به سایت آذین لوله*لوله بازکنی دروس* خوش آمدید


لوله بازکنی دروس با دستگاه های پیشرفته، قیمت مناسب و شبانه روزی در خدمت شما مشتریان عزیز میباشد.

جهت دریافت خدمات لوله بازکنی، روی شماره های زیر ضربه کنید.

☎️09127906021☎️

☎️02188032183☎️

لوله بازکنی در دروس با ارائه خدمات با کیفیت و با اعزام سرویسکاران مجرب و حرفه ای در تلاش است تا رضایت شما عزیزان را جلب کند. لوله بازکنی دروس به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی و با کمترین میزان کثیف کاری در خدمت شما عزیزان است. برای درخواست خدمات کافیست با شماره های بالا تماس بگیرید.


ارائه خدمات لوله بازکنی در دروس 

لوله بازکنی در دروس یکی دیگر از خدمات ویژه مجموعه آذین لوله در شمال تهران است. این خدمات توسط سرویس کاران مجرب و حرفه ای این مجموعه به مشتریان عزیز ارائه داده میشود.

زمانی که یکی از لوله های فاضلاب مسدود می شود موجب تخلیه کند آب فاضلاب و همچنین بالا زدن فضولات از لوله های فاضلاب می شود. در این شرایط می توانید از لوله بازکنی در منطقه دروس استفاده کنید. نیروهای فنی ما با استفاده از دستگاه های پیشرفته و جدید می توانند هر چیزی را که دچار گرفتگی لوله های فاضلاب شده است را از بین ببرند و لوله باز شده را تحویل مشتری بدهند.

لوله بازکنی دروس
فوری و سریع

برای استفاده از خدمات لوله بازکنی شمال تهران کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس گرفته و درخواست اعزام لوله باز کن را ثبت کنید.

در هر نقطه از شمال تهران که هستید میتوانید شبانه روزی جهت استفاده از هر نوع خدمات سریعا اقدام کنید.


شرکت لوله بازکنی آذین لوله با در اختیار داشتن سرویسکاران با تجربه و استفاده از تجهیزات بروز در کمترین زمان و با حداقل کثیف کاری محل گرفتگی لوله های فاضلاب را تشخیص می دهند و برای رفع آن اقدام به فنر زنی می کنند.


بهترین مجموعه خدماتی در شمال تهران

بررسی مزایا و یا معایب می تواند بهترین راه مقایسه باشد. استفاده از لوله بازکن به جای استفاده از مواد شیمیایی مزایای زیادی را به همراه دارد. تعدادی از مزایای استفاده از خدمات لوله بازکنی توسط مجموعه آذین لوله:


مزایای لوله بازکنی فوری دروس

ارائه خدمات لوله بازکنی با بهترین کیفیت یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که هر مجموعه خدماتی باید به آن پایبند باشند. 


انواع گرفتی لوله های فاضلاب

گرفتگی لوله های فاضلاب و قسمتهای مختلف یک ساختمان مشاهده می شود. گرفتگی لوله های فاضلاب دلایل زیادی را به همراه دارد.

انسداد لوله های فاضلاب به دلیل وجود فضولات ریز و محکم، رسوب و جرم و… باعث می شود که آب به صورت خیلی کند تخلیه شود.

با رعایت این نکات ساده می توانید از گرفتگی لوله های فاضلاب ها جلوگیری کنید:

با رعایت این نکات ساده و توجه به آن ها، کمتر به خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در دروس نیاز پیدا خواهید کرد.


علت مسدود شدن لوله های فاضلاب چیست؟

زمانی که با گرفتگی لوله های فاضلاب روبرو شدید بهتر است از اقدامات خودسرانه جلوگیری کنید. کار را به یک شرکت خدماتی بسپارید. سرویس کاران ما در شرکت آذین لوله در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند.

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید چرا لوله‌ ها دچار گرفتگی میشوند:

یکی از شایع ترین و بیشترین گرفتگی ها در توالت ایرانی یا فرنگی رخ میدهد. این نوع گرفتگی ها دلایل متفاوتی دارند.

در تمامی مواردی که در بالا ذکر شد، تنها با استفاده از فنر برقی باز میشوند.

یکی از دلایلی که توصیه می‌کنیم از محلول لوله بازکنی استفاده نکنید، این است که وقتی درون لوله پر از آب است با ریختن آن درون لوله ها، اسید موجود رقیق می شود. قدرت خود را دو برابر می کند‌. امکان دارد به صورت موقتی گرفتگی لوله های فاضلاب را حل کند. ولی پس از گذشت مدت زمان کوتاهی لوله دوباره دچار مسدود شدن میشود.

محلول های شیمیایی به دلیل خاصیت خورندگی که دارند موجب پوسیده شدن لوله های فاضلاب می شود و بهتر است از این نوع محلول ها استفاده نکنید. اگر لوله های فاضلاب خالی از آب است محلول شیمیایی با سرعت بسیار زیادی از لوله ها رد میشود و زمانی برای اثرگذاری پیدا نخواهد کرد.


لیست خدمات مجموعه آذین لوله که در سراسر شمال تهران ارائه می دهد:

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که گرفتگی های لوله فاضلاب در صورتی که شدید باشد، نیاز به ابزار خاص و مهارت کافی دارد. لوله بازکنی در دروس و دیگر سرویسکاران آذین لوله از آن برخوردار هستند. 

لوله بازکنی دروس
شبانه روزی و فوری با بهترین کیفیت

تخلیه چاه در دروس

افراد در هر کجایی ک ساکن هستند و سکونت دارند، از چاه فاضلاب استفاده میکنند. بنابراین عملیات تخلیه چاه برای فضا هایی متفاوت ارائه میشود:

تخلیه چاه فاضلاب یک کار کاملا تخصصی است و لازم است کسی که تخصص در این کار دارد، انجام دهد.

تمامی ساختمان ها و خانه ها به محلی برای دفع آب و فاضلاب نیاز دارند و شبکه های فاضلاب مکانی برای دفع آسان و بدون خطر فاضلاب های خانه و ساختمان و حتی محیط کار هستند.

با این حال بدلیل وجود اشیاء اضافی مانند مو، چربی، دستمال کاغذی و… روی مایعات لایه ای محکم ایجاد میکند و بدلیل وجود این لایه مایعات به انتهای چاه نمیتوانند نفوذ کنند. بالا زدن فاضلاب، احساس بوی نامطبوع، افزایش حشرات و…نشانه نیاز جدی به تخلیه چاه میباشد.

لوله بازکنی دروس
بدون تعطیلی و با بهترین کیفیت

شرکت تخلیه چاه آذین لوله با نیروهای متخصص و تجهیزات مخصوص در امر تخلیه چاه و لوله بازکنی به راحتی چاه های فاضلاب را تخلیه مینمایند. پس اگر به لوله بازکنی و یا تخلیه چاه نیاز دارید میتوانید روی ما حساب کنید.

تخلیه چاه فاضلاب خدمتی پر درخواست است که درصورت به تعویق افتادن انجام آن، حوادث جانی و مالی را به دنبال دارد. پیشنهاد میکنیم در صورت پر شدن چاه فاضلاب به سرعت اقدام به تخلیه چاه کنید.

قیمت تخلیه چاه فاضلاب با توجه به قیمت ماشین تخلیه چاه و تانکر تخلیه چاه و روش تخلیه چاه تعیین میشود.  کافیست برای حل مشکلات خود با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و درخواست سرویسکار کنید. سرویسکاران شرکت آذین لوله در کمترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر می رسانند.

لوله بازکنی دروس
ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه به صورت شبانه روزی

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


لوله بازکنی تضمینی در دروس

یکی از مشکلاتی که امکان دارد برای افراد بسیار نگران کننده باشد پر شدن چاه است. در این مواقع باید از شرکتی که تجربه کافی در این زمینه دارد کمک بگیرید.

در لوله بازکنی شمال تهران سرویسکاران ما با استفاده از دستگاه های حرفه ای و پیشرفته می توانند هر نوع گرفتگی که درون لوله های فاضلاب رخ داده باشد را رفع کنند.

لوله بازکن های ما بعد از بررسی نوع گرفتگی لوله های فاضلاب با انتخاب بهترین روش، عاملی که موجب انسداد لوله ها شده است را رفع میکنند. شرکت آذین لوله این اطمینان را به شما عزیزان می‌دهد که گرفتگی درون لوله های فاضلاب هر چیزی که باشد، سرویسکاران ما با توجه به تجربه بالایی که در این زمینه دارند، مشکلات پیش آمده را برطرف کنند.

لوله باز شده را تحویل شما عزیزان بدهند. تضمین شرکت آذین لوله در لوله بازکنی دروس، رفع گرفتگی لوله های فاضلاب به صورت کامل و تحویل لوله باز شده به مشتری است. با این تضمین خیالتان از بابت باز شدن لوله فاضلاب به صورت کامل راحت باشد. سرویسکاران مجموعه آذین لوله تمامی خدمات خود را با بهترین کیفیت و با هزینه ارزان و منصفانه ارائه می دهند.


ارائه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در دروس

گرفتگی لوله های فاضلاب مشخص نمی‌کند که در چه ساعتی از شبانه روز در حال اتفاق افتادن است. احتمال دارد ساعت 3 بامداد نیاز به استفاده از دستشویی و یا روشویی داشته باشید. ولی با مشکل پر شدن آن مواجه شوید. در این مواقع برخی از افراد از محلول های شیمیایی استفاده می کنند.

لوله بازکنی دروس
تضمینی و ارائه خدمات با بهترین کیفیت

شرکت آذین لوله با توجه به این مسئله خدمات لوله بازکنی در دروس را به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته و بدون تعطیلی حتی در ایام تعطیلات رسمی ارائه می دهد. در نهایت شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز که با مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شدید، بدون نگرانی و دغدغه با شماره لوله بازکنی در دروس تماس بگیرید‌ از نزدیکترین نقطه سرویسکار در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام می شود.


چطور خدمات لوله بازکنی را از شرکت آذین لوله دریافت کنیم؟

تنها با انجام مراحل زیر، لوله بازکنی در دروس را به صورت فوری و با بهترین کیفیت می توانید دریافت کنید.

با انجام مراحل بالا سرویسکاران با تجربه و حرفه ای ما در مجموعه آذین لوله در کوتاه ترین زمان ممکن جهتت ارائه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی به محل مورد نظر اعزام می‌شوند. در هر زمان و در هر کدام از روزهای هفته که به لوله بازکنی در شمال تهران نیاز داشتید، کافیست تماس بگیرید تا سریعاً جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب اقدام کنیم.

ما این اطمینان را به شما عزیزان می دهیم که خدمات خود را با بهترین کیفیت و ارزانتر از همه جا و با کمترین میزان کثیف کاری به صورت تضمینی ارائه بدهیم.

شرکت آذین لوله با استفاده از دستگاه های بروز که کمترین کثیف کاری را به همراه دارند استفاده می کند. منتظر صدای گرم شما عزیزان هستیم.


🔴هدف ما جلب رضایت شما عزیزان است🔴

🔴شما عزیزان می توانید جهت دریافت خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.🔴


از ویژگی های لوله بازکنی در دروس

شماره لوله بازکنی در دروس

لوله بازکنی و چاه بازکنی در دروس با ارائه خدمات با بهترین کیفیت توسط سرویسکاران حرفه ای و مجرب و با استفاده از دستگاه های حرفه ای تمامی تلاش خود را می کند تا رضایت مشتریان را به خود جلب نماید.

لوله بازکنی در این منطقه بصورت شبانه روزی و با کمترین میزان کثیف کاری انجام می شود. جهت ثبت خدمات و اعزام سرویسکار به محل کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید.

☎️09127906021☎️

☎️02188032183☎️


علت ایجاد بوی گند و زننده فاضلاب چیست؟

در مرحله اول باید بدانید که بوی بد فاضلاب می تواند بسیار آزار دهنده باشد و اگر کمی بوی نامطبوع در محیط خانه و ساختمان احساس کردید، باید برای برطرف کردن آن ها اقدام نمایید.

چرا که این بوی نامطبوع علاوه بر اینکه شما و اهالی منزل را آزار می دهد، می تواند به سلامتی انسان ها نیز آسیب بزند.

حالا اگر بخواهیم بصورت فهرست وار بگوییم چه عواملی منجر به ایجاد بوی گند و زننده در لوله های فاضلاب می شود، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1_گاز های سپتیک 

گاز های فاضلابی به دلایل متفاوتی در اثر عوامل زیادی به وجود می آید. از مهم ترین آنها وجود رسوب، جرم و چربی در جداره لوله های فاضلاب است.

اگر از اسید استفاده کنید، به دلیل این که مایع است، تنها کف لوله ها را تمیز می کند و در صورتی که دیواره و سقف لوله های فاضلاب بوی بدی منتشر می شود، علاوه بر این اسید موجب پوسیده شدن لوله های فاضلاب می شود و همچنین موجب از بین رفتن چسب لوله ها می شود.

لوله بازکنی دروس
آسیب اسید های شیمیایی به لوله های فاضلاب و سلامت انسان ها

در نتیجه با نشتی لوله های فاضلاب همراه است. پس پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که به هیچ عنوان از اسید و مواد شیمیایی استفاده نکنید که هیچ فایده ای به همراه ندارد.

2_انباشته شدن مواد غذایی در شترگلویی

اکثر افراد بدون اینکه هیچ اطلاعی داشته باشند، در هنگام شستن ظروف، غذا و یا روغن مانده را داخل لوله های فاضلاب می ریزند.

با شستشوی ظروف روغنی و با وارد کردن مواد غذایی داخل لوله ها موجب می شود تا با گذشت زمان آنها در یک جا جمع شوند و به دلیل فاسد شدن، بوی گند و زننده ای را منتشر کنند.

3_نبود آب در قسمت شترگلویی

زامویی لوله های فاضلاب که به اصطلاح به آن شترگلویی نیز می گویند، جایی است که شبیه به تله است و هر چیزی می تواند داخل آنها گیر نماید.

یکی از مهم ترین ویژگی های شترگلویی، نگه داشتن آب است تا به وسیله آن مانع ورود گاز به فضای خانه بشود. اگر شترگلویی مشکل داشته باشد و نتواند آب را بصورت استاندارد داخل خوش نگه دارد، گاز های سپتیک وارد فضای ساختمان می شوند و شما آن را بصورت بوی نامطبوع استشمام خواهید کرد.

لوله بازکنی دروس
ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی توسط شترگلویی

استاندارد نبودن شترگلویی یکی از مهم ترین موارد مهم در انتشار بوی نامطبوع فاضلابی است. 

4_اشکال در لوله ها و یا شکستگی در لوله ونت

اگر جداره سرویس بهداشتی بوی گند و زننده ای را می دهد، می تواند وجود یک شکستگی در لوله ها و یا یک سوراخ در لوله ونت وجود داشته باشد.

لوله بازکنی دروس
تعمیر لوله ونت شکسته

لوله ونت همان لوله ای است که هواکش به آن متصل شده است تا گازهای فاضلابی را به پشت بام انتقال بدهد.

5_فلنج گشاد و یا شکسته و ایجاد بوی نامطبوع در محیط خانه

فلنج توالت فرنگی همان حلقه ای است که در زیر کاسه فرنگی نصب شده است و توالت بر روی آن نصب می شود. اگر توالت شما نیز بوی بدی می دهد، مشکل اصلی می تواند از گشاد بودن و یا شکستگی این حلقه ها باشد.

لوله بازکنی دروس
فلن گشاده شده توالت فرنگی

در واقع گشاد بودن و یا شکستگی و یا نصب نشدن درست فلنج می تواند موجب خروج گازهای فاضلابی به داخل توالت بشوند

6_به مشام رسیدن بوی گند و زننده فاضلابی از سینک های ظرفشویی 

گاهی مواقع بویی مانند گوگرد از سینک ظرفشویی به مشام می رسد. سینک بد بو می تواند به دلایل زیادی با مشکل رو به رو شده باشد.

لوله بازکنی دروس
ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی در قسمت آشپزخانه

دقیقا همانند حمام می تواند یک سیفون خشک داشته باشد و یا در بخش سوراخ خروجی فاضلاب که در قسمت بالای سینک طراحی شده، مشکلی به وجود آمده باشد.

لوله بازکنی دروس
رفع بوی بد فاضلابی

البته که این سوراخ معمولا در سینک های روشویی قرار دارد. بصورت خواه و یا ناخواه داخل این سوراخ ها آب ریخته می شود و با گذشت زمان تبدیل به آهک و یا کپک می شود. همین موضوع موجب ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی می شود.

لوله بازکنی دروس
استفاده از خدمات لوله بازکنی و رفع بوی بد ‌فاضلاب

بصورت کلی می توان علت ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی را موارد زیر دانست و شما جهت رفع آن ها می توانید از خدمات لوله بازکنی استفاده کنید: