به سایت آذین لوله *لوله بازکنی درکه* خوش آمدید


لوله بازکنی درکه یکی از پردرخواست ترین خدمات مجموعه آذین لوله در شمال تهران است و برای دسترسی راحت تر شما به خدمات لوله بازکنی سرویسکاران زیادی را در شمال تهران مستقر کرده ایم. اگر در روزهای تعطیلی و یا در اتمام ساعات کاری، با مشکلات فاضلابی رو به رو شدید، نگران نباشید، چرا که این مجموعه بطور فوری و شبانه روزی در خدمت شما عزیزان است.

سرویسکاران لوله بازکنی در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام می شوند و برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب شما در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام می نمایند.

09127906021

02188032183


لیست خدمات مجموعه آذین لوله


خدمات شرکت آذین لوله


علت گرفتگی لوله های فاضلاب 

لوله های فاضلاب منزل شما یک شبه و یا یک باره با گرفتگی روبرو نمیشود. بلکه روی هم جمع شدن چندین چیز مانند

و هزاران عامل دیگر که با گذشت زمان موجب بوی نامطبوع فاضلاب میشود.

هدف سایت آذین لوله، رفع نیاز مشتریان در زمینه های لوله بازکنی، تخلیه چاه، لایروبی و… فقط با یک تماس میتوانید از خدمات فنی آذین لوله بهره مند شوید.

لوله بازکنی درکه
ارزان‌تر از همه جا و با بالاترین کیفیت و تضمینی و با رعایت نو بهداشتی

مزایا و خدمت رسانی فوری لوله بازکنی درکه 

شرکت آذین لوله برای اینکه به خدمات لوله بازکنی دسترسی فوری و آسان‌تری داشته باشید، در تمامی مناطق شمال تهران سرویسکاران زیادی را مستقر کرده ایم و پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام می شود. در تمامی مناطق تهران سرویسکاران مجرب و باتجربه داریم. بعد از تماس شما با آذین لوله، سرویسکار را به محل مورد نظر ارسال میکنیم.

لوله بازکنی درکه
ارائه تمامی خدمات به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی حتی در ایام تعطیلات

تمامی سرویسکاران ما برای صرفه جویی در زمان شما از موتور استفاده میکنند و تلاش میکنند تا لوله بازکنی فوری و با کیفیت را به شما عزیران ارائه دهند.

سرویسکاران این مجموعه بدون آسیب به لوله های فاضلاب، به صورت تضمینی و با رعایت نکات بهداشتی تمامی مشکلات فاضلابی شما را در کمترین زمان ممکن بر طرف می کنند و لوله باز شده را تحویل شما عزیزان می دهند.


هزینه لوله بازکنی درکه 

هزینه های لوله بازکنی با توجه به مشکلات ایجاد شده درون لوله های فاضلاب، متفاوت است. در شرایطی امکان دارد که گرفتگی لوله های فاضلاب مربوط به کل ساختمان و یا تنها در منزل شما رخ دهد که در چنین شرایطی خدمات لوله بازکنی برای شما متفاوت خواهد بود.

تفاوت های هزینه خدمات ارائه شده یکسان نمی باشد و امکان دارد مشکل مربوط به لوله های فاضلاب بسیار سخت باشد و در این شرایط خدمات باید به صورت پیشرفته ای انجام می شود تا مشکل به وجود آمده برای شما را به صورت تضمینی و بدون آسیب به لوله های فاضلاب به صورت کاملی از بین برود.

هزینه لوله بازکنی بستگی به نوع کاری که سرویسکار انجام می دهد، تعیین می شود. اگر مدت زمان باز کردن لوله های فاضلاب طولانی شود موجب می شود تا هزینه افزایش پیدا کند.

لوله بازکنی درکه
لوله بازکنی ارزان و فوری در سراسر شمال تهران با اعزام سرویسکار حرفه ای

ارائه خدمات تاسیساتی درکه 

لوله بازکنی در تهران با سالها تجربه موفق در زمینه خدمات فنی، خدمات خود را بصورت تمام وقت انجام میدهد. گرفتگی لوله ها در هر منطقه مسکونی و اداری یک امر طبیعی میباشد. شما عزیزان هر وقت بخواهید میتوانید از خدمات ما بهره مند شوید. یکی از مهمترین معیارهای یک سرویسکار معتبر، خدمت رسانی شبانه روزی به تمام نقاط تهران است. خدمات ما شبانه روزی بودنش را نه در سخن بلکه در عمل اثبات میکند.


لوله بازکنی یکی از پر متقاضا ترین خدمات ما در سراسر تهران میباشد. بدلیل عدم تعطیلی و فراگیر بودن آن گزینه مناسبی به شمار میرود. خدمات فنی بازکردن گرفتگی لوله های فاضلاب یکی از بزرگترین شرکتهای لوله بازکنی در تهران میباشد.


تخلیه چاه درکه 

بسیاری از مشکلات ساختمان ها بصورت ناگهانی اتفاق می افتد و خطر پر شدن چاه فاضلاب و بالا زدن آب از آن و ریزش چاه از جمله مشکلات شایع در هر منزل و یا محیط کار است. به فرآیند خالی کردن چاه فاضلاب از هرگونه لجن و یا فضولات و… را تخلیه چاه میگویند.

تخلیه چاه با استفاده از تانکر ساکشن و یا پمپ های لجن کش و… انجام میشود.

در بیشتر موارد تخلیه چاه فاضلاب به دلیل اینکه پس از بالا زدن و یا پس زدن آب و فضولات در توالت و…مشخص میشود. معمولا در ساختمانهای تازه ساخت پس از گذشت مدتی چاه های فاضلاب ناگهانی پر شده و دلیل آن میتواند کوچک بودن انباره باشد.

جهت دریافت خدمات تخلیه چاه با ما تماس بگیرید

پر شدن چاه یکی از بدترین اتفاقی است که برای خانه و یا محیط کار رخ میدهد. چندین سال استفاده مداوم از چاه باعث پر شدن چاه فاضلاب میشود. اگر این چاه در زمان مناسبی تخلیه نشود به مرور زمان آب دیواره های آن را شسته و دیواره های چاه ریزش میکنند.

همین موضوع باعث افزایش قطر چاه شده و پس از گذشت مدتی چاه فاضلاب ریزش میکند. اگر سلامتی خود و خانواده تان برای شما مهم است هرگز تخلیه چاه فاضلاب را ساده در نظر نگیرید. اگر چاه مشکل داشته باشد، ممکن است خطرات و یا حوادث مالی و یا جانی را به همراه داشته باشد.

🔴خطر پر شدن چاه فاضلاب را جدی بگیرید🔴

چاه های فاضلاب نیازمند توجه و رسیدگی هستند و اگر به وضعیت چاه های فاضلاب توجه نشود ممکن است حوادث ناگواری رخ دهد. یکی از مهمترین عوامل ایجاد حادثه چاه های فاضلاب میباشند.

لوله بازکنی درکه
تخلیه چاه با استفاده از پمپ های ساکشن و… به صورت فوری و تضمینی

اگر مشکل پر شدن چاه فاضلاب دارید، کافیست با شماره های موجود در سایت برای تخلیه چاه در جوادیه تماس بگیرید تا سرویسکاران را در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر اعزام می نماید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


اهمیت خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی درکه

همه ما اطلاع داریم که فاضلاب پر از باکتری ها و ویروس ها و مواد آلوده و غیره هستند. در صورتی که این باکتری ها به خانه سرایت کنند بیماری های زیادی را به همراه خواهند داشت. لوله بازکنی یکی از خدمات نظافتی است.

اهمیت زیادی در زندگی دارد و شاید به آن توجه نکرده باشید. می توانند موجب ایجاد بیماری های زیادی شوند. خدمات لوله بازکنی از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر با چنین مشکلاتی روبرو شدید سریعا با یک شرکت لوله باز کنی تماس بگیرید. 


ارائه انواع خدمات لوله بازکنی در شرق تهران

زمانی که با خدمات لوله بازکنی و چاه باز کنی تماس میگیرید. احتمالاً این تصور را نیز دادید که سرویس کاری که در این زمینه فعالیت می کند فقط در رابطه با لوله بازکنی تجربه دارد. این تصور اشتباه است و معمولا شرکت های لوله بازکنی خدمات دیگری را نیز به مشتریان خود ارائه می دهند.

سرویس کار خدمات خود را به همراه مشاوره رایگان به شما عزیزان ارائه می دهد. پس از بازدید از محل گرفتگی و بررسی آن دستگاه هایی را که برای انجام این خدمات نیاز دارد را با هزینه تقریبی به اطلاع شما عزیزان می رساند.

در بسیاری از موارد به دلیل گرفتگی لوله های فاضلاب بوی گند و زننده در فضای خانه منتشر می شود. شرکتی که از آن درخواست خدمات لوله بازکنی کرده‌اید با اعزام سرویسکار گرفتگی لوله ها را بررسی می‌کند. تا اگر ترکیدگی به وجود آمده باشد به اطلاع شما رسانده شود.

می توانید جهت دریافت خدمات لوله بازکنی با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید

در موارد زیادی مشاهده شده است که پس از رفع گرفتگی لوله های فاضلاب بوی نامطبوع در محیط خانه منتشر شده است. بوی بسیار بدی دارد. در مواقعی که با این مشکلات روبرو شدید بدون صرف وقت با خدمات لوله بازکنی تماس بگیرید.

اگر در آشپزخانه و سایر قسمتهای خانه با گرفتگی لوله های فاضلاب روبرو شدید. نگران نباشید با ما تماس بگیرید.  در کمترین زمان ممکن و با هزینه ارزان مشکل به وجود آمده را برطرف نماییم.

در صورتی که لوله های فاضلاب در چندین قسمت مختلف خانه دچار گرفتگی شده باشند. سرویسکاران آذین لوله می‌توانند آن را رفع کنند. سرویسکاران مجموعه آذین لوله هر نوع گرفتگی را که درون لوله های فاضلاب رخ داده باشد را در کوتاه ترین زمان ممکن رفع‌ می کنند. تکنسین های مجموعه آذین لوله بدون آسیب به لوله های فاضلاب به صورت کامل آن برطرف می کنند.

لوله بازکنی درکه
رفع انواع گرفتگی لوله های فاضلاب

در نتیجه باید گفت که شرکت آذین لوله هر نوع گرفتگی و یا تعمیرات در ساختمان خود دارید می توانید با ما تماس بگیرید. مشکلات به وجود آمده را به ما بسپارید و بابت انجام این کار و کیفیت آسوده باشد.


راهکار های جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب

اولین مرحله برای جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب که باید به آن توجه داشته باشید، استفاده از یک در پوش برای کفشورهای لوله های فاضلاب است. آنها را در کفشور پارکینگ حمام آشپزخانه و هر چیز دیگری می توان استفاده کرد. اگر درپوش استفاده نکنید هر چیزی را که شستشو دادید داخل لوله های فاضلاب می افتند. البته فقط فضولات در لوله های فاضلاب نمی‌افتند.

بلکه موارد بسیاری هستند که به دلیل افتادن اشیا دچار گرفتگی شده اند. به همین علت با صرف هزینه های بسیار کمی در پوش هایی را برای لوله های فاضلاب خریداری کنید. تا از بروز این مشکلات جلوگیری نمایید.

مرحله دوم‌ که باید به آن توجه داشته باشید، نباید نسبت به گرفتگی لوله های فاضلاب بی تفاوت و بیخیال باشید. اگر شی‌ای درون لوله های فاضلاب افتاد و موجب گرفتگی لوله ها شد سعی کنید آن را با استفاده از روش های خانگی رفع کنید. اگر موفق نشدید می توانید از خدمات لوله بازکنی کمک بگیرید و این مشکلات را به صورت کامل رفع کنید. در صورتی که گرفتگی لوله های فاضلاب کم باشد با استفاده از روش های خانگی می توانید آن را رفع کنید.  ولی اگر گرفتگی شدید باشند می توانید زود اقدام کنید تا از بروز مشکلات بزرگتری و ایجاد بیماری های متفاوتی جلوگیری کنید.


دستگاه بروز و پیشرفته و مورد استفاده در لوله بازکنی درکه

ابزار مناسب برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب اعم از گرفتگی های سخت و سیمانی وجود دارد. دستگاه لوله بازکنی در شمال تهران خدمات لوله بازکنی را آسان کرده است. دستگاه لوله بازکنی در شمال تهران به صورت کلی از یک موتور و فنر به وجود آمده است.

لوله بازکنی درکه
باز کردن انواع گرفتگی های به وجود آمده داخل لوله های فاضلاب بصورت فوری

موتور نیروی محرک قوی را به وجود می‌آورد و فنر نیز نیروی باز کننده لوله بازکنی را بر روی گرفتگی به وجود آمدند وارد می نماید. از این دستگاه شرکت های زیادی استفاده می کند و علت استفاده از این دستگاه به دلیل انعطاف پذیر بودن آن است.

دستگاه لوله بازکنی فواید زیادی را به همراه دارد که برخی از آنها در مطالب زیر اشاره کرده ایم:


🔴هدف ما جلب رضایت شما عزیزان است🔴

جهت دریافت خدمات لوله بازکنی کافیست همین الان با ما تماس بگیرید تا سرویسکار در کمتر از 30 دقیقه به محل اعزام شود.


🔴گرفتگی لوله های فاضلاب هر چیزی که باشد سرویسکاران این مجموعه آن را با بهترین کیفیت رفع می کنند. لازم به ذکر است که تضمین ما تحویل لوله باز شده به مشتری می باشد و این می تواند خیال مشتری را از بابت خلاص شدن از گرفتگی های مکرر لوله های فاضلاب راحت کند.🔴

🔴برای تماس با شرکت آذین لوله روی شماره های موجود در سایت ضربه بزنید و سپس تماس بگیرید🔴


ویژگی های استفاده از دستگاه فنر برقی جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در لوله بازکنی درکه

این دستگاه می تواند انواع گرفتگی لوله های فاضلاب را برطرف کند. گرفتگی های اعم از چربی و موهای بلند و انواع مصالح ساختمانی و افتادن اجسام داخل لوله های فاضلاب و …. را بدون اینکه آسیبی به لوله های فاضلاب بزند و مشکلی در لوله کشی ایجاد کند، باز می کند.

لوله بازکنی درکه
باز کردن گرفتگی هایی که به دلیل وجود مو و پرز فرش و رسوب و…رخ داده اند

قدرت این دستگاه در حدی است که بتواند سیمان و قیر و… که جزو سخت ترین گرفتگی ها است، را به صورت کاملی از بین ببرد.

علاوه بر این ویژگی ها، دستگاه فنر برقی هیچ آسیبی به لوله های فاضلاب وارد نمی کند. در هنگام ارائه خدمات لوله بازکنی در شرق تهران، مشکلی برای توالت فرنگی و یا ایرانی به وجود نمی آورد.

برخلاف گذشته که از دستگاه دریل و فنر استفاده می شده ولی امروزه این دستگاه تبدیل به یک دستگاه قدرت مند و پایه دار شده است. این دستگاه قادر است هر نوع گرفتگی های موجود داخل لوله های فاضلاب را به صورت کاملی از بین ببرد.

لوله بازکنی درکه
استفاده از دستگاه های پیشرفته و بروز جهت باز کردن تمامی گرفتگی ها

شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده به صورت شبانه روزی جهت دریافت خدمات لوله بازکنی در درکه، به صورت فوری با شرکت آذین لوله تماس بگیرید.


لوله بازکنی و تخلیه چاه در درکه

شماره تلفن لوله بازکنی در درکه

در صورتی که به دنبال شماره تلفن لوله بازکنی در درکه هستید،می توانید با شماره 09127906021 به صورت شبانه روزی تماس بگیرید. این مجموعه با توجه به استفاده از دستگاه های پیشرفته و بروز در درکه می تواند در کمترین زمان ممکن جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب اقدام کند. و با قیمت های مناسب و ارزان، و رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با کمترین میزان کثیف کاری، رضایت شما عزیزان را به خود جلب نماید.

لوله بازکنی درکه
باز کردن لوله های فاضلاب توسط سرویسکاران حرفه ای و با تجربه و مجرب

جهت دریافت خدمات کافیست در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید، ما نزدیکترین سرویسکار را به محل اعزام می کنیم.


مزایای استفاده از خدمات لوله بازکنی در درکه

رفع بوی بد فاضلاب بصورت قطعی و تضمینی

رفع بوی چاه فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی کار آسانی نیست و اگر با ساختار لوله های فاضلاب و دلایل عمده این بو آشنا باشید.

لوله بازکنی درکه
ارائه خدمات لوله بازکنی و از بین بزدن بوی گند و زننده فاضلاب

بوی گند و زننده فاضلاب ناشی از گازهای فاضلابی است که علاوه بر ایجاد بوی ناخوشایند برای سلامتی انسان نیز بسیار خطرناک است. شما می توانید با استفاده از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی آن را به صورت قطعی برطرف کنید. 

رفع بوی گند و زننده فاضلاب عمدتا ناشی از گرفتگی لوله های فاضلاب است.


علت بوی بد فاضلابی چیست؟

بوی گند و زننده فاضلابی می تواند حاکی از نشت گاز باشد و به دلایل متفاوتی این اتفاق می افتد که به شرح زیر است:

1_فلاش توالت

اولین قدم جهت یافتن علت بوی گند و زننده فاضلاب، بررسی کردن سیفون توالت است. بیشتر سیفون ها با فلاش تانک اشتباه گرفته می شود.

ولی بهتر است بدانید که سیفون زیر توالت قرار گرفته است و بیشتر مواقع پر از آب می شود. سیفون توالت همیشه کمی آب در داخل خود نگه می دارد تا از انتشار بوی فاضلابی جلوگیری کند‌.

پس مطمئن شوید که سیفون توالت این مقدار آبی که گفته شده است را داخل خود نگه می دارد.

2_فرسودگی چاه فاضلابی 

چاه های فرسوده شده فاضلاب که در بیشتر مواقع در ساختمان های قدیمی پیدا می شوند. علاوه بر ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی، مشکلات دیگری مانند رسوب لجن بر جداره فاضلاب نیز دارد. این موضوع موجب پر شدن مکرر مخزن فاضلاب می شود.

لوله بازکنی درکه
پر شدن چاه فاضلاب به صورت فوری به دلیل قدیمی بودن

تخلیه چاه فاضلاب یک راه حل معقول برای رفع کردن این مشکل است. علاوه بر تخلیه چاه می توانید برای اینکه مدت زیادی از شر بوی بد خلاص بشوید، از لایروبی چاه فاضلاب استفاده کنید‌.

3_پر شدن چاه فاضلاب 

اگر چاه فاضلاب پر شده باشد، احتمال دارد که بوی گند و زننده در محیط منتشر می شود. شما عزیزان باید بلافاصله از کارشناسان شرکت آذین لوله کمک بخواهید.

از دلایل بوی نامطبوع فاضلابی می توان به ترکیدگی لوله های فاضلاب و یا نشت فاضلاب اشاره کرد.

ترکیدگی لوله آب معمولا بر اثر فرسودگی لوله ها و یا سرما زدگی به وجود می آید.

4_گاز های فاضلابی

یکی از رایج ترین راهی که این نوع گاز ها می توانند در بیشتر خانه ها و یا ساختمان ها وارد بشوند، لوله کشی است.

لوله بازکنی درکه
گازهایی که در محیط منتشر می شوند و موجب بوی بد میشود

و در بیشتر مواقع این گاز ها از طریق کف سرویس بهداشتی، زیر زمین ها و کمد های نگهبانی و همچنین غیره که وجود دارد، خارج می شود.

5_خشک بودن شترگلویی 

نقش اصلی شترگلویی و یا همان لوله خمیده، جلوگیری از خروج گاز های سپتیک و همچنین رفع بوی بد فاضلابی است.

ولی در برخی از موارد به علت خشکی این نوع لوله ها، گازهایی از آن خارج می شوند و به علت وجود آب گاز ها، در هنگام خروج از لوله ها، داخل آب حل می شوند.

6_تجمع فضولات و مواد غذایی داخل شترگلویی

گاهی خود شترگلویی عامل ایجاد بوی بد فاضلابی در محیط آپارتمان است.

لوله بازکنی درکه
به دام افتادن اجسام در قسمت شترگلویی

چون زباله ها و لجن ها را در قسمت خمیده این لوله ها به دام می اندازد و با گذشت زمان فاسد می شوند. بوی بد زباله سرازیر می شود. 

7_گرفتگی دریچه بازدید اصلی و رایزر ساختمان و آپارتمان ها

آب مورد استفاده توسط لوله های فرعی به رایزنی اصلی انتقال می یابند و در نهایت پایین می روند. دریچه بازدید معمولا در پارکینگ و یا حیاط قابل مشاهده می باشند.

8_شیب نامناسب لوله های فاضلاب در هنگام لوله کشی

در صورت داشتن شیب نامناسب، آب همراه با تفاله در داخل لوله ها حرکت نمی کند و در کف لوله ها باقی می ماند.

لوله بازکنی درکه
داشتن شیب نامناسب لوله ها و ایجاد بوی بد فاضلابی

در نهایت موجب ایجاد بوی گند و زننده در لوله های فاضلابی می شود.

چگونه بوی بد فاضلابی را پیدا کنیم؟

مشخص کردن این نوع موضوع معمولا بسیار دشوار نیست. گاز های فاضلابی بویی شبیه به تخم مرغ فاسد شده دارند. بنابراین اولین جایی که باید به آن نگاه کنید کاسه توالت و فلنج توالت است.

زهکشی کف و زهکشی دوش از مکان هایی بعدی هستند که باید بررسی بشوند. چرا که زهکشی دوش و بخصوص زهکشی کف ارتباط مستقیمی با سیستم سپتیک دارند.

علاوه براین حلقه مومی را نیز بررسی کنید. حلقه مومی می تواند بوی بدی را در سراسر خانه به انتشار در آورد. چرا که این چیزی است که مسئول اطمینان از قرار گرفتن گاز های فاضلابی از توالت داخل لوله های فاضلابی هستند.

لوله بازکنی درکه
تعویض حلقه مومی توالت فرنگی

اگر حلقه توالت آسیب دیده باشد و یا فرسوده شده باشد، نیاز به تعویض دارد.