به سایت آذین لوله *لوله بازکنی بریانک* خوش آمدید 


لوله بازکنی بریانک یکی دیگر از خدمات مجموعه آذین لوله است.

این خدمات توسط بهترین بهترین سرویسکاران با استفاده از دستگاه های پیشرفته با کمترین میزان کثیف کاری و به صورت شبانه روزی و فوری ارائه داده می شود. اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی در بریانک دارید، می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

09127906021

02155145044


گرفتگی لوله های فاضلاب زمان مشخصی ندارد و امکان دارد در هر لحظه از شبانه روز رخ دهد. شرکت آذین لوله 24 ساعتِ 7 روز هفته آماده ارائه خدمات میباشد. هرگاه با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شدید، کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. شرکت آذین لوله، سرویسکاران خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل گرفتگی اعزام میکند.

09127906021

02155145044


لیست خدمات مجموعه آذین لوله 


لوله بازکنی فوری بریانک

لوله بازکنی بریانک به صورت سریع و فوری توسط شرکت آذین لوله زیر نظر شعبه جنوب تهران ارائه داده می شود. تضمینی بودن خدمات لوله بازکنی در بریانک به شما عزیزان این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که تا مدت های طولانی از شر گرفتگی لوله های فاضلاب خلاص بشوید. چرا که سرویسکاران این مجموعه از سابقه زیادی برخوردارند می توانند با ارائه خدمات با کیفیت گرفتگی لوله های فاضلاب را رفع می کنند. 

لوله بازکنی بریانک
ارائه خدمات با بهترین کیفیت و رفع گرفتگی لوله ها به صورت کامل

شرکت آذین لوله به صورت شبانه روزی در تمامی مناطق تهران آماده ارائه خدمات در محدوده بریانک می باشند.


هزینه لوله بازکنی بریانک

هزینه لوله بازکنی به عواملی زیادی بستگی دارد که به برخی از آنها اشاره میکنیم:

موارد بسیار زیادی در تعیین کردن هزینه لوله بازکنی وجود دارد، برای اطلاع از قیمت با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.


دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب

گرفتگی لوله های فاضلاب یک اتفاق عادی در دنیای آب و فاضلاب به حساب می آید. روزانه تعداد زیادی از لوله های فاضلاب دچار گرفتگی میشوند. دلایل متفاوتی در گرفتگی لوله های فاضلاب وجود دارد:

 برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب، کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. درخواست خود را از طریق تماس ثبت کنید.


تخلیه چاه در بریانک

نحوه تخلیه چاه یکی از مهم ترین مواردی است که با توجه به شرایط محیط و نوع خاک منطقه و… تعیین می شود. تشخیص محل چاه فاضلاب به طور دقیق می تواند از هزینه های اضافی جلوگیری کند. گاهی اوقات ممکن است که به خاطر بروز برخی از مشکلات یا انجام برخی از کارها مثل اتصال لوله فاضلاب منزل به لوله شهری یا پر شدن چاه باید درب چاه فاضلاب را پیدا کنید. یا محل چاه فاضلاب را تعیین کنید.

لوله بازکنی بریانک
تخلیه کردن فاضلاب به صورت کامل و تضمینی

در این شرایط مسلما شما با شرکت تخلیه چاهی تماس میگیرید. اما مشکلی که بوجود آمده است این است که آیا سرویسکاری که قرار است به ساختمان شما بیاید. تا محل چاه فاضلاب را تشخیص دهد، تجربه کافی در این باره دارد؟ آیا می تواند کاملا تضمینی درب چاه فاضلاب را برای شما پیدا کند؟

لوله بازکنی بریانک
پیدا کردن درب چاه فاضلاب به صورت فوری و تضمینی

پیدا کردن محل دقیق درب چاه فاضلاب نیاز به تخصص دارد. هر فردی قادر به انجام این کار نیست. پس همیشه شرکتی را انتخاب نمایید که مطمئن هستید توان انجام این کار را با درصد خطای کمی دارد. شرکت هایی که قیمت ارزانی را به شما اطلاع می دهند تنها می خواهند شما را جذب خود کنند. ارزانی همیشه بر این دلیل نیست و در صنف تخلیه چاه ارزان می تواند نشان از بی کیفیت بودن کار باشد.


تخلیه چاه و لوله بازکنی بریانک

شرکت آذین لوله بصورت 24 ساعت 7 روز هفته در تمامی نقاط تهران فعالیت می کند. هر گاه به خدماتی همچون لوله بازکنی، تخلیه چاه و…نیاز داشتید کافیست با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و درخواست سرویسکار کنید. بلافاصله پس از تماس شما عزیزان سرویسکار به محل اعزام شده و مشکل پیش آمده را رفع می نماید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


لوله بازکنی در منطقه بریانک

لوله بازکنی شبانه روزی در بریانک، شرکت آذین لوله با استفاده از دستگاه های بروز و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، لوله بازکنی بریانک را به صورت تضمینی و با بهترین کیفیت زیر نظر شعبه جنوب تهران انجام می گردد.

ما سعی می کنیم تا سرویسکاران را از نزدیکترین خیابان ها به محل اعزام می کنیم. تا سرویسکاران در محل حضور یابند. برخی از خیابان هایی که سرویسکاران به محل اعزام می شود عبارتند از:

سلسبیل، سی متری جی چهارراه رضایی خیابان هلال احمر بزرگراه نواب دو راهی قپان خیابان قزوین کمیل خیابان گلستانی خیابان عرب حسام الدین

🔴ما بدون تعطیلی و به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستیم🔴

به دلیل قدیمی بودن این منطقه می توان گفت که گرفتگی لوله های فاضلاب یک امر طبیعی در این منطقه است. می تواند روزانه برای برخی از افراد ساکن در این منطقه رخ بدهد.

یا امکان دارد پس از تعمیر منزل، به دلیل سهل انگاری کارگر مصالح ساختمانی درون لوله های فاضلاب می ریزد‌. همین امر موجب می شود تا بعد از گذشت مدتی لوله های فاضلاب دچار گرفتگی سخت و شدیدی می شوند. تمامی این مشکلات تنها با یک بار استفاده از خدمات لوله بازکنی بریانک رفع می شود. می توانيد تا چندین سال از گرفتگی لوله های فاضلاب و بوی گند و زننده فاضلاب دور باشید.


رفع گرفتگی لوله های فاضلاب به صورت تضمینی

لوله بازکنی در بریانک با استفاده از بهترین دستگاه های فنر برقی با بهترین کیفیت انجام می شود. با اعزام سرویسکاران مجرب و حرفه ای در شرکت آذین لوله، گرفتگی لوله های فاضلاب هر چیزی که باشد، لوله های فاضلاب را به صورت کامل و تضمینی برطرف می کنند. ما در این مجموعه پس از این که اقدام به باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب کردیم، آن را تست کرده و سپس تحویل مشتری می دهیم.

لوله بازکنی بریانک
برطرف کردن گرفتگی های به وجود در لوله های فاضلاب

نحوه ثبت خدمات لوله بازکنی بریانک

برای این کار کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سوالاتی در رابطه با گرفتگی لوله های فاضلاب پرسیده می شود، تا تجهیزات لازمه را به محل بیاورند. ثبت درخواست در مجموعه آذین لوله در کمتر از 2 دقیقه زمان می برد. پس از ثبت درخوسات، نزدیکترین سرویسکار به محل اعزام شود تا سریعا در محل حضور پیدا کند.


لوله بازکنی بریانک با کمترین میزان کثیف کاری

اگر خدمات لوله بازکنی نیز برای شما بسیار پر اهمیت است. باید شرکتی را انتخاب نمایید که به این موضوع اهمیت می دهد. بعضی از شرکت ها صرفا از دستگاه فنر برقی استفاده می کنند و رعایت بهداشتی برایشان مهم نیست. وای در شرکت آذین لوله رعایت نکات بهداشتی حائز اهمیت است. چرا که هدف ما جلب رضایت مشتریان است.

لوله بازکنی بریانک
رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با کمترین میزان کثیف کاری

خدمات لوله بازکنی در بریانک با استفاده از دستگاه فنر برقی است. در هنگام فنر زدن با کمترین میزان کثیف کاری ارائه داده می شود.

اگر به دنبال شرکتی هستید که رفع گرفتگی لوله های فاضلاب را با کمترین میزان کثیف کاری انجام دهد، می توانید شرکت آذین لوله را انتخاب نمایید‌. سرویسکاران ما آماده انجام خدمات لوله بازکنی با کمترین میزان کثیف کاری در بریانک هستند.


برخی از سوالات متداول شما


لوله بازکنی در بریانک، اعزام سرویکسار در کمتر از 30 دقیقه

علت بوی بد فاضلابی چیست؟

بوی بد فاضلابی چیری نیست که وابسته به زمان و یا شرایط خاصی رخ بدهد. بلکه این بو امکان دارد در تمامی ایام سال به مشام برسد. ولی در برخی از منازل در هنگام بارش باران و یا برف و بیشتر در فصل زمستان شاهد استشمام بوی گند و زننده فاضلابی هستیم.

این اتفاق در برخی از مواقع بسیار آزار دهنده است و نیاز به اقدام فوری جهت برطرف کردن این احساس می شود. 

علت بوی بد فاضلابی در هنگام بارندگی چه چیزی می تواند باشد؟

این بو به دلایل متفاوتی رخ می دهد، ولی برای اینکه بدانید علت اصلی این موضوع چیست، ابتدا باید با محتویات داخل لوله ها و چاه فاضلاب آشنا بشوید.

چاه فاضلابی از لحاظ محتوا و همچنین مواد، داخل آن به سه بخش تقسیم شده است. 

  1. بخش اول چاه شامل لجنی اسن که در ته چاه فاضلاب ته نشین شده است.
  2. بخش دوم آبی است که بر روی این لجن قرار گرفته شده است.
  3. و آخرین بخش نیز شامل گاز های تولیدی فاضلاب بر روی آب است.

در داخل لوله ها نیز امکان دارد باقیمانده مواد جامد مانند مو و یا فضولات وجود داشته باشد.

لوله بازکنی بریانک
وجود مواد اضافی داخل لوله فاضلاب

زمانی که برف و یا باران می بارد مایعات بر روی چاه فاضلاب بالا آمده و این بالا آمدن موجب می شود فشار بیشتر بر روی گاز های محبوس در چاه فاضلابی می شود. گاز نیز به دنبال راهی برای خروج است. در نتیجه این گاز ها به لوله های فاضلابی فشار می آورند.

در بسیاری از منازل جهت جلوگیری از وقوع چنین مشکلاتی، لوله ای به نام لوله ونت کار گذاشته می شود که چاه فاضلابی را مستقیما به پشت بام و همچنین فضای آزاد متصل می نماید.

 برخی مواقع علت پخش بوی فاضلابی، خرابی لوله ونت و یا گرفتگی آن ها است. امکان دارد لوله ونت به فاضلاب و یا فضای آزاد متصل نباشد. بارندگی ها نیز موجب بالا آمدن آب و گرفتگی سر لوله ی ونت شده باشد.

لوله بازکنی بریانک
به وجود آمدن بوی گند و زننده فاضلابی به دلیل بارندگی

نقش چاه فاضلاب در استشمام بوی بد فاضلابی در زمان بارندگی چیست؟

یکی از عوامل بوی بد فاضلابی در زمستان و در هنگام بارندگي ها خود چاه فاضلاب می باشد. زمانی که چاه فاضلاب پر می شود، همچین مشکلاتی نیز به وجود می آید.

لوله بازکنی بریانک
پر شدن چاه فاضلاب و ایجاد بوی بد فاضلاب

زمانی که پس از بارندگی بوی بد فاضلابی را استشمام می کنید، به این معنا است که چاه فاضلاب در حال پر شدن است.