به سایت آذین لوله *لوله بازکنی بلوار فردوس* خوش آمدید


لوله بازکنی در بلوار فردوس و تخلیه چاه در بلوار فردوس از جمله خدمات غرب تهران است که توسط مجموعه آذین لوله به صورت شبانه روزی و ارزان و فوری و با نهایت کثیف کاری ارائه می شود. این خدمات در زمان گرفتگی جزئی و یا انسداد هر لوله، مورد نیاز قرار می گیرد.

در ارائه خدمات لوله بازکنی، سرویسکاران با سابقه و حرفه ای با استفاده از بهترین دستگاه های بروز، لوله گرفته شده را به صورت کامل باز می کنند و لوله باز شده را تحویل شما عزیزان می دهند. 

09127906021

02144324020


لیست خدمات مجموعه آذین لوله 


محله بلوار فردوس

بلوار فردوس یکی از مشهورترین بلوار در منطقه 5 شهرداری تهران است. این بلوار به دو منطقه بلوار فردوس غرب و بلوار فردوس شرق تقسیم شده است. خوش آب و هوا بودن این منطقه منجر شده است تا به سرعت رشد کند و جمعیت آن زیاد شود.

بلوار فردوس از فلکه دوم صادقیه آغاز و تا بزرگراه حکیم امتداد دارد. دسترسی های محله زیر موجب شده است تا شرکت آذین لوله در کوتاه ترین زمان، خدمات لوله بازکنیدر بلوار فردوس غرب و شرق را برای ساکنین این منطقه ارائه بدهد:

اشاره کرد.ربلوار فردوس شرق از شمال به خیابان آیت الله کاشانی، از جنوب به بزرگراه شهید فهمیده، از غرب به بزرگراه ستاری و از شرق به بزرگراه جناح منتهی میشود.

با وجود چنین مشکلاتی شرکت های لوله بازکنی مانند آذین لوله، شروع به کار در این محله کرده اند تا با فعالیت های شبانه روزی جهت رفاه حال شما عزیزان ساکن این منطقه، تلاش کنند. مجموعه آذین لوله تمامی این محله را تحت پوشش خود قرار داده است تا شما عزیزان بتوانید به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی با این مجموعه تماس گیرید و مشکلات فاضلابی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بر طرف نمایید. 


به چه دلیل گرفتگی درون لوله های فاضلاب رخ می دهد؟

بنا به دلایل گوناگونی گرفتگی در لوله ا رخ می دهد، به چند تا از مهم ترین آنها اشاره کرده ایم:

گرفتگی لوله ای فاضلاب امکان دارد از نوع سخت و یا پیچیده باشد ولی باز کردن انواع گرفتگی ها و حتی نوع سخت آن با استفاده از دستگاه ژنراتور برقی راحت است. سرویسکاری که به محل اعزام می شود باید از دستگاه استفاده کند و در استفاده از این دستگاه مهارت داشته باشد. اگر نکاتی را رعایت نکند و یا مهارتی در استفاده از این دستگاه نداشته باشد، امکان دارد به لوله ها آسیب وارد کند. 

لوله بازکنی در بلوار فردوس
شبانه روزی

سرویسکاران شرکت آذین لوله با تخصص و تجربه بالای خود می توانند هر نوع گرفتگی لوله تشخیص بدهند و با استفاده از دستگاه های بروز، این گرفتگی ها را رفع نمایند.


هزینه لوله بازکنی در بلوار فردوس

هزینه لوله بازکنی به عوامل زیادی بستگی دارد.گرفتگی لوله های فاضلاب به خصوص اگر لوله‌ فاضلاب یک ساختمان چند واحده بگیرد و باعث شود تا آسایش افراد در ساختمان میشود.


روشهای لوله بازکنی در بلوار فردوس


تخلیه چاه در بلوار فردوس

پر شدن چاه فاضلاب و گرفتگی لوله های فاضلاب یکی از موارد اجتناب ناپذیر در تمامی منازل و محیط کار و… است. امروزه در تمامی خانه ها چاه فاضلابی وجود دارد که بیشتر این چاه ها به تخلیه نیاز دارند. تخلیه چاه امری طبیعی و البته ضروری برای تمامی چاه های فاضلاب است که در شرایط مناسبی قرار ندارند و اگر چاه فاضلاب در شرایط مناسب و ایده آل قرار نداشته باشد و زودتر از انتظار پر شده باشد و به تخلیه نیاز دارد. چاهی که پر شود و نیاز به تخلیه داشته باشد باید سریعا به تخلیه اقدام نمایید.

تخلیه چاه دربلوار فردوس/09127906021

چاهی که پر از فاضلاب باشد با گذشت زمان شسته می شود و دیواره های آن ریزش می کند. این عمل آنقدر ادامه پیدا میکند تا تمام چاه از بین رفته و زیر ساختمان خالی بشود. در این حالت هر لحظه ممکن است ساختمان ریزش کند. با تخلیه پیش از موعد میتوان از وقوع حوادث چاه جلوگیری نمود. در واقع تخلیه پیش از موعد میتوان از وارد کردن صدمات به چاه پیشگیری کرد.

تخلیه چاه دربلوار فردوس/09127906021

شرکت آذین لوله با هدف انجام خدمات مربوط به لوله بازکنی در تمامی نقاط تهران بصورت 24 ساعت 7 روز هفته و بدون تعطیلی فعالیت میکند. هر وقت با گرفتگی لوله های فاضلاب و پر شدن چاه فاضلاب و…مواجه شدید کافیست با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و درخواست سرویسکار کنید. بلافاصله پس از تماس شما سرویسکار به محل اعزام میشود و مشکل پیش آمده را بر طرف می کند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


چرا باید برای لوله بازکنی در بلوار فردوس، شرکت آذین لوله را انتخاب کنیم؟


🔴شرکت آذین لوله در سراسر تهران در حال فعالیت است. اگر شما عزیزان با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شدید، و به خدمات لوله بازکنی نیاز داشتید‌، می توانید بدون صرف وقت و بدون نگرانی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود و خدمات درخواستی شما عزیزان را ارائه می دهند.🔴


علت بوی گند و زننده فاضلابی چیست؟

جهت رفع بوی گند و زننده فاضلابی در اولین گام نیازمند به شناسایی منشأ این بوی بد و بسیار غیر قابل تحمل است. ابتدا نیاز است راه های برطرف کردن اصولی بوی بد فاضلابی را بدانید.

لوله بازکنی در بلوار فردوس
بوی بد فاضلاب بسیار آزار دهنده است و هر چه سریعتر باید رفع بشود

در درجه اول باید بدانید که بوی بد فاضلابی می تواند بسیار آزار دهنده باشد و در همان ابتدا اگر کمی بوی نامطبوع را احساس کردید، باید نسبت به برطرف نمودن آن ها اقدام نمایید. چرا که این بوی بد علاوه بر اینکه شما و اهل منزل را آزار می دهد، می تواند منشأ بیماری نیز باشد.

لوله بازکنی در بلوار فردوس
ایجاد بوی بد در سراسر فضای خانه

هر چه سریعتر که بوی بد فاضلابی را شناسایی کردید، با این کار رفع بوی بد و همچنین توالت نیز آسان‌تر می شود.

اگر بخواهیم بطور فهرست وارد به بخشی از علت های بوی گند و زننده فاضلابی اشاره کنیم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

از اولین اقدام جهت خلاصی از بوی بد فاضلابی این است که ریشه بد شناخته بشود. اگر مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب و یا پر شدن چاه فاضلاب را دارید و مطمئن هستید که بوی بدی را که استشمام می کنید، به همین دلیل است.

لوله بازکنی در بلوار فردوس
علت های گرفتگی های لوله های فاضلابی

می توانید با استفاده از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی، یک سرویسکار را در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می کنیم و مشکلات فاضلابی شما عزیزان را بصورت تضمینی رفع می نماییم.