به سایت آذین لوله *لوله بازکنی بهبودی* خوش آمدید 


لوله بازکنی بهبودی یکی از شرکت های معتبر خدماتی و یکی از شعبه های فعال لوله بازکنی در تهران است.

تمامی سعی و تلاش خود را میکنیم تا با استفاده از ابزارهای بروز و پیشرفته مشکلاتی مانند گرفتگی لوله های ساختمان، نشتی لوله ها و غیره را به صورت کامل و تضمینی و به صورت شبانه روزی ارائه بدهیم.

اگر شما نیز در خیابان بهبودی ساکن هستید می‌توانید جهت رفع مشکلات فاضلابی با ما تماس بگیرید. سرویسکاران ما در کمتر از ۳۰ دقیقه در محل حضور میابند.

09127906021

02166356366


🔴لوله بازکنی در خیابان بهبودی توسط سرویسکاران حرفه ای و با تجربه ارائه داده میشود. سرویسکاران شرکت آذین لوله 24 ساعته آماده انجام خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و… میباشند. فقط کافیست در هر لحظه از شبانه روز، با گرفتگی لوله ها مواجه شدید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. شرکت آذین لوله شبانه روزی و بدون تعطیلی در خدمت همشهریان عزیز میباشد.🔴


ليست خدمات مجموعه آذین لوله


چرا لوله های فاضلاب دچار انسداد می شود؟

تمامی لوله های فاضلاب ها از جنس پولیکا است. این لوله ها از لوله های پلاستیکی مقاوم است. در خانه های قدیمی لوله های فلزی دیده شده است.

ولی اکثر این خانه ها لوله کشی های خود را به لوله های جدید تغییر دادند. این لوله ها به دلایل متفاوتی دچار انسداد می‌شوند.از شایع ترین آنها موارد زیر است. در صورتی که با آنها روبرو شده اید باید از خدمات لوله بازکنی بهبودی استفاده کنید:

تمامی این گرفتگی ها با روش های متفاوتی رفع می شوند. ولی انتخاب بهترین روش با بهترین کیفیت می تواند هزینه کمتری را به همراه داشته باشد.

از شایع گرفتگی لوله های فاضلاب کدام اند؟

یکی از شایعترین گرفتگی که مشتریان در رابطه با آن با ما تماس می گیرند عبارتند از: انداختن دستمال کاغذی داخل لوله های توالت ایرانی، پسماند مواد غذایی، شن و یا خاک و غیره در لوله های فاضلاب که هر کدام نست به خود از سخت ترین و شدید ترین گرفتگی‌ ها است.

لوله بازکنی بهبودی
انسداد لوله های فاضلاب با خاک

ریختن این موارد در لوله های فاضلاب در چند روز اول و یا هفته مشکلی ایجاد نمیکند. ولی زمانی که ته نشین میشود، آن ها داخل لوله های فاضلاب در قسمت شترگلو انباشته می شوند و سپس موجب رسوب گرفتگی و در نهایت کم کردن قطر لوله های فاضلاب می شود.

 این مورد گرفتگی شدید را به وجود می‌ آورد که تنها روش رفع آن استفاده از لوله بازکنی بهبودی با استفاده از دستگاه فنر برقی است. 


زمانی که با گرفتگی لوله ها مواجه شدیم، می توانیم از محلول های شیمیایی استفاده کنیم؟

استفاده از این محلول ها خطراتی را نیز به همراه دارد. در ادامه به شایع ترین خطرات آن اشاره کرده ایم:

⚫️اگر از این محلول ها بدون آگاهی از خطرات آن، داخل لوله های فاضلاب ریختید، اگر گرفتگی باز نشد، دیگر از آن استفاده نکنید.⚫️


سرویسکارا مستقر در این محله، کار خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام میدهند. سلامتی شما و سرویسکاران برای ما مهم است. پس خیالتان از این مسئله راحت.


روشهای لوله بازکنی در خیابان غرب تهران

یکی از بهترین روش هایی که در لوله بازکنی خیابان بهبودی ارائه داده می‌شود استفاده از دستگاه فنر برقی است.

لوله بازکنی بهبودی
استفاده از دستگاه فنر برقی برای برطرف کردن انواع گرفتگی ها

🔴 دلیل کم هزینه بودن این روش این است که اگر از اسید های شیمیایی به طور مکرر استفاده کنید ممکن است به لوله های فاضلاب آسیب برسانید. در این زمان با نشتی لوله های فاضلاب مواجه می‌شوید که هزینه تعمیرات آن بالا و بسیار گران است🔴

مارا در اینستاگرام دنبال کنید.


هزینه لوله بازکنی در خیابان بهبودی چقدر است؟

شدت و یا نوع گرفتگی لوله های فاضلاب یکی از عوامل تاثیر گذار بر روز هزینه لوله بازکنی است. موارد زیر می تواند موجب تعیین هزینه دقیق خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی شکد:

برای اطلاع از هزینه دقیق خدمات لوله بازکنی بهتر است با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. پس از شرح مشکل به وجود آمده و در کدام قسمت از لوله رخ داده است، هزینه دقیق خدمت شما عزیزان اعلام می شود.


رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با ارائه هزینه های مناسب در خیابان بهبودی

ارزان بودن قیمت در هر نوع خدماتی بخصوص خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران یک مزیت عالی به شمار می آید. در خدمات لوله بازکنی در تهران، این مجموعه خدمات خود را بدون کثیف کاری و با ارائه هزینه های مناسب انجام می دهد تا مشتری از خدماتی که انجام دادیم رضایت کاملی را داشته باشد.

شما نیز اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی در خیابان بهبودی دارید، همین حالا با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید و درخواست اعزام سرویسکار به محل را ثبت کنید. تا در کمترین زمان مشکلات شما عزیزان را رفع کنیم.


تشخیص ترکیدگی لوله های فاضلاب 

لوله کشی آب و فاضلاب هر روز به پایان عمر خود نزدیک می شوند و با توجه به اینکه هر چیزی عمر خود را دارد. لوله های فاضلاب از این قاعده مستثنی نیستند و امکان دارد یک روز با نشتی و یا پوسیدگی لوله ها و… مواجه شوند.

یکی از مسائل مهم در هنگام نشتی آب و یا فاضلاب، تشخیص ترکیدگی های زود هنگام است تا خسارات زیادی را به وجود نیاورد.


علت بوی بد فاضلابی در آپارتمان و محیط خانه چیست؟

بطور معمولی روزانه بسیاری از ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی در شهر تهران با مشکل بوی گند و زننده فاضلاب دست و پنجه نرم می کنند. مشکلی که اگر داخل آپارتمان های مسکنی به وجود بیاید، بسیار سخت و غیر قابل تحمل است.

به همین دلیل است که افراد بسیاری روزانه به دنبال رفع بوی گند و زننده فاضلابی هستند.