به سایت آذین لوله *لوله بازکنی در اتابک* خوش آمدید


لوله بازکنی در اتابک یکی از پردرخواست ترین خدمات ما است که در 24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته توسط سرویسکاران حرفه ای و مجرب ارائه داده می شود.

جهت دریافت خدمات کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

09127906021


گرفتگی لوله های فاضلاب در قسمت های مختلف ساختمان

امروزه گرفتگی و مسدود شدن لوله های فاضلاب به یک مشکل روتین و همیشگی تبدیل شده است. در حال حاضر ساختار جدید ساختمان و مهندسی لوله کشی فاضلاب ساختمان های امروزی سبب شده مشکلات بیشتر از قبل شود.

مشترک بودن لوله های فاضلاب منازل بر این مشکلات افزوده است. از این مشکلات میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

اگر کار با کیفیت باشد، میتواند برای چندین سال شمارا از شر گرفتگی ها خلاص کند. پس در نتیجه باید در انتخاب شرکت لوله بازکنی دقت لازم را داشته باشید.

یکی از این شرکتها که خدمات لوله بازکنی را ارائه میدهد، ارزان و فوری و شبانه روزی، با قیمتی منصفانه انجام میدهد، شرکت آذین لوله است.

09127906021


لوله بازکنی در اتابک 

"<yoastmark


علائم گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟

همه افراد با علائم هشداردهنده آشنا هستیم.

اینها نمونه گرفتگی هایی هستند که قرار است با آن روبرو شوید. لوله بازکنی سریع نیاز داشته باشید.

لازم است با علائم گرفتگی لوله ها آشنا شوید:

یادتان باشد بازکردن لوله ها در منطقه اتابک بصورت شبانه روزی و قیمت مناسب نسبت به لوله بازکن های دیگر به صورت تضمینی ارائه میدهد.

سایت لوله بازکنی آذین لوله با داشتن نماد اعتماد و اطمینان و همچنین ارزیابی تیم فنی خود همیشه در مسیر جلب اعتماد مشتریان قدم برداشته است.

لوله بازکنی در اتابک فوری


لوله بازکنی در اتابک

این محل در منطقه ۱۵تهران، جنوب شرقی واقع شده است.

این منطقه دارای محدوده ی زوج و فرد است و از مهم ترین اماکن این منطقه موارد زیر است:


ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


لیست خدمات مجموعه آذین لوله


تخلیه چاه در اتابک

هر چاه فاضلابی که حفر می شود چه بزرگ چه کوچک روزی پر می شود و به تخلیه چاه فاضلاب در اتابک نیاز پیدا می کند. در صورتی که حشرات موذی افزایش پیدا کردند و یا بوی نامطبوع در سراسر ساختمان پخش شده و …. باید با یک شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه تماس بگیرید.

زمان پر شدن چاه فاضلاب بسته به نوع خاک و ابعاد چاه و میزان رسوب آن مختلف است. چاه هایی که در بستر های ماسه ای حفر شده اند و با عبور دادن آب و انتقال آن به بستر دور تا دور زمان بیشتری طول می کشد تا پر بشود.

بر عکس چاه های حفر شده در بستر سیمانی و یا سپتیک ها به علت عدم توانایی در عبور دادن آب و فضولات سریع تر پر می شود و به تخلیه نیازمند است. در بسیاری از موارد موادی که وارد فاضلاب می شود، رسوب دهنده می باشند.

چربی ها و یا لجن و سایر فضولات در دیواره ها رسوب می کنند. با گذشت زمان لایه ای ضخیم را ایجاد می کنند که موجب پر شدن سریع چاه می شود.

لوله بازکنی در اتایک شبانه روزی


تخلیه چاه فاضلاب در زمان مناسب

برای تخلیه فاضلاب باید مطمئن بود که آیا پر شده است یا خیر. تخلیه کردن فاضلاب معمولا به وسیله ماشین های مکنده قدرتمند انجام می شود. این ماشین ها در انتهای تانکر خود لوله ای بلند را دارند که باید آن لوله در چاه قرار گرفته شود و هر موادی که درون چاه است را تخلیه کند.

این کار به دلیل نیازمند بودن به تجربه کافی انجام می شود.ابتدا باید با فنر زنی مشخص بشود و دهانه ورودی چاه مشخص بشود و سپس لوله مکنده را وارد آن می کنند و عمل تخلیه آغاز می شود.

ماشین های ساکشن تمامی فضولات و چربی ها و… را از چاه تخلیه می کنند. توجه داشته باشید که این برای زمانی است که درب ورودی چاه مشخص باشد و نیازی به پیدا کردن آن توسط سرویسکار نیست.

ولی به هر علتی هنگام تخلیه مشخص نباشد که دهانه در کجا قرار دارد باید از هر چیزی متخصصین از محل بازدید کنند و درب را پیدا کنند. پیدا کردن محل دقیق چاه یا با دستگاه و یا بدون دستگاه انجام می شود. هر دو روش با بهترین کیفیت و رعایت اصول ایمنی توسط سرویسکار به بهترین شکل انجام می گردد.


تخلیه چاه در سراسر تهران

تهران دارای مناطق زیادی است که تحت پوشش قرار دادن تمامی این مناطق کار بسیار آسانی نیست. اما مجموعه آذین لوله تمامی سعی خود را کرده است تا مناطق 22 گانه تهران را تحت پوشش خود قرار بدهد و اقدامات لازمه را در سریعترین زمان انجام بدهد.

در هر کجای تهران که ساکن هستید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و خدمات مورد نیاز خود را ثبت نمایید. برای تخلیه کردن چاه نیاز به ماشین های حرفه ای است تا به خوبی چاه فاضلابی را که از هرگونه مواد پر شده است را فوری و در کمترین زمان تخلیه نماید.


تخلیه چاه فوری در اتابک

امروزه با کمک دستگاه های مکنده لجن و پس از برداشتن درب چاه محتویات درون چاه را تخلیه می کنند. پمپ های مکنده به ماشین آلاتی متصل هستند که مواد پمپ شده را در تانکر خود جای میدهند. این دستگاه ها انواع متفاوتی دارند و باید حتما توسط یک متخصص انجام بشود.

هر گاه با گرفتگی لوله های فاضلاب و یا پرشدن چاه فاضلاب رو به رو شدید کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و توجه داشته باشید که میتوانید به صورت 24 ساعته از خدمات این مجموعه بهره مند بشوید.

این مجموعه در حال فعالیت در تمامی مناطق تهران است و سرویسکاران زیادی را در مناطق 22 گانه تهران مستقر کرده است که بلافاصله پس از تماس شما عزیزان در کمتر از 30 دقیقه به محل اعزام می شوند.


خدمات تخلیه چاه در اتابک

دلیل بوی گند و زننده فاضلاب 

امکان دارد تا به حال برای شما عزیزان نیز این اتفاق افتاده باشد که بوی بد و زننده ای را در محیط ساختمان احساس کنید. بوی بد فاضلاب ممکن است در قسمت های مختلف خانه مانند توالت، آشپزخانه، حمام، پارکینگ، و یا دیگر قسمت های ساختمانی احساس بشود. ولی به‌ راستی علت بوی نامطبوع چه چیزی می تواند باشد؟

در این مطلب با ما همراه باشید تا با هم در رابطه با علت بوی گند و زننده فاضلابی بیشتر بدانیم.