به سایت آذین لوله *لوله بازکنی جیحون* خوش آمدید 


لوله بازکنی جیحون یکی از شرکت های معتبر و شعبه های فعال در لوله بازکنی غرب تهران است.

  برای دریافت خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی، می توانید همین حالا به صورت شبانه روزی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

09127906021

02166356366


شرکت آذین لوله، با سرویسدهی فوری و خدماتی با کیفیت بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات میباشد. شما عزیزان میتوانید با شماره های موجود در سایت، جهت لوله بازکنی، تخلیه چاه و… تماس بگیرید.


ارائه خدمات به صورت شبانه روزی

تمامی خدمات ما به صورت شبانه روزی، با کمترین میزان کثیف کاری و تضمینی در خدمت شما عزیزان است. سرویسکاران ما در کمترین زمان ممکن از نزدیکترین شعبه به محل اعزام می شوند. خدمات لوله بازکنی زمانی مورد نیاز است که یکی از لوله های فاضلاب دچار گرفتگی شده باشد و آب را از خود عبور ندهد. زمانی که با این مشکلات روبرو شدید باید از خدمات لوله بازکنی استفاده کنید.

لوله بازکنی جیحون
لوله بازکنی جیحون با استفاده از دستگاه های بروز

ارائه خدمات لوله بازکنی جیحون به صورت 24 ساعته

در بسیاری از مواقع دیده شده است که لوله های فاضلاب زمانی دچار گرفتگی میشوند که پیدا کردن یک شرکت خدماتی که خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه بدهد، سخت باشد. ما، جهت برطرف کردن این مشکلات سرویسکاران زیادی را در سراسر شهر تهران مستقر کرده ایم. شما عزیزان می توانید بدون دغدغه و با خیالی آسوده در هر ساعت از ۲۴ ساعت شبانه روز که با این مشکل روبرو شدید، با شماره های ما تماس بگیرید. سپس درخواست اعزام سرویسکار را ثبت کنید.

لوله بازکنی جیحون
باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب و تخلیه چاه در جیحون

شرکت آذین لوله به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است. این مجموعه خدمات خود را بدون تعطیلی و در ۲۴ ساعت شبانه روز ارائه میدهد. شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز که با مشکلات فاضلابی روبرو شدید می توانید سریع با ما تماس بگیرید.

اگر در این منطقه ساکن هستید و با مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب روبرو شده اید، می توانید با شماره های در موجود در سایت تماس بگیرید. نزدیکترین سرویس کار را به محل اعزام می کنیم.


ارائه خدمات چاه بازکنی و لوله بازکنی در جیحون بدون تعطیلی

انسداد لوله های فاضلاب می تواند در هر ساعتی و در هر کدام از روز های تعطیلات رسمی اتفاق بیفتد. شرکت آذین لوله در تمامی ایام سال به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته آماده ارائه خدمات مورد نیاز شما عزیزان است. جهت رفع مشکلات به وجود آمده سرویسکاران ما از دستگاه های بروز و پیشرفته استفاده میکنند. پس از اینکه محل دقیق و علت و نوع گرفتگی ها بررسی شود، فوراً اقدام به برطرف کردن مشکل به وجود آمده می کنند. تمامی خدماتی که سرویسکاران ارائه میدهند با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی است. شمال تهران،مجیدیه،

لوله بازکنی جیحون
لوله بازکنی جیحون با استفاده از دستگاه بروز و اعزام سرویسکار حرفه ای

لیست خدمات مجموعه آذین لوله در لوله بازکنی جیحون

انواع گرفتگی لوله‌ های فاضلاب

مسدود شدن لوله های فاضلاب دلایل متفاوتی دارد. مهمترین و شایعترین دلایلی که سبب گرفتگی لوله های فاضلاب میشود، در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

از دیگر دلایل گرفتگی لوله‌های فاضلاب میتوان به شکستگی لوله ها،شیب نامناسب، روغن و چربی و…اشاره کرد.

آیا این گرفتگی ها را می توانیم با اسید های شیمیایی رفع کنیم؟

استفاده از محلول های شیمیایی و اسیدی، خطرات زیادی را می تواند به همراه داشته باشد. این محلول ها از ترکیبات قوی و اسیدی تهیه شده اند، زمانی که با گرفتگی رو به رو شدید، بهتر است از این محلول ها استفاده نکنید.


اعزام سرویسکار در کمتر از 30 دقیقه

رسیدن سریع و فوری سرویسکار و ارائه‌ خدمات یکی از ویژگی های مهم این مجموعه است. خیلی کم اتفاق می افتد که ما با تاخیر به محل گرفتگی برسیم. رسیدن به موقع سرویسکار مربوط به ارائه خدمات در روز نیست. بلکه در طول 24 ساعته شبانه روزی اعزام سرویسکار با سرعت بالا انجام میگیرد. 

لوله بازکنی جیحون
اعزام فوری لوله بازکن به محل مورد نظر

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


هزینه لوله بازکنی در خیابان جیحون چقدر است؟

هزینه خدمات در سراسر تهران یکسان است و بستگی به فاکتورهایی است که امکان دارد موجب تفاوت قیمت شود. از عواملی که میتواند هزینه لوله بازکنی را تعیین کند، عبارتند از:


ویژگی های لوله بازکنی جیحون


علائم گرفتگی لوله های فاضلاب و باز کردن گرفتگی ها استفاده از روش های خانگی

اگر نشانه هایی مثل چکه کردن آب و بوهای نامطبوع در محیط منزل به مشام رسید احتمال دارد که یکی از لوله های آشپزخانه و یا حمام و غیره دچار گرفتگی شده باشد.

گرفتگی های سطحی امکان دارد با روشهای خانگی رفع شود. ولی بهتر است روش هایی را که در ادامه به آن ها پرداختیم با دقت مطالعه کنید. تا از روشهایی استفاده کنید که تضمینی هستند و با استفاده از آنها می توانید گرفتگی های سطحی را باز کنید.

توجه داشته باشید در هنگام استفاده از این روش ها حتما از ماسک و دستکش استفاده کنید.


روش های تضمینی جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در خیابان جیحون

در برخی مواقع این روشها جهت برطرف کردن گرفتگی لوله های فاضلاب نتیجه ای را به همراه ندارد و فقط کار را بدتر می‌کند. به دلیل اینکه گرفتگی به وجود آمده شدید است هر چقدر از روش هایی را که در بالا اشاره شده است استفاده‌ کنید، قدرت از بین بردن آنها را ندارد. 

لوله بازکنی جیحون
باز کردن تمامی گرفتگی های به وجود در لوله ها با روشی تضمینی و اصولی 

در هر زمان که با این شرایط روبرو شده اید بدانید که یکی از بهترین و تضمینی روش جهت برطرف کردن گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده از خدمات لوله بازکنی در جیحون است. در ارائه این خدمات سرویس کار جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب از دستگاه های به روز استفاده می کند و بدون آسیب به لوله ها، صورت تضمینی و کامل آن‌ها را برطرف میکند.

شرکت آذین لوله یکی از شرکت هایی است که به صورت شبانه روزی در خیابان جیحون در حال فعالیت است.


برطرف کردن انواع گرفتگی لوله های فاضلاب در خیابان جیحون

 برای اینکه بتوانید از این خدمات استفاده کنید، می توایند با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سرویسکار از نزدیکترین شعبه به محل مورد نظر اعزام می شود. با استفاده از دستگاه های پیشرفته و بروز اقدام به رفع گرفتگی لوله ها می کنند.

باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب در قسمت های مختلف


روش های پیشگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب

پیشگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب بهتر از رفع آن است. به این صورت که با رعایت نکات ساوه دیگر نیازی به خدمات لوله بازکنی ندارید. جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب کار بسیار راحت و بدون هزینه است و تمامی افراد می توانند آن را انجام بدهند.

روش های جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب آشپزخانه

یکی از قسمت های اصلی که در خانه نقش زیادی را اجرا می کند، سینک ظرفشویی است. در زمان شستن ظروف، باقی مانده غذا و یا روغن موجود در ظروف داخل لوله ها ریخته می شود. این مواد با گذشت زمان بر روی یکدیگر انباشته می شوند‌ رسوب ایجاد می کنند و در نهایت موجب گرفتگی لوله های آشپزخانه می شود. 

لوله بازکنی جیحون
استفاده از یک توری جهت جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب آشپزخانه

یکی از روش هایی که می تواند به شما در جلوگیری از گرفتگی ها کمک کند این است که ما بقی غذا را پاکسازی کنید. تفاله چای و یا دانه های برنج از جمله مواردی هستند که می تواند موجب گرفتگی لوله های فاضلاب بشود.

بهتر است قبل از شستن ظروف از صافی های مخصوص سینک ظرفشویی استفاده کنید. این صافی های از ورود اجسام درشت به داخل لوله های فاضلاب جلوگیری می کند و احتمال گرفتگی لوله ها را تا حد زیادی کاهش می دهد.

جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب حمام

یکی از عواملی که موجب می شود تا گرفتگی در لوله های فاضلاب حمام رخ بدهد افتادن درب شامپو و یا صابون و… است.

لوله بازکنی جیحون
استفاده از یک توری برای کفشوی حمام به منطور جلوگیری از گرفتگی لوله ها

به همین دلیل توصیه ما به شما عزیزان این است که برای جلوگیری از ورود این مواد به داخل لوله ها از یک توری استفاده کنید.

جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی

انداختن دستمال کاغذی و سایر اشیاء داخل لوله‌ های فاضلاب از جمله عواملی هستند که موجب گرفتگی لوله های فاضلاب می شود. به همین دلیل به هیچ عنوان دستمال کاغذی را داخل لوله های فاضلاب نیندازید. برای این کار بهتر است از یک سطل زباله استفاده کنید. این کار تاثیر زیادی برای جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب دارد.

باید بگوییم که بطور کلی ورود هر نوع اشیائی داخل لوله های فاضلاب، می تواند بعد از مدتی گرفتگی را به وجود بیاورند. از این رو برای ورود مواد زائد به داخل لوله ها، باید برای هر کدام از کفشوی ها از یک توری استفاده کنید که فقط آب را از خود عبور می دهد. 


لوله بازکنی در منطقه جیحون

منطقه جیحون در غرب تهران و در منطقه 10 شهرداری تهران واقع شده است. خوش مسیر بودن و دسترسی به این محل موجب شده است تا سرویسکار خود را سریعا به محل مورد نظر برساند. شرکت آذین لوله سرویسکاران زیادی را در سراسر تهران مستقر کرده است. تا اعزام سرویسکار به محل سریع انجام شود‌.

لوله بازکنی جیحون
باز کردن انواع گرفتگی لوله های فاضلاب به صورت کامل و تضمینی و فوری 

زمان اعزام سرویسکار به محل در کمتر از 30 دقیقه انجام می شود. سرویسکار با توجه به شدت و نوع گرفتگی لوله های فاضلاب، روش تضمینی را انتخاب می کند. سپس با استفاده از دستگاه ژنراتور برقی اقدام به رفع گرفتگی لوله های فاضلاب می کند.

سرویسکار لوله را به صورت 100% تضمینی و بطور کامل رفع می کند و سپس آن را تحویل مشتری می دهد. این کیفیت به این خاطر است که سرویسکار میزان و شدت گرفتگی لوله های فاضلاب را تشخیص می آها. بهترین روش را برای انجام آن انتخاب می نماید. 


🔴لوله بازکنی در این منطقه با کمترین میزان کثیف کاری ارائه داده می شود تا رضایت مشتری را به صورت کامل به خود جلب کنیم. این خدمات به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی و فوری انجام می شود.🔴


خطرات فنرزنی لوله های فاضلاب توسط خود افراد

بسیاری از افراد زمانی که با گرفتگی لوله های فاضلاب سینک، توالت، حمام و… رو به رو می شوند، خودشان سریع دست به کار می شوند. سعی می کنند که لوله ها را خودشان باز کنند. ولی اطلاع ندارند چه خطراتی در کمین است.


چگونه بوی گند و زننده فاضلاب را از بین ببریم؟

اگر قسمت های خانه خود را دقت تمیز کنید هر از گاهی امکان دارد با مشکلاتی رو به رو شوید. یکی از این مشکلاتی که هیچ فردی دوست ندارد برایش اتفاق بیفتد‌، بوی گند فاضلاب است. 

توالت فرنگی و ایرانی اگر چه بهداشتی ترین قسمت خانه باشد، بسیاری از ما را به دلیل بوی بدی که از خود ایجاد می کند، متصاعد می کنند و ناراحت می کند و ما را با این سوال که چگونه می توانیم بوی آن را رفع کنیم، تنها می گذارند.

*شما عزیزان می‌توانید با استفاده از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی، هر نوع مشکل فاضلابی که داشتید را به صورت کامل و تضمینی رفع نمایید*