به سایت آذین لوله *لوله بازکنی اوین* خوش آمدید 


لوله بازکنی اوین یکی دیگر از مناطقی است که این مجموعه تحت پوشش خود قرار داده است. شما عزیزان می توانید به صورت 24 ساعته از خدمات با کیفیت و ارزان ما بهره مند شوید.

09127906021


🔴زمانی که لوله های فاضلاب دچار انسداد می شود، باید برای رفع کردن آن از خدمات لوله بازکنی با استفاده از فنر برقی استفاده کنید. شرکت آذین لوله شبانه روزی و بدون تعطیلی، در تمامی نقاط آزادشهر سرویسدهی دارد. فقط کافیست باشماره های موجود در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما سرویسکار در کمترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر میرساند.🔴


لیست خدمات مجموعه آذین لوله


ارائه خدمات با تضمین کیفیت

هر چقدر که ضمانت زیاد باشد، موجب می شود تا کیفیت خدمات نیز افزایش یابد. این موضوع ارائه خدم در اوین را نیز صدق می کند. شرکت آذین لوله با سال ها تجربه در زمینه لوله بازکنی سرویسکار حرفه ای و مجرب را به محل اعزام می کند.

لوله بازکنی اوین
باز کردن گرفتگی ها به وجود آمده داخل لوله های فاضلاب

سرویسکاران مجموعه آذین لوله هر نوع گرفتگی که داخل لوله های فاضلاب رخ داده باشد را به صورت کامل باز می کند. گرفتگی باز شده را در حضور مشتری تست کرده و آن را تحویل می دهد.


ارائه خدمات لوله بازکنی اوین با رعایت پروتکلهای بهداشتی ویروس کرونا

سرویسکاران آذین لوله در تمامی مراحل کار ماسک و دستکش به همراه دارند. دائما درحال ضدعفونی کردن وسایل و دستگاه خود هستند.

لوله بازکنی اوین
رفع گرفتگی های به وجود آمده با رعایت نکات بهداشتی

مواردی که باید توسط لوله بازکن رعایت شود:


روش های رفع گرفتگی لوله های فاضلاب

تخلیه چاه در اوین

زمانیکه چاه فاضلاب پر میشود دیگر کاری برای آن نمیتوان کرد. تنها راهی که وجود دارد، سپردن آن به یک متخصص تخلیه چاه است. کاری که آنها انجام میدهند کاری سخت و دشوار بوده و تنها از دست یک متخصص بر می آید.

لوله بازکنی اوین
تخلیه چاه فاضلاب با استفاده از تانکر های بروز و پیشرفته

پرشدن چاه فاضلاب موضوعی اجتناب ناپذیر بوده و هر چه از عمر چاه میگذرد، امکان ریزش آن بالاتر است. همانطور که میدانید تمامی منازل و یا محیط کار برای دفع فضولات نیاز به یک خروجی فاضلاب دارند. در شهرهای بزرگ و پر جمعیت این خروجی به یک شبکه فاضلابی متصل شده اند. همین موضوع باعث میشود تا دیگر نگرانی ای از بابت پرشدن چاه فاضلاب وجود نداشته باشد.

لوله بازکنی اوین
تخلیه فاضلاب به صورت فوری و کامل

هر چقدر که عمر چاه فاضلاب بیشتر میشود، فاضلاب بیشتری به آن وارد شده و به مرور زمان فوضولات، چربی ها و… یک لایه نفوذ ناپذیر در دیواره ایجاد میشود. هرچقدر چاه فاضلاب در یک زمین شنی و جذب پذیرقرار داشته باشد، دیگر راهی برای نفوذ آب به چاه باقی نمی ماند. پس از گذشت مدتها و ادامه این فرآیند، لایه ای زخیم سطح دیواره را گرفته و انباره چاه پر میشود و نفوذ آب به محیط کم میشود. اینجاست که شما به یک شرکت تخلیه چاه نیاز پیدا میکنید.

عملیات تخلیه چاه امری ضروره برای چاه فاضلاب به شمار می آید و برای انجام آن به ابزار مخصوص نیاز است. برای خالی کردن چاه به ابزارهایی مثل تانکر و مکنده و پمپ تخلیه چاه و در کنار این تجهیزات به یک متخصص کاربلد نیاز است.

برای حل مشکلات خود کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


علت بالا زدن چاه و گرفتگی لوله های فاضلاب

گرفتگی نقاط مختلف منازل مثل آشپزخانه و توالت و حمام و سایر با یکدیگر متفاوت است. که در ادامه تمامی دلایل مسدود شدن راه های فاضلاب را معرفی می کنیم. توضیحاتی در مورد خدمات لوله بازکنی ارائه می دهیم.

لوله بازکنی در آزادشهر فوری و سریع با کمترین میزان کثیف کاری

لوله های آشپزخانه

چاهک توالت

لوله فاضلاب های حمام

این موارد با استفاده از دستگاه فنر برقی بر طرف می شوند. برخی از موارد در تمامی لوله های فاضلاب مشترک هستند. مانند نداشتن شیب مناسب و یا شتر گلویی و….لازم به ذکر است که برخی اوقات دلیل گرفتگی چیز دیگری است و در این مواقع محل باید توسط یک سرویسکار حرفه ای بازدید بشود. همه ی این نوع گرفتگی ها با روش های مختلفی باز می شوند. ولی انتخاب بهترین روش با کمترین قیمت می تواند برای شما عزیزان یک گزینه عالی به شمار آید.


چرا نباید از محلول های اسیدی برای گرفتگی لوله ها استفاده کنیم؟

در تمامی محلول های لوله بازکنی ماده ای وجود دارد که این ماده خاصیت خورندگی دارد. محلول های شیمیایی که خورنده هستند با گذشت زمان موجب پوسیدگی لوله های فاضلاب می شوند. به همین دلیل است که هنگام مواجه با گرفتگی ها نباید از این نوع محلول ها استفاده کرد و بهترین گزینه تماس با یک سرویسکار است. توصیه ما به شما این است که هرگز از این محلول ها که خطرات بیشتری نسبت به فوایدشان دارند را استفاده نکنید و درخواست خدمات لوله بازکنی را جایگزین آن کنید.


ارائه خدمات لوله بازکنی اوین به صورت شبانه روزی

این مجموعه با فعالیت شبانه روزی یکی از نزدیکترین شعبه ها به منزل و یا محل کار شما عزیزان می باشد.

هنگامی که شما عزیزان با ما تماس می گیرد بلافاصله پس از دریافت آدرس پستی و یا لوکیشن شما به نزدیکترین سرویسکار در این منطقه و یا اطراف آن به محل شما ارسال می شود.

اگر در شب نیز با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شدید نگران نباشید و با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. زیرا ما به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در سراسر تهران فعال هستیم.

پس از تماس شما در کمتر از 30 دقیقه سرویسکار حرفه ای به محل اعزام می شود.


بر طرف کردن گرفتگی های به وجود آمده داخل لوله های فاضلاب با کمترین میزان کثیف کاری

یکی از مهم ترین ویژگی های شرکت آذین لوله ارائه خدمات لوله بازکنی با کمترین میزان کثیف کاری است. شرکت آذین لوله با در نظر گرفتن این موضوع سرویسکاران با تجربه را به محل اعزام می کند. خدمات خود را با کمترین میزان کثیف کاری و با رعایت نکات بهداشتی، ارائه می دهد.

سرویسکاران شرکت آذین لوله از دستگاه فنر برقی برای برطرف کردن هر نوع گرفتگی داخل لوله ها استفاده می کنند. این دستگاه فاضلاب موجود داخل لوله ها را پخش نمی کند. همین مسئله موجب شده است تا خدمات با کمترین میزان کثیف کاری ارائه شود.


چرا فضولات در هنگام گرفتگی از لوله ها بالا می زند؟

انسداد لوله های فاضلاب یکی از مسائلی است که در هر منزلی رخ می دهد. این نوع گرفتگی ها بیشتر در قسمت های پر استفاده مانند حمام و… رخ می دهد. در بیشتر مواقع مشاهده شده است که لوله های فاضلاب به دلیل افتادن اشیا دچار انسداد می شوند.


 با رعایت چه نکاتی می توان از جلوگیری گرفتگی لوله های فاضلاب جلوگیری کرد؟


ساعت کاری لوله بازکنی اوین شرکت آذین لوله 

گرفتگی لوله های فاضلاب زمان مشخصی ندارد‌. امکان در هر لحظه از ساعات شبانه روزی رخ بدهد. اگر شما نیز ساکن این منطقه هستید و با گرفتگی رو به رو شدید. کافیست با ما تماس بگیرید.

ما به دلیل سرویسکاران زیادی که در سراسر تهران مستقر کرده ایم، نزدیکترین لوله بازکن را به محل اعزام می کنیم. سرویسکاران در عرض 30 دقیقه در محل حضور پیدا می کنند.


دلایل متمایز شدن لوله بازکنی اوین نسبت به سایر رقبا

علاوه بر خدمات فوری و شبانه روزی خدمات خود را به صورت تضمین ۱۰۰ درصدی ارائه می دهیم. شرکت آذین لوله با کمک سرویسکاران باتجربه و مجرب تشکیل شده است. با توجه به سابقه چندین سال یکی از بهترین شرکت  شناخته شده است. جهت دریافت خدمات لوله بازکنی کافیست با شماره موجود در سایت تماس بگیرید.


ویژگی های مهم لوله بازکنی اوین شرکت آذین لوله

در این مطلب به چند تا از ویژگی های این مرکز اشاره کردیم که برای مشتریان بسیار مهم است. مشتری باید بتواند به این مراکز اعتماد کند تا مشکلات به وجود آمده را به آنها بسپارد. وظیفه این مجموعه جلب رضایت مشتریان است:


عواملی که بر روی هزینه لوله بازکنی اوین تاثیر می گذارد


ویژگی های لوله بازکنی اوین به صورت فوری و شبانه روزی

از ویژگی های یک شرکت لوله بازکنی شبانه روزی این است که خدماتی را که ارائه می دهد، با کیفیت و با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته است. لوله بازکنی در اوین با کمترین میزان کثیف کاری خدمات خود را ارائه می دهد. این خدمات در کمترین زمان ممکن و با بالا ترین کیفیت انجام می شود.


چاه بازکنی در خیابان اوین را به متخصصین مجموعه آذین لوله بسپارید 

چاه بازکنی در خیابان یعنی رفع گرفتگی لوله های فاضلاب سینک و توالت ایرانی و فرنگی و… که تبدیل به یک معضل شده است. چرا که به دلیل افزایش جمعیت و تغییراتی در استفاده از لوله کشی و عدم رعایت نکات بهداشتی، لوله های فاضلاب دیر و یا زود دچار گرفتگی های مختلف می شوند. در نهایت شما عزیزان نیاز به خدمات لوله بازکنی خواهید داشت.

لوله بازکنی اوین
باز کردن انواع گرفتگی لوله های فاضلاب به صورت کامل و فوری و سریع

اگر گرفتگی های موجود داخل لوله های فاضلاب شدید باشند، نیاز به یک شرکت خدماتی دارید که با استفاده از روش های اصولی گرفتگی لوله های فاضلاب را به صورت کامل از بین ببرد.

اگر شما نیز در این منطقه ساکن هستید و به خدمات لوله بازکنی در اوین نیاز دارید، کافیست با ما تماس بگیرید. نزدیکترین سرویسکار را جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب به محل مورد نظر اعزام می کنیم‌. اگر شما عزیزان با مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شدید، کافیست فقط با یک تماس درخواست خود را ثبت کنید.

لوله بازکنی اوین
باز کردن گرفتگی ها فقط با یک تماس به صورت فوری و تضمینی

پس از تماس شما عزیزان نزدیکترین سرویسکار به محل مورد نظر اعزام می شود. و جهت رفع مشکلات به وجود آمده در لوله ها اقدام می کند‌. شرکت آذین لوله در 24 ساعت 7 روز هفته، در سراسر تهران در حال فعالیت است.


برطرف کردن گرفتگی های سخت و یا سطحی در لوله بازکنی اوین

انسداد لوله های فاضلاب دلایل مختلفی را به همراه دارد. هر کدام از این دلایل بسته به شرایط لوله های فاضلاب، متراژ و نوع‌ گرفتگی لوله های فاضلاب دارد. در شرکت آذین لوله نگران باز نشدن گرفتگی لوله ها نباشید.

اگر انسداد لوله های فاضلاب به دلایلی باشد که قابل رفع هستند، سرویسکاران این مجموعه تجربه کافی در این زمینه دارند. و به سادگی گرفتگی ها را به صورت کامل و به صورت تضمینی، با بهترین کیفیت باز می کنند و لوله باز شده را تحویل مشتری می دهد.


علت بوی بد فاضلاب چیست؟

بسیاری از سوالاتی که افراد در هنگام تماس از ما میپرسند، عبارتند از علت بوی بد فاضلاب، علت بوی بد در ساختمان، علت بوی بد در ساختمان و علت بوی بد در توالت و آشپزخانه و بسیاری از سوالات دیگر که قرار است به آنها پاسخ بدهیم.

گازهای سپتیک

گازهای سپتیک به دلایل متفاوتی به وجود می آیند. مهم ترین آنها وجود رسوب و جرم و چربی در جداره لوله های فاضلاب است.

اگر از اسید استفاده کنید به دلیل اینکه مایع است تنها کف لوله های فاضلاب را تمیز می کند. علاوه بر این، اسید موجب می شود تا اتصالات لوله ها از بین برود و در نهایت نشتی رخ بدهد. پیشنهاد میکنیم که به‌هیچ عنوان از اسید و یا محلول های شیمیایی استفاده نکنید.

 

نبود آب در قسمت شترگلویی

نقش اصلی و اساسی شترگلویی و یا همان لوله خمیده در لوله کشی‌ های ساختمان ها، جلوگیری از خروج این گاز ها و رفع بوی گند و زننده فاضلابی است.

اما در مواردی به دلیل خشک بودن این لوله گاز ها از آن خارج شده و موجب ایجاد بوی بد داخل لوله ها می شود.

انباشته شدن مواد زائد درون شترگلویی

در یرخی مواقع شترگلویی به تنهایی می تواند علت بوی بد فاضلابی باشد. چرا که مواد اضافی که در خمیدگی لوله ها جمع می شود، با گذشت زمان و فاسد شدن، موجب ایجاد بوی بد در لوله ها می شود.

فاسد شدن پسماند مواد غذایی در لوله های فاضلاب 

این اتفاق در بیشتر مواقع در آشپزخانه رخ می دهد. زمانی که شما از سینک ظرفشویی استفاده می کنید بصورت خواه و یا ناخواه روغن و برخی از مواد غذایی داخل لوله های فاضلاب ریخته می شوند.

همین مورد موجب می شود پس از مدتی پسماند مواد غذایی رسوب بگیرد و فاسد شود و بوی بدی را انتشار دهد.

پر شدن چاه فاضلاب و نشت آن

پر شدن چاه فاضلاب از دیگر مشکلاتی است که موجب می شود بوی بدی در ساختمان ایجاد بشود.

 

نشتی چاه نیز می تواند به دلیل اشکال در چاه و مرغوب نبودن اطراف زمین آن رخ بدهد. معمولا در این شرایط آب فاضلاب به سایر نقاط نفوذ کرده و موجب ایجاد بوی بد در فضای ساختمان می شود.

لوله ونت

گاهی اوقات لوله ونت نیز با مشکل رو به رو می شود و موجب ایجاد گاز های فاضلاب و در نهایت بوی فاضلابی می شود. 

لوله بازکنی اوین
ایجاد گرفتگی در لوله ونت و ایجاد بوی بد

لوله ونت لوله ای است که برای خروج گاز از دهانه چاه فاضلاب و یا لوله فاضلاب شهری به بالای ساختمان کشیده شده است و هواکش های توالت نیز به آن وصل می شوند.

لوله بازکنی اوین
معرفی لوله ونت

اگر این لوله با مشکل رو به رو بشود، قطعا تمامی محیط ساختمان با بوی بد مواجه بشود. جهت اینکه مطلع بشوید لوله ونت با اشکال رو به رو شده است یا خیر، بهتر است به پشت بام رفته و لوله های فاضلابی که از سطح زمین بیرون آمده اند را چک نمایید.

لوله بازکنی اوین
وجود گرفتگی در قسمت های مختلف لوله های فاضلاب

ارتفاع این نوع لوله ها باید چیزی ما بین یک و نیم متر الی دو متر باشد و سر آنها نیز زانویی و یا کلاهک داشته باشد.