به سایت آذین لوله*لوله بازکنی تهرانسر* خوش آمدید


لوله بازکنی در تهرانسر بصورت شبانه روزی و فوری زیر نظر شعبه غرب تهران ارائه داده میشود.

شما همشهریان عزیز میتوانید جهت رفع مشکلات لوله‌ فاضلاب و یا پر شدن چاه فاضلاب با شماره تماسهای موجود در سایت جهت لوله بازکنی، تخلیه چاه و..تماس بگیرید. سرویسکاران سایت آذين لوله کار خود را با کیفیتی مناسب ارائه میدهند.

09127906021

02144324020 

02166356366

*روی شماره ها کلیک کنید*


لیست خدمات مجموعه آذین لوله در لوله بازکنی تهرانسر

  • تخلیه چاه
  • حفرچاه
  • لایروبی چاه
  • تشخیص ترکیدگی لوله
  • بازکردن انواع گرفتگی لوله های فاضلاب
  • لوله بازکنی
  • چاه بازکنی
  • لوله کشی
  • نشت یابی
  • درآوردن اشیاء
  • رفع بوی نامطبوع
  • رفع نم و رطوبت

معرفی محله تهرانسر

تهرانسر یکی دیگر از مناطق غرب تهران است. این منطقه در 21 شهرداری تهران واقع شده است.

لوله بازکنی در تهرانسر
لوله بازکنی ارزان و شبانه روزی و بدون تعطیلی

این منطقه به 7بخش تقسیم میشود. تهرانسر شمالی، تهرانسر مرکزی، تهرانسر شرقی، تهرانسر غربی، شهرک پاسداران ،باشگاه نفت و همچنین شهرک دریا. محله تهرانسر از غرب به اتوبان آزادگان و شهرک استقلال، از شرق به فرودگاه مهرآباد، از شمال به بزرگراه لشکری و شهرک آزادی و از جنوب به اتوبان فتح محدود می‌شود.

همین موضوع موجب شده است سرویسکاران آذین لوله در کمترین زمان ممکن خود را برسانند و مشتری زیاد منتظر نماند.

ما در تمامی مناطق تهرانسر که به آنها اشاره کرده ایم، سرویسدهی داریم. تنها یک تماس کافیست تا درخواست اعزام لوله بازکن را ثبت کنید.

09127906021


مشکلات فاضلابی در لوله بازکنی تهرانسر

سیستم فاضلابی در تهران با مشکلات زیادی مواجه است. از مهمترین آنها میتوانیم به پر شدن چاه و از همه بدتر به گرفتگی لوله‌ های فاضلاب اشاره کنیم.

از متداول ترین و بیشترین مشکلی که در سیستم های فاضلابی ساختمان ها بروز می دهد، گرفتگی و بالا زدن چاه های فاضلاب آشپزخانه ،حمام ، پارکینگ، توالت و… می باشد که در پی آن استفاده از خدمات لوله بازکنی در تهرانسر برای مالک خانه الزامی می باشد.

انتشار گازهای سپتیک و بوی نامطبوع فاضلاب از دیگر مشکلات سیستم فاضلابی در این منطقه می باشد.

در غرب تهران از جمله تهرانسر، با این مشکلات روبه رو هستند و افراد ساکن در این منطقه را با دردسر هایی روبه رو کرده است. بیشترین مشکلی که در سیستم فاضلاب ساختمان ها رخ میدهد، گرفتگی و بالا زدن چاه آشپزخانه، حمام و توالت میباشد.

انتشار گازهای سپتیک و بوی نامطبوع از دیگر مشکلات منطقه غرب تهران است.

لوله بازکنی در تهرانسر
ارزانتر از همه جا و فوری و شبانه روزی در خدمت شما عزیزان

از دلایل انتشار بوی نامطبوع چاه فاضلاب و انتشار گازهای سپتیک میتوان به:

  • مشکل در لوله ونت
  • رسوب گرفتگی و وجود چربی
  • پر شدن چاه و دیر اقدام کردن به خالی کردن چاه
  • نداشتن سیفون

اشاره کرد. مواردی که در بالا ذکر شده است، تنها گوشه ای از مشکلات غرب تهران از جمله تهرانسر میباشد.

با استفاده از خدمات لوله بازکنی در تهرانسر به راحتی میتوانید مشکلاتتان را رفع کنید.


روشهای لوله بازکنی در تهرانسر

روش های زیادی برای باز کردن لوله های فاضلاب در تمامی نقاط تهرانسر وجود دارد ،روش هایی که میتوان با استفاده از دستگاه، محلول های اسیدی و یا روش های خانگی استفاده کرد ولی مجموعه آذین لوله برای لوله بازکنی در تهرانسر با انتخاب بهترین روش و تضمینی و با نهایت کثیف کاری و بدون آسیب به لوله های فاضلاب گرفتگی را باز می کند

لوله بازکنی در تهرانسر با ضمانت باز کردن 100% لوله های فاضلاب باز شده را تحویل مشتری می دهند.باز کردن لوله ها در خدمات لوله بازکنی با روش های مختلفی و با نهایت کثیف کاری انجام می گیرد:

  • محلولهای شیمیایی و اسیدی: برای گرفتگی های کم و سطحی به کار میبرد. استفاده بیش از حد میتواند موجب سوراخ شدن لوله ها، پوسیدگی لوله ها شود.
  • دستگاه فنرزنی برقی: یکی از رایجترین و آسان ترین روشها است.90%موارد مشکل گرفتگی را حل میکند. بهترین روش جهت لوله بازکنی استفاده از این دستگاه است. مجموعه آذین لوله از دستگاه های بروز و پیشرفته ی فنر زن برقی جهت رفع گرفتگی ها استفاده می کند که به سرعت گرفتگی را رفع می کند و با نهایت کثیف کاری لوله ها باز می شوند.
  • دستگاه تراکم هوا: استفاده از این روش، نیاز به مهارت زیادی دارد. این دستگاه مناسب برای باز شدن لوله هایی که در شبکه فاضلاب از جنس چدن،پلی اتلین، فولاد و…است و یا برای گرفتگی های ناشی از وجود یک شی خارجی. استفاده از این دستگاه که کثیف کاری زیادی را به همراه دارد و برای ساختمان های مسکونی توصیه نمی شود. 

لوله بازکنی فوری در تهرانسر

گرفتگی لوله های فاضلاب در مواقع زیاد بسیار آزار دهنده است و موجب ایجاد بوی بد فاضلاب می شود و در صورت اقدام فوری می توانید بوی نامطبوع را به سرعت حل کرد.

 ما برای لوله بازکنی در این منطقه سرویسکاران زیادی را مستقر کرده ایم تا بلافاصله پس از تماس شما عزیزان در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام شود و هر نوع گرفتگی سخت و یا سطحی را حل می کنند. 

کافیست در هر لحظه از شبانه روزی که با گرفتگی ها مواجه شدید با ما تماس بگیرید و پس از شرح مشکل و دریافت آدرس پستی لوله بازکن سریعا به محل اعزام می شود.


تخلیه چاه و لوله بازکنی در تهرانسر

لزوم تخلیه چاه آنجایی مشخص میشود که چاه بعد از پر شدن سرریز شود و فاضلاب درون چاه از لوله های فاضلاب خارج شود.

چاه های فاضلاب نیاز به رسیدگی دارند و اگر به وضعیت چاه های فاضلاب توجه نشود ممکن است حوادث ناگواری رخ دهد. 

یکی از مهم ترین عوامل ایجاد حوادث چاه های فاضلاب است. شما عزیزان میتوانید با تماس گرفتن به شرکت آذین لوله از بروز حوادث و خطرات جلوگیری کنید.

استفاده بلند مدت و مداوم از چاه فاضلاب باعث پر شدن آن میشود. اگر این چاه به موقع تخلیه نشود به مرور زمان آب دیواره های چاه را شسته و باعث ریزش چاه فاضلاب میشود.

همین موضوع موجب افزایش قطر چاه فاضلاب میشود. بطوری که بعد از گذشت مدتی زیر ساختمان بطور کلی خالی شده و هر لحظه امکان ریزش ساختمان امکان دارد. 

ابزارهای مناسبی برای اینکار طراحی شده اند و کار تخلیه چاه را آسان کرده اند.

اما این موضوع دلیلی برای انجام کار توسط هر شخصی نمیباشد و اینکار فقط باید توسط متخصص انجام گیرد.

شرکت آذین لوله با متخصصین خود با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی کار تخلیه چاه را انجام میدهند کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

لوله بازکنی در اتابک
تخلیه کردن چاه فاضلاب به صورت کامل و تضمینی 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


ارائه خدمات لوله بازکنی وچاه بازکنی در سراسر تهرانسر

لوله بازکنی در تهرانسر با ارائه خدمات لوله بازکنی بدون کثیف کاری هر نوع گرفتگی لوله های فاضلاب را برطرف می کند. اگر در این منطقه ساکن هستید، می توانید بصورت شبانه روزی و فوری از خدمات با کیفیت و ارزان مجموعه آذین لوله بهره مند بشوید. خدمات لوله بازکنی زمانی مورد نیاز است که یکی از لوله های فاضلاب دچار گرفتگی شده باشد.

در این شرایط متخصص لوله بازکنی می تواند با استفاده از دستگاه های پیشرفته و بروز مشکلات شما عزیزان را در کمترین زمان ممکن برطرف کند.


آموزش نحوه درآوردن اشیاء از چاه فاضلاب

برای درآوردن اشیاء قیمتی از چاه فاضلاب فرد لوله بازکن با استفاده از تجهیزات مخصوصی اقدام به درآوردن اجسام از چاه فاضلاب می کند. امروزه با استفاده از ابزار آلات مدرنی که برای انجام این کار موجود است، هر فرد لوله بازکن با تجربه و مجرب بال استفاده از تخصص و سابقه خود در این زمینه از این ابزار آلات استفاده می کند.

لوله بازکنی در تهرانسر
خارج کردن اجسام از لوله های فاضلاب بصورت کامل و تضمینی

یکی از مهم ترین ابزار آلاتی که برای خارج کردن اجسام به کار گرفته می شود، فنر با استفاده از سری ابزار گیر است.