد زائد در قسمت شترگلویی

کهنه شدن چاه فاضلابی

با وجود لوله های نصب شده در ساختمان ها، کمتر کسی از چاه فاضلابی کهنه استفاده می کند. ولی اگر در خانه چاه فاضلابی دارید، کهنه و قدیمی شده است، این مورد می تواند موجب نشت بوی بد فاضلابی بشود.

نشت چاه فاضلابی

گاهی مواقع پر شدن چاه فاضلاب، و همچنین تخلیه نکردن آن، موجب ایجاد بوی گند و زننده می شود.